Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Να προσθεσω και εγω το λιθαρακι μου. Αρχικά με τη δελεαστική τιμή και τη καλή βαθμολογία overall στο κατάστημα ως οδηγό, προβηκαμε στην παραγγελία δύο εταιρικών κινητών, με αξία συνολικής παραγγελίας άνω των 1700€ (αν έχει κάποια σημασία αυτό). Στο σαιτ να αναφέρεται ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι 1-5 εργάσιμες (παραγγελία έγινε στις 22.12.2023). Τεσσερις εβδομάδες μετά, πάμε για Πέμπτη, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ολες αυτές τις μέρες, μετα από συνεχόμενα τηλέφωνα, όσες φορές απαντάνε στην εξυπηρέτηση ξεκινάει το παραμύθι ότι μέσα στην εβδομάδα (02-05.01.2024) μαξ στις αρχές της επόμενης (08-12.01.2024) θα έχουμε τα κινητά. Μετά πήγε μέχρι τις 15.01.2024. Μετά, στις 16.01.2024 θα έχουμε ακριβή ημερομηνία. Μετά με προσωπική εγγύηση τοσο της υποστήριξης τόσο και του λογιστηριου, οπου προφανως πηραμε ονοματα, 17.01.2024 θα ξέρουμε. Ε, 18 του μηνός σήμερα, ακόμα περιμένουμε κάποια ενημέρωση. Άξιο ντροπής τόσο το ότι η τηλεφωνική επικοινωνία είναι δύσκολη, ανύπαρκτη μέσω μέιλ (γιατί και αυτό δοκιμάσαμε), τόσο και το να φλομωνεις στα ψέματα τους πελάτες που έχουν επιλέξει να τους στηρίξουν παρ όσες αρνητικές κριτικές έχουν γραφτεί. (να σημειωθει οτι το google δεν με αφηνει να κανω αξιολογηση, για καποιο λογο). Τι να πω παιδια, δεν ξερω τι αλλο να κανω
Nabuko Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 31 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε (να σημειωθει οτι το google δεν με αφηνει να κανω αξιολογηση, για καποιο λογο). Έκανα ένα τσεκ να δω αξιολογήσεις γιατί μου φάνηκε υψηλή η βαθμολογία με τόσα παράπονα και διαπίστωσα ότι ύστερα από κάθε χαμηλή βαθμολογία μπαίνουν την ίδια ώρα κάμποσα προφίλ και αφήνουν 5 αστέρια. Βάλε τις αξιολογήσεις κατά Νεότερα και θα δεις 1
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τα ειδα και εγω, λεω ποσα να ναι φεικ. Φεικ η οχι, γενικα απαραδεκτο μαγαζι. Βαλε απο την αρχη 15-20 εργασιμες, να το καταλαβω. Σου λεω 4 τηλεφωνα, 4 διαφορετικα ψεματα, ειναι απιστευτο Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από Χρήστος Κοβ.
sv8iik Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Κάποιος κρατικός φορέας δεν μας διαβάζει ;; παιδιά θέλει προσοχή το κατάστημα , μου έστειλαν συσκευή με αλλο IMEI στο τιμολόγιο , και το κατάλαβα όταν την πούλησα και το ειδε ο αγοραστής . Μπορεί να σημαίνει πολλά αυτό με τα ΙΜΕΙ... 1 1
nek8tario Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Να προσθεσω και εγω το λιθαρακι μου. Αρχικά με τη δελεαστική τιμή και τη καλή βαθμολογία overall στο κατάστημα ως οδηγό, προβηκαμε στην παραγγελία δύο εταιρικών κινητών, με αξία συνολικής παραγγελίας άνω των 1700€ (αν έχει κάποια σημασία αυτό). Στο σαιτ να αναφέρεται ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι 1-5 εργάσιμες (παραγγελία έγινε στις 22.12.2023). Τεσσερις εβδομάδες μετά, πάμε για Πέμπτη, ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Ολες αυτές τις μέρες, μετα από συνεχόμενα τηλέφωνα, όσες φορές απαντάνε στην εξυπηρέτηση ξεκινάει το παραμύθι ότι μέσα στην εβδομάδα (02-05.01.2024) μαξ στις αρχές της επόμενης (08-12.01.2024) θα έχουμε τα κινητά. Μετά πήγε μέχρι τις 15.01.2024. Μετά, στις 16.01.2024 θα έχουμε ακριβή ημερομηνία. Μετά με προσωπική εγγύηση τοσο της υποστήριξης τόσο και του λογιστηριου, οπου προφανως πηραμε ονοματα, 17.01.2024 θα ξέρουμε. Ε, 18 του μηνός σήμερα, ακόμα περιμένουμε κάποια ενημέρωση. Άξιο ντροπής τόσο το ότι η τηλεφωνική επικοινωνία είναι δύσκολη, ανύπαρκτη μέσω μέιλ (γιατί και αυτό δοκιμάσαμε), τόσο και το να φλομωνεις στα ψέματα τους πελάτες που έχουν επιλέξει να τους στηρίξουν παρ όσες αρνητικές κριτικές έχουν γραφτεί. (να σημειωθει οτι το google δεν με αφηνει να κανω αξιολογηση, για καποιο λογο). Τι να πω παιδια, δεν ξερω τι αλλο να κανω Κάνε στο best price μια αρνητική και λογικά μολις την δουν θα σε καλέσουν.Τα ίδια έκανε και σε εμένα η google,Εγώ περίμενα 2 μήνες και νιώθω πολύ τυχερός που τελικά παρελαβα
SOMAN21 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, Nabuko είπε Έκανα ένα τσεκ να δω αξιολογήσεις γιατί μου φάνηκε υψηλή η βαθμολογία με τόσα παράπονα και διαπίστωσα ότι ύστερα από κάθε χαμηλή βαθμολογία μπαίνουν την ίδια ώρα κάμποσα προφίλ και αφήνουν 5 αστέρια. Βάλε τις αξιολογήσεις κατά Νεότερα και θα δεις επίσης και αρκέτες θετικές αξιολογήσεις είναι αλλαγμένες απο 1 αστερι με ''update'', ''ενημέρωση'' κλπ σε 4 η 5 διότι παρέλαβαν και τους έδωσαν και δωροεπιταγές και αποζημιώθηκαν κάπως. Δε λέω οτι δεν έκαναν κάλα οι ανθρωποί εφόσον αποζημιώθηκαν και έμειναν ευχαριστημένοι αλλά υπό κανονικές συνθήκες το κατάστημα αυτό θα είχε πολύ χαμηλότερη μέση βαθμολογία απο 4+ αστέρια κατά τη γνώμη μου..εγώ έτσι την πάτησα και παράγγειλα, βλέποντας μόνο την βαθμολογία καταστήματος στο bestprice(και τη δελεαστική τιμή προφανώς).. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου από SOMAN21
Titos301 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 16 ώρες πριν, sv8iik είπε Κάποιος κρατικός φορέας δεν μας διαβάζει ;; παιδιά θέλει προσοχή το κατάστημα , μου έστειλαν συσκευή με αλλο IMEI στο τιμολόγιο , και το κατάλαβα όταν την πούλησα και το ειδε ο αγοραστής . Μπορεί να σημαίνει πολλά αυτό με τα ΙΜΕΙ... δηλαδη;
sattack Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δηλαδη εχει τις χαμηλοτερες τιμές με διαφορά και μετά δίνει και δωροεπιταγες από πάνω? Τι φανταστικό κόλπο είναι αυτό? Πρέπει να είναι το νέο λεφτοδεντρο. Ειναι μέχρι να τους κυνηγήσουν επειδή κλέβουν τον ΦΠΑ και να κλείσει, κι όποιος βρεθεί εκείνη την ώρα να έχει δώσει λεφτά και να μην έχει πάρει προϊόν, θα μείνει με τον μουτζουρη στο χέρι. 3 1
Xara_alfa147 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Πραγματικά και εγώ το είδα για ένα κινητό και το σκεφτόμουν κ αυτό κ το από το jmc tech, αλλά βλέπω τα σχόλια, παίρνω τηλ να ρωτήσω 2 πράγματα, δεν τους βρίσκω... Ή μάλλον τους βρίσκω μετά από 2 ώρες πάνω στο τηλ... Πρώτα βρήκα το jmc που απάντησαν Κ μετά στο αλλο δεν απαντούσαν ποτέ, έστειλα ένα μήνυμα μέσω του σάιτ τους ότι θέλω να ρωτήσω κάτι και δεν απαντάνε στο τηλ και αμέσως σχεδόν με πήραν τηλ εκείνοι από ένα άλλο κινητό που δεν ήταν στο σάιτ... Μου είπε ότι αυτή τη στιγμή φαίνεται σε απόθεμα, αλλά λέει εξαρτάται πότε θα κάνεις την παραγγελία γιατί αυτό αλλάζει από στιγμή σε στιγμή... Επίσης είπε ότι εφόσον υπάρχει το στέλνουν μέσα σε 3-7 μέρες στην κούριερ και μετά θέλει άλλες 1-3 ανάλογα λέει με το μέρος που είστε. Πραγματικά θέλω πολύ να πάρω από εκεί γιατί είναι 100€+ κάτω από άλλα μαγαζιά, αλλά φοβάμαι πολύ, παρότι πάντα με κάρτα πληρώνω... Ρώτησα για αντικαταβολή στο τηλ και μου είπε ότι γίνετε μόνο μέχρι 100€... Οπότε εμένα που είναι 330 Δεν γίνετε... Η αλήθεια είναι ότι κάπως έτσι την είχα πατήσει πριν 2 χρόνια με ένα κατάστημα που έκλεισε, και είχε γίνει πολύς ντόρος κ εδώ είχε ποστ, γιατί παίρναμε Κ εκεί τηλ και δεν απαντούσαν... Νομίζω κ εκείνο στην Λάρισα ήταν... που τότε είχα πάρει ένα παιχνίδι 30€ σιγά τα λεφτά σε σχέση με τώρα δηλ.... Και ευτυχώς μετά από διαδικασίες με την τράπεζα τα πήρα πίσω τα χρήματα μετά από κανένα μήνα, αλλά δεν θέλω να μπω πάλι στην ίδια διαδικασία. Οπότε σκέφτομαι ότι αν όντως το πάρω ίσως χρειαστεί να δώσω 100€ παραπάνω... Που δεν το θέλω καθόλου... Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου από Xara_alfa147
Xara_alfa147 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Επίσης μου φαίνεται πολύ περίεργο το γεγονός που λένε ότι δίνουν αβέρτα δωροεπιταγες, δώρα αξίας μεγάλης... Δεν γίνετε ένα κατάστημα που έχει τόσο φθηνά να δίνει κ επιταγές... Κανονικά μπαίνει μέσα... Κάτι άλλο συμβαίνει... Πολύ ύποπτο... 2
alan boy Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγω Δηλαδή σε ένα τηλέφωνο πχ 800 ευρω πόσο κέρδος βγάζει και δίνει 200 ευρώ δώροεπιταγή; Μήπως δίνει αυτές τις επιταγές ξέροντας ότι δε θα στείλει κάτι έτσι κ αλλιώς; 3 1
sperdikis86 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Λοιποοοον διαβαστε και κρινετε αν αξιζει καποιος να παραγγειλει...Εχω πραγματοποιησει παραγγελια στο καταστημα perishop.gr στης 24/11/2023 (GALAXY S23 ULTRA CREAM) την οποια εχω πληρως αποπληρωσει την ιδια ημερα που εκανα την παραγγελια με τιμολογιο αλλα χωρις απαλλαγη ΦΠΑ για προιον το οποιο τοτε χαρακτηριζονταν ως "σε αποθεμα". Απο τοτε και μεχρι σημερα εχω επικοινωνησει με το καταστημα αρκετες φορες με διαφορες κυριες, (ΠΟΤΕ απαντωντας κατευθειαν στο σταθερο τηλεφωνο που υπαρχει στο site τους γιατι ειτε ειναι κατειλημμενο, ειτε δν απανταει κανεις, παρα μονο μετα την αποστολη email σε αυτους απο εμενα να ελθουν σε επικοινωνια μαζι μου) και συνεχεια ακουγα τν ιδια δικαιολογια πως η παραγγελια μου εχει δρομολογηθει και πως υπαρχει καθυστερηση τοτε λογω Black Friday, και θα αποσταλει πραγμα το οποιο μου το επιβεβαιωσαν με 2 email πως το προϊον θα αποσταλει αρχικα στις 11/12 και επειτα στις 19/12. Προχωρησα σε ακυρωση της παραγγελιας μεσω φορμας στο επισημο site τους αλλα και απο εκει απαντηση δν πηρα ουτε απο το λογιστηριο ουτε απο τν εξυπηρετηση πελατων. Εκανα καταγγελια στον Συνηγορο του Καταναλωτη (τους εστειλα συννημενα με screenshot με οτι ειχα στα χερια μου που αποδεικνυει τα παραπανω ) και τους την απεστειλα την καταγγελια την ιδια ημερα στις 21/12. Την ιδια ημερα επικοινωνησε μαζι μου το καταστημα, μεσω καποιας πολυ αξιολογης κυριας και με διαβεβαιωσε πως η παραγγελια μου εχει φτασει στο καταστημα και πως θα εκτελουνταν τν επομενη κιολας ημερα, καθως επισης πως ειχε εγκριθει απο το λογιστηριο η επιστροφη χρηματων και απλα επρεπε να τους ξαναστειλω τον αριθμο λογοριασμου απο τον οποιο εγινε η καταθεση για την ολοκληρωση της επιστροφης απλα μου ζητησε να την εμπιστευτω και πως η παραγγελια θα αποστελονταν. Πραγμα το οποιο εγινε. Εφυγε απο το καταστημα στις 22/12. Η παραγγελια απεσταλει μεσω courier με κωδικο παρακολουθησης παραγγελιας και την επομενη στις παραλαβα το προιον στις 23/12. Κι εδω ξεκιναει το 2ο ημιχρονο...Αρχικα μου ηρθε μιση η παραγγελια καθως δεν υπηρχε στο δεμα μια θηκη και ενα προστατευτικο τζαμακι τα οποια ειναι κι αυτα προπληρωμενα. Το imei της συσκευασιας του κινητου και το imei του τιμολογιου ηταν διαφορετικα και δεν αναγραφοταν πουθενα η ενδειξη EU. Και το κορυφαιο ηταν το προϊον ελαττωματικο. Εκλεινε μονο του για την ακριβεια, οπως φαινεται σε βιντεο που τους εστειλα μεσω email. Επικοινωνω μαζι τους την ιδια κιολας ημερα και μου απαντουν με email να τους το στειλω πισω στο καταστημα την Τεταρτη 27/12 η στην εταιρια Smartec, σε περιπτωση DOA να μας δωσουν αμεση αντικατασταση. Κανονικα πηγα την Τεταρτη 27/12 σε εταιρια COURIER (30 χλμ μακρια απο το σπιτι μου) και τους το εστειλα πισω. Δν με ενημερωσαν πως παρελαβαν, παρα παλι μονο μεσω δικιας μου επικοινωνιας μεσω email οπου μου τηλεφωνησαν στις 3/1/24 και μαλιστα η ιδια κυρια που ειχα συννενοηθει μαζι της. Μου ειπε πως το κινητο εχει φυγει μια μερα αφοτου παρελαβαν δηλαδη στις 29/12 για να τσεκαρουν αν οντως εχει βλαβη για να μου στειλουν αλλο και πως ολη η διαδικασια κραταει περιπου 10 μερες. Οι μερες περασαν καμια επιπλεον ενημερωση παρα τα mail που τους εχω στειλει, κοινως αφαντοι απο τις 3/1/24. Καλω την samsung hellas μηπως γνωριζουν αυτοι κατι για την συσκευη, τους δινω το imei και δεν υπαρχει καμια καταχωρηση για βλαβη στη συσκευη αυτη. Καλω την smartec καμια επισης καταχωρηση σε αυτο το imei και πως στην smartec δεν προχωρουν σε αντικαταστασεις, παρα στελνουν τα αποτελεσματα του ελεγχου της εκαστοτε συσκευης στην samsung και αυτοι με τη σειρα τους πραγματοποιουν τις αναλογες ενεργειες, Μου ειπαν επισης πως ισως το εχουν στειλει πισω στον προμηθευτη τους για τους στειλει εκεινος με τη σειρα του αλλο. Με λιγα λογια η συσκευη δεν ξερω που βρισκεται και απο το καταστημα παραμενουν εξαφανισμενοι παρα τα email που τους εχω στειλει να επικοινωνησουν μαζι μου για πολλοστη φορα. Σημερα επικοινωνησα με το ΙΝ. ΚΑ. Μου ειπαν πως οι ελεγχοι απο το Συνηγορο του Καταναλωτη πραγματοποιουνται 20 μερες με ενα μηνα μετα την καταγγελια αρα απο εκει περιμενω να δω τι θα μου πουν. Αυριο θα παω και σε ιδιωτη δικηγορο με ολα τα αποδεικτικα που εχω στα χερια μου, για να προβω σε καταγγελια και περιγραφη της ολης καταστασης ετσι ωστε να με καθοδηγησει πως να κινηθω για να εξασφαλισω τα χρηματα τα οποια δαπανησα. Εν τελει για το συγκεκριμενο καταστημα... Απο επικοινωνια πασχουν, απο συντονισμο πασχουν, απο εξυπηρετηση πασχουν, απο αξιοπιστια σε αρκετα σημεια πασχουν, γενικως πασχουν, αλλα αυτο τον πελατη δν τον απασχολει. Ο πελατης θελει να εξυπητετηθει. UPDATE: Το καταστημα το προηγουμενο Σαββατο επικοινωνησε μαζι μου, προχωρησαν σε ελεγχο της συσκευης, το βρηκαν ελαττωματικο και πως θα μου εστελναν αλλη συσκευη απλα σε αλλο χρωμα. Η παραγγελια ηταν να αποσταλει την προηγουμενη Τριτη ( χωρις email οπως συνεβη με τις προηγουμενες αποστολες) και οσο την ειδατε εσεις την παραγγελια αλλο τοσο την ειδα κι εγω. Εν τω μεταξυ στη συνομιλια που ειχα με το καταστημα τους ειπα οτι εχουν αλλαξει οι ηδη οι τιμες προς τα κατω και μου ειπαν οτι θα το φροντισουν. Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και δεν ντρεπονται ουτε στο ελαχιστο. . Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από sperdikis86
alan boy Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Η συσκευή όταν την άνοιξες ήταν σφραγισμένη; Δηλαδή έπεσες σε ελαττωματικό τηλέφωνο; τόσο γκαντεμιά;
pano Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Ατελείωτα τα ψάρια στον ωκεανό.. Παλληκάρια ελπίζω το πάθημα να σας έγινε μάθημα.
Nabuko Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Δημοσ. 22 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Θα ήθελα να ρωτήσω αν την ψυχική σας υγεία και τον χαμένο χρόνο σας τον κοστολογείτε 100-150 ευρώ. Μάλλον ναι αλλιώς θα αγοράζατε κατευθείαν από ένα αξιόπιστο κατάστημα. Επεξ/σία 22 Ιανουαρίου από Nabuko 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις