Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 ώρες πριν, natts είπε

Παιδιά... μπήκα στην διαδικασία να κάνω λογαριασμό γτ έχω απελπιστει και κάπου πρέπει να πω την εμπειρία μου  !!! Λοιπόν θύμα και εγώ, τα γνωστά παραγγέλνω το iphone στην αρχή ευγενεστατοι με διαβεβαίωναν ότι θα λάβω το προϊόν ...μετά σκάνε οι καταγγελίες και χάνω κάθε επαφή μαζί τους να μην απαντάνε πουθενά καταφεύγω λοιπόν στην τράπεζα όπου και η διαδικασία δυστυχώς στην eurobank περίπλοκη, έπρεπε να ακυρώσω την κάρτα να κάνω αίτημα αμφισβήτησης μου ζητάνε ένα σωρό αποδεικτικά και επιμένουν ότι καλύτερα να κάνω προσπάθεια επίλυσης με τον έμπορο( Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ) ένα μπαχαλο κοινώς το πήρα απόφαση ότι έχασα τα λεφτά μου πλέον 😭😭 ( παρένθεση έβαλαν ανακοίνωση φβ έστειλα μνμ στο email και δεν απαντάνε μιλάμε για τεράστιο θράσος !!! )

Τι αποδεικτικά ζητάνε; Αφού είναι η ασφάλεια της visa η master , και αναφέρετε μέσα στο έντυπο αμφισβήτησης ο λόγος μη παραλαβής του προϊόντος . Για πες συνέχεια τι γίνετε με τράπεζα;

Δημοσ.

Όσοι έχετε Πειραιώς κάρτα πάντως, γίνεται πανεύκολα η αμφισβήτηση μέσα από μια μικρή σχετικά φόρμα που έχει η τράπεζα στο app της, κανένα δικαιολογητικό δεν μου ζητήθηκε.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, OXTROS είπε

Όσοι έχετε Πειραιώς κάρτα πάντως, γίνεται πανεύκολα η αμφισβήτηση μέσα από μια μικρή σχετικά φόρμα που έχει η τράπεζα στο app της, κανένα δικαιολογητικό δεν μου ζητήθηκε.

κι έτσι πρέπει.

τα χρήματα επιστρέφονται από Visa/Mastercard και όχι από την Eurobank....

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, stefanidisg είπε

Τι αποδεικτικά ζητάνε; Αφού είναι η ασφάλεια της visa η master , και αναφέρετε μέσα στο έντυπο αμφισβήτησης ο λόγος μη παραλαβής του προϊόντος . Για πες συνέχεια τι γίνετε με τράπεζα;

πέρα από την ταλαιπωρία στην οποία με έχουν βάλει ...( ακύρωσε κάρτες βγάλε καινούργιες κλπ ) , μου ζητούν δελτίο παραγγελίας , τυχόν άλλα αποδεικτικά λέει που έχω έτσι ώστε να ενισχυθεί το αίτημα ,πλήρη περιγραφή του προϊόντος,αρχική υπόσχεση χρονικού πλαισίου παραλαβής και τέλος βασική τους προϋπόθεση είναι να έχει γίνει προσπάθεια από μέρους Μ επίλυσης με τον έμπορο ...... τέλος πάντων είμαι ακόμα στο στάδιο αναμονής και βλέπουμε ...

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, natts είπε

πέρα από την ταλαιπωρία στην οποία με έχουν βάλει ...( ακύρωσε κάρτες βγάλε καινούργιες κλπ ) , μου ζητούν δελτίο παραγγελίας , τυχόν άλλα αποδεικτικά λέει που έχω έτσι ώστε να ενισχυθεί το αίτημα ,πλήρη περιγραφή του προϊόντος,αρχική υπόσχεση χρονικού πλαισίου παραλαβής και τέλος βασική τους προϋπόθεση είναι να έχει γίνει προσπάθεια από μέρους Μ επίλυσης με τον έμπορο ...... τέλος πάντων είμαι ακόμα στο στάδιο αναμονής και βλέπουμε ...

Τί δελτίο παραγγελίας, αφού βλέπουν την κίνηση μέσα από την κάρτα , μιλάμε για πολύ ντουβαρια 

  • Like 2
Δημοσ.
4 hours ago, natts said:

πέρα από την ταλαιπωρία στην οποία με έχουν βάλει ...( ακύρωσε κάρτες βγάλε καινούργιες κλπ ) , μου ζητούν δελτίο παραγγελίας , τυχόν άλλα αποδεικτικά λέει που έχω έτσι ώστε να ενισχυθεί το αίτημα ,πλήρη περιγραφή του προϊόντος,αρχική υπόσχεση χρονικού πλαισίου παραλαβής και τέλος βασική τους προϋπόθεση είναι να έχει γίνει προσπάθεια από μέρους Μ επίλυσης με τον έμπορο ...... τέλος πάντων είμαι ακόμα στο στάδιο αναμονής και βλέπουμε ...

Αρχισε να γραφεις για την αντιμετωπιση τους αλλα και φυσικα για την ταλεπωρια σου, σε διαφορα μεσα, πχ facebook / twitter / instagram / linkedin και συντομα θα ερθει καποιος σε επικοινωνια απο αυτους μαζι σου.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Georgios z είπε

Τη τραπεζα εχει αυτος ξέρουμε; 

Τις κάρτες του τις διεκπεραιώνει μέσω Εθνικής, τραπεζικούς λογαριασμούς έχει σε Εθνική, Πειραιώς, Alpha.

Δημοσ.

Στο Site μόνο εθνική έχει και εγώ όταν παρήγγειλα το κινητό (ανάθεμα την ώρα) με Πειραιώς έκανα συναλλαγή και είχα χρέωση επειδή είχε εθνική 

Δημοσ.

Να προσθέσω μια άποψη από απόσταση μια και δεν έτυχε να έχω συναλλαγή με το συγκεκριμένο.

Τέτοιες επιχειρήσεις eshop πρακτικά δεν έχουν σχεδόν τίποτα ούτε από στοκ προϊόντων ούτε από κεφάλαια κίνησης. Λειτουργούν περιμένοντας να προεισπράξουν την παραγγελία και μετά να παραγγείλουν το προϊόν απ τον εισαγωγέα. Αν λοιπόν είναι λαμόγια και κάποια από τα χρήματα αυτά τα δώσαν αλλού (εφορία, εφκα, μπουζούκια...) βασίζονται στα χρήματα της επόμενης παραγγελίας για να εκτελέσουν την προηγούμενη εφαρμόζοντας μια μορφη πυραμίδας. Επειδή όμως αυτές οι μπαγαποντιές έχουν κοντά ποδάρια, όταν αρχίσει να διαδίδεται ότι δεν είναι φερέγγυοι, σταματούν οι νέες παραγγελίες, άρα και η ροή νέου χρήματος, άρα και οι παραδόσεις στους άτυχους προηγούμενους.

Επιτρέψτε μου και μια ειλικρινή απορία : πως γίνεται μια επιχείρηση από την επαρχία και βρήκε τόσο εκτεταμένο πελατολόγιο ? (δε νομίζω ότι όλοι όσοι ανάρτησαν εδώ μένουν στη Λάρισα...) Το κοκαλάκι της νυχτερίδας είχε ?  

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικά πάντως εγώ από μαγαζί που δεν έχει PayPal δεν αγοράζω είσαι εύκολα , απλώς βασίστηκα στις αξιολογήσεις του best price και για αυτό θα πρέπει να απολογηθεί , δεν γίνετε να είχε μόνο θετικές αξιολογήσεις και τις αρνητικές να μην τις ανέβαζε , πλέον πολύ δύσκολα θα προτιμήσω το best price πάλι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ούτε PayPal γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν. Ψωνίζω μόνο μέσω skroutz plus ως μέλος και από μεγάλα μαγαζιά τύπου plaisio, you & eshop. Μην κυνηγάτε μόνο την χαμηλή τιμή.Οι παλιοί λέγανε ότι το φτηνό είναι και ακριβό. 

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, mitsos_z είπε

Να προσθέσω μια άποψη από απόσταση μια και δεν έτυχε να έχω συναλλαγή με το συγκεκριμένο.

Τέτοιες επιχειρήσεις eshop πρακτικά δεν έχουν σχεδόν τίποτα ούτε από στοκ προϊόντων ούτε από κεφάλαια κίνησης. Λειτουργούν περιμένοντας να προεισπράξουν την παραγγελία και μετά να παραγγείλουν το προϊόν απ τον εισαγωγέα. Αν λοιπόν είναι λαμόγια και κάποια από τα χρήματα αυτά τα δώσαν αλλού (εφορία, εφκα, μπουζούκια...) βασίζονται στα χρήματα της επόμενης παραγγελίας για να εκτελέσουν την προηγούμενη εφαρμόζοντας μια μορφη πυραμίδας. Επειδή όμως αυτές οι μπαγαποντιές έχουν κοντά ποδάρια, όταν αρχίσει να διαδίδεται ότι δεν είναι φερέγγυοι, σταματούν οι νέες παραγγελίες, άρα και η ροή νέου χρήματος, άρα και οι παραδόσεις στους άτυχους προηγούμενους.

Επιτρέψτε μου και μια ειλικρινή απορία : πως γίνεται μια επιχείρηση από την επαρχία και βρήκε τόσο εκτεταμένο πελατολόγιο ? (δε νομίζω ότι όλοι όσοι ανάρτησαν εδώ μένουν στη Λάρισα...) Το κοκαλάκι της νυχτερίδας είχε ?  

To best price φταίει που το έβγαζε πρώτο πρώτο στα αποτελέσματα του πόσους μήνες. Και ενώ ήξερε την κατάσταση δεν το αφαιρούσε. Από εκεί το έμαθε ο κόσμος σε ένα 95%. 

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, santeos100 είπε

Στο Site μόνο εθνική έχει και εγώ όταν παρήγγειλα το κινητό (ανάθεμα την ώρα) με Πειραιώς έκανα συναλλαγή και είχα χρέωση επειδή είχε εθνική 

Στο σάιτ ανέφερε και τους τρεις τραπεζικούς λογαριασμούς, και τους έδινε και σε όσους έκαναν αγορά με 39Α. Τους λογαριασμούς του αυτούς μπορείς να τα δεις στα άλλα σάιτ που έχει η Ο.Ε. και τα οποία δεν έχουν κλείσει:

https://b2bmobiles.gr/tropoi-pliromis/

https://planc.gr/τρόποι-πληρωμής/

21 λεπτά πριν, mitsos_z είπε

Επιτρέψτε μου και μια ειλικρινή απορία : πως γίνεται μια επιχείρηση από την επαρχία και βρήκε τόσο εκτεταμένο πελατολόγιο ? (δε νομίζω ότι όλοι όσοι ανάρτησαν εδώ μένουν στη Λάρισα...) Το κοκαλάκι της νυχτερίδας είχε ?  

Η παρουσία σε πλατφόρμες σίγουρα βοήθησε πολύ :

Στις 3/4/2024 στις 4:22 ΜΜ, Zazula είπε

Προς τα τέλη Νοεμβρίου 2023 μπήκε το Perishop για ελάχιστες μέρες στο Skroutz (χωρίς να είναι διαθέσιμο στο καλάθι) και κατέβηκε σχεδόν αμέσως, μάλιστα είχα προσωπικά επικοινωνήσει με την Εξυπηρέτηση Πελατών να μάθω το γιατί (καθώς επίσης και αν σκόπευαν να δώσουν κάποια κάλυψη σε όσους τον είδαν στο Skroutz και πήγαν από εκεί στο σάιτ του), κι η απάντηση ήταν στο μεν πρώτο ότι δεν μπορούν να μου πουν στο δε δεύτερο ότι δεν έχει κάποια εμπλοκή η εταιρεία τους που να δικαιολογεί την ανάμιξή τους εφόσον πλέον ήταν ανενεργό όταν ρώτησα. Φέτος επεχείρησε και ξαναμπήκε στο Skroutz ως LA Mobiles, αλλά και πάλι κατέβηκε από το Skroutz μέσα σε ελάχιστες μέρες (αν και πρόλαβε να λάβει δύο 5άστερα).

 

Επεξ/σία από Zazula
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...