Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Επειδή διάβασα προτροπές να μαζευτούν κάποιοι να πάνε για ιστορίες στον τύπο. Μην κάνετε τίποτα τέτοιο, για πολλούς λόγους. Να αναφέρω μερικούς: 

Αυτοί που στήνουν τέτοιες απάτες, δεν είναι χθεσινοί. Εχουν πρώτα λαδώσει όλο το σύμπαν, εχουν πλάτες και ξέρουν που θα πέσουν αν στραβώσει το πράγμα. Θυμήθηκα μια παλιά ιστορία με έναν πανόμοιο. Ο τύπος είχε στήσει μπράβους μέσα στο μαγαζί του καλά σαν πελάτες. Αυτοί στην καλύτερη γίνονται ψευδομάρτυρες.

Εκτός απο τον προφανή νόμιμο τρόπο που πρέπει να κινηθείτε, πολλές άκρες που έχουν καταρρέουν, μόλις γίνουν δημοσιεύματα στον τύπο, ειδικά τον μη κυβερνητικό. Ψάξτε το λίγο...

Δημοσ.

Πάντως από άποψη branding, και δεδομένου ότι στην αγγλική perish = αφανίζομαι, χάνομαι & op = δημοφιλής συντετμημένος τύπος για το operation (επιχείρηση), το perishop ιδωμένο ως ονομασία για την «επιχείρηση αφανισμού» των χρημάτων εξαπατημένων αγοραστών μπορεί κάλλιστα να εκληφθεί ακόμη και ως αληθής ομολογία για την πλέον ταιριαστή επωνυμία.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι 45 και δεν μπορώ να χωνέψω ότι θα με εξαπατήσει ένα #@#$%# που τέλειωσε το σχολείο του 2012.

Είχα κάνει αμφισβήτηση κίνησης από την πιστωτική και χτες έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

 

Επεξ/σία από aXer
  • Like 4
Δημοσ.

Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή
23/2/24   Αριθ. Πρωτ: 12343  62 αναφορές
12/3/24   Αριθ. Πρωτ: 16214  118 αναφορές

19/3/24   Αριθ. Πρωτ: 17480   38 αναφορές
??????? Τι παίζει;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, K22 είπε

Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή
23/2/24   Αριθ. Πρωτ: 12343  62 αναφορές
12/3/24   Αριθ. Πρωτ: 16214  118 αναφορές

19/3/24   Αριθ. Πρωτ: 17480   38 αναφορές
??????? Τι παίζει;

θα τον κλεισετε τον ανθρωπο και θα αναγκαστει να ανοιξει αλλο μαγαζι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε πριν λίγα λεπτά από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, ότι διερευνάται το συγκεκριμένο κατάστημα. Όσοι κάνατε καταγγελία σαν και μένα, σας ήρθε τίποτα παρόμοιο;

 

Επεξ/σία από aXer
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα...έκανα μια παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα μερικές μέρες πριν και είναι υπό διεκπαιρεώση.

Μέχρι στιγμής - εάν δεν είχα δει όλα αυτά τα τέρατα στο forum - δε θα είχα ιδέα τι συμβαίνει,τα μηνύματα επιβεβαίωσης έχουν έρθει κανονικά και φαινόταν όλα legit.

Η ερώτηση μου τώρα είναι:

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

😢

  • Haha 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Big_oof είπε

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

 

ολα ξεκινανε με το τι διαθεσιμοτητα ειχε το κινητο , εαν ειναι οπως τα πιο πολλα 30+ μερες ....... δεν μπορεις να κανεις και πολλα .... περιμενεις να περασουν ...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμβουλή μου να κανεις ακυρωση παραγγελίας και να αιτηθείς επιστροφή χρημάτων άμεσα. 

Αν έχεις κάνει πληρωμή με κάρτα, κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω του web banking..

Ανεξάρτητα αν θα πάρεις το κινητό σου ή όχι (ελπίζοντας ότι θα σου το στείλει), δεν αξίζει να συνεχίσουμε να δίνουμε χρήματα και "πάτημα" σε τέτοιον ¨επιχειρηματία¨

Σκέψου ότι στη δική μου περίπτωση, παρότι έστειλε το κινητό μετά απο 1,5 μήνα και αφού είχα κάνει ακύρωση παραγγελίας 1 μήνα πριν, δεν δέχτηκα να παραλαβω το κινητό και απαίτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα. Κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ακόμη..

Αλλά προτιμώ να μην είμαι πρόβατο 🐑 σαν πολλούς, που ενώ περίμεναν 2 και 3 μήνες να τους στείλει ο μαν το κινητό, ακούγανε ένα κάρο ψέματα και ειρωνείες στο ενδιάμεσο και είχαν γράψει τα χειρότερα σε αξιολογήσεις, μετά άλλαξαν τροπάριο και την αρνητική τους αξιολόγηση την κάνανε θετική, για 50-100€ κουπόνι και χωρίς ντροπή και αυτοσεβασμό, λέγανε και ευχαριστώ στον ευεργέτη που τους έκανε τη χάρη..

Αλλά τόσο αξίζε ο καρκίνος που βγάλανε.. ο καθένας κοστολογεί την αξιοπρέπεια του. Για κάποιους αξίζει όσο ένα κουπόνι απο τον λεγάμενο..(το οποίο παίζει να μην εισπράξουν και ποτέ!)

 

Αλλα..αυτοί είμαστε! και αυτό μας αξίζει.. Σε αυτό βασίζεται ο μαν και πράττει έτσι. Ούτε πλάτες έχει, ούτε τπτ.

Στην ηλιθιότητα ορισμένων 🐑 στηρίζεται..

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Big_oof είπε

Καλησπέρα και από εμένα...έκανα μια παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα μερικές μέρες πριν και είναι υπό διεκπαιρεώση.

Μέχρι στιγμής - εάν δεν είχα δει όλα αυτά τα τέρατα στο forum - δε θα είχα ιδέα τι συμβαίνει,τα μηνύματα επιβεβαίωσης έχουν έρθει κανονικά και φαινόταν όλα legit.

Η ερώτηση μου τώρα είναι:

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

😢

Καλώς ήρθες στο club. Εγώ έχω παραγγείλει ένα κινητό από 23 - 02 - 2024 με παράδοση 15 - 30 ημέρες. Ήδη έκλεισα τον μήνα αναμονής και ακόμα η παραγγελία βρίσκεται σε επεξεργασία. Τηλέφωνα βέβαια δεν σηκώνουν ενημέρωση δεν υπάρχει και περιμένω από εβδομάδα να συμπληρώσω τις 30 εργάσιμες ημέρες για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην κάρτα μου για επιστροφή χρημάτων, όλες τις νόμιμες ενέργειες που απαιτούνται. Φυσικά για όλα αυτά θα τους ενημερώσω και σε μειλ. Εσύ λοιπόν ανάλογα με τον χρόνο παράδοσης που είχε το προϊόν που παρήγγειλες, εκτός από αλλεπάλληλες επικοινωνίες μαζί τους για την εξέλιξη της πορείας, θα κάνεις όλες τις νόμιμες ενέργειες που απαιτούνται. Καλό κουράγιο καλή υπομονή σε όλους μας 😡

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως ρε παιδια απορια το εχω πως κανετε αγορα με προπληρωμη και παραδωση μετα απο ενα μηνα ............ 
Εγω παντα τα αμεσα ή μεχρι 3 μερες κοιταω/αγοραζω και αυτο που πηρα απο το εν λογω μαγαζι 1-3 ημερες ειχε και το εκανε 10+ ......... παλι καλα που παρελαβα ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, villasg είπε

Παντως ρε παιδια απορια το εχω πως κανετε αγορα με προπληρωμη και παραδωση μετα απο ενα μηνα ............ 
Εγω παντα τα αμεσα ή μεχρι 3 μερες κοιταω/αγοραζω και αυτο που πηρα απο το εν λογω μαγαζι 1-3 ημερες ειχε και το εκανε 10+ ......... παλι καλα που παρελαβα ..

Στη περίπτωση μου ήταν παράδοση 1-3 μέρες στο site τους και το τσέκαρα πρώτα τηλεφωνικά όπου με διαβεβαίωσε η κοπέλα ότι θα κάνει 3 με max 5 εργάσιμες.

Ψάρωσα και με τις θετικές αξιολογήσεις στο best price οπότε καταλαβαίνεις πως βρεθήκαμε εδώ οι περισσότεροι απο εμάς.. (Γιατι απο θέμα τιμής η διαφορά δεν ήταν μεγάλη, περίπου 40€ πιο κάτω σε σχέση με άλλα site)

Επεξ/σία από PoutsBlue
Δημοσ.

Έτσι ακριβός, είδαμε τις θετικές αξιολογήσεις και για αυτό προχωρήσαμε σε παραγγελία. Έπεσαν πολλές παραγγελίες και κάπου το έχασε, θα πρέπει να έχουμε υπομονή να μπορέσουμε να πάρουμε τα χρήματα πίσω η αυτό που παραγγείλαμε. Κανένας δεν θα παράγγελνε αν γινόταν αυτό ακόμα και για 100 η 200 € διαφορά να ήταν πιο φθηνό.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...