PoutsBlue Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 17 λεπτά πριν, userbil είπε απλά ήθελα να δω μήπως κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία Γενικά έχουμε εξαιρετική εμπειρία όλοι μας απο το κατάστημα..Αν καθίσεις και διαβάσεις το νήμα θα πάρεις και τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.
infin1tyGR Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Καλά, μιλάμε ούτε ένα copy-paste δεν μπορούν να κάνουν προσπαθώντας να διορθώσουν τα "perishop" που είχαν μείνει στους Όρους Χρήσης. Οι Όροι Χρήσης του Save It:
PoutsBlue Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, alltrades είπε απίστευτο οτι έχει αξαπατηθει τόσος κόσμος κ συνέχιζει η λειτουγία κανονικότατα..είναι αδιανότητο. Αδιανόητο δεν ειναι αυτο φίλε..το πιο αδιανόητο ειναι πως υπάρχουν άνθρωποι που συνεχίζουν να ρωτάνε αν ειναι να αγοράσουν απο τον συγκεκριμένο. Καμία ελπίδα.. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2024 από PoutsBlue 9
Ukforthemoment Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 33 λεπτά πριν, userbil είπε μπορώ να παραλάβω κατευθείαν απο το κατάστημα, είμαι στην πολη Μην πάρεις σακούλα μαζί σου,θα σου δώσουν εκεί. Δεν θα σας καταλαβαίνω,ειλικρινά. 1 11
Nabuko Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 13 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Οπα δίνουν και τσάμπα σακκουλίτσα? Μόνο με κουπόνι και 10-20 μέρες αναμονή 5
PoutsBlue Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2024 34 λεπτά πριν, erikiorai είπε Ένα κινιτο που πηρα από το perishop εμφανίζει αυτο Όχι που δεν θα ήτανε ανακατασκευασμένο.. Να ενας λόγος που πουλάει τόσο φθηνά.. 1 1
nat10 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Λέω να πάμε μονοημερη στην μαγευτική Λάρισα, μια βόλτα από το μαγαζί κ να πιούμε καφέ γιατί θα έχει πολλές ιστορίες για τον καθένα που αργεί τα κινητά 3 1
achilleashormovas Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Παιδιά καλησπέρα. Και εγώ την έχω πατήσει από το συγκεκριμένο μαγαζί με την αγορά ενός S24 Ultra 512GB, με παραγγελία από τις 12/02/2024 με αρ. παραγγελίας #56845 και πληρωμή με κατάθεση μέσω τραπέζης (δυστυχώς). Επειδή βρίσκομαι Βόλο και το κατάστημα Λάρισα, στη βδομάδα που μας έρχεται θα πάω σίγουρα από εκεί μια βόλτα, αν μέχρι τότε δε λάβω την παραγγελία μου. Οπότε όσοι θέλουν..................ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ!!!!!!! Ήδη έχω πάει μία φορά, αλλά δυστυχώς ήμουν πολύ ευγενικός!!!! Επίσης αν γνωρίζεται κάτι για ομαδική καταγγελία ή κάτι αντίστοιχο μπορείτε να με ενημερώσετε. Θέλω και εγώ να συμμετάσχω.
FarCry Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, erikiorai είπε Ένα κινιτο που πηρα από το perishop εμφανίζει αυτο I don't know this post is still live, but I am replying anyway : This app no longer works after 2021, because samsung serial numbers use the same year code in their serial numbers between 2021 and 2001, between 2022 and 2002, 2023 and 2003, etc... Since this app has not been updated, it will compare the production date of 2022 to the year code in the serial number (which it thinks is 2002) and give the message that they do not match and the phone is refurbished. https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/samsung-s22-ultra-refurbished-check/td-p/5375300/page/2 Έχω αγοράσει και εγώ από αυτό το κατάστημα ένα τάμπλετ 120 ευρώ. Οι 30 ημέρες λήγουν την Παρασκευή στις 5 Απριλίου. Θα περιμένω και θα τους πάρω τηλέφωνο ή θα στείλω email να δω τι θα κάνουν, και αν δεν παραλάβω θα κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής. Με κάρτα χρεωστική έχω πληρώσει εξάλλου. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2024 από FarCry 1
BlaCkPit Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 On 05/03/2024 at 17:00, BlaCkPit said: Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες. Έκανα μόλις καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή καθώς και στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Έχει και η καλή πίστη (για να μη με χαρακτηρίσω χειρότερα) τα όριά της. Αν βγει άκρη μέσα από αυτούς τους φορείς, έχει καλώς. Αλλιώς, κλαίω τα λεφτά μου και πήρα το μάθημά μου σχετικά με τις καταθέσεις έναντι πληρωμών με κάρτα (που ανέφερε πολύ σωστά ο Fulgore μερικά posts νωρίτερα), καθώς και για τις κριτικές των μαγαζιών στις μεγάλες πλατφόρμες (αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Καλή τύχη σε όλους τους ομοιοπαθούντες. Σε απάντηση του παραπάνω post μου, μετά από τις καταγγελίες σε Συνήγορο και Υπουργείο Ανάπτυξης, από κριτική στο Google (όταν έγινε accept το review της κριτικής που ζήτησα), και από ΠΜ εδώ στο forum στον ιδιοκτήτη, μου επέστρεψε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό την επόμενη μέρα. Δε ξέρω τι απ' όλα λειτούργησε τελικά για την επίλυση (ίσως ο συνδυασμός όλων μαζί), αλλά τουλάχιστον έγινε η επιστροφή του πλήρους ποσού, το οποίο δεν ήταν μεν τεράστιο (κάτω από 100€), αλλά είναι δουλεμένα χρήματα όπως και να έχει. Μου προσφέρθηκε και ένα αρκετά μεγάλο κουπόνι δώρου και συγκεκριμένη ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που διάλεξα, αλλά τελικά δεν το επιδίωξα, καθώς αποφάσισα να μη ξοδέψω άλλο χρόνο με αυτή την υπόθεση. Ευχαριστώ όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου και με καθοδήγησαν για τις διαδικασίες, είτε με απάντηση σε posts, είτε με ΠΜ, και κινητοποιήθηκα για να ασχοληθώ. Εύχομαι η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος για όλους όσους περιμένουν επιστροφή χρημάτων ή τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει.
LSDtoSeeHD Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Είναι καθόλου θετικό σημάδι το τηλέφνο που με πήρε η "μεγαλύτερης ηλικίας" κυρία απο το κατάστημα ? Έχει παραλάβει κανείς έπειτα απο το τηλεφώνημα ή απλά θέλουν να με καθυσηχάσουν ?
Voula27 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Καλημερα. Εχω κανει και εγω παραγγελια στις 17/3 ενα κινητο και αναμένω. Δεν σας κρυβω οτι εχω τρομοκρατηθει με ολα αυτα που διαβαζω για το καταστημα αυτο. Δεν μπορω να καταλαβω πως υπαρχουν τετοια αναξιοπιστα καταστηματα. Εννοειται δεν σηκωνουν τα τηλ και ο κυριος που το εχει δεν απαντησε καν στο μηνυμα που του εστειλα. Θα κινηθω και εγω νομικα αμεσα. 8 ώρες πριν, BlaCkPit είπε Σε απάντηση του παραπάνω post μου, μετά από τις καταγγελίες σε Συνήγορο και Υπουργείο Ανάπτυξης, από κριτική στο Google (όταν έγινε accept το review της κριτικής που ζήτησα), και από ΠΜ εδώ στο forum στον ιδιοκτήτη, μου επέστρεψε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό την επόμενη μέρα. Δε ξέρω τι απ' όλα λειτούργησε τελικά για την επίλυση (ίσως ο συνδυασμός όλων μαζί), αλλά τουλάχιστον έγινε η επιστροφή του πλήρους ποσού, το οποίο δεν ήταν μεν τεράστιο (κάτω από 100€), αλλά είναι δουλεμένα χρήματα όπως και να έχει. Μου προσφέρθηκε και ένα αρκετά μεγάλο κουπόνι δώρου και συγκεκριμένη ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που διάλεξα, αλλά τελικά δεν το επιδίωξα, καθώς αποφάσισα να μη ξοδέψω άλλο χρόνο με αυτή την υπόθεση. Ευχαριστώ όλους όσους επικοινώνησαν μαζί μου και με καθοδήγησαν για τις διαδικασίες, είτε με απάντηση σε posts, είτε με ΠΜ, και κινητοποιήθηκα για να ασχοληθώ. Εύχομαι η υπόθεση να έχει αίσιο τέλος για όλους όσους περιμένουν επιστροφή χρημάτων ή τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει. Καλημερα. Με τι τροπο στειλατε ΠΜ στον ιδιοκτητη απο το φορουμ;
BlaCkPit Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 44 minutes ago, Voula27 said: Καλημερα. Με τι τροπο στειλατε ΠΜ στον ιδιοκτητη απο το φορουμ; Μου έστειλε αυτός ΠΜ και ζήτησε αριθμό παραγγελίας για να δει την περίπτωση και να τη διευθετήσει. Μετά από νέο μήνυμά μου προχώρησε το θέμα, σε συνδυασμό και με όλες τις άλλες κινήσεις βέβαια, και αφού είχαμε ξεπεράσει κατά πολύ τους επιτρεπτούς χρόνους αναμονής. 1
techon1 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Δημοσ. 1 Απριλίου 2024 Για όσους έκαναν κριτική μέσω google αλλά κόπηκε αυτόματα, πηγαίνετε ξαναβρείτε την κριτική σας μετά από λίγες μέρες και πατήστε το κουμπάκι details. Ίσως να έχει εμφανιστεί η δυνατότητα για αίτημα επανεξέτασης. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις