Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τους έστειλα να με πάρουν τηλεφωνο κ μου κάνει να το τσεκάρει..

IMG_7244.jpeg

Τώρα τι ακριβώς να τσεκάρει σε μια παραγγελία από 27 Φεβρουαρίου κ ενώ μου είπε η κοπέλα από την προηγούμενη εβδομάδα ότι θα μου στείλει το tracking number του κουριερ που θα το στείλουν μέχρι 27 Μαρτίου δηλαδή 1 μήνας που λέει κ το όριο (15-30 μέρες)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

η πιο απογοητευτική εμπειρία που έχω βιώσει σε κάθε online αγορά. Περιμένω πάνω απο 3 μήνες για την παραγγελία μου (Αριθμός Παραγγελίας: #52513), έλαβα μια ενημέρωση πριν 2 εβδομάδες πως θα μου την εστελναν εντος βδομάδας, κάτι που δεν έγινε ποτέ... για να δουμε θα παραλάβουμε ποτέ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mel154 είπε

Παραγγελία κινητού και συγκεκριμένα το Redmi Note 13 Pro 5G (256gb) στις 23 Φεβρουαρίου 2024 κόστος 239 ευρώ με τα μεταφορικά. Σύμφωνα με όλες αυτές τις αρνητικές κριτικές, περίμενα να συμπληρωθούν οι 30 εργάσιμες ημέρες, ώστε να κάνω και εγώ όλες τις νόμιμες ενέργειες και αμφισβήτηση συναλλαγής για επιστροφή χρημάτων. Τελικά μετά από e-mail που έστειλα, επικοινώνησε μαζί μου ο Κος Περηφάνης με μήνυμα που μου έστειλε και εδώ στο Forum (είναι μέλος) και τηλεφωνικά και με διαβεβαίωσε ότι το κινητό μου είναι έτοιμο προς αποστολή. Σήμερα μόλις το παρέλαβα κανονικά με απόδειξη και με ΙΜΕΙ. Τελικά όλα καλά με εμένα και μέσα στα πλαίσια του χρόνου παράδοσης που είχε η παραγγελία μου.     

Άλλος ενας ευχαριστημένος πελάτης του Perishop που τυγχάνει να ειναι και ΝΕΟ μέλος στο φόρουμ ( δημιουργία λογαριασμού στις 6 Μαρτίου).

Πήρες την δωροεπιταγή των 50€ για την επόμενη αγορά?

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά έχω προχωρήσει σε καταγγελία στον Συνήγορο Καταναλωτή, στο Υπουργείο Ανάπτυξης, καθώς και στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Όσοι περισσότεροι διαμαρτυρηθούμε, τόσο το καλύτερο.

 

Επεξ/σία από katsyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τύπος το παίζει θεος με τα λεφτά μας..επιλέγει ποιον θα εξυπηρετήσει και ποιον όχι. Οι υπόλοιποι ειμαστε απλα χορηγοί των sponsored διαφημισεων του στο google και των κουπονιών που μοιράζει για τις θετικές αξιολογήσεις..

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα την καταγγελία μόλις 

IMG_7248.png

Καθώς ούτε tracking number δεν μου έστειλαν που μου είχαν πει την προηγούμενη εβδομάδα, ούτε στο email δεν μου απάντησαν κ δεν με πήραν τηλέφωνο που τους είπα να με καλέσουν.. Το χρονικό όριο ήταν 30 μέρες που εξαντληθηκε χθες, μαζί με τα ψέματα τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PoutsBlue είπε

Άλλος ενας ευχαριστημένος πελάτης του Perishop που τυγχάνει να ειναι και ΝΕΟ μέλος στο φόρουμ ( δημιουργία λογαριασμού στις 6 Μαρτίου).

Πήρες την δωροεπιταγή των 50€ για την επόμενη αγορά?

Το ότι είμαι νέο μέλος τι εννοείς? Έγινα για αυτόν ακριβώς τον λόγο που περιέγραψα στο πρώτο μου post. Από την στιγμή που είχε θετική εξέλιξη η υπόθεση μου ήθελα να το αναφέρω. Όσο για την δωροεπιταγή, όχι δεν πήρα, αλλά και να μου έδινε δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναμπώ σε τέτοια δοκιμασία. Απλά πήρα το κινητό μου και εύχομαι αίσιο τέλος σε όλους όσους διεκδικούν τα δικαιώματα τους.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ιδιόκτητης "ομίλου" εξελίχθηκε και έχει βάλει bot απο Tidio να απαντούν στα email αυτοματοποιημένα..

 

Παίζει όλος ο "όμιλος" να έχει υπάλληλους μόνο αυτόν και τη μάνα του πλέον..

Ο τύπος είναι ιδιοκτήτης, το λογιστήριο, η εξυπηρέτηση πελατών και το παιδί για όλες τις δουλειές, όλα σε έναν όμιλο!

Αθάνατο Ελληνικό επιχειρείν! 

 

 

IMG_20240328_173006.jpg

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, nat10 said:

*Ενημέρωση 1 μήνας πλέον 

Η παραγγελία #58969 έγινε στις Φεβρουάριος 27, τους έστειλα με email να με καλέσουν πίσω κ όντως με κάλεσαν πίσω την προηγούμενη εβδομάδα, μου είπε μια κοπέλα ότι θα μου στείλουν με trucking number την αποστολή του κουριερ έως 27 Μαρτίου και ακόμη τίποτα,  τους έστειλα email κ δεν μου απαντησαν..τους πήρα τηλέφωνο από το σταθερό αλλά κ από το κινητό που με είχαν πάρει κ δεν το σηκώνουν κλασικά..

Το πιο ειρωνικό είναι ότι με το email του αδερφού μου τους έστειλα να πάρουν τηλεφωνο στο τηλέφωνο του αδερφού μου κ εκεί απάντησαν ως δια μαγείας..ενώ στο δικό μου email όχι κ να τους έχω απαντήσει τον αριθμό παραγγελίας κ το email που έγινε η παραγγελία κ έκτοτε δεν μου απάντησαν..

Με κοροϊδεύουν  από την προηγούμενη εβδομάδα οπότε θα απευθυνθω στον συνήγορο του καταναλωτή και σε δικηγόρο για περαιτέρω ενέργειες, καθώς με κοροϊδεύουν 

Εσενα φιλε  σου στελναμε να μην αγορρασεις και εσυ ειπες δεν βαριεσαι θα παρω το ρισκο..Ειμαστε και εμεις σαν λαος ομως ,βρισκει και τα κανει

  • Like 3
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, SOCRATIS1000 είπε

Εσενα φιλε  σου στελναμε να μην αγορρασεις και εσυ ειπες δεν βαριεσαι θα παρω το ρισκο..Ειμαστε και εμεις σαν λαος ομως ,βρισκει και τα κανει

Μπορεί να το έκανε για την εμπειρία

  • Haha 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να έχετε εικόνα αυτοί που το σκέφτονται ακόμη μήπως να αγοράσουν, έχουμε 2 παραγγελίες συνολικά 1200€ (τα οποία δώσαμε από την πρώτη μέρα) και φτάνουμε τους 6 μήνες χωρίς να έχω εικόνα αν θα παραλάβω ποτέ!!!!!!! Μιλάμε για ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ παιδιά και έχω ακούσει τα πάντα σε αυτό το διάστημα και ακόμη δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά. Αν δεν σας βοηθήσει αυτό το σχόλιο στο να πάρετε μια απόφαση τι να πω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας και εγώ έχω κάνει παραγγελία #52817 από 11/1/24 και η εξόφληση έχει γίνει στις 18/1/24 μς την διαδικασία της αποφορολογησης που απαιτεί τουλάχιστον 20 ημςερες, πλέον 50 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙΑ ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΤΗΛΈΦΩΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΏΝΟΥΝ ΟΎΤΕ ΑΠΆΝΤΑΝΕ ΣΤΑ EMAIL, ΈΤΥΧΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ ΜΊΑ ΚΟΠΈΛΑ ΤΗΝ ΠΈΜΠΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΜΈΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ ΘΑ ΈΧΩ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑ..... ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΆΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑ ΕΓΏ ΤΗΝ ΔΕΥΤΈΡΑ ΚΑΙ ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΠΆΛΙ ΜΊΑ ΚΟΠΈΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙΑ. ΠΛΈΟΝ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΏ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΜΟΥ. ΘΑ ΨΆΞΩ ΚΑΙ ΕΓΏ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΆ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τύπος είναι απατεώνας, πριν λίγο έπεσε η ιστοσελίδα του καταστήματος, έχουν γίνει πολλές καταγγελίες.. πηγαίνετε στην αστυνομία να κάνετε μήνυση ο Θάνος δεν έχει σκοπό να επιστρέψει χρήματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Raylan είπε

Ο τύπος είναι απατεώνας, πριν λίγο έπεσε η ιστοσελίδα του καταστήματος, έχουν γίνει πολλές καταγγελίες.. πηγαίνετε στην αστυνομία να κάνετε μήνυση ο Θάνος δεν έχει σκοπό να επιστρέψει χρήματα..

Τι λες τώρα; δηλαδή υπάρχει περίπτωση να χάσουμε τα χρήματα μας; 

  • Confused 1
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...