Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, techon1 είπε

Για όσους έκαναν κριτική μέσω google αλλά κόπηκε αυτόματα, πηγαίνετε ξαναβρείτε την κριτική σας μετά από λίγες μέρες και πατήστε το κουμπάκι details. Ίσως να έχει εμφανιστεί η δυνατότητα για αίτημα επανεξέτασης.

Απορώ ποια πολιτική παραβαίνει τους όρους; Αν είναι έτσι να μην κάνουμε κριτικές. 

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, stefanidisg said:

Απορώ ποια πολιτική παραβαίνει τους όρους; Αν είναι έτσι να μην κάνουμε κριτικές. 

Επειδή έγιναν πολλές αρνητικές μαζί, το Google το θεώρησε review bombing και αυτόματα τις έκοβε. Μετά από manual review συνήθως ανεβαίνουν κανονικά.

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπερα, εχω μπλεξει μαζι τους αρκετους μηνες συγκεκριμενα 6 μηνες και λογικα εχω χασει τα λεφτα μου . εχω κανει καταγγελιες και τιποτα ακομα δεν εχω τα λεφτα μου πισω .Τηλεφωνα φυσικα και δεν σηκωνουν οποτε δεν μπορω να τους μιλησω. Ειναι και μακρια για να μπορεσω να παω απο εκει να τους τα πω.Τι μπορω να κανω για να παρω τα λεφτα μου πισω αν ειχα κανει καταθεση? Να μιλησω με την τραπεζα μου? Θα μπορεσει να κανει κατι? η τα εχασα εντελως τα λεφτα μου? Ευχαριστω

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας, έκανα παραγγελία #53911 προϊόντος στις 17/1/24 στο Perishop.gr, νυν Peristore.gr..Το προϊόν εννοείται δεν μου παραδόθηκε ποτέ ενώ η ενημέρωση που είχα εξαρχής ήταν ότι ήταν άμεσα διαθέσιμο και η παράδοση του θα γίνει το αργότερο έως 31/1/24.. πολλές προσπάθειες επικοινωνίας με τηλ., email, μυνήματα, άκαρπες δυστυχώς..1/3/24 προχώρησα σε ακύρωση παραγγελίας κι αίτηση επιστροφής των χρημάτων τα οποία δεν μου επιστράφηκαν ποτέ.. έχει ξεπεραστεί κατά πολύ και το νόμιμο χρονικό όριο της επιστροφής αλλά και το όριο της υπομονής μου.. Έτσι προχώρησα εννοείται σε καταγγελίες σε αρμόδιους φορείς, στο υπουργείο ανάπτυξης, στο συνήγορο του καταναλωτή και θα προχωρήσω σε μήνυση στην ασφάλεια της περιοχής μου ζητώντας την ποινική δίωξή του καθώς επίσης και στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.. Απορώ με τόσες πολλές καταγγελίες με στοιχεία που έχουν βγει το τελευταίο διάστημα, πώς συνεχίζει να  υφίσταται το συγκεκριμένο κατάστημα.. Εύχομαι να προστατευτούν οι επόμενοι...κι εμείς που έχουμε υποστεί όλη αυτήν την ταλαιπωρία να δικαιοθούμε...

Επεξ/σία από KSV
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους.

Επεξ/σία από GamingMaster424
Δημοσ.

κατάφερα και επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη πριν μιάμισι εβδομάδα μετά από πάρα πολλή προσπάθεια... είπε πως το δέμα μου θα έφευγε την προηγούμενη δευτέρα αλλά τελικά ακόμη τίποτα... μετα επικοινώνησα ξάνα με την εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο την παρασκευή και είπαν πως σήμερα θα είχα email που θα γράφει την ημερομηνία που θα φύγει το δέμα αλλά ακομή τίποτα, για παραγγελία που έγινε 11 Ιανουαρίου με αριθμό #52513

όσοι λέτε οτι δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε και να μπορούσατε δεν θα καταφέρνατε και κάτι.

είχα ξαναπάρει στο παρελθόν 3 iphone και δεν υπήρχε πρόβλημα γιαυτό και τους εμπιστέυτηκα.. λάθος μου υποθέτω.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους.

Klarna, μέσω καναλιού Viva έγινε η πληρωμή...Θορυβήθηκαν και η υπάλληλος το παρέπεμψε ως SOS στο αρμόδιο τμήμα.
Μου ανέφεραν πως εφόσον η παραγγελία δεν παραδοθεί ή ακυρωθεί δεν υπάρχει θέμα με τα χρήματα, θα επιστραφούν...αλλά πρέπει πρώτα να περάσουν 14 ημέρες από την ακύρωση της παραγγελίας (όπως και έκανα) για να ενεργοποιηθεί η διαδιασία του refund (εφόσον δεν έχει επιστρέψει μόνος του τα χρήματα).

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Με τη Viva (μιας και αυτός είναι ο payment processor στην προκειμένη περίπτωση) επικοινώνησε κανείς σας να ρωτήσει γιατί συνεχίζει τη συνεργασία με το εν λόγω κατάστημα; Έχει λάβει επίσημη ενημέρωση για το τι συμβαίνει; Και αν ναι, τι έχουν να πουν; Θα είχε ενδιαφέρον πιστεύω η απάντησή τους.

Για ποιον λόγο να κάνει κάτι η viva/visa/mastercard?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Για ποιον λόγο να κάνει κάτι η viva/visa/mastercard?

Η Klarna έχει εγγύηση αγορών..όλες οι υπόλοιπες δεν ξέρω, αλλά υποτίθεται ότι πρέπει να ελέγχουν το legitimacy των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nvoros είπε

Η Klarna έχει εγγύηση αγορών..όλες οι υπόλοιπες δεν ξέρω, αλλά υποτίθεται ότι πρέπει να ελέγχουν το legitimacy των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.

Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aλλο η klarna που δίνει δάνειο και άλλο η τραπεζα.Επίσης υπάρχει κάποια καταδίκη για την επιχείρηση που θα την απέκλειε απο την συνεργασία με τράπεζες;

Ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι, λες να περιμένουν να γίνουν δικαστήρια και να βγει απόφαση για να την "κόψουν" από το κανάλι τους; Αν δεχτούν μια δυο αμφισβητήσεις πελατών θα συνεχίσουν να συνεργάζονται; Δεν νομίζω...
 

  • Confused 1
Δημοσ.

Καλησπερα, 

 

Σημερα μου τηλεφωνησαν απο την Περιφερεια Θεσσαλιας, στην οποια ειχα κανει καταγγελια για το perishop.  Με παρεπεμψαν να μιλησω με ενα κυριο, δεν τα καταφερα ομως σημερα. Θα προσπαθησω παλι αυριο. Θα ενημερωσω οτι ο "κυριος" Περηφανης εχει δαγκωσει πολυ κοσμο που ειναι σε αναμονη επιστροφης χρηματων. Ελπιζω να εχω νεοτερα αυριο και να βγει κατι για ολους.

4 ώρες πριν, stefanidisg είπε

κουμπάκι

Εχω πατησει το κουμπακι της επανεξετασης τουλαχιστον 50 φορες και συνεχως λαμβανω email οτι η κριτικη δεν εγινε αποδεκτη.

  • Like 2
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...