Dimichailidis Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Ok εντάξει κι εγώ έφτασα εδώ βλέποντας το oneplus 12 στα 563€ με αποφορολόγηση και ευτυχώς, γιατί το έσωσα στο 95'. Ωστόσο, δεν είναι κάπως απαράδεκτο οτι μόλις γράψεις στο google "oneplus 12" το αποτέλεσμα είναι αυτό της εικόνας? Δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος στο commercial κομμάτι της google? Όσοι έχουμε μαγαζί παλεύουμε να βγούμε ψηλά στο google με διαφημίσεις κ λεφτά από δω κ από κει και δε τα καταφέρνουμε.
anastasiachania Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Δυστυχώς παθούσα και εγώ. Περιμένω την επιστροφή των χρημάτων μου.
-WISE- Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 13 ώρες πριν, Dimichailidis είπε Ok εντάξει κι εγώ έφτασα εδώ βλέποντας το oneplus 12 στα 563€ με αποφορολόγηση και ευτυχώς, γιατί το έσωσα στο 95'. Ωστόσο, δεν είναι κάπως απαράδεκτο οτι μόλις γράψεις στο google "oneplus 12" το αποτέλεσμα είναι αυτό της εικόνας? Δεν υπάρχει κάποιος έλεγχος στο commercial κομμάτι της google? Όσοι έχουμε μαγαζί παλεύουμε να βγούμε ψηλά στο google με διαφημίσεις κ λεφτά από δω κ από κει και δε τα καταφέρνουμε. Εχθές γλίτωσα οριακά έναν συνάδελφό μου που έψαχνε κινητό για τη γυναίκα του. Του πρότεινα 3 στο budget που μου έθεσε και ξαφνικά μου στέλνει link για το ένα από το Perishop... Οκ, τον συγκεκριμένο τον "έσωσα". Καταλαβαίνετε, όμως, πόσοι ανυποψίαστοι άνθρωποι εξακολουθούν να την πατάνε καθημερινά.
Tzimisce Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Καλησπέρα! Από τους όχι και τόσο εξαπατημένους και εγώ. Πρώτη παραγγελία κάπου τον Σεπτέμβρη, ήρθε, μετά από 2 μήνες και βάλε, σε τιμή όντως πολύ καλή για το κινητό που πήρα. Ήταν ακόμη η εποχή που έστελνε τα προϊόντα αλλά με καθυστέρηση, δεν υπήρχαν οι άσσοι στις αξιολογήσεις. Κέρδος κάπου στα 150€ στην τελική και εικονικό κουπόνι δώρο (200€) αλλά με πολύ τρέξιμο, κράξιμο και χαμηλές βαθμολογίες παντού. Του έκανα τη χάρη, του ανέβασα την βαθμολογία λόγω κουπονιού. Από το 1 στο 2 φυσικά και στο καπάκι χρήση του κουπονιού για αγορά αξίας κάπου στα 220€ (20€ κόστος για μένα μη με πούνε και τσίπη ) για δοκιμή. Εννοείται ότι δεν έλαβα ποτέ μου τίποτα και ας έκανα την παραγγελία στις 11 Ιανουαρίου. Και μου στέλνει εχθές ξάδελφος μήνυμα "Γιατί τον κράζεις; Παρήγγειλα κινητό από αυτόν σήμερα". Σήμερα, που όπου και να γράψεις perishop σου βγάζει το "απατεώνες" ψηλότερα στα αποτελέσματα από το ίδιο το κατάστημα. Φυσικά είμαι από αυτούς τους 118 που έκαναν την καταγγελία, αλλά ρε παιδιά λίγο ψάξιμο δεν βλάπτει, ζούμε στην εποχή που βρίσκεις πληροφορίες για τα πάντα και οι περισσότεροι κάνουν like σε γατάκια; 1
jeopepex Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Καλησπέρα, παθών και εγώ. Παραγγελία αρχές Ιανουαρίου δεν παρέλαβα ποτέ, έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω τράπεζας και η επιστροφή χρημάτων έγινε μέσα σε 30 ημερολογιακές μέρες όπως ορίζει η Visa/Mastercard για αυτές τις περιπτώσεις. 2
dtk-386 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου η Visa/Mastercard "τρέχει" τον perishop για την χασούρα της άραγε? ξέρω ότι είναι ασφάλιστρα αλλά δεν νομίζω να το αφήνουν στην τύχη τους.
jeopepex Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αλλά η Visa / Mastercard κυνηγάει την τράπεζα σου και η τράπεζα σου αναγκάζεται να κυνηγήσει την εκάστοτε επιχείρηση. Με αυτόν τον τροπο δίνουν περισσότερο σημασία στο αίτημα σου να ασχοληθούν οι τράπεζες. Στις περισσότερες περιπτώσεις (κοντά στο 70%) η αμφισβήτηση συναλλαγής καταλήγει υπέρ του αιτούντος. Τώρα αν η τράπεζα έχει περισσότερα αιτήματα αμφισβήτησης συναλλαγής για μια συγκεκριμένη επιχείρηση τότε είναι και πιο εύκολη η κατάληξη της. Επεξ/σία 27 Μαρτίου από jeopepex 1
nk1945 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Καλησπέρα σας. Έχοντας κάνει ήδη μια αναφορά σε "λάθος" σημείο του forum προχωρώ την προώθησή μου και εδώ κατόπιν παρότρυνσης σωστής του μέλους @Αλεξανδρος A.92 Ίσως από την σύγχυση να μην είχα και καθαρό το βλέμμα να ψάξω καλύτερα και νωρίτερα.. Λυπάμαι λοιπόν που το πρώτο μου post αφορά κάτι τόσο άσχημο και αρνητικό και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη από την διαχειριστική ομάδα. Κρίνω όμως απαραίτητο να ενημερωθεί σχετικά όλη η Εμπορική και Καταναλωτική κοινότητα σχετικά για να μην πέσουν κι άλλοι θύματα του συγκεκριμένου ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥ καταστήματος. Διατηρώ εμπορική επιχείρηση κι έχουμε παραγγείλει με τον Αριθμό Παραγγελίας #42038 ένα κινητό τηλέφωνο μάρκας Apple iPhone 11 από το κατάστημα αυτό του τίτλου που πλέον ούτε το όνομά τους δεν θέλω να λέω από την 1η Νοεμβρίου του 2023!!! Ζητώντας την εφαρμογή του άρθρου 39Α για την απαλλαγή ΦΠΑ μας ζήτησαν μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email) την προπληρωμή της συσκευής σε Τραπεζικό τους Λογαριασμό όπως και πράξαμε την ίδια ημέρα. Έκτοτε αναμένουμε μάταια την παραλαβή του τηλεφώνου έχοντας προσπαθήσει με όλα τα μέσα να επικοινωνήσουμε μαζί τους και να λάβουμε μια σοβαρή απάντηση. Από το θα σας "ενημερώσουμε" και το "θα το λάβετε" στις ελάχιστες φορές που εντός του 2023 καταφέραμε να έχουμε τηλεφωνική επικοινωνία έχουμε περάσει πλέον σε μηδενική απόκριση και απόγνωση. Δεν πτοούνται πλέον ούτε από αρνητική κριτική στο Google ούτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κι έχουν και το θράσος να προωθούν και διαφημιστικές καμπάνιες για να ρίξουν κι άλλο κόσμο στα δίχτυα τους.. Τελευταία προσέγγιση από τον (μάλλον ιδιοκτήτη) Περηφάνη Θάνο (όπως αυτοσυστήνονταν) έγινε ως ξάφνου κατόπιν του προηγούμενού μου post την Καθαρά Δευτέρα ανήμερα (!) με ένα email να με ρωτά αν δέχομαι την παραλαβή άλλου κινητού (iphone 13) αντί αυτού της παραγγελίας όπου και αμέσως αποκρίθηκα θετικά εφόσον αυτό δεν θα απαιτούσε επιπλέον κόστος.. Έκτοτε και πάλι απόλυτη σιγή να επιβεβαιώνει την κοροϊδία... ΠΡΟΣΟΧΗ μεγάλη σε όλους. Επιλέγετε σοβαρές επιχειρήσεις για τις αγορές σας με υπόσταση, ελέγχετε τις κριτικές καλά πριν προχωρείτε σε αγορές online. Δυστυχώς επιτήδειοι υπήρχαν υπάρχουν και όπως φαίνεται θα συνεχίσουν να υπάρχουν "πληρώνοντας" για να μην βγαίνουν "ψηλά" τα αρνητικά τους... Διαθέσιμα και ΑΔΙΑΣΙΣΤΑ στοιχεία έχω για του λόγου το αληθές Γραπτώς και φυσικά με το Καταθετήριο της Τράπεζας Πειραιώς προς τον λογαριασμό του "κυρίου" με ημερομηνία 1ης Νοεμβρίου και μπορώ να τα παραθέσω εφόσον μου ζητηθούν. Επίσης όντας μέλος ΔΣ του Τοπικού μας Εμπορικού Συλλόγου κι Επιμελητηρίου έχω προχωρήσει και σε ανάλογη ενημέρωση - καταγγελία προς τα αντίστοιχα όργανα της Τοπικής κοινωνίας (Λάρισα) καθώς κρίνω πως στην Εμπορική Κοινότητα την οποία υπηρετώ με ήθος και αρχές όντας 3ης γενιάς έμπορος ΔΕΝ χωρούν τέτοιοι επιτηδευματίες. Με τιμή Νικόλαος Γ. Κασιμάτης 15 1
Tzimisce Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Από την στιγμή που όλοι κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής (εννοείται ότι έκανα έστω και για τα 20€ και του έριξα άσσο), που ακριβώς πατάνε όλοι αυτοί; Από τη στιγμή που υπάρχουν 2-3 αμφισβητήσεις δεν θα έπρεπε να κλείνει η δυνατότητά του να δέχεται κάρτα; Εδώ το pin σου ξεχνάς 3 φορές και σου την κρατάνε. 3
OXTROS Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Εξαπατημένος και εγώ πριν 10 μέρες, παράγγειλα ένα iPhone 15 pro max στην μαγευτική τιμη των 1059 χωρίς απόφορολόγηση. Την ίδια μέρα όμως μετά από την παραγγελία μου είδα όλα αυτά στο Ίντερνετ και ακύρωσα με email και από την φόρμα του καταστήματος. μετα από 10 ημέρες, σήμερα, και έπειτα από 2 ακόμα email και πολλές τηλεφωνικές προσπάθειες επικοινωνίας που δεν απαντήθηκαν ποτέ, έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς με ενημέρωσαν ότι έχουν πολλές ακόμα και θα πάει ομαδικά σε εισαγγελέα. 6
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Tzimisce είπε Από την στιγμή που όλοι κάνουμε αμφισβήτηση συναλλαγής (εννοείται ότι έκανα έστω και για τα 20€ και του έριξα άσσο), που ακριβώς πατάνε όλοι αυτοί; Από τη στιγμή που υπάρχουν 2-3 αμφισβητήσεις δεν θα έπρεπε να κλείνει η δυνατότητά του να δέχεται κάρτα; Εδώ το pin σου ξεχνάς 3 φορές και σου την κρατάνε. Στην περίπτωσή μου, η "επιχείρηση" του scammer έφαγε block απο την τράπεζά μου, δηλαδή δεν εξυπηρετεί συναλλαγές προς αυτή. Με λίγο ψάξιμο έμαθα οτι υπήρξαν κι άλλες καταγγελίες. Επίσης το τυπάκι είχε βγει και με ειχε βρίσει στα Google reviews, στο άρρωστό το του κεφάλι μάλλον έτρεξε το project οτι θα με έκανε να ντραπώ και θα κατέβαζα την αρνητική κριτική. Αποτέλεσμα: πήγε και screenshot στην τράπεζα. Επειδή ειμαι πελάτης του personal banking, πηρε ο σύμβουλος μου έναν στο αρμόδιο τμημα (για τις απάτες) και του είπανε οτι γελάγανε κάτι μέρες με τον τύπο (πιθανόν με τις δικαιολογίες που ξεφούρνιζε για να μην επιστρέψει τα λεφτά) Μάγκες... σκίστε τον! 😁 Επεξ/σία 27 Μαρτίου από Tasos
Arkin Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Ζωαρα φαινεται να κανει παιδια ωραια κανετε καταγγελιες παντου αλλα εγω βλεπω οτι το κρατος απλα δεν κανει απολυτως τιποτα κλασικα κυριολεκτικα. Στα σοβαρα θεματα για να προστατευτει ο πολιτης που μια ζωη εχει δωσει το χρημα σε φορους και βλακειες δεν γινεται τιποτα δεν υπαρχει τιποτα απο περιθαλψη η οποια ειναι στο 0 μεχρι τετοιες απατεωνιες που συνεχιζονται επι μηνες. Ειναι κριμα πραγματικα δεν υπαρχει ντροπη για τιποτα πια στο 2024 που βρισκομαστε καμια εκτιμηση για τιποτα λες και ο αλλος τα γενναει τα λεφτα απο τον κωλο η εχει καποιο λεφτοδεντρο στην αυλη. Και το ευρω εχει αξια να το θυμαστε το 95% της Ελλαδας απλοι ανθρωποι ειμαστε που ψοφαμε στη δουλεια για να τα βγαλουμε περα δεν ειμαστε ωνασιδες να μας κλεβουν χιλιαρικα και να λεμε δεν βαριεσαι. https://www.facebook.com/thanos.peri 6
kaplaz Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Ζωαρα φαινεται να κανει παιδια ωραια κανετε καταγγελιες παντου αλλα εγω βλεπω οτι το κρατος απλα δεν κανει απολυτως τιποτα κλασικα κυριολεκτικα. Στα σοβαρα θεματα για να προστατευτει ο πολιτης που μια ζωη εχει δωσει το χρημα σε φορους και βλακειες δεν γινεται τιποτα δεν υπαρχει τιποτα απο περιθαλψη η οποια ειναι στο 0 μεχρι τετοιες απατεωνιες που συνεχιζονται επι μηνες. Ειναι κριμα πραγματικα δεν υπαρχει ντροπη για τιποτα πια στο 2024 που βρισκομαστε καμια εκτιμηση για τιποτα λες και ο αλλος τα γενναει τα λεφτα απο τον κωλο η εχει καποιο λεφτοδεντρο στην αυλη. Και το ευρω εχει αξια να το θυμαστε το 95% της Ελλαδας απλοι ανθρωποι ειμαστε που ψοφαμε στη δουλεια για να τα βγαλουμε περα δεν ειμαστε ωνασιδες να μας κλεβουν χιλιαρικα και να λεμε δεν βαριεσαι. https://www.facebook.com/thanos.peri Είδα το προφίλ του. Είναι για πολλές σφαλιάρες ο τύπος 2 2
nat10 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου *Ενημέρωση 1 μήνας πλέον Η παραγγελία #58969 έγινε στις Φεβρουάριος 27, τους έστειλα με email να με καλέσουν πίσω κ όντως με κάλεσαν πίσω την προηγούμενη εβδομάδα, μου είπε μια κοπέλα ότι θα μου στείλουν με trucking number την αποστολή του κουριερ έως 27 Μαρτίου και ακόμη τίποτα, τους έστειλα email κ δεν μου απαντησαν..τους πήρα τηλέφωνο από το σταθερό αλλά κ από το κινητό που με είχαν πάρει κ δεν το σηκώνουν κλασικά.. Το πιο ειρωνικό είναι ότι με το email του αδερφού μου τους έστειλα να πάρουν τηλεφωνο στο τηλέφωνο του αδερφού μου κ εκεί απάντησαν ως δια μαγείας..ενώ στο δικό μου email όχι κ να τους έχω απαντήσει τον αριθμό παραγγελίας κ το email που έγινε η παραγγελία κ έκτοτε δεν μου απάντησαν.. Με κοροϊδεύουν από την προηγούμενη εβδομάδα οπότε θα απευθυνθω στον συνήγορο του καταναλωτή και σε δικηγόρο για περαιτέρω ενέργειες, καθώς με κοροϊδεύουν 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις