Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, annap21 είπε

Έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή αναφορικά με το perishop;  Αν όχι, προτίθεστε να μαζευτούμε να ξεκινήσουμε.

Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον).

Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ.

Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πάτησα και εγώ.. ευτυχως με σχετικα μικρο ποσο και εχω κανει πληρωμη με καρτα. Ειχα διαβάσει τα reviews αλλά ηταν για καθυστερήσεις παραγγελίων και λεω οκ απλα η φαση ειναι οτι αργουν να παραδοσουν, δεν βιαζομουν για την παραγγελια αλλα δεν φαντάστηκα οτι είναι απάτη τελείως..

Εγω τους ειχα στείλει μήνυμα πριν κανα 10 ημερο να ρωτήσω για την διαθέσιμοτητα αν εχουν κατι πιο συγκεριμένο και δεν μου απάντησαν καν. Οπότε μετα απο 5 μερες τους ειπα να ακυρωσουν την παραγγελία, φυσικά δεν απάντησαν και τωρα ειδα οτι εχει πέσει η ιστοσελίδα. 

Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με την Alpha bank μόλις αλλα δεν ξερω μηπως μου πουν κατι επειδη δεν εχουν περασει 14 μερες απο τοτε που ζητησα ακυρωση. Τους εγραψα αναλυτικά τι εγινε και οτι εχω διαβασει απο reviews και αρθρα που βρήκα μηπως βοηθησει. Κάποιος άλλος που να μπήκε σε αυτη την διαδικασία και να πήρε τα χρήματα του πίσω? Πρώτη φορά μου τυχαινει...

Απο JMC tech εχει καποιος εμπειρία? Γιατί εχω κανει και εκει μια παραγγελία μεγαλης αξίας και επειδη ειχα διαβασει και εκει μερικες αξιολογησεις οτι αργουν λεω μην ειναι η ιδια φαση. Αν και εκει μου απαντησαν στις ερωτησεις μου και σηκωνουν τηλεφωνα. Φοβηθηκε το ματι μου με τις παπαριες :) 

Υ.Γ Ενταξει μετα απο 33 χρονια αγορών χωρίς να μου φάνε λεφτά καιρός ηταν να την πατήσω και εγω :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμείς φταίμε παιδιά, με τις τιμές που δίνει έπρεπε να το ψάξουμε πιο πολυ.δυστυχως στις δύσκολες εποχές που ζούμε έχουμε και αυτούς να μας την κάνουν πιο δυσκολη..καλά ξεμπερδεματα σε ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
54 λεπτά πριν, stark είπε

Εντωμεταξύ τώρα είδα αυτό

image.png.7ddcd7e3128d56b35965c9364b6f8025.png

Να υποθέσω οτι κανένας δεν προώθησε το θέμα στη ΔΗΕ (γιατί περί αυτού πρόκειται) ή κάποιες υπηρεσίες πετάνε χαρταετό

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, GiorgosBV είπε

Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον).

Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ.

Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα;

Συμφωνώ απόλυτα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, MaryJen είπε

Αν κάνω αμφισβήτηση ενώ δεν έχουν περάσει ακόμα οι μέρες ακύρωσης (εγώ ακύρωση έκανα και έστειλα μέιλ που δεν απάντησαν αλλά είναι ακόμα σε επεξεργασία) θα το δεχτεί η τράπεζα?? Πειραιώς με Visa πληρωμή μέσω κάρτας.

Αργά ή γρήγορα εφόσον δεν ολοκληρώθηκε η παράδοση του προϊόντος η τράπεζα ή όποιο άλλο ηλεκτρονικό κανάλι πληρωμών έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα και αντίστοιχα να χρεώσει τον λογαριασμό του εμπόρου....Λίγο υπομονή θέλει όπως μου είπαν στην Klarna...εκτός αν ο έμπορος στείλει το προϊόν. Μάλιστα μου ανέφερε η υπάλληλος πως ήμουν τυχερός που δεν έκανα απ' ευθείας κατάθεση σε λογαριασμό και πλήρωσα μέσω Klarna (έχει εγγύηση αγορών όπως και τα περισσότερα ηλεκτρονικά μέσα τύπου paypal κλπ).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, nvoros είπε

Μάλιστα μου ανέφερε η υπάλληλος πως ήμουν τυχερός που δεν έκανα απ' ευθείας κατάθεση σε λογαριασμό και πλήρωσα μέσω Klarna (έχει εγγύηση αγορών όπως και τα περισσότερα ηλεκτρονικά μέσα τύπου paypal κλπ).

Ας το πούμε ξανά: ΠΟΤΕ αγορές με κατάθεση σε λογαριασμό. Πάντα με κάρτα είτε χρεωστική είτε πιστωτική.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, GiorgosBV είπε

Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον).

Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ.

Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα;

Ναι να κάνουμε κάποια ομάδα για να οργανωθούμε και να δούμε και αυτό για τα ΜΜΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα αγορά κινητού με αποφορολόγηση 362 ευρώ στις 3/3 μέσω πιστωτικής κάρτας.Δε βιαζόμουν και αν και φοβήθηκα την πολύ χαμηλή τιμή, είδα τα σχόλια ότι τελικά παραδίδει με καθυστέρηση και είπα ΟΚ.

Έλεγε 15/30 μέρες. Δεν είχα καμία ενημέρωση μέχρι σήμερα  και βλέποντας την κλειστή ιστοσελίδα πανικοβλήθηκα και ζήτησα από την τράπεζα πειραιώς να μπλοκάρει την αγορά.

Ελπίζω να μπορέσει να ακυρωθεί η πληρωμή. Νομίζω ότι οι τράπεζες πληρώνουν μετά από μήνα.

Άλλη φορά μόνο  από γνωστά καταστήματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Έκανα αγορά κινητού με αποφορολόγηση 362 ευρώ στις 3/3 μέσω πιστωτικής κάρτας.Δε βιαζόμουν και αν και φοβήθηκα την πολύ χαμηλή τιμή, είδα τα σχόλια ότι τελικά παραδίδει με καθυστέρηση και είπα ΟΚ.

Έλεγε 15/30 μέρες. Δεν είχα καμία ενημέρωση μέχρι σήμερα  και βλέποντας την κλειστή ιστοσελίδα πανικοβλήθηκα και ζήτησα από την τράπεζα πειραιώς να μπλοκάρει την αγορά.

Ελπίζω να μπορέσει να ακυρωθεί η πληρωμή. Νομίζω ότι οι τράπεζες πληρώνουν μετά από μήνα.

Άλλη φορά μόνο  από γνωστά καταστήματα.

Ουσιαστικά άλλαξαν σελίδα κ όνομα..η παραγγελία εμφανίζεται στην Νέα ιστοσελίδα που μπήκα..αλλά τι να το κάνεις, αν δεν έχουμε ενημέρωση κτλπ ότι άλλαξαν σελίδα, όνομα κτλπ όπως κ δεν απαντάνε κ λένε συνεχώς ψέματα ότι θα το στείλουν αυτήν την εβδομάδα κ τίποτα κ μετά σου λένε την Τετάρτη που μας έρχεται γιατί άργησε ο προμηθευτής κτλπ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, annap21 είπε

Έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή αναφορικά με το perishop;  Αν όχι, προτίθεστε να μαζευτούμε να ξεκινήσουμε.

Συμφωνώ και εγώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Tasos είπε

Να υποθέσω οτι κανένας δεν προώθησε το θέμα στη ΔΗΕ (γιατί περί αυτού πρόκειται) ή κάποιες υπηρεσίες πετάνε χαρταετό

 

Εγώ έκανα καταγγελία και εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...