Προς το περιεχόμενο

Hyundai i20 1.4 Crdi - Πρόβλημα στην επιτάχυνση


labros1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω ένα Hyundai i20 1.4 diesel του 2014 στα ~170Κ χλμ. Από το τέλος του προηγούμενου καλοκαιριού έχει ένα περίεργο θέμα. Κυρίως γύρω στις 2Κ-3Κ στροφές αν πατήσω απότομα το γκάζι (για να προσπεράσω ή να βγω γρήγορα εθνική κλπ) παθαίνει συνήθως λόξιγκα 😅 Δεν είναι το turbo lag, σίγουρα. Σα να κομπιάζει για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά να δίνει δύναμη. Άλλες φορές σα να μένει στις ίδιες στροφές και δεν επιταχύνει εκτός αν αφήσω και ξαναπατήσω το γκάζι. 

Αυτό δε το κάνει συνέχεια. Ήταν πχ μία περίοδος που το έκανε πολύ σπάνια, αλλά τώρα τελευταία το κάνει πάλι έντονα.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι κάτι σχετικό με το turbo, αλλά νομίζω ότι απλώς το πρόβλημα είναι πιο έντονο σε αυτές τις στροφές γιατί τότε δίνει δύναμη το turbo. π.χ. αντιλαμανομαι ότι στις διαδρομές που θα μου κάνει αυτά τα "κόλπα", καθώς πάω στα στενά με 2α κλπ, όταν αφήνω το γκάζι, έχει μια πιο απότομη επιβράδυνση/επιτάχυνση. Το αυτοκίνητο είναι λιγο πιο κουραστικό να το οδηγείς στα στενά της πόλης κλπ.

Δεν έχει αλλάξει ποτέ DPF, αλλά δε φαίνεται να είναι θέμα DPF. Κάνει κανονικά αναγέννηση.

Το έχω βάλει σε 5 διαφορετικά διαγνωστικά κατά καιρούς (2 δικά μου, 2 από συνεργεία και 1 της αντιπροσωπείας) και δεν έχει βγάλει κανένα κωδικό σφάλματος.

Υπήρχε μία υποψία μήπως ήταν από ένα πρατήριο που είχα γεμίσει τότε. Αλλά δοκίμασα απλό/premium πετρέλαιο από εταιρικό πρατήριο και τίποτα.Ούτε καθαριστικό πετρελαίου έκανε τίποτα (αν και τα πιο πολλά είναι ψιλοαπάτη).

Έχω κάνει σερβις τέλος Νοέμβρη όπου άλλαξα λάδια/φίλτρα και φίλτρο πετρελαίου (παρόλο που είχε μόνο 1 χρόνο και <10Κ χλμ το προηγούμενο), όλα premium και τίποτα.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα δυστηχώς μιλούσα μόνο με τον υπεύθυνο της βάρδιας και μου τα έλεγε "μεταφρασμένα". Είπε ότι το μόνο που βλέπουν είναι ότι έχει "καιρό" να κάνει αναγαίνιση το DPF και να κάνουμε μία forced, όπου και έπεσσε στα 0γρ σε 5 λεπτά. Τελικά, κοιτόντας το χαρτί μετά, @@ μου είπαν. Είχε κάνει πριν από 300χλμ, δλδ θα χρειαζόταν σε άλλα 300 χοντρικά. Και η μάζα που είχε μαζέψει ήταν κάτω από το όριο (νομίζω 30 είναι το όριο και είχε 14, δλδ σε κανονικά πλαίσια). Ο μηχανικός το οδήγησε και 1-2 χλμ και δεν του παρουσίασε τίποτα. Αλλά είναι και θέμα τύχης να στο κάνει ή όχι σε μία διαδρομή. Βάζω και τι μου έγραψαν στην απόδειξη.

 

i20.jpg.0ef17f7b7eb8ad25cab0591add27f07d.jpg

Καμιά ιδέα; Έχει πάθει κανένας κάτι παρόμοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, labros1988 είπε

Έχω ένα Hyundai i20 1.4 diesel του 2014 στα ~170Κ χλμ. Από το τέλος του προηγούμενου καλοκαιριού έχει ένα περίεργο θέμα. Κυρίως γύρω στις 2Κ-3Κ στροφές αν πατήσω απότομα το γκάζι (για να προσπεράσω ή να βγω γρήγορα εθνική κλπ) παθαίνει συνήθως λόξιγκα 😅 Δεν είναι το turbo lag, σίγουρα. Σα να κομπιάζει για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά να δίνει δύναμη. Άλλες φορές σα να μένει στις ίδιες στροφές και δεν επιταχύνει εκτός αν αφήσω και ξαναπατήσω το γκάζι. 

Αυτό δε το κάνει συνέχεια. Ήταν πχ μία περίοδος που το έκανε πολύ σπάνια, αλλά τώρα τελευταία το κάνει πάλι έντονα.

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι κάτι σχετικό με το turbo, αλλά νομίζω ότι απλώς το πρόβλημα είναι πιο έντονο σε αυτές τις στροφές γιατί τότε δίνει δύναμη το turbo. π.χ. αντιλαμανομαι ότι στις διαδρομές που θα μου κάνει αυτά τα "κόλπα", καθώς πάω στα στενά με 2α κλπ, όταν αφήνω το γκάζι, έχει μια πιο απότομη επιβράδυνση/επιτάχυνση. Το αυτοκίνητο είναι λιγο πιο κουραστικό να το οδηγείς στα στενά της πόλης κλπ.

Δεν έχει αλλάξει ποτέ DPF, αλλά δε φαίνεται να είναι θέμα DPF. Κάνει κανονικά αναγέννηση.

Το έχω βάλει σε 5 διαφορετικά διαγνωστικά κατά καιρούς (2 δικά μου, 2 από συνεργεία και 1 της αντιπροσωπείας) και δεν έχει βγάλει κανένα κωδικό σφάλματος.

Υπήρχε μία υποψία μήπως ήταν από ένα πρατήριο που είχα γεμίσει τότε. Αλλά δοκίμασα απλό/premium πετρέλαιο από εταιρικό πρατήριο και τίποτα.Ούτε καθαριστικό πετρελαίου έκανε τίποτα (αν και τα πιο πολλά είναι ψιλοαπάτη).

Έχω κάνει σερβις τέλος Νοέμβρη όπου άλλαξα λάδια/φίλτρα και φίλτρο πετρελαίου (παρόλο που είχε μόνο 1 χρόνο και <10Κ χλμ το προηγούμενο), όλα premium και τίποτα.

Στην αντιπροσωπεία που το πήγα δυστηχώς μιλούσα μόνο με τον υπεύθυνο της βάρδιας και μου τα έλεγε "μεταφρασμένα". Είπε ότι το μόνο που βλέπουν είναι ότι έχει "καιρό" να κάνει αναγαίνιση το DPF και να κάνουμε μία forced, όπου και έπεσσε στα 0γρ σε 5 λεπτά. Τελικά, κοιτόντας το χαρτί μετά, @@ μου είπαν. Είχε κάνει πριν από 300χλμ, δλδ θα χρειαζόταν σε άλλα 300 χοντρικά. Και η μάζα που είχε μαζέψει ήταν κάτω από το όριο (νομίζω 30 είναι το όριο και είχε 14, δλδ σε κανονικά πλαίσια). Ο μηχανικός το οδήγησε και 1-2 χλμ και δεν του παρουσίασε τίποτα. Αλλά είναι και θέμα τύχης να στο κάνει ή όχι σε μία διαδρομή. Βάζω και τι μου έγραψαν στην απόδειξη.

 

i20.jpg.0ef17f7b7eb8ad25cab0591add27f07d.jpg

Καμιά ιδέα; Έχει πάθει κανένας κάτι παρόμοιο;

Μια βλάβη μπορεί να είναι βαλβίδα υποπίεσης turbo , βάλε διαγνωστικό να διαβάσει όλους τους εγκεφάλους

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποθετω οτι εισαγωγη αερα, egr Κλπ εχουν τσεκαριστει ολα...; εαν ναι ισως ειναι κ τουρμπινα ή η βαλβιδα που αναφερει ο μελετης... εχεις τιποτα περιεργους θορυβους στη τουρμπινα;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι σκέφτομαι μήπως είναι EGR ή κάτι σχετικό με turbo κλπ. Αλλά κανονικά θα έπρεπε να καταγράψει κάποιο σφάλμα. Δεν έχει ανάψει ποτέ κάποιος κωδικός. Και κοιτώντας το ιστορικό των service (το είχα πάρει μεταχειρισμένο αρχές του 2019), μαλλον ο μόνος κωδικός που είχε ανάψει ήταν για το AC (του είχαν βάλει φρέον μετά).

Δεν έχω παρατηρήσει κάποιον περίεργο θόρυβο, αλλά οδηγάω συνήθως και με κλειστά παράθυρα. Θα το παρατηρήσω στις επόμενες βόλτες.

Όσον αφορά τους διαφορετικούς εγκεφάλους, από όσο ξέρω αν μία μέτρηση ενός εξαρτήματος ξεφύγει από τα όριο ανοχής που έχουν τεθεί, θα καταγραφεί ο αντίστοιχος κωδικός που μπορεί να διαβαστεί με OBD scanner. Έτσι κι αλλιως, το διαγνωστικό της αντιπροσωπείας θα καταγράφει λογικά από παντού. Το είχαν συνδεδεμένο και κατά τη διάρκεια της βόλτας. Δεν ξέρω αν κατάφεραν τελικά να κοιτάξουν αυτές τις μετρήσεις.

Λέω να το ξαναπάω αντιπροσωπεία μπας και τους βγάλει τίποτα τώρα και να τους αναφέρω για egr, βαλβίδες turbo κλπ. Και αν πάλι δεν βγάλουν άκρη, ίσως το πάω σε κάποιον σχετικό με turbo diesel κλπ

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Ελεγχος σε κολάρα του άερα;Ιντερκούλερ;

Από ότι είχα προσέξει από μακριά στην αντιπροσωπεία, κοίταξαν τα πιο μεγάλα κολάρα τουλάχιστον και αν κάτι δεν έχει κουμπώσει σωστά. Τώρα, προφανώς δεν κοίταξαν με μηχάνημα που ψάχνει για μικρές διαρροές 😐 Θα το κοιτάξω και αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ανοίξω το θεμα ηξερα τι θα γράψεις. Απ οσο το εχω ψαξει, μαλλον κολλάει η EGR. Καθώς στην απότομη επιτάχυνση τοτε ειναι η στιγμή που κλείνει. Με ταλαιπώρησε για κανένα 5 μηνο αλλα μετα απο αρκετα ταξιδια σταμάτησε να το κάνει.

Επίσης δεν ειχα βλάβη.

Στην αντιπροσωπεία συνήθως ντουβάρια δουλεύουν, δεν πιστεύω οτι μπορούν να σε εξυπηρετήσουν χωρις να δουν βλαβη στο διαγνωστικο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks @ideal09. Θα το κοιτάξω με την EGR γιατί εμένα με ταλαιπωρεί παραπάνω καιρό. Εκεί που νόμιζα ότι σχεδόν σταμάτησε το θέμα, πάλι άρχισε να το κάνει πιο συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, labros1988 είπε

Thanks @ideal09. Θα το κοιτάξω με την EGR γιατί εμένα με ταλαιπωρεί παραπάνω καιρό. Εκεί που νόμιζα ότι σχεδόν σταμάτησε το θέμα, πάλι άρχισε να το κάνει πιο συχνά.

Από τοτε που αρχισε να το εμφανιζει το "εσκιζα" πιο πολυ (3500 στροφές αρκετά συχνα). Και σταδιακα εξαφανιστηκε. Ισως με την οικονομικη οδηγηση να μαζευει περισσοτερα σωματιδια στην egr. Καλη τυχη παντως αμα το ψάξεις γιατι ειναι μυστηρια συμπεριφορα και θελει σωστο μηχανικο να διαβαζει τις τιμες real time στο διαγνωστικο και να συμβει κι ολας την ωρα που το οδηγαει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

 

Τελικά το πήγα σε ένα συνεργείο που έχει εμπειρία σε turbo diesel κλπ. Από ότι μου είπαν ήταν το turbo ξεκάθαρα. Τα μεταβλητά πτερύγιά του. 'Ήταν κυρίως λόγω των χιλιομέτρων είπε (170.000). Η EGR δεν είχε καθόλου βρώμα (την άνοιξαν και αυτή και την καθάρισαν) και το DPF είχε λίγη (δεν ρώτησα και εγώ αν ήταν επειδή πχ μπορεί να είχε καιρό να κάνει αναγέννηση ή αν ήταν κάτι άλλο).

Τώρα όντως το turbo ακούγεται αρκετά. Στην αρχή μου φάνηκε λίγο παράξενο και τους το γύρισα πίσω 😅. Επειδή είπαν ότι έχει καθαριστεί και στροφάρει πιο εύκολα κλπ κλπ.

Προς το παρόν πάει τέλεια και στα στενά και στον Κηφισό που το έβγαλα. Για να δούμε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εάν σου είπαν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ έχει μεταβλητά πτερύγια τουρμπίνας, και ότι στα καθάρισαν μάλλον σε δούλεψαν και δεν έχουν ιδέα  από κινητήρες της hyundai.

ο 1,4  έχει σταθερής γεωμετρίας τουρμπίνα με wastegate.

το ποιο πιθανό είναι ότι είχε βρώμα είτε το actuator είτε η  θύρα εξαγωγής της τουρμπίνας στα καθάρισαν και έτσι ανεβάζει την προβλεπόμενη  πίεση.

ο ήχος εκτόνωσης που κάνει είναι φυσιολογικός στο αφημα του γκαζιού  και στο δικό μου ακούγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έχεις δίκιο. Φαίνεται να είναι fixed geometry 🤔 https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_U_engine#1.4_L_(D4FC)

Ο μηχανικός μου είπε σίγουρα ότι ήταν τα μεταβλητά. Θα τον ρωτήσω πάλι. Αυτός το έστειλε σε τουρμπά.

Τον πήρα τηλ και τώρα μου είπε ότι δεν ρώτησε τον τουρμπά τι έκανε ακριβώς. Του έχει εμπιστοσύνη. Η EGR του φάνηκε πεντακάθαρη, λες και αλλάχτηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Οι σωληνώσεις είχαν νορμάλ βρώμα. Το DPF ο εγκέφαλος του το έβγαζε πεντακάθαρο, αυτός το είδε οπτικά ότι έχει αρκετή βρώμα. Τώρα ο τουρμπάς σίγουρα άλλαξε ένα cartridge από ότι είδε οπτικά ο μάστορας. Και ό,τι ρύθμιση έκανε. Ίσως ακούγεται το wastegate πλέον. Να το ρύθμισε διαφορετικά. Στη χειρότερη περίπτωση (και το θεωρώ πιθανό μιας και είχε ξεχάσει να ξανασυνδέσει τους υαλοκαθαριστήρες) μου είπε ο μάστορας ότι μπορεί να ξεφεύγει λίγος αέρας από κάποια ένωση με την εξάτμιση.

 Ήταν η κλασική περίπτωση που κάνω κάτι βεβιασμένα 😅 Παίζει μιας και η EGR ήταν μια χαρά και οι σωληνώσεις σε πολύ νορμάλ κατάσταση απλώς να ήθελε κανά καθαριστικό κλπ ή κανά italian tune up για να στρώσει 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/5/2022 στις 10:56 ΜΜ, Rfactor85 είπε

ο ήχος εκτόνωσης που κάνει είναι φυσιολογικός στο αφημα του γκαζιού  και στο δικό μου ακούγεται.

Όχι, δεν το κάνει στο άφημα του γκαζιού. Στο άφημα του γκαζιού το έκανε και πριν ναι. Πλέον "σφυρίζει" όταν τουρμπίζει. Πριν δεν ακουγόταν όταν τούρμπιζε. Δλδ δεν το πρόσεχες με κλειστά παράθυρα ότι το αυτοκίνητο είναι turbo diesel. Αλλά δε σημαίνει ότι δεν τούρμπιζε. Η απόδοσή του μου φαινόταν μια χαρά στις επιταχύνσεις (όταν δεν παρουσίαζε το πρόβλημα), έτσι όπως το είχα μετρήσει χοντρικά στις επιταχύνσεις κλπ. Επίσης κατανάλωση, τώρα τελευταία είχε γράψει τις χαμηλότερες σε επιστροφή από Θεσσαλία.

Πλέον ακούγεται κάααπως έτσι όταν τουρμπίζει:

Το έστειλα πάλι πίσω στο συνεργείο να το δουν. Και μου λένε ότι έτσι ακούγεται όταν είναι σαν καινούρια η τουρμπίνα... Που δεν ακουγόταν ΠΟΤΕ έτσι. Και την πρώτη φορά που τους το πήγα κοίταξαν οπτικά το turbo καθώς πάταγαν το γκάζι με το αυτοκίνητο σταματημένο. Και μετά το έκαναν μια βόλτα 1' μέσα σε στενά κλπ...

Τώρα μου είπαν ότι το πρέσαραν και ότι είναι μια χαρά (θεωρητικά). Τι να πω...

Και προφανώς η διάγνωση που έκαναν ήταν στην καλύτερη ημιτελής ή στη χειρότερη τελείως λάθος. Μετά από καμιά 200αριά χλμ μου παρουσίασε στιγμιαία αυτόν τον λόξιγκα, αλλά εκείνη τη στιγμή θεώρησα ότι έγινε επειδή δεν πάτησα καλά το γκάζι.

Και χθες σε μία ανηφόρα με μικρή κλίση, πρέπει να ήμουν 2100 στροφές περίπου δεν τούρμπιζε με τίποτα. Μέχρι που πατάω τέρμα το γκάζι και τίποτα πάλι. Μόνο στιγμιαία τούρμπισε (αφού πλέον ακούω επακριβώς πότε τουρμπίζει :( ). Αφού (νομίζω) αφήνω το γκάζι και το ξαναπατάω πήγε κανονικά. 

Και στην επιστροφή, ήμουν με 2α χωρίς γκάζι γύρω στις 2Κ στροφές και μέχρι να φτάσω στις 3Κ με το γκάζι πατημένο στη μέση περίπου πήγαινε με το τούρμπο νεκρό. Όπου και στις 3000 στροφές περίπου πάει και μπαίνει απότομα.

Πιστεύω πλέον δλδ ότι το τούρμπο παίζει ακόμα και να μην είχε τίποτα, να είχε νορμάλ κάπνα κλπ για 170Κ χλμ και να είναι κάποιος actuator ή το ηλεκτρονικό γκάζι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, labros1988 είπε

Όχι, δεν το κάνει στο άφημα του γκαζιού. Στο άφημα του γκαζιού το έκανε και πριν ναι. Πλέον "σφυρίζει" όταν τουρμπίζει. Πριν δεν ακουγόταν όταν τούρμπιζε. Δλδ δεν το πρόσεχες με κλειστά παράθυρα ότι το αυτοκίνητο είναι turbo diesel. Αλλά δε σημαίνει ότι δεν τούρμπιζε. Η απόδοσή του μου φαινόταν μια χαρά στις επιταχύνσεις (όταν δεν παρουσίαζε το πρόβλημα), έτσι όπως το είχα μετρήσει χοντρικά στις επιταχύνσεις κλπ. Επίσης κατανάλωση, τώρα τελευταία είχε γράψει τις χαμηλότερες σε επιστροφή από Θεσσαλία.

Πλέον ακούγεται κάααπως έτσι όταν τουρμπίζει:

Το έστειλα πάλι πίσω στο συνεργείο να το δουν. Και μου λένε ότι έτσι ακούγεται όταν είναι σαν καινούρια η τουρμπίνα... Που δεν ακουγόταν ΠΟΤΕ έτσι. Και την πρώτη φορά που τους το πήγα κοίταξαν οπτικά το turbo καθώς πάταγαν το γκάζι με το αυτοκίνητο σταματημένο. Και μετά το έκαναν μια βόλτα 1' μέσα σε στενά κλπ...

Τώρα μου είπαν ότι το πρέσαραν και ότι είναι μια χαρά (θεωρητικά). Τι να πω...

Και προφανώς η διάγνωση που έκαναν ήταν στην καλύτερη ημιτελής ή στη χειρότερη τελείως λάθος. Μετά από καμιά 200αριά χλμ μου παρουσίασε στιγμιαία αυτόν τον λόξιγκα, αλλά εκείνη τη στιγμή θεώρησα ότι έγινε επειδή δεν πάτησα καλά το γκάζι.

Και χθες σε μία ανηφόρα με μικρή κλίση, πρέπει να ήμουν 2100 στροφές περίπου δεν τούρμπιζε με τίποτα. Μέχρι που πατάω τέρμα το γκάζι και τίποτα πάλι. Μόνο στιγμιαία τούρμπισε (αφού πλέον ακούω επακριβώς πότε τουρμπίζει :( ). Αφού (νομίζω) αφήνω το γκάζι και το ξαναπατάω πήγε κανονικά. 

Και στην επιστροφή, ήμουν με 2α χωρίς γκάζι γύρω στις 2Κ στροφές και μέχρι να φτάσω στις 3Κ με το γκάζι πατημένο στη μέση περίπου πήγαινε με το τούρμπο νεκρό. Όπου και στις 3000 στροφές περίπου πάει και μπαίνει απότομα.

Πιστεύω πλέον δλδ ότι το τούρμπο παίζει ακόμα και να μην είχε τίποτα, να είχε νορμάλ κάπνα κλπ για 170Κ χλμ και να είναι κάποιος actuator ή το ηλεκτρονικό γκάζι...

Μήπως για το θέμα του turbo ευθύνεται καμία βαλβίδα υποπίεσης turbo που είναι ηλεκτρονική ; Έχει μπει σε διαγνωστικό , και να διαβαστούν όλοι οι εγκέφαλοι , άσχετα που δε έχει ανάψει κάποια ένδειξη δυσλειτουργίας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι έχει μπει όπως γράφω και σε δικό μου διαγνωστικό της πλάκας. Και σε συνεργείο της γειτονιάς και σε αντιπροσωπείας όπου και μάλλον διάβασαν και τις μετρήσεις μετά από μια βόλτα που έκαναν. Και πιστεύω και σε αυτό το συνεργείο (που έκανα το λάθος και πήγα) που υποτίθεται έχει χρόνια εμπειρίας σε turbo diesel κλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλησπέρα, επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα ( συμπτώματα ) και ψάχνω μέσα σε σχόλια αν υπάρχει κάποιος που έχει πάθει κάτι ανάλογο... Εμένα μου πρότεινε ο μηχανικός να απενεργοποιήσει την βαλβίδα EGR και να περάσει κάποιο πρόγραμμα, γιατί ο εγκέφαλος αναγνωρίζει σφάλμα εκεί ... εσύ Τελικά τι έκανες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...