GamingMaster424 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 18 minutes ago, Ukforthemoment said: Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες; Η Klarna πέρα από τα προγράμματα δόσεων που παρέχει, είναι και payment processor όπως και η Viva. Και οι δύο έχουν κάθε δικαίωμα αν παρατηρούν ύποπτη συμπεριφορά να διακόψουν τη συνεργασία με οποιαδήποτε επιχείρηση, δεν είναι υποχρεωτική η ύπαρξη καταδίκης από δικαστήριο.
primeragt Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου Εμπόριο είναι θα γίνουν και λάθη και θα έχουν και αμφισβήτησεις συναλλαγών για όλες τις επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους. Οκ, και άντε να δεχτούμε ότι θα πρέπει να τους κόβουν επί τόπου όλους αυτούς. Όταν το ίδιο λέμε για τους ιδιώτες που επιμένουν να αγοράσουν με απευθείας καταθέσεις γιατί τσινατε;;;
nvoros Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 9 λεπτά πριν, primeragt είπε Οκ, και άντε να δεχτούμε ότι θα πρέπει να τους κόβουν επί τόπου όλους αυτούς. Όταν το ίδιο λέμε για τους ιδιώτες που επιμένουν να αγοράσουν με απευθείας καταθέσεις γιατί τσινατε;;; Δεν έχουν όλοι πιστωτική κάρτα...δεν μπορούν να έχουν...σκέψου και αυτες τις περιπτώσεις. Ναι είναι λάθος η αγορά μέσω κατάθεσης, αλλά δεν χρειάζεται να κατηγορούμε τα θύματα. Be cool.
dtk-386 Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου 1 λεπτό πριν, nvoros είπε Δεν έχουν όλοι πιστωτική κάρτα...δεν μπορούν να έχουν...σκέψου και αυτες τις περιπτώσεις. Ναι είναι λάθος η αγορά μέσω κατάθεσης, αλλά δεν χρειάζεται να κατηγορούμε τα θύματα. Be cool. Kαι με την χρεωστική κάρτα την ίδια ακριβώς ασφάλεια έχεις. Η κατάθεση ποσών στα τυφλά είναι αυτοκτονική και δεν χωράει καμία δικαιολογία για αυτό . και - 6
Jac Δημοσ. 1 Απριλίου Δημοσ. 1 Απριλίου Επανέρχομαι και εγώ στο θέμα. Κινητό μπορεί να έλαβα, αλλά ΣΩΣΤΟ Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής δεν έλαβα (έστειλαν ένα με διαφορετικό ΙΜΕΙ όπως είπα ανωτέρω). Παραγγελία με αποφορολόγηση για επαγγελματική χρήση. Παρά τις καθημερίνες οχλήσεις μου με mail και στο Viber του ιδιοκτήτη δεν έχει αλλάξει κάτι και ας με διαβεβαίωσε ότι "αργότερα μέσα στη μέρα", "σε 5 λεπτά θα το έχεις" και τηλεφωνικά ΚΑΙ γραπτά. Επειδή ξέρω πως διαβάζει εδώ, θα ενημερώσω ότι το αναμένω ΑΜΕΣΑ και το αργότερο μέσα στην εβδομάδα καθώς θα γίνουν και οι σχετικές δηλώσεις για το πρώτο τρίμηνο. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρώ ότι η ΑΑΔΕ θα το βρει εξαιρετικά ενδιαφέρον και όχι από τη δική μου πλευρά. Καλή δύναμη σε όλους. 11 1
sotos_man Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Στις 31/3/2024 στις 7:29 ΜΜ, alltrades είπε απίστευτο οτι έχει αξαπατηθει τόσος κόσμος κ συνέχιζει η λειτουγία κανονικότατα..είναι αδιανότητο. έχει δημιουργηθέι μια ομάδα για να κινηθουμε συντονισμενα..οποιος θέλει να συμμετεχει μπορει να στειλει ενα email με ονοματεπώνυμο, αριθμο παραγγελιας, αποδεικτικα συνναλαγης..ολα αυτα ζητούνται γιατι στην όμαδα πρέπει να μπουνε μόνο οι πελάτες που με πραγματικές - αληθινες συναλλαγες. μπορειτε να στείλετε email στο [email protected] . Καταλαβαίνω οτι κάποιος μπορει να διστάσει να κοινοποιήσει αυτα τα προσωπικά δεδομένα του..οποιος έχει καποια άλλη ίδεα μπορει να την προτείνει. Μπράβο στην πρωτοβουλία +1 1
dzaxa Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Καλησπέρα, παθών και εγώ. Έχω προχωρήσει σε αμισβήτηση συναλλαγής από μέσα Μαρτίου και περιμένω λίγες βδομάδες ακόμη. (Visa μέσω Revolut). Είχε κάποιος αρνητική απάντηση δηλαδή να μην του επιστραφούν τα χρήματα έτσι;
Des_Pap Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 21 Ιανουαρίου 2024 προχώρησα σε παραγγελία μίας "σκούπας robot", την οποία δεν έχω ακόμη παραλάβει, αξίας 419,14€, με το Courier και έχει πληρωθεί μέσω κάρτας, την ημέρα της παραγγελίας. Εκτός από μια τηλεφωνική επικοινωνία από την εταιρία, για να με ενημερώσουν ότι περιμένουν να παραλάβουν το προϊόν, δεν υπάρχει καμία άλλη επικοινωνία, παρ' όλες τις δικές μου οχλήσεις, τηλεφωνικά που δεν απαντούν ποτέ και μέσω email, που ισχύει το ίδιο. Το site της εταιρίας πλέον δε λειτουργεί, αλλά έχει ανέβει άλλο site με τα ίδια στοιχεία διεύθυνσης, τηλεφώνου και επωνυμία Peristore https://peristore.gr/ . Προσοχή!!!!! Προχώρησα σε καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Επεξ/σία 2 Απριλίου από Des_Pap
nat10 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Μου είπαν από 29/3 ότι θέλουν ακόμη 2-5 εργάσιμες μέρες, μια ηλικιωμένη κυρία που μιλήσαμε την προηγούμενη εβδομάδα μου λέει ότι την Τετάρτη θα το έχουν στείλει..για να δούμε 4
nat10 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Κ στο φμπ το ίδιο μου είπαν Κ στο email το ίδιο Λογικά ήταν απάντηση στο σαιτ το λαιβ τσατ που έστειλα 1 3
OhGodNotAgain Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Μάγκες ξέρει κανείς που απαντάνε συνήθως; Τους έχω στείλει εμαιλ,τους έχω πάρει τηλέφωνο τίποτα καμία ενημέρωση. Προσπάθησα και στο τσατ που έχουν στην ιστοσελίδα, τίποτα και από εκεί 1 3
LSDtoSeeHD Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 20 ώρες πριν, Jac είπε Επανέρχομαι και εγώ στο θέμα. Κινητό μπορεί να έλαβα, αλλά ΣΩΣΤΟ Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής δεν έλαβα (έστειλαν ένα με διαφορετικό ΙΜΕΙ όπως είπα ανωτέρω). Παραγγελία με αποφορολόγηση για επαγγελματική χρήση. Παρά τις καθημερίνες οχλήσεις μου με mail και στο Viber του ιδιοκτήτη δεν έχει αλλάξει κάτι και ας με διαβεβαίωσε ότι "αργότερα μέσα στη μέρα", "σε 5 λεπτά θα το έχεις" και τηλεφωνικά ΚΑΙ γραπτά. Επειδή ξέρω πως διαβάζει εδώ, θα ενημερώσω ότι το αναμένω ΑΜΕΣΑ και το αργότερο μέσα στην εβδομάδα καθώς θα γίνουν και οι σχετικές δηλώσεις για το πρώτο τρίμηνο. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρώ ότι η ΑΑΔΕ θα το βρει εξαιρετικά ενδιαφέρον και όχι από τη δική μου πλευρά. Καλή δύναμη σε όλους. Εννοείς πως αναγράφεται διαφορετικό ΙΜΕΙ στο τιμολόγιο απο αυτό της συσκευής της οποίας σου στείλανε ? Επίσης η συσκευή είναι σίγουρα καινούρια και όχι refurbrished, μεταχειρισμένη κλπ. ? Κάτι βρομάει Επεξ/σία 2 Απριλίου από LSDtoSeeHD
GeoLio94 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 4 ώρες πριν, nat10 είπε Κ στο φμπ το ίδιο μου είπαν Κ στο email το ίδιο Λογικά ήταν απάντηση στο σαιτ το λαιβ τσατ που έστειλα Και εμένα το ίδιο μου είπαν την προηγούμενη Τετάρτη και χθες τους ξανά έστειλα για ενημέρωση και μου ξανά είπαν το ίδιο πράγμα
aXer Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου κοινοποίησε την επιστολή που στάλθηκε στον Θάνο.
stefanidisg Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, aXer είπε Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μου κοινοποίησε την επιστολή που στάλθηκε στον Θάνο. Αν γίνεται να την δούμε; Η να γράψεις τί ελέγχθηκε; Δεν ξέρω αν θα την δουν , γιατί θα νομίζουν ότι είναι για καμιά εξαφανισμένη παραγγελία 🤣🤣🤣 Επεξ/σία 2 Απριλίου από stefanidisg 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις