geomrk Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 58 λεπτά πριν, Nabuko είπε Θα ήθελα να ρωτήσω αν την ψυχική σας υγεία και τον χαμένο χρόνο σας τον κοστολογείτε 100-150 ευρώ. Μάλλον ναι αλλιώς θα αγοράζατε κατευθείαν από ένα αξιόπιστο κατάστημα. η αληθεια ειναι οτι σε αυτη τη κατηγορια τιμων τα 100+ ειναι αρκετο ποσοστο
tsimisdel Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά, με ποια λογική προεξοφλούνται οι παραγγελίες; Πέραν του ότι δεν επιβαρύνεται κάποιος με μεταφορικά (αν και από ένα συγκεκριμένο ποσό και πάνω είναι δωρεάν), τι άλλο πλεονέκτημα υπάρχει; Θα έρθει πιο γρήγορα η παραγγελία; Διότι όσο να 'ναι, ένα χιλιάρικο δύσκολα το δίνει κάποιος ελαφρά τη καρδία, εκτός αν υπάρχει η σχετική άνεση. Ειδικά μέσω ίντερνετ, προσωπικά μιλώντας, δύσκολα θα το τολμούσα, με το ρίσκο να χαθούν τα χρήματα μου. Δεν ξέρω κατά πόσο ψύχραιμος θα ήμουν και πόσο μάλλον να άφηνα τόσο καιρό να περάσει ενώ έχω ακουμπήσει τα χρήματα μου. Ελπίζω σε πολλούς βέβαια να διευθετηθεί το ζήτημα και να σας επιστραφούν τα όσα σας αναλογούν. Αλλά, πραγματικά απορώ πως πορεύεται αυτό το μαγαζί. Δίνει στην ίδια τιμή προϊόντα μεγαλύτερης αξίας, δίνει δωροεπιταγες, μπαίνει από μέσα. Πιθανόν και γι'αυτό να ζητάει προκαταβολικά τα χρήματα, πιθανόν να έχει προβλήματα ρευστότητας, δεν έχει στοκ συνεπώς, ενδεχομένως οι προμηθευτές να ζητάνε προκαταβολικά τα χρήματα....
sam187 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Καλησπερα σε όλα τα μέλη! Είχα σχολιάσει ξανά σε αυτό το φόρουμ και επειδή βλέπω πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες, λεω να πω ξανά την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου εμπειρία που είχα από το Perishop.gr. 5 παραγγελίες από το καταστημα(Απλά την μια δεν την έχω στο email μου γιατί την έκανα για λογαριασμό φιλου και ήρθε στο email του και η δεύτερη ήταν ένα ρολόι apple watch series 8 που προστέθηκε τηλεφωνικά στην παραγγελία του Αυγούστου). Όλες παραδόθηκαν στην ΩΡΑ τους,με συνεχή ενημέρωση μέσω email για το κάθε στάδιο της παραγγελίας.Μπορει να μην ήταν συσκευές μεγάλης αξίας αλλά παραδόθηκαν ΚΑΝΟΝΙΚΑ σε αριστη και σφραγισμένη κατάσταση. 2 έγιναν τον Αύγουστο του 2023, και 3 έγιναν μέσα στον Γεναρη του 2024(για να μην πουν κάποιοι πως παλιά ήταν καλό μαγαζί και τώρα χάλασε ή έγιναν απατεωνες). Δεν ξερω αν όλοι αυτοί που βγαίνουν και λένε την άποψη τους έχουν όντως ψωνίσει από το κατάστημα ή το κάνουν για άλλους λόγους(Είτε αυτή η άποψη είναι καλή είτε κακή) Εγω προσωπικά μιλάω με αποδείξεις.Αν δεν είχα παραλάβει ή κάτι πήγαινε στραβά εννοείται πάλι με αποδείξεις θα έβγαινα να το πω. Πάντως , αν ήταν απατεώνες, δεν θα έστελναν καμια παραγγελία (όπως έκαναν και 2 σκρουτζομάγαζα στο παρελθον) Τέλος, οι οποίες καθυστερήσεις υπάρχουν(αν υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις) σίγουρα δεν τιμούν το κατάστημα , και πιστεύω πως κάτι θα κάνει για να λυθεί το θέμα αυτό.Η προσωπική μου άποψη είναι πως το καταστημα(μιας και επαρχιακό) ίσως δεν περίμενε πως θα έχει τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών και βρίσκεται σε ένα στάδιο επίλυσης του θέματος αυτού, με την προσθήκη και άλλων προμηθευτών ίσως, επιπλέον γραμμών τηλεφωνίας για να εξυπηρετείτε ο κόσμος καλυτερα(διότι διάβασα και κάτι τέτοια σχόλια περί επικοινωνίας). Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου από sam187 1
greekboy Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 10 ώρες πριν, tsimisdel είπε Χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος αλλά, με ποια λογική προεξοφλούνται οι παραγγελίες; Πέραν του ότι δεν επιβαρύνεται κάποιος με μεταφορικά (αν και από ένα συγκεκριμένο ποσό και πάνω είναι δωρεάν), τι άλλο πλεονέκτημα υπάρχει; Θα έρθει πιο γρήγορα η παραγγελία; Διότι όσο να 'ναι, ένα χιλιάρικο δύσκολα το δίνει κάποιος ελαφρά τη καρδία, εκτός αν υπάρχει η σχετική άνεση. Ειδικά μέσω ίντερνετ, προσωπικά μιλώντας, δύσκολα θα το τολμούσα, με το ρίσκο να χαθούν τα χρήματα μου. Δεν ξέρω κατά πόσο ψύχραιμος θα ήμουν και πόσο μάλλον να άφηνα τόσο καιρό να περάσει ενώ έχω ακουμπήσει τα χρήματα μου. Ελπίζω σε πολλούς βέβαια να διευθετηθεί το ζήτημα και να σας επιστραφούν τα όσα σας αναλογούν. Αλλά, πραγματικά απορώ πως πορεύεται αυτό το μαγαζί. Δίνει στην ίδια τιμή προϊόντα μεγαλύτερης αξίας, δίνει δωροεπιταγες, μπαίνει από μέσα. Πιθανόν και γι'αυτό να ζητάει προκαταβολικά τα χρήματα, πιθανόν να έχει προβλήματα ρευστότητας, δεν έχει στοκ συνεπώς, ενδεχομένως οι προμηθευτές να ζητάνε προκαταβολικά τα χρήματα.... τιμολόγιο.
tsimisdel Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, greekboy είπε τιμολόγιο. Τιμολόγιο χονδρικής εννοούμε; Η τέλος πάντων, τιμολόγιο το οποίο αξιοποιούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες; Η έχει σχέση με τον 39Α; Επίσης, όσον αφορά την τοποθέτηση του συμφορουμίτη πιο πάνω, χωρίς να έχω προσωπικά εμπλακεί με την όλη υπόθεση, ίσως έχει να κάνει με το τι έχει ετοιμοπαραδοτο και τι όχι. Πχ οι συσκευές που αγόρασε ο φίλος, είναι από τις προσιτές προτάσεις της αγοράς, πιθανόν επειδή είναι και μικρό μαγαζί, έχει αυτές τις συσκευές σε στοκ, θεωρώντας ότι αυτή είναι η πελατεία του, εξού και η τάχιστη εξυπηρέτηση. Όσοι ανέφεραν ότι ακόμα περιμένουν τις παραγγελίες, αν δεν κάνω λάθος, ήταν για συσκευές ναυαρχίδες, iPhone Pro Max, S23 Ultra και τα συναφή. Με τις ακριβές αυτές συσκευές, ακόμα και οι μεγάλες αλυσίδες έχουν πρόβλημα με το στοκ, πόσο μάλλον ένα μικρό μαγαζάκι. Και επίσης, θυμάμαι ότι ακόμα και μεγάλες αλυσίδες το έκαναν αυτό με την προπληρωμή, για να "καπαρωσουν" κομμάτια, κάτι αντίστοιχο έχω διαβάσει ότι γίνεται και με την αγορά αυτοκινήτου, επειδή δεν υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα, πολλοί προπληρώσουν επειδή η αντιπροσωπεία τους λέει ότι είναι ο μόνος τρόπος να εξυπηρετηθούν, για να πάρουν προτεραιότητα, έτσι είναι και με τα κινητά. Επομένως, αν ακόμα και οι μεγάλες αλυσίδες έχουν τέτοια θέματα, σκεφτείτε με τα μικρομάγαζα τι συμβαίνει. Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες αλλά, έχω την εντύπωση ότι ακόμα και για το στοκ που έχει μια επιχείρηση επιβαρύνεται οικονομικά συνεπώς, μια αντίστοιχου μεγέθους επιχείρηση, πιθανόν να έχει συγκεκριμένο στοκ. Όλα τα παραπάνω, χωρίς διάθεση να υπερασπιστώ την επιχείρηση, χωρίς να την εκπροσωπώ, απλώς κάποιες σκέψεις που μπορεί να κάνω και πιστεύω έχουν μια λογική βάση.... Επεξ/σία 23 Ιανουαρίου από tsimisdel
nickarmy Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Παρά την εμπειρία στις ηλεκτρονικές αγορές, ήρθε η ώρα να την πατήσω, αγορά από 12/12 ακόμα άφαντοι. Υποθετικά θα με καλέσουν σήμερα μετά τις 6 το απόγευμα. Εάν όχι αύριο θα προχωρήσω και εγώ σε καταγγελία και θα ζητήσω νομική βοήθεια.
SOMAN21 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Oι διαφορές στις τιμές απο τα επώνυμα καταστήματα δεν είναι μονο 100 και 150 ευρώ. Mιλάμε για 200+ και κάτι φορές περισσότερα. Ειδικά στις high end συσκευές, στις οποίες παρατηρούνται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Aλλά δεν αξίζει συμφώνω και να περνάς όλο αυτό το ψυχολογικό και την αβεβαιότητα για τα χρήματα σου. Συν όλα τα άλλα, after sale κλπ. Γιατί δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εδω μιλάμε για καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων και αβεβαιότητα και εκεί, το οποίο είναι το χειρότερο για εμένα. Δεν είπαμε οτι είναι απατεώνες και σίγουρα κάποιοι θα έμειναν ευχαριστημένοι, αλλά κανείς πιστεύω δε θα έχανε το χρόνο του και θα καθόταν να γράφει εδώ φούμαρα απλα και μόνο να δυσφημίσει ένα επαρχιακό μαγαζί. Εγώ τώρα ειμαι 23 ημέρες ''ξεκρέμαστος'', χωρίς το προϊον, χωρίς τα λεφτά μου, λεγοντάς μου απο την προηγούμενη εβδομάδα θα στο στείλουμε άμεσα κλπ, είναι και ο τρόπος που σε χειρίζονται δλδ... Δλδ τι πρεπει να κάνω; να μη γράψω σε φόρουμ(εννοώ να δω αν και άλλοι εχουν προβλήματα), να μη πάρω τα μέτρα μου πλέον; Είπαμε, να ειμαστε ανεκτικοί,ειδικά σε μικρά επαρχιακά μαγαζιά, καλές τιμές κλπ, αλλα η υπομονή έχει και τα όρια της ρε παιδιά. Και τέλος με τον ανταγωνισμό τον έντονο εκεί έξω θα ήταν άδικο προς άλλα καταστήματα, τα οποία προσπαθούν να είναι συνεπείς στους καταναλωτές να τα παραβλέπουμε/μην τα αναφέρουμε αυτά. 2 1 1
sam187 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 50 λεπτά πριν, SOMAN21 είπε Oι διαφορές στις τιμές απο τα επώνυμα καταστήματα δεν είναι μονο 100 και 150 ευρώ. Mιλάμε για 200+ και κάτι φορές περισσότερα. Ειδικά στις high end συσκευές, στις οποίες παρατηρούνται τα μεγαλύτερα προβλήματα. Aλλά δεν αξίζει συμφώνω και να περνάς όλο αυτό το ψυχολογικό και την αβεβαιότητα για τα χρήματα σου. Συν όλα τα άλλα, after sale κλπ. Γιατί δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις, εδω μιλάμε για καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων και αβεβαιότητα και εκεί, το οποίο είναι το χειρότερο για εμένα. Δεν είπαμε οτι είναι απατεώνες και σίγουρα κάποιοι θα έμειναν ευχαριστημένοι, αλλά κανείς πιστεύω δε θα έχανε το χρόνο του και θα καθόταν να γράφει εδώ φούμαρα απλα και μόνο να δυσφημίσει ένα επαρχιακό μαγαζί. Εγώ τώρα ειμαι 23 ημέρες ''ξεκρέμαστος'', χωρίς το προϊον, χωρίς τα λεφτά μου, λεγοντάς μου απο την προηγούμενη εβδομάδα θα στο στείλουμε άμεσα κλπ, είναι και ο τρόπος που σε χειρίζονται δλδ... Δλδ τι πρεπει να κάνω; να μη γράψω σε φόρουμ(εννοώ να δω αν και άλλοι εχουν προβλήματα), να μη πάρω τα μέτρα μου πλέον; Είπαμε, να ειμαστε ανεκτικοί,ειδικά σε μικρά επαρχιακά μαγαζιά, καλές τιμές κλπ, αλλα η υπομονή έχει και τα όρια της ρε παιδιά. Και τέλος με τον ανταγωνισμό τον έντονο εκεί έξω θα ήταν άδικο προς άλλα καταστήματα, τα οποία προσπαθούν να είναι συνεπείς στους καταναλωτές να τα παραβλέπουμε/μην τα αναφέρουμε αυτά. Σίγουρα έχετε δίκιο δεν γίνεται να μην υπάρχει συσκευή να κάνει ο καθένας την δουλειά του. Είναι απαράδεκτο.Το θέμα είναι πως χαρακτηριστικά στον Κωτσοβολο κολλητός μου έκανε προπαραγγελια το iPhone 15pm στις 17 Σεπτεμβρίου και παρέλαβε 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ... Κοντά 3 μήνες.Και ειδικά με την συγκεκριμένη συσκευή και κατάστημα, είδα και άλλα τετοια σχόλια σε φόρουμ στο Facebook. Αλλά τον Κωτσοβολο δε τολμάει κανείς να τον πάει δικαστικά , και αν δείτε τις κριτικές στο Google γράφουν τα χειρότερα. Και όμως όλοι λένε προτιμήστε μια μεγάλη και γνωστή αλυσίδα. Ενώ στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτού του μαγαζιού στην Λάρισα έχουν πέσει όλοι να φάνε το κατάστημα και τον ιδιοκτήτη. Ο οποίος μετά από λίγη έρευνα που έκανα στο ίντερνετ και στο φβ είδα ότι έχει κάνει πολλές δράσεις στην πολη της Λάρισας ΓΙΑ την πόλη της Λάρισας. Αρα θεωρώ το συγκεκριμένο κομμάτι περί νομικών απειλών λίγο τραβηγμένο(μόνο και μόνο διότι υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων αλυσίδων με παρόμοιες καθυστερησεις). 1
nickarmy Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, sam187 είπε Σίγουρα έχετε δίκιο δεν γίνεται να μην υπάρχει συσκευή να κάνει ο καθένας την δουλειά του. Είναι απαράδεκτο.Το θέμα είναι πως χαρακτηριστικά στον Κωτσοβολο κολλητός μου έκανε προπαραγγελια το iPhone 15pm στις 17 Σεπτεμβρίου και παρέλαβε 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ... Κοντά 3 μήνες.Και ειδικά με την συγκεκριμένη συσκευή και κατάστημα, είδα και άλλα τετοια σχόλια σε φόρουμ στο Facebook. Αλλά τον Κωτσοβολο δε τολμάει κανείς να τον πάει δικαστικά , και αν δείτε τις κριτικές στο Google γράφουν τα χειρότερα. Και όμως όλοι λένε προτιμήστε μια μεγάλη και γνωστή αλυσίδα. Ενώ στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτού του μαγαζιού στην Λάρισα έχουν πέσει όλοι να φάνε το κατάστημα και τον ιδιοκτήτη. Ο οποίος μετά από λίγη έρευνα που έκανα στο ίντερνετ και στο φβ είδα ότι έχει κάνει πολλές δράσεις στην πολη της Λάρισας ΓΙΑ την πόλη της Λάρισας. Αρα θεωρώ το συγκεκριμένο κομμάτι περί νομικών απειλών λίγο τραβηγμένο(μόνο και μόνο διότι υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων αλυσίδων με παρόμοιες καθυστερησεις). όταν σου λένε οτι θα σε πάρουν τηλέφωνο ή στείλουν email για 2 εβδομάδες (μετά το πέρας του 1 μήνα) θα το δεχόσουν δηλαδή να συνεχίζετε ? Ακόμα και σε μεγάλη εταιρία θα ακύρωνα τη παραγγελία και θα είχα άμεσα την επιστροφή των χρημάτων όχι μετά από μήνα και με εμπλοκή δικηγόρου όπως γράφουν στα σχόλια. Αύριο που θα καλέσω για ακύρωση αυτή τη φορά *αφού σήμερα δεν με κάλεσαν όπως μου είπαν, θα ενημερώσω για τις μελλοντικές εξελίξεις 2
Ioannism Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Δημοσ. 23 Ιανουαρίου Στις 18/1/2024 στις 12:14 ΜΜ, SOMAN21 είπε Προχτές και μετά από 15 ημέρες στο "σκοταδι", ανεπιτυχεις κλησεις καμια ενημέρωση κλπ, αποφάσισα να αφήσω αρνητική αξιολόγηση στο bp. Tην επόμενη ημέρα το πρωί με κάλεσαν,(δε ξέρω αν έπαιξε ρόλο η κριτική- η κοπέλα ηταν ευγενική δε μπορώ να πω και δε φταίει σε κάτι, απλά ακολουθούν κάποια γραμμή μάλλον) και μου είπαν ότι το χρώμα που παράγγειλα δεν υπάρχει στον προμηθευτή και οτι μπορούν να στείλουν άλλο χρώμα άμεσα. Συμφώνησα με την προϋπόθεση να μη περιμένω πάλι τόσες ημέρες. Μέχρι σήμερα τίποτα καμία ενημέρωση αλλαγή, θα περιμένω λίγες ημέρες μπας και το στείλουν αλλα απο ότι διαβάζω σε πολλούς λένε τα ίδια και περιμένουν....Έχει βγάλει κανείς άκρη με αμφισβήτηση συναλλαγής από την τράπεζα ή/και συνήγορο του καταναλωτή για επιστροφή χρημάτων; Η μόνη λύση είναι να καταφύγουμε στο συνήγορο του καταναλωτή η επιστροφή χρημάτων αλλιώς τα χρήματά μας έχω χαθεί!!! Περιμένουμε μάταια και μας λένε παραμύθια για να τραβήξουν το χρόνο παραπέρα Μόλις τώρα, Ioannism είπε Η μόνη λύση είναι να καταφύγουμε στο συνήγορο του καταναλωτή η επιστροφή χρημάτων αλλιώς τα χρήματά μας έχω χαθεί!!! Περιμένουμε μάταια και μας λένε παραμύθια για να τραβήξουν το χρόνο παραπέρα Εάν μέχρι αύριο μεθαύριο δεν μου το έχουν στείλει θα καταφύγω με καταγγελία επώνυμη στο συνήγορο του καταναλωτή
Kosnichosvla Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Καλησπέρα παιδιά και από εμένα . Μια από τα ίδια και εγώ στην αναμονή δηλαδή για να πάρω ένα iPhone που έχω παραγγείλει από 4/1/24 . Αύριο (Τετάρτη 24/1/24)θα πάω από εκεί γιατί μένω Λάρισα και αν δεν το έχουν όπως μου είπαν την Δευτέρα 22/1/24 , θα γίνει χαμός πραγματικά. Με διαβεβαίωσε η υπάλληλος εκει μαξ Τετάρτη θα έρθει. Έχει και η υπομονή και η βλακεία τα όρια της εντάξει. 1
SOMAN21 Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Kαι μετά από όλα αυτά μας θεωρούν υπερβολικούς...Κάπου έχει χαθεί η μπάλα με το συγκεκριμένο κατάστημα και δε μπορούν να το διαχειριστούν μάλλον. Δε μπορώ να καταλάβω όμως γιατί εφόσον έχουν (άν έχουν) προβλήματα με τους προμηθευτές και δεν μπορούν να είναι συνεπείς στους χρόνους παραδόσεων, δε γυρίζουν τα λεφτά πίσω στο κόσμο και δεν ενημερώνουν τουλάχιστον. Δυστυχώς μας ωθούν στο να κινηθουμε μέσω καταγγελίας αλλα και νομικά για να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω..απλα τραγικό. Εγώ google δεν έχω κάνει αρνητική αλλά έχω κάνει στο bestprice πρίν μία εβδομάδα. Tίποτα δεν άλλαξε. Στο περίμενε ακόμα... Μέχρι τέλος της εβδομάδας θα περιμένω και εγώ, άντε στη χειρότερη μέχρι αρχές της άλλης (που θα είναι 1 μήνας πλεον) και μετά θα προσφύγω σε καταγγελία, αμφισβήτηση συναλλαγής απο τη τράπεζα μου και στην έσχατη λύση νομικά. Όπως και να έχει, θα ενημερώσω άν έχω κάποια εξέλιξη και εγώ. Καλή υπομονή σε όλους μας. Επεξ/σία 24 Ιανουαρίου από SOMAN21 1
Kosnichosvla Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 23 ώρες πριν, Kosnichosvla είπε Καλησπέρα παιδιά και από εμένα . Μια από τα ίδια και εγώ στην αναμονή δηλαδή για να πάρω ένα iPhone που έχω παραγγείλει από 4/1/24 . Αύριο (Τετάρτη 24/1/24)θα πάω από εκεί γιατί μένω Λάρισα και αν δεν το έχουν όπως μου είπαν την Δευτέρα 22/1/24 , θα γίνει χαμός πραγματικά. Με διαβεβαίωσε η υπάλληλος εκει μαξ Τετάρτη θα έρθει. Έχει και η υπομονή και η βλακεία τα όρια της εντάξει. Update: Σήμερα 24/1/24 πήγα από το κατάστημα όπως αναφέρω και παραπάνω το κινητό δεν το είχαν και επειδή άλλαξε και εμένα το ύφος μου ο ο τρόπος μου μετά μου είπαν ότι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν σαν αποζημίωση ήταν να μου δώσουν το νεώτερο μοντέλο του iPhone το iPhone 15 pro max αντί του 14 pro max που είχα παραγγείλει χωρίς έξτρα χρέωση ( δε το είχαν στοκ στην αποθήκη και δε ξέρανε πότε θα τους τα έφερναν οι προμηθευτές τους) , οπότε και εγώ συμφώνησα και μου είπαν Σάββατο θα βρίσκεται στο κατάστημα για παραλαβή. Άντε να δούμε τι θα δούμε...όπως και να έχει θα επανέλθω και εγώ για νεώτερα. Επίσης κάτι τελευταίο είναι ότι εγώ του είπα του υπαλλήλου εκεί ότι έχω αγοράσει αξεσουάρ για 14 pro max ( από άλλο μαγαζί) και μου είπε να τα φέρω στο κατάστημα και ότι θα μου τα αγοράσει αυτός . Τώρα τι σόι τακτική είναι αυτή δε μπορώ να καταλάβω αλήθεια. Δε παίζει να ξανά αγοράσω αλήθεια από αυτό το μαγαζί.
geomrk Δημοσ. 25 Ιανουαρίου Δημοσ. 25 Ιανουαρίου ο μπρο πηρε το iphone 15 pro max στην τιμη του iphone 14 pro max και δεν θα ξαναπαει ποτε 💀 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις