Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρόσφατη αλλαγή σε goodyear asymmetric 6 (500€ στη 17αρα). Ικανοποιημένος μπορώ να πω και με το κυνήγι. Δεν είναι yokohama semi που είχα πριν αλλά ας όψεται η κρίση. Με τα advan 08r τι χτύπαγες ζάντα τι λάστιχο το ίδιο ήταν. 

  • Απαντ. 216
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 6/11/2022 στις 5:06 ΜΜ, Xrhstoskopel είπε

Τα φώτα σας παιδια..

205 50 16 λάστιχο, περίεργο νούμερο και ακριβό. Λίγο φθηνότερες λύσεις αλλά καλές τι από τα παρακάτω με πια σειρά και γιατί;;; 

Falken ziex

Nexen N'Fera Primus 

Ling long Sport master 

Maxxis premitra hp5 

 

Και οι 4 με Α στο βρεγμένο!!! 

Αν φτάνεις στην τιμή των Falken δες και Hankook Ventus Prime 3 ή ακόμα καλύτερα 4 (αν τα βρεις κάπου διαθέσιμα).

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Είχα βάλει τα Bridgestone Turanza παλιά σε 205/50/16.

Μετά απο κάπου 5 χρόνια, έβαλα τα Pirelli Cinturato P1 Verde σε 195/55/16 που τα είχα βάλει με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση στα 350€.

Ρώτησα και μου έδωσαν τιμή για τα ίδια Pirelli στα 400€ με τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση η για τα Goodyear Performance 2 στα 440€ στις ίδιες διαστάσεις 195/55/16.

Αλλη λύση, τα Sava στα 310€, θυγατρική της Goodyear.

Εφόσον κάνω τον χρόνο κάπου 5.000 χμ, δεν είναι καλύτερα να βάλω τα Goodyear;Υποτίθεται πως είναι ημίσκληρα και θα έχουν καλύτερο κράτημα απο τα Pirelli που είναι σκληρά.

Τα μπροστινά λάστιχα (Pirelli) που έχω τώρα, έχουν φθαρεί λίγο και είναι ταλαιπωρημένα, έχουν χάσει ήδη το κράτημα και στα πλαινά έχουν ρωγμές.Τα πίσω είναι ελάχιστα φθαρμένα αλλά επίσης με ρωγμές στα πλαινά.Πρέπει να έχω κάνει με αυτά τα λάστιχα κάπου 25.000 χμ.Το πλεονέκτημα στα Pirelli, είναι ότι είναι πιο ενισχυμένα, αλλά δεν ανεβαίνω πεζοδρόμια.Το θέμα είναι να αντέχουν τα Goodyear σε κανονική οδήγηση σε λακούβες με λίγα χμ η πχ αν υπάρχει στον δρόμο κάποια κακοτεχνία.

Ισως θα ήταν καλύτερα να είχα αλλάξει τα μπρος με τα πίσω στα μισά χμ.Αν και υπάρχει η άποψη, ότι είναι πιο χρήσιμο να έχεις τα πίσω σε καλύτερη κατάσταση, δηλαδή αν αλλάξεις μόνο τα 2 να είναι τα πίσω.

Πρέπει να τα αλλάξω και τα 4 λόγω παλαιότητας.Φυσικά προσέχω στην οδήγηση, κρατάω πάντα αποστάσεις για να έχω περιθώριο στο φρενάρισμα και προσέχω και στις στροφές.Γενικά τα λάστιχα, μάλλον το ιδανικότερο θα ήταν να αλλάζονται στα 4 χρόνια, απο 'κεί και έπειτα χάνουν το κράτημα και χρειάζεται πολύ προσοχή.

  • Like 1
Δημοσ.

Για τι αμάξι;

Τα λάστιχα τα αλλάζεις κάθε 5-6 χρόνια ή όταν το προφίλ πέσει κάτω από 2 χιλιοστά.Οποιο έρθει πρώτο.Εκτός φυσικά αν υπάρχει πιο πριν σημαντική φθορά.

Σε ακραίες περιπτώσεις,αμάξι πάντα σε σκιά και γκαράζ,ελάχιστα χλμ το χρονο,μπορείς να τα αλλάξεις και στην 8αετια.

Αν δεν εχεις οικονομικό θέμα τα αλλάζεις κάθε 3-4 χρόνια ή με προφίλ κάτω των 4 χιλιοστών.

Αλλαγή μπροστά πίσω καλό είναι να γίνεται ώστε να ύπαρχει ομοιόμορφη φθορά.Προυποθεση να έχουν όλα την ίδια διάσταση.

Αλλιως,αν κανεις πολλά χλμ το χρόνο αλλάζεις τα 2 που έχουν την περισσότερη φθορά,πάντα στον ίδιο άξονα.Αυτό βέβαια γίνεται κυρίως σε μεγάλα βαριά αμάξια με διαφορετικές διαστάσεις μπροστά με πίσω.Σε εμένα π.χ. τα πίσω πέφτουν μετά από τα χ χλμ στα 3 χιλιοστά και τα μπροστά έχουν 6.Καινούρια έχουν 8 χιλιοστα.Όποτε βάζω πίσω 2 καινούρια και μετά από αλλα τόσα χ χλμ αλλάζω και τα 4.

Τώρα εσυ τα αλλάζεις κυρίως λόγω παλαιότητας και όχι χλμ.

Τέλος Performance ή Cinturato,και τα 2 μια χαρά λάστιχα είναι.Cinturato είχε το Corolla μου απο το εργοστάσιο.Δες και τα αντίστοιχα Michelin,Continental.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, jmmys είπε

Για τι αμάξι;

Τα λάστιχα τα αλλάζεις κάθε 5-6 χρόνια ή όταν το προφίλ πέσει κάτω από 2 χιλιοστά.Οποιο έρθει πρώτο.Εκτός φυσικά αν υπάρχει πιο πριν σημαντική φθορά.

Σε ακραίες περιπτώσεις,αμάξι πάντα σε σκιά και γκαράζ,ελάχιστα χλμ το χρονο,μπορείς να τα αλλάξεις και στην 8αετια.

Αν δεν εχεις οικονομικό θέμα τα αλλάζεις κάθε 3-4 χρόνια ή με προφίλ κάτω των 4 χιλιοστών.

Αλλαγή μπροστά πίσω καλό είναι να γίνεται ώστε να ύπαρχει ομοιόμορφη φθορά.Προυποθεση να έχουν όλα την ίδια διάσταση.

Αλλιως,αν κανεις πολλά χλμ το χρόνο αλλάζεις τα 2 που έχουν την περισσότερη φθορά,πάντα στον ίδιο άξονα.Αυτό βέβαια γίνεται κυρίως σε μεγάλα βαριά αμάξια με διαφορετικές διαστάσεις μπροστά με πίσω.Σε εμένα π.χ. τα πίσω πέφτουν μετά από τα χ χλμ στα 3 χιλιοστά και τα μπροστά έχουν 6.Καινούρια έχουν 8 χιλιοστα.Όποτε βάζω πίσω 2 καινούρια και μετά από αλλα τόσα χ χλμ αλλάζω και τα 4.

Τώρα εσυ τα αλλάζεις κυρίως λόγω παλαιότητας και όχι χλμ.

Τέλος Performance ή Cinturato,και τα 2 μια χαρά λάστιχα είναι.Cinturato είχε το Corolla μου απο το εργοστάσιο.Δες και τα αντίστοιχα Michelin,Continental.

Τα είχα βάλει τέλη του 2016, το DOT γράφει 30-16, δηλαδή είναι κατασκευασμένα τον Ιούλιο του 2016.

Απλό αμάξι έχω, 1500 cc 98hp.Οδηγώ συντηρητικά, μέχρι 100 χμ σε εθνική και κανονικά εντός πόλης, ούτε ανοίγματα κλπ.

Michelin και Continental είναι μαλακά-ευαίσθητα και πιο ακριβά νομίζω.

Αξίζει η ευθυγράμμιση μετά την τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση, η μπορεί να χαλάσει πάλι η ευθυγράμμιση;

Γιατί με την ευθυγράμμιση, επιτυγχάνεται η ομοιόμορφη φθορά των ελαστικών και το κράτημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Αξίζει η ευθυγράμμιση μετά την τοποθέτηση και ζυγοστάθμιση, η μπορεί να χαλάσει πάλι η ευθυγράμμιση;

Ζυγοστάθμιση με αλλαγή ελαστικών. Όχι ευθυγράμμιση,εκτός αν θέλεις να ξοδέψεις άσκοπα χρήματα.
Μπορείς να ψάξεις στο Google εκατοντάδες άρθρα για ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση,πάνω κάτω όλα τα ίδια λένε.

Για το ποτε χρειάζεται το ένα,ποτε το άλλο και ποτε και τα δυο.

Επεξ/σία από jmmys
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Στις 13/1/2023 στις 5:38 ΜΜ, jmmys είπε

Για τι αμάξι;

Τα λάστιχα τα αλλάζεις κάθε 5-6 χρόνια ή όταν το προφίλ πέσει κάτω από 2 χιλιοστά.Οποιο έρθει πρώτο.Εκτός φυσικά αν υπάρχει πιο πριν σημαντική φθορά.

Σε ακραίες περιπτώσεις,αμάξι πάντα σε σκιά και γκαράζ,ελάχιστα χλμ το χρονο,μπορείς να τα αλλάξεις και στην 8αετια.

Αν δεν εχεις οικονομικό θέμα τα αλλάζεις κάθε 3-4 χρόνια ή με προφίλ κάτω των 4 χιλιοστών.

Αλλαγή μπροστά πίσω καλό είναι να γίνεται ώστε να ύπαρχει ομοιόμορφη φθορά.Προυποθεση να έχουν όλα την ίδια διάσταση.

Αλλιως,αν κανεις πολλά χλμ το χρόνο αλλάζεις τα 2 που έχουν την περισσότερη φθορά,πάντα στον ίδιο άξονα.Αυτό βέβαια γίνεται κυρίως σε μεγάλα βαριά αμάξια με διαφορετικές διαστάσεις μπροστά με πίσω.Σε εμένα π.χ. τα πίσω πέφτουν μετά από τα χ χλμ στα 3 χιλιοστά και τα μπροστά έχουν 6.Καινούρια έχουν 8 χιλιοστα.Όποτε βάζω πίσω 2 καινούρια και μετά από αλλα τόσα χ χλμ αλλάζω και τα 4.

Τώρα εσυ τα αλλάζεις κυρίως λόγω παλαιότητας και όχι χλμ.

Τέλος Performance ή Cinturato,και τα 2 μια χαρά λάστιχα είναι.Cinturato είχε το Corolla μου απο το εργοστάσιο.Δες και τα αντίστοιχα Michelin,Continental.

εχω το Eco Contact 6 195 -55-  R14 σε C3 που τα φοραω σε Εθνικη οδο και με οικονομικη οδηγηση. Τα φοραω 2 χρονια...... Εχεις κατι αντιστοιχο στην κατηγορια αυτη? Θεωρεις οτι ειναι καλο το συγκεκριμενο της Contrinental?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας και απο μένα.

Fabia Sport edition με 205/45/16 διάσταση. Τελευταία φορά έβαλα τα Hankook ventus 12 evo2. Πολύ ευχαριστημένος αλλα είναι δυσεύρετα σε όσους ρώτησα καθώς ήρθε η ώρα της αλλαγής.

Πολύ καλά σχόλια έχω ακούσει για τα Maxxis. Δεν ξέρω τι να βάλω.. 

 

Επεξ/σία από JohnHacked
Δημοσ.
Στις 27/1/2023 στις 1:00 ΜΜ, AntiCambeR είπε

Γνώμες για Toyo και Yokohama και σε σχέση με τα Goodyear Performance;

Έχω τα toyo proxes απο τον Σεπτέμβριο, πολυ καλό κράτημα και ιδιαιτερα στην βροχή σε "γνωστους" δρόμους της περιοχής μου που με τα προηγουμε σπίνιαρα με το παραμικρο!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, johnlefak είπε

Έχω τα toyo proxes απο τον Σεπτέμβριο, πολυ καλό κράτημα και ιδιαιτερα στην βροχή σε "γνωστους" δρόμους της περιοχής μου που με τα προηγουμε σπίνιαρα με το παραμικρο!

Εχω ήδη βάλει τα Goodyear Performance 2.Πρέπει να είναι πιο μαλακά απο τα Pirelli Cinturato που είχα και με καλύτερο κράτημα σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο.

Και πάλι όμως, οδηγώ συντηρητικά και κρατάω αποστάσεις.Κυρίως για το θέμα ασφάλειας και έπειτα για θέμα οικονομίας βενζίνης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, PedroG είπε

εχω το Eco Contact 6 195 -55-  R14 σε C3 που τα φοραω σε Εθνικη οδο και με οικονομικη οδηγηση. Τα φοραω 2 χρονια...... Εχεις κατι αντιστοιχο στην κατηγορια αυτη? Θεωρεις οτι ειναι καλο το συγκεκριμενο της Contrinental?

 

Οχι τουλάχιστον για Ελλάδα.

Αλλαξα αναγκαστικά από UltraContact τύπου, πάλι σε Conti μεν, αλλά τα Eco γιατί δεν τα έβρισκα σε κάποιο ταξίδι εκτός Ελλάδας. Μια χαρά ήταν τα eco σε πιο τραχιά άσφαλτο, δεν με προβλημάτισαν. Εδώ στους δρόμους μας όμως μέσα στην πόλη -συγκριτικά με τα προηγούμενα- είναι πολύ δεύτερα. Εγώ ανυπομονώ να έρθει η ώρα να τα αλλάξω.

Επεξ/σία από iml
Δημοσ.
2 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Εχω ήδη βάλει τα Goodyear Performance 2.Πρέπει να είναι πιο μαλακά απο τα Pirelli Cinturato που είχα και με καλύτερο κράτημα σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο.

Και πάλι όμως, οδηγώ συντηρητικά και κρατάω αποστάσεις.Κυρίως για το θέμα ασφάλειας και έπειτα για θέμα οικονομίας βενζίνης.

Έβαλες εξαιρετικά ελαστικά. Καλά κάνεις που οδηγείς συντηρητικά, μακάρι οι περισσότεροι να πήγαιναν έτσι.

Δημοσ.

ωρα να αλλάξω στον χάρο λάστιχα 195/50/15

είχα Pirelli Cinturato P1 Verde πάρα πολύ καλά καλό κράτημα ελάχιστη φασαρία απλά μετά από 4 χρονια πλέον πέτρωσαν και γλιστράνε (το αυτοκίνητο κινείται λιγο) να φαγωθούν δεν φαγωθήκαν
πριν από αυτά είχα  Uniroyal RainSport 5 απαραδεκτα από άποψης φασαρία τα ξήλωσα στους 6 μήνες (Δεν άντεξα)

τα πιρελι τα ειχα βαλει 265 (μαζι με εγκατάσταση κλπ) πλέον έχουν πάει 100 ευρω ποιο πάνω......

και το ερωτημα ειναι αξίζει να δοσω 360+ ευρώ για αυτα η έχει κατι ανάλογο χωρίς να δώσεις νεφρο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...