Προς το περιεχόμενο

γνώμη για καινούργια λάστιχα αυτοκινήτου


beetlebum

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 202
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

έχω πολύ παλιό αυτοκίνητο, λόγω οικονομικών δυσκολιών. Αλλά έχοντας γνώση της παλαιότητας του οχήματος μου, ευτυχώς έχω τη δυνατότητα να κάνω συντήρηση ακόμα και πριν την ώρα τους σε σέρβις, λάδια, λάστιχα, αναρτήσεις... Οπότε έχω την ίδια πολιτική με τον DjTony. Δηλαδή μόνο premium ελαστικά, και μάλιστα τα γνωστά - δοκιμασμένα. π.χ. falken λέτε ανήκουν πλέον στις premium μπράντες, αλλά δεν έχω βάλλει. Από τη στιγμή που μπορώ να δώσω τα παραπάνω λίγα χρήματα ανά ελαστικό, το κάνω δίχως δεύτερη σκέψη. Από την άλλη, και σχετικά με τα κινέζικα που λέτε, έχετε παρατηρήσει πως όλα τα λεωφορεία της Αθήνας εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν κινέζικα; Κάτι boto κλπ... Όπως είπα για εμένα που δεν έχω π.χ. abs και τέτοια καλούδια, βάζω το καλύτερο δυνατό, γιατί θέλω το μέγιστο, και ας οδηγώ πάρα πολύ συντηρητικά... Αλλά φαίνεται πως τα κινέζικα αντέχουν στη βαριά χρήση του ΟΑΣΑ στην Αθήνα; Ή μήπως τα κρατάνε στα λεωφορεία για 1 έτος 2 το πολύ και τα αλλάζουν; (σόρρυ για το οφτόπικ) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dimitrismagp είπε

έχω πολύ παλιό αυτοκίνητο, λόγω οικονομικών δυσκολιών. Αλλά έχοντας γνώση της παλαιότητας του οχήματος μου, ευτυχώς έχω τη δυνατότητα να κάνω συντήρηση ακόμα και πριν την ώρα τους σε σέρβις, λάδια, λάστιχα, αναρτήσεις... Οπότε έχω την ίδια πολιτική με τον DjTony. Δηλαδή μόνο premium ελαστικά, και μάλιστα τα γνωστά - δοκιμασμένα. π.χ. falken λέτε ανήκουν πλέον στις premium μπράντες, αλλά δεν έχω βάλλει. Από τη στιγμή που μπορώ να δώσω τα παραπάνω λίγα χρήματα ανά ελαστικό, το κάνω δίχως δεύτερη σκέψη. Από την άλλη, και σχετικά με τα κινέζικα που λέτε, έχετε παρατηρήσει πως όλα τα λεωφορεία της Αθήνας εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν κινέζικα; Κάτι boto κλπ... Όπως είπα για εμένα που δεν έχω π.χ. abs και τέτοια καλούδια, βάζω το καλύτερο δυνατό, γιατί θέλω το μέγιστο, και ας οδηγώ πάρα πολύ συντηρητικά... Αλλά φαίνεται πως τα κινέζικα αντέχουν στη βαριά χρήση του ΟΑΣΑ στην Αθήνα; Ή μήπως τα κρατάνε στα λεωφορεία για 1 έτος 2 το πολύ και τα αλλάζουν; (σόρρυ για το οφτόπικ) 

Πολύ καλά κάνεις και βάζεις ποιοτικά ελαστικά σε παλιό αμάξι. Μαζί με το τιμόνι (ευθυγράμμιση), φρένα και ανάρτηση είναι τα μόνα που σε σώζουν. Έχω 3 πολύ παλιά αυτοκίνητα στην κατοχή μου: Ascona C (1987), Audi 80 (1991) & Toyota Carina e. 

Ελαστικά υπάρχουν πολλές μάρκες και συγκεκριμένα μοντέλα που είναι από πολύ καλά έως κορυφαία. Λογικές του στυλ βάζω μόνο Michelin γιατί είναι τα μόνα που θα σταματήσουν μισό μέτρο πριν το μπαμ είναι αστείες. Έχω αλλάξει δεκάδες λάστιχα τόσα χρόνια. Δεν είναι καλά τα  Continental, τα Bridgestone, τα Goodyear ; Σε δοκιμές στο εξωτερικό δεν βγάζουν στην κορυφή ελαστικά από Falken, Hankook κτλ. 

Εγώ έβαλα πριν λίγο καιρό Falken σε διάσταση 195/50/15 που είχε διαφορά 120€ από τα Michelin. Τι έγινε δηλαδή έπρεπε να ζητήσω δανεικά για να βάλω με το στανιό τα Michelin; Η αντοχή στο χρόνο έχει δοκιμαστεί από άτομα που τα έχουν βάλει και έμειναν ευχαριστημένοι. Δεν θα πάνε πχ 5 χρόνια θα πάνε 4. Οκ με τα 120€ που κέρδισα σε 4 χρόνια πρώτα ο Θεός βάζω ξανά τα ίδια και έχω φρέσκο λάστιχο.

Πάνε οι εποχές των κοντών μυαλών που ακούγαμε μπαρμπάδες να λένε πάρε Μερσεντές, βάλε Michelin, τηλεόραση Sony ή Philips και πάει λέγοντας. Παλαιότερα σε Hyundai δεν έμπαινε ο άλλος γιατί ντρεπόταν, δεν συζητάω καν για Kia που νόμιζαν ότι μιλάς για κάποια θεία Ευδοκία. Ο κόσμος πάει μπροστά και τα πράγματα αλλάζουν.

Γενικό συμπέρασμα, κορυφαία εταιρεία η Michelin αλλά μην ήμαστε κοντόφθαλμοι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dimitrismagp είπε

Από την άλλη, και σχετικά με τα κινέζικα που λέτε, έχετε παρατηρήσει πως όλα τα λεωφορεία της Αθήνας εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν κινέζικα;

Αυτο  συμβαινει  επειδη   συνηθως  γινονται   κλειστοι  διαγωνισμοι   για  προμηθεια

υλικου   συμφωνα  με  τον   νομο   και  κερδιζουν  οπως  ειναι   φυσικο   οι  αντιπροσωποι

με  τις  χαμηλοτερες  τιμες.

Ειναι  τεραστιο   το  κοστος  πχ   ενος   275/70R22.5  ελαστικου  ειδικα  αν   ειναι

πιο  απαιτητικων   προδιαγραφων.

600-1000  ευρω  το  ενα!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα falken πάντως παίζουν πολύ στις ΗΠΑ με καλά review. Η εταιρεία ειναι γιαπωνέζικης ιδιοκτησίας (το που φτιάχνονται δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει). Τα nexen είναι κορεάτικα μέσης /budget τιμής με ανάλογες επιδόσεις αλλά πάλι καλύτερα από πολλές σαβουροεταιριες της άπω Ανατολής. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

sumitomo είναι η μαμά εταιρία και αποτελεί κολοσσό σε επαγγελματικά ελαστικά με πολύ μεγάλο market share.

Επεξ/σία από nidedi
typo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liakinen είπε

1. Δεν είναι καλά τα  Continental, τα Bridgestone, τα Goodyear ;

2. Σε δοκιμές στο εξωτερικό δεν βγάζουν στην κορυφή ελαστικά από Falken, Hankook κτλ. 

 

1. Συμφωνώ απόλυτα, αποτελούν το καλάθι αγορών μου έως και σήμερα

2. Δεν το κατάλαβα αυτό, υπάρχουν reviews στα οποία Falken, Hankook βγαίνουν κορυφαία;

Αν είναι έτσι, θα τα έχω κι αυτά υπόψη

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

κερδιζουν  οπως  ειναι   φυσικο   οι  αντιπροσωποι με  τις  χαμηλοτερες  τιμες.

Δεν αντιλέγω,  το point που ήθελα να επισημάνω - ρωτήσω εδώ είναι πως το πιο φθηνό, κινέζικο κάνει τελικά τη δουλειά; (Δεν έχουμε ακούσει για ατύχημα από ελαστικό και τα χλμ που γίνονται καθημερινά είναι πάρα πολλά... Να μην αναφέρω πόσες φορές έχω δει τα λεωφορεία γεμάτα σε βαθμό που οι επιβάτες έχουν κολλημένη μούρη στο τζάμι της πόρτας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, dimitrismagp είπε

έχω πολύ παλιό αυτοκίνητο, λόγω οικονομικών δυσκολιών. Αλλά έχοντας γνώση της παλαιότητας του οχήματος μου, ευτυχώς έχω τη δυνατότητα να κάνω συντήρηση ακόμα και πριν την ώρα τους σε σέρβις, λάδια, λάστιχα, αναρτήσεις... Οπότε έχω την ίδια πολιτική με τον DjTony. Δηλαδή μόνο premium ελαστικά, και μάλιστα τα γνωστά - δοκιμασμένα. π.χ. falken λέτε ανήκουν πλέον στις premium μπράντες, αλλά δεν έχω βάλλει. Από τη στιγμή που μπορώ να δώσω τα παραπάνω λίγα χρήματα ανά ελαστικό, το κάνω δίχως δεύτερη σκέψη. Από την άλλη, και σχετικά με τα κινέζικα που λέτε, έχετε παρατηρήσει πως όλα τα λεωφορεία της Αθήνας εδώ και χρόνια χρησιμοποιούν κινέζικα; Κάτι boto κλπ... Όπως είπα για εμένα που δεν έχω π.χ. abs και τέτοια καλούδια, βάζω το καλύτερο δυνατό, γιατί θέλω το μέγιστο, και ας οδηγώ πάρα πολύ συντηρητικά... Αλλά φαίνεται πως τα κινέζικα αντέχουν στη βαριά χρήση του ΟΑΣΑ στην Αθήνα; Ή μήπως τα κρατάνε στα λεωφορεία για 1 έτος 2 το πολύ και τα αλλάζουν; (σόρρυ για το οφτόπικ) 

Και τα περιπολικά φοράνε μαξις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dimitrismagp είπε

2. Δεν το κατάλαβα αυτό, υπάρχουν reviews στα οποία Falken, Hankook βγαίνουν κορυφαία;

 

Ρίξε μια ματιά τι κάνουν πχ τα φρέσκα (νέο μοντέλο) της Hankook

https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Summer-Tyre-Market-Overview.htm

https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το i30 που ειχα παρει κουτα τον  9/2018 μου ηρθε με hankook..στην αρχη δεν ηξερα την εταιρεια αλλα τελικα ειναι μια χαρα τα λαστιχα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, beetlebum είπε

πολύ νωρίς για update, αλλα τελικά εγώ παιδιά εβαλα τα maxxis..ολα οκ μεχρι στιγμης

Και πολύ καλά έκανες. Καλά χλμ να έχεις. Στην τιμή που τα βρήκες ήταν μονόδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανάλογα το αυτοκίνητο μπαίνουν και τα ανάλογα ελαστικά. 

Ελαστικά μεσαίας κατηγορίας τύπου Falken, Hankook, Maxxisκλπ, είναι μια χαρά για μικρά και μεσαία αυτοκίνητα χαμηλής ή μεσαίας ιπποδύναμης. Δεν υπάρχει λόγος να μπούνε τα ακριβά. Αν και προσωπικά δεν θα τα έβαζα. 

Σε πιο δυνατά και βαριά οχήματα τα Premium  ελαστικά είναι μονόδρομος. 

Δεν υπάρχουν σε γενικές γραμμές κακά ελαστικά,εκτός από τα κινέζικα που είναι τραγικά σε κάθε τομέα. 

Υπάρχουν μεσαία, καλά και καλύτερα. 

Και σε κάθε εταιρεία υπάρχουν μέτρια και κορυφαία μοντέλα. 

Κακά τα ψέματα όμως,στις περισσότερες δοκιμές τις κορυφαίες θέσεις τις παίρνουν σχεδόν πάντα τα premium ελαστικα.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα,καλά τα Falken που τα καραδιαφημιζουν συνέχεια κάποιοι εδώ μέσα, αλλά μέχρι εκεί.Ενα καλό μεσαίας κατηγορίας ελαστικό είναι. Τίποτα παραπάνω. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...