annap21 Δημοσ. 29 Μαρτίου Δημοσ. 29 Μαρτίου Έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή αναφορικά με το perishop; Αν όχι, προτίθεστε να μαζευτούμε να ξεκινήσουμε. 1
GiorgosBV Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 1 ώρα πριν, annap21 είπε Έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή αναφορικά με το perishop; Αν όχι, προτίθεστε να μαζευτούμε να ξεκινήσουμε. Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον). Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ. Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα; 1
Postmort3m Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Την πάτησα και εγώ.. ευτυχως με σχετικα μικρο ποσο και εχω κανει πληρωμη με καρτα. Ειχα διαβάσει τα reviews αλλά ηταν για καθυστερήσεις παραγγελίων και λεω οκ απλα η φαση ειναι οτι αργουν να παραδοσουν, δεν βιαζομουν για την παραγγελια αλλα δεν φαντάστηκα οτι είναι απάτη τελείως.. Εγω τους ειχα στείλει μήνυμα πριν κανα 10 ημερο να ρωτήσω για την διαθέσιμοτητα αν εχουν κατι πιο συγκεριμένο και δεν μου απάντησαν καν. Οπότε μετα απο 5 μερες τους ειπα να ακυρωσουν την παραγγελία, φυσικά δεν απάντησαν και τωρα ειδα οτι εχει πέσει η ιστοσελίδα. Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με την Alpha bank μόλις αλλα δεν ξερω μηπως μου πουν κατι επειδη δεν εχουν περασει 14 μερες απο τοτε που ζητησα ακυρωση. Τους εγραψα αναλυτικά τι εγινε και οτι εχω διαβασει απο reviews και αρθρα που βρήκα μηπως βοηθησει. Κάποιος άλλος που να μπήκε σε αυτη την διαδικασία και να πήρε τα χρήματα του πίσω? Πρώτη φορά μου τυχαινει... Απο JMC tech εχει καποιος εμπειρία? Γιατί εχω κανει και εκει μια παραγγελία μεγαλης αξίας και επειδη ειχα διαβασει και εκει μερικες αξιολογησεις οτι αργουν λεω μην ειναι η ιδια φαση. Αν και εκει μου απαντησαν στις ερωτησεις μου και σηκωνουν τηλεφωνα. Φοβηθηκε το ματι μου με τις παπαριες Υ.Γ Ενταξει μετα απο 33 χρονια αγορών χωρίς να μου φάνε λεφτά καιρός ηταν να την πατήσω και εγω
stark Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 16 hours ago, PoutsBlue said: Μη μπερδευτείς και πας στο παλιό.. στο καινούργιο να πας Εντωμεταξύ τώρα είδα αυτό
livas-4 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Εμείς φταίμε παιδιά, με τις τιμές που δίνει έπρεπε να το ψάξουμε πιο πολυ.δυστυχως στις δύσκολες εποχές που ζούμε έχουμε και αυτούς να μας την κάνουν πιο δυσκολη..καλά ξεμπερδεματα σε ολους
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 54 λεπτά πριν, stark είπε Εντωμεταξύ τώρα είδα αυτό Να υποθέσω οτι κανένας δεν προώθησε το θέμα στη ΔΗΕ (γιατί περί αυτού πρόκειται) ή κάποιες υπηρεσίες πετάνε χαρταετό
anastasiachania Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 7 ώρες πριν, GiorgosBV είπε Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον). Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ. Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα; Συμφωνώ απόλυτα!
Gspiö Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Και εγω συμφωνώ.Θα καταθεσω και μηνυση την δευτερα ετσι και αλλιως.
nvoros Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 19 ώρες πριν, MaryJen είπε Αν κάνω αμφισβήτηση ενώ δεν έχουν περάσει ακόμα οι μέρες ακύρωσης (εγώ ακύρωση έκανα και έστειλα μέιλ που δεν απάντησαν αλλά είναι ακόμα σε επεξεργασία) θα το δεχτεί η τράπεζα?? Πειραιώς με Visa πληρωμή μέσω κάρτας. Αργά ή γρήγορα εφόσον δεν ολοκληρώθηκε η παράδοση του προϊόντος η τράπεζα ή όποιο άλλο ηλεκτρονικό κανάλι πληρωμών έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα και αντίστοιχα να χρεώσει τον λογαριασμό του εμπόρου....Λίγο υπομονή θέλει όπως μου είπαν στην Klarna...εκτός αν ο έμπορος στείλει το προϊόν. Μάλιστα μου ανέφερε η υπάλληλος πως ήμουν τυχερός που δεν έκανα απ' ευθείας κατάθεση σε λογαριασμό και πλήρωσα μέσω Klarna (έχει εγγύηση αγορών όπως και τα περισσότερα ηλεκτρονικά μέσα τύπου paypal κλπ). 3
dtk-386 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, nvoros είπε Μάλιστα μου ανέφερε η υπάλληλος πως ήμουν τυχερός που δεν έκανα απ' ευθείας κατάθεση σε λογαριασμό και πλήρωσα μέσω Klarna (έχει εγγύηση αγορών όπως και τα περισσότερα ηλεκτρονικά μέσα τύπου paypal κλπ). Ας το πούμε ξανά: ΠΟΤΕ αγορές με κατάθεση σε λογαριασμό. Πάντα με κάρτα είτε χρεωστική είτε πιστωτική. 7
annap21 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 10 ώρες πριν, GiorgosBV είπε Καλησπέρα και από εμένα, αντίστοιχα παθών με κατάθεση ποσού άνω των 600€ για 39α και αίτημα επιστροφής χρημάτων για το οποίο έχει περάσει η νόμιμη διορία των 14 εργάσιμων ημερών (πάει 20+ πλέον). Συμφωνώ με την άποψη να κινηθούμε νομικά μαζικά και προτείνω επίσης να οργανωθούμε για ανάδειξη του θέματος και από μεγάλα ΜΜΕ. Θέλετε να δημιουργήσουμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι μια ομαδική συζήτηση σε κάποιο social τύπου viber/messenger/telegram/discord για να μπορέσουμε να οργανωθούμε πιο συντονισμένα; Ναι να κάνουμε κάποια ομάδα για να οργανωθούμε και να δούμε και αυτό για τα ΜΜΕ.
BEBELAC Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου Έκανα αγορά κινητού με αποφορολόγηση 362 ευρώ στις 3/3 μέσω πιστωτικής κάρτας.Δε βιαζόμουν και αν και φοβήθηκα την πολύ χαμηλή τιμή, είδα τα σχόλια ότι τελικά παραδίδει με καθυστέρηση και είπα ΟΚ. Έλεγε 15/30 μέρες. Δεν είχα καμία ενημέρωση μέχρι σήμερα και βλέποντας την κλειστή ιστοσελίδα πανικοβλήθηκα και ζήτησα από την τράπεζα πειραιώς να μπλοκάρει την αγορά. Ελπίζω να μπορέσει να ακυρωθεί η πληρωμή. Νομίζω ότι οι τράπεζες πληρώνουν μετά από μήνα. Άλλη φορά μόνο από γνωστά καταστήματα. 2
nat10 Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, BEBELAC είπε Έκανα αγορά κινητού με αποφορολόγηση 362 ευρώ στις 3/3 μέσω πιστωτικής κάρτας.Δε βιαζόμουν και αν και φοβήθηκα την πολύ χαμηλή τιμή, είδα τα σχόλια ότι τελικά παραδίδει με καθυστέρηση και είπα ΟΚ. Έλεγε 15/30 μέρες. Δεν είχα καμία ενημέρωση μέχρι σήμερα και βλέποντας την κλειστή ιστοσελίδα πανικοβλήθηκα και ζήτησα από την τράπεζα πειραιώς να μπλοκάρει την αγορά. Ελπίζω να μπορέσει να ακυρωθεί η πληρωμή. Νομίζω ότι οι τράπεζες πληρώνουν μετά από μήνα. Άλλη φορά μόνο από γνωστά καταστήματα. Ουσιαστικά άλλαξαν σελίδα κ όνομα..η παραγγελία εμφανίζεται στην Νέα ιστοσελίδα που μπήκα..αλλά τι να το κάνεις, αν δεν έχουμε ενημέρωση κτλπ ότι άλλαξαν σελίδα, όνομα κτλπ όπως κ δεν απαντάνε κ λένε συνεχώς ψέματα ότι θα το στείλουν αυτήν την εβδομάδα κ τίποτα κ μετά σου λένε την Τετάρτη που μας έρχεται γιατί άργησε ο προμηθευτής κτλπ
katsyr Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 14 ώρες πριν, annap21 είπε Έχει ξεκινήσει κάποια ομαδική αγωγή αναφορικά με το perishop; Αν όχι, προτίθεστε να μαζευτούμε να ξεκινήσουμε. Συμφωνώ και εγώ
anastasiachania Δημοσ. 30 Μαρτίου Δημοσ. 30 Μαρτίου 6 ώρες πριν, Tasos είπε Να υποθέσω οτι κανένας δεν προώθησε το θέμα στη ΔΗΕ (γιατί περί αυτού πρόκειται) ή κάποιες υπηρεσίες πετάνε χαρταετό Εγώ έκανα καταγγελία και εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις