nk9 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Στις 14/11/2023 στις 2:27 ΜΜ, Nabuko είπε Έχει ένα ενδιαφέρον αυτή η παράγραφος καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που συμφορουμίτες έχουν γράψει ότι τους έχουν απειλήσει με μηνύσεις κλπ όταν έκαναν κριτική σε καταστήματα. Μια χαρά μπορείς να μηνυθεις για δημόσιο σχόλιο στην Google. Μάλλον συγχέεται αυτό με το γεγονός πως η εταιρία εδρεύει στην Ιρλανδία και διέπεται από τους εκεί νόμους.
Basilhs1982 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2023 9 ώρες πριν, villasg είπε Μα αυτο το μαγαζι δεν ειναι στον τσιγκουνη Google ήθελα να γράψω 🤣
Fotia Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Στις συναλλαγές αν δεν αναφέρεται κάτι γραπτά , καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει . Ενα γεγονός ,έτυχε ,έτσι το κατάλαβε κάποιος ,καθένας μπορεί να λέει την απόψη του έστω αρνητική , γιατί τότε πάμε σε άλλο επίπεδο ,ελευθερία του λόγου, απόψεις,πληροφορίες . Στις κριτικές του Google που δεν δημοσιεύονται ,συνήθως είναι γιατί έγινε κάποια διόρθωση προς το χειρότερο από την αρχική από τον χρήστη .Θεωρείται με κάποιο αλγόριθμο ότι το κάνεις επίτηδες .Την σβήνεις και επανέρχεσαι άλλη μέρα . Αν έχει βρωμόλογα ,χαρακτηρισμούς κλπ εννοείται δεν θα δημοσιευτεί ποτέ ... Εξαλλου όσα καταστήματα θέλουν να έχουν μόνο καλες κριτικές ,βάζουν φίλους τους να γράφουν γι αυτό. Σε ιδιωτικές σελίδες καταστημάτων τύπου Σκρουτζ υποτίθεται θέλουν κριτικές απο επιβαιωμένους πελάτες ή απόψεις γενικά για ένα προιόν . Το ξέρεις όμως γιατί αναφέρουν στους όρους.. Οποιος ενοχλειται γενικά παντου ,απλά δεν αγοράζει ,δεν σχολιάζει ... Τα καταστήματα πάντως χάνουν πελάτες ,με μόνο καλές κριτικές ,οι περισσότεροι καταλαβαίνουν πλέον ότι δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια σε κάθε περίπτωση... Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2023 από Fotia
greekbusters Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2023 Στην δική μου προσπάθεια να ανεβάσω κριτική για το μαγαζί πάντως, ότι κινητό είχε συνδεθεί στο wifi του σπιτιού μου με διαφορετικά email δεν ανέβαινε, είτε από wifi είτε από data. Έτσι σκέφτηκα μήπως παίζει κάτι με την ip ξέρω γω και το ίδιο ακριβώς κείμενο που δεν μπορούσα να ανεβάσω το έστειλα σε έναν φίλο και ανέβηκε αμέσως η κριτική Παρέλαβα εγώ εν τέλει το κινητό μου μετα από 24 εργάσιμες, αλλά ήταν Γολγοθάς, μιας και κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο και ψιλοτσακωνομουν αλλά με το που έβαλα κριτική λύθηκε αμέσως το θέμα , γιατί απλά ήμουν αγχωμένος διότι είχα δώσει ένα μεγάλο ποσό
alan boy Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Στις 17/11/2023 στις 7:58 ΠΜ, greekbusters είπε Στην δική μου προσπάθεια να ανεβάσω κριτική για το μαγαζί πάντως, ότι κινητό είχε συνδεθεί στο wifi του σπιτιού μου με διαφορετικά email δεν ανέβαινε, είτε από wifi είτε από data. Έτσι σκέφτηκα μήπως παίζει κάτι με την ip ξέρω γω και το ίδιο ακριβώς κείμενο που δεν μπορούσα να ανεβάσω το έστειλα σε έναν φίλο και ανέβηκε αμέσως η κριτική Παρέλαβα εγώ εν τέλει το κινητό μου μετα από 24 εργάσιμες, αλλά ήταν Γολγοθάς, μιας και κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο και ψιλοτσακωνομουν αλλά με το που έβαλα κριτική λύθηκε αμέσως το θέμα , γιατί απλά ήμουν αγχωμένος διότι είχα δώσει ένα μεγάλο ποσό Πιο τηλέφωνο πήρες φίλε;
Fulgore Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2023 Στις 17/11/2023 στις 2:31 ΠΜ, Fotia είπε Τα καταστήματα πάντως χάνουν πελάτες ,με μόνο καλές κριτικές ,οι περισσότεροι καταλαβαίνουν πλέον ότι δεν γίνεται να είναι όλα τέλεια σε κάθε περίπτωση... Μπα. Δυστηχώς οι περισσότεροι πλέον το μόνο που κοιτάζουν είναι ποιο κατάστημα έχει την χαμηλότερη τιμή και τέλος. Το βλέπουμε αυτό πολλές φορές και σε κριτικές. Θέλει ο άλλος πχ να αγοράσει ενα ακριβό iphone, και όπως γράφει και στην αξιολόγηση, παρόλο που βλέπει αρνητικές κριτικές, παίρνει το ρίσκο και αυτός να κάνει παραγγελία. Ιδια ιστορία και με το άλλο δημοφιλές κατάστημα του bestprice. Τι και αν υπάρχουν ένα σωρό αρνητικές κριτικές, ψαρώνουν πολλοί από την χαμηλή τιμή και παραγγέλνουν. Αυτό το πράγμα έγραψα και σε ένα συμφορουμίτη πιο πίσω Στις 9/11/2023 στις 6:46 ΜΜ, User4829284 είπε εδω και δυο μηνες εχω παραγγειλει δυο κινητα με καταθεση στην τραπεζα!!!
AegeanCruises Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2023 Στις 15/5/2022 στις 7:42 ΜΜ, George b είπε καλησπερα,εχω βρει το παρακατω https://perishop.gr/product/realme-gt-neo-2-5g-8gb-128gb-neo-black/?ref=bestprice.gr το οποιο ειναι σε πολυ καλη τιμη,το θεμα ειναι οτι εχει πληρωμη μονο με καρτα και οχι αντικαταβολη.. εχει κανει καποιος αγορα απο το συγκεκριμενο μαγαζι για να ξερω αν ειναι αξιοπιστο? Καλησπέρα, Παράγγειλα ηλεκτρονικά ένα iphone 15 256gb στην προσφορά των 899 Ευρώ στις 21 Νοεμβρίου, μέχρι σήμερα 28 Νοεμβρίου η παραγγελία βρίσκεται ακόμα σε κατάσταση επεξεργασίας (όπως ακριβώς την πρώτη ημέρα της παραγγελίας) παρά τις διαβεβαιώσεις της υπαλλήλου του καταστήματος από την περασμένη εβδομάδα ότι το αργότερο την περασμένη Δευτέρα η παραγγελία θα είχε αποσταλεί! Σήμερα έκανα αίτηση ακύρωσης της παραγγελίας και αναμένω να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου στην χρεωστική μου κάρτα. Θα ενημερώσω το κοινό για την πορεία της υπόθεσης. 1
Pan14 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Update:Παρέλαβα τελικά καλύτερη συσκευή από αυτή που είχα παραγγείλει Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2023 από Pan14 3
ioannisRo Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Στις 16/11/2023 στις 10:36 ΜΜ, Basilhs1982 είπε Google ήθελα να γράψω 🤣 Το μαγαζί το είχα βρει αρχικά εκεί και επικοινώνησα μαζί τους γιατί ξαφνικά δεν υπήρχε. Ο υπάλληλος του "τσιγκούνη" μου είπε πως δεν τηρεί τις προϋποθέσεις για αυτό δεν συνεργάζονται άλλο και με βοήθησε στην επικοινωνία (τους πήρε και τους είπε ότι τους ψάχνω, για αυτό με καλέσαν αυτοί) αλλά τελικά η όλη διαδικασία δεν με βοήθησε πουθενά. Σήμερα είμαι στην διαδικασία υποβολής μήνυσης με την κατηγορία της απάτης (όποιος έχει θέματα ας επικοινωνήσει μαζί μου [email protected]) για να γίνουμε πολλοί, ασφαλώς χωρίς έξοδα για όποιον συμμετέχει. Όσο αφορά τις κριτικές στο Google για το συγκεκριμένο κατάστημα, οι δικές μου (3) έχουν αφαιρεθεί και δεν μου επιτρέπεται από την Google να ανεβάσω κάποια άλλη, ακόμη και από άλλο λογαριασμό αφού έχω την ίδια ip. Πιθανολογώ πως υπάρχει πολύ κόσμος ακόμη που δεν έχουν δημοσιευτεί οι αρνητικές κριτικές του και σε συνδυασμό τις ψεύτικες θετικές κριτικές που έχει βάλει ο ίδιος, κάνουν το κατάστημα αυτό μια εξαιρετικά επικίνδυνη επιλογή για τους ανυποψίαστους πελάτες. 1
greekbusters Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Αυτό με την ip το είχα πάθει και εγώ. Ότι κινητό είχε συνδεθεί στο wifi μου δεν μπορούσε να ανεβάσει κριτική στο κατάστημα τους. Είτε θετική, είτε αρνητική. Δεν ξέρω πως στο καλό το καταφέρνουν αυτό. Παρολαυτα έκανα αξιολόγηση από κινητό φίλου που δεν είχε ποτέ συνδεθεί στο wifi μου και αποσταλθηκε εκείνη την ημέρα το αντικείμενο που είχα παραγγείλει μετά από ενάμιση μηνα
fanastas Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Εκανα κι εγώ το λάθος να πάρω απο εκεί airpods 3. Στειλαν λάθος προϊόν (αντί για magsafe, lighning case) και φυσικά όχι EU. Καταφερα μετα απο πολλα email να με πάρουν τηλεφωνο. Μου ζητησαν να τα γυρίσω και θα μου στειλουν άμεσα πίσω τα χρήματα. Τους τα έστειλα πίσω με δική τους χρέωση. Από τότε εξαφανίστηκαν. Εχω στείλει άπειρα μεηλ με αποδεικτικά (έκανα τα πάντα print screen απο την αρχη της παραγγελιας, κρατησα κωδικους ACS κτλ κτλ...όλα) με πήραν κανα 2 φορές τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι στην αποθηκη και θα με ενημερώσουν αμεσα για την αποστολή. Όταν παιρνω εγω και σε 2 κινητα τους που κρατησα, δεν απανταν ποτε. Την 14η ημέρα έστειλα αίτηση υπαναχώρησης και φυσικά καμια απάντηση. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση. ξέρετε αν μπορώ να την ακυρώσω ή αν μπορώ να κάνω κάτι μέσω της τράπεζάς μου; Προτείνετε κάτι άλλο να κάνω; Δυστυχώς όλα αυτά έγιναν για να γλιτώσω 20 ευρώ από τις κλασικές τιμές (πλαίσιο, istrom κτλ). Τώρα από 189 τα πουλάνε πάλι 209. Γενικά την πάτησα δηλαδή. Φταίω κι εγώ λιγάκι από την βιασύνη μου και δέλεαρ της χαμηλής τιμής. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2023 από fanastas 1
Physicsmaster Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2023 Καλησπέρα μαγκες!Θα ήθελα να κάνω και εγώ μια ερώτηση μιας και έχω πέσει και εγω θυμα κοροϊδίας από το συγκεκριμένο κατάστημα . Λοιπόν παρήγγειλα πριν 1μιση περίπου μήνα ένα iphone 15 pro max(μακάρι να μην το ειχα παραγγείλει ποτε)επιλέγοντας το συγκεκριμένο κατάστημα προφανώς για την καλή τιμή του σε σύγκριση με τα υπόλοιπα.Περιμενα πάνω από 2 εβδομάδες να μου σταλθεί το κινητό(στο σαιτ έγραφε 2-3 εργάσιμες)και διαβάζοντας σχόλια τυπου:"Έχω παραγγείλει ενα κινητό και πέρασαν 2μηνες και ακόμη να το παραλάβω" αποφάσισα να προβώ στην ακύρωση του.Να μην πολυλογώ 1μιση μήνα αργότερα περιμένω ακόμη την επιστροφή των χρημάτων μου ενω το μόνο που μου έχουν στείλει είναι ένα email στις 1 Δεκεμβρίου το οποίο λέει ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων πράγμα το οποίο προφανώς και δεν ισχύει.Για να ολοκληρώσω και να μην σας κουράζω θα ήθελα να με συμβουλεψετε εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου καθώς έχει παρατραβήξει το ζήτημα και δεν είναι 100 τα ευρω αλλά 1400! Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και καλές γιορτές! Ps.Τηλέφωνα εννοείται πως δεν σηκώνουν 1
fanastas Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Στις 13/12/2023 στις 11:36 ΜΜ, fanastas είπε Εκανα κι εγώ το λάθος να πάρω απο εκεί airpods 3. Στειλαν λάθος προϊόν (αντί για magsafe, lighning case) και φυσικά όχι EU. Καταφερα μετα απο πολλα email να με πάρουν τηλεφωνο. Μου ζητησαν να τα γυρίσω και θα μου στειλουν άμεσα πίσω τα χρήματα. Τους τα έστειλα πίσω με δική τους χρέωση. Από τότε εξαφανίστηκαν. Εχω στείλει άπειρα μεηλ με αποδεικτικά (έκανα τα πάντα print screen απο την αρχη της παραγγελιας, κρατησα κωδικους ACS κτλ κτλ...όλα) με πήραν κανα 2 φορές τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι στην αποθηκη και θα με ενημερώσουν αμεσα για την αποστολή. Όταν παιρνω εγω και σε 2 κινητα τους που κρατησα, δεν απανταν ποτε. Την 14η ημέρα έστειλα αίτηση υπαναχώρησης και φυσικά καμια απάντηση. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση. ξέρετε αν μπορώ να την ακυρώσω ή αν μπορώ να κάνω κάτι μέσω της τράπεζάς μου; Προτείνετε κάτι άλλο να κάνω; Δυστυχώς όλα αυτά έγιναν για να γλιτώσω 20 ευρώ από τις κλασικές τιμές (πλαίσιο, istrom κτλ). Τώρα από 189 τα πουλάνε πάλι 209. Γενικά την πάτησα δηλαδή. Φταίω κι εγώ λιγάκι από την βιασύνη μου και δέλεαρ της χαμηλής τιμής. Είχα επικοινωνία μαζί τους τελικά. Είχαν κάποιο θέμα με το τηλεφωνικό κέντρο νομίζω, ενώ τα email μου πήγαιναν στο σπαμ επειδη μαλλον τα εστελνα από τη yahoo διεύθυνσή μου. Μου έχει ξανατύχει δυστυχώς. Μίλησα με τον ιδιοκτήτη. Η συνομιλία ήταν άψογη και το προϊόν υπάρχει σε διαθεσιμότητα και απεστάλη. Μου εξήγησε λεπτομερώς και όλα καλά. Μάλιστα ως ένδειξη κατανόησης της δυσκολίας, μου πρόσφεραν και πολύ καλή έκπτωση σε επόμενη αγορά. Νομίζω ότι αυτού του είδους η αντιμετώπιση μου αρέσει πολύ και δε την έχω βρει σε μεγάλα και γνωστά μαγαζιά όπου κανένας πελάτης δεν είναι καλός πελάτης αλλά είναι ένας ακόμα. 3 1
Fulgore Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, fanastas είπε Νομίζω ότι αυτού του είδους η αντιμετώπιση μου αρέσει πολύ και δε την έχω βρει σε μεγάλα και γνωστά μαγαζιά όπου κανένας πελάτης δεν είναι καλός πελάτης αλλά είναι ένας ακόμα. Ποια φοβερή αντιμετώπιση ρε συμφορουμίτη, πλάκα μας κάνεις? Εσύ ο ίδιος γράφεις πιο πάνω ότι πέραν του λάθος προιοντος που έστειλαν(μάλιστα αναφέρεις ότι δεν ήταν καν Ευρωπαικό), πέρασαν 2 εβδομάδες και οι άλλοι ούτε φωνή, ούτε ακρόαση...... Μην σχολιάσουμε το γεγονός ότι ενώ εδώ και χρόνια φωνάζουμε στο εδώ forum να αποφεύγετε την τραπεζική κατάθεση σε μικρομάγαζα, ορισμένοι εκεί συνεχίζουν να πληρώνουν έτσι. Και αφού τα επέστρεψες όπως είπες πίσω, τα άμεσα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ, ούτε σου έστειλαν άλλα. Ποια email που πήγαν στα spam?Τόσες επικοινωνίες είχες με την συγκεκριμένη εταιρεία.... Στις 13/12/2023 στις 11:36 ΜΜ, fanastas είπε Στειλαν λάθος προϊόν (αντί για magsafe, lighning case) και φυσικά όχι EU. Καταφερα μετα απο πολλα email να με πάρουν τηλεφωνο. Μου ζητησαν να τα γυρίσω και θα μου στειλουν άμεσα πίσω τα χρήματα. Από τότε εξαφανίστηκαν. Εχω στείλει άπειρα μεηλ με αποδεικτικά (έκανα τα πάντα print screen απο την αρχη της παραγγελιας, κρατησα κωδικους ACS κτλ κτλ...όλα) με πήραν κανα 2 φορές τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι στην αποθηκη και θα με ενημερώσουν αμεσα για την αποστολή. Όταν παιρνω εγω και σε 2 κινητα τους που κρατησα, δεν απανταν ποτε. Την 14η ημέρα έστειλα αίτηση υπαναχώρησης και φυσικά καμια απάντηση. Πλήρωσα με τραπεζική κατάθεση. Απλά οι άλλοι για να μην ακυρώσεις/κάνεις καταγγελία με όσα τους έστειλες, έδωσαν μια έκπτωση για τα μάτια του κόσμου, και τους λές και μπράβο και από πάνω...... Ο άλλος συμφορουμίτης όπως βλέπεις πιο πάνω, 1.5 μήνα περιμένει να του επιστραφούν τα χρήματα, και εσύ λές ότι είναι και υπόδειγμα αντιμετώπισης...... Οτι να ναι, κυριολεκτικά όμως. 20 ώρες πριν, Physicsmaster είπε Να μην πολυλογώ 1μιση μήνα αργότερα περιμένω ακόμη την επιστροφή των χρημάτων μου ενω το μόνο που μου έχουν στείλει είναι ένα email στις 1 Δεκεμβρίου το οποίο λέει ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων πράγμα το οποίο προφανώς και δεν ισχύει. Ps.Τηλέφωνα εννοείται πως δεν σηκώνουν Αν έχεις πληρώσει με κάρτα, πάς στην τράπεζα και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και τους λές το γιατί. Αλλιώς, κλασσικά καταγγελία. Επεξ/σία 16 Δεκεμβρίου 2023 από Fulgore 1 1
alan boy Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2023 Εγώ πριν 6 μήνες είχα παραγγείλει με κάρτα (όχι κατάθεση) από jmc και ακύρωσα. Μετά από 1 μήνα μπήκαν τα χρήματα πίσω. Ήταν 240 ευρώ. Μήπως χρειάζεται 30 μέρες για να μπουν τα χρήματα πίσω σε περίπτωση ακύρωσης ; Πάντως μετά από τόσα προβλήματα απορώ πως υπάρχουν αυτά τα 2 μαγαζιά. Υπάρχει κάποιος που να παρέλαβε ακριβό τηλέφωνο χωρίς απειλές για καταγγελία; Μάλιστα μου τα βγάζει προτεινόμενα στο ινσταγκραμ
Προτεινόμενες αναρτήσεις