Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένα νέο χαρακτηριστικό αναπαραγωγής πρόσθεσε πρόσφατα το YouTube τόσο στον web player όσο και στα apps για φορητές συσκευές Android και iOS, το οποίο έχει στόχο να βοηθήσει τους χρήστες να εντοπίσουν τα σημεία που έχουν αναπαραχθεί περισσότερες φορές στο βίντεο που παρακολουθούν.

Το χαρακτηριστικό «Most Replayed» ήταν διαθέσιμο στους συνδρομητές της υπηρεσίας YouTube Premium αλλά πλέον είναι διαθέσιμο σε όλους. Από εδώ και πέρα, θα εμφανίζεται ένα γκρίζου χρώματος γράφημα στο άνω τμήμα μέρος της γραμμής προόδου της αναπαραγωγής σε κάθε βίντεο.

youtube-most-replayed-graph.jpg

«Όπου το γράφημα εμφανίζεται ψηλότερο, τότε εκεί βρίσκεται το τμήμα του βίντεο που έχει επαναληφθεί περισσότερο» σύμφωνα με το YouTube. «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το γράφημα» λέει το YouTube «για να εντοπίσετε και να παρακολουθήσετε γρήγορα τα σημεία που θέλετε».

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας ή σε εκείνα που δεν έχουν αναλυθεί σε ενότητες χρησιμοποιώντας χρονικές σημάνσεις ή κεφάλαια, επιτρέποντας στους χρήστες να εντοπίζουν γρήγορα τα μέρη που είναι τα πιο ενδιαφέροντα.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσθετει τωρα, για να καταργησει αργοτερα.

Επεξ/σία από Le Perv
Δημοσ.

Θα γλυτώσουμε απο τις τεραστιες εισαγωγες,τα shoutouts και ολες αυτες τις βλακειες που μπαινουν για να μεγαλώσουν ενα βιντεο. 

2 λεπτα DIY με 4 λεπτα κουβεντολοι στην αρχη.

  • Like 12
  • Thanks 5
Δημοσ.

Στα κινητά το έχει χάσει το παιχνίδι από το τικ τοκ. 

Ο κόσμος θέλει μικρά γρήγορα βίντεο με γρήγορη περιήγηση σε σχετικά με αυτά που βλέπει και χωρίς διαφημίσεις 

 

  • Like 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Ανούσιο feature κατ' εμέ. Ο καθένας βλέπει όσο θέλει ένα βίντεο ή προσπερνάει manually από την μπάρα του χρόνου με το βελάκι για να δει παραπέρα. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, adi32 είπε

Στα κινητά το έχει χάσει το παιχνίδι από το τικ τοκ. 

Ο κόσμος θέλει μικρά γρήγορα βίντεο με γρήγορη περιήγηση σε σχετικά με αυτά που βλέπει και χωρίς διαφημίσεις 

Το TikTok έχει ως χρήστες σχεδόν αποκλειστικά άτομα μικρής ηλικίας (το 80% είναι 16-34), ενώ το YouTube πλέον το χρησιμοποιούν όλες οι ηλικίες. Επίσης καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, δεν είναι άμεση η σύγκριση μεταξύ τους, αν και η ανάπτυξη που έχει δει το TikTok τα τελευταία χρόνια σίγουρα έχει "ζορίσει" την Google και την Meta.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Ανούσιο feature κατ' εμέ. Ο καθένας βλέπει όσο θέλει ένα βίντεο ή προσπερνάει manually από την μπάρα του χρόνου με το βελάκι για να δει παραπέρα. 

Την δυνατότητα που έχει πάντως το vanced να προσπερνάει αυτόματα διαφημίσεις, intro, promotion, self promotion κτλ είναι απίστευτα βολικό. Εάν το είχε το YouTube premium, το πλήρωνα μόνο για αυτό.

  • Like 5
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, verylife78 είπε

ας βαλει το dislike παλι, μεχρι τοτε απλα μπαινω αν μου εχουν στειλει κατι...

 

13 λεπτά πριν, antonisff είπε

πολυ ενδιαφερον...δεν ειναι. φερτε πισω το dislike

Return YouTube Dislike για όποιον χρησιμοποιεί Chrome και YouTube σε desktop. Δεν είναι τέλειο, αλλά είναι πολύ καλύτερο από το τίποτα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...