Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, varg88 είπε

Γιώργο, δε με ξέρεις καν και δε μπορείς να με χαρακτηρίζεις.. 

Εάν με τέτοια άσχημη συμπεριφορά νομίζεις πως θα περάσεις καλά σε κάποια άλλη χώρα του εξωτερικού τότε φαντάζομαι πως σκοπό έχεις να πας σε μια ακόμη πιο υπανάπτυκτη χώρα από αυτή που ζεις ήδη. Καλά να περάσεις.......

Δεν διάβασα κάθε σχόλιο που έχει γραφτεί μέχρι τώρα γιατί είναι αδύνατον.. δεν είδα πως υπάρχουν 120+ άτομα που έχουν εξαπατηθεί (θέλω να πιστεύω πως θα έχουν κάνει καταγγελία). Σαφώς και ένα τέτοιο κατάστημα δε θα έπρεπε να συνεχίζει να υπάρχει online...

 

Άκουσε να δεις varg88 είναι γεγονός ότι δεν σε ξέρω και αυτό ισχύει. Χαρακτηρίζω ωστόσο ό,τι βλέπω και ό,τι διαβάζω σε αντίθεση με εσένα που παραδέχεσαι ότι όντως δεν διάβασες και δεν είδες τα περί καταγγελιών ανθρώπων που αυτή τη στιγμή νιώθουν πίκρα, απογοήτευση, στενοχώρια και θλίψη γιατί ήταν στους άτυχους που δεν πήραν ή και δεν θα πάρουν ποτέ τα χρήματά τους πίσω. Και δεν ήταν μικροποσά τύπου 240 ευρώ ήταν χιλιάρικα και πάνω από χιλιάρικα.

Επίσης, το να χαρακτηρίζω κάποιον που σχολιάζει αρλούμπες χωρίς να διαβάζει ναι το έκανα και θα συνεχίσω να το κάνω και αξίζουν και άλλοι επιθετικοί προσδιορισμοί σε τέτοια άτομα τα οποία προφανώς και δεν θα σχολιάσω σε ένα δημόσιο forum. 

Καλό λοιπόν είναι "φίλε" μου την επόμενη φορά που θα πας να γράψεις 3-4 παραγράφους να έχεις επίγνωση περί του θέματος και όχι να πετάς γενικολογίες και το τι συνέβη σε εσένα, φτάνεις να κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος αν αυτό δεν λέγεται κουταμάρα, βλακεία πως αλλιώς λέγεται ; Ο χαρακτηρισμός πάει για το γραπτό σου και όχι για εσένα που προφανώς δεν ξέρω.

Δηλαδή στην δική σου περίπτωση θα βγεις και από πάνω όταν δεν διάβασες τίποτα, ας ερχόμαστε λοιπόν ως άσχετοι σε διάφορα topic να γράφουμε off topic σχόλια χωρίς γνώση επί του αντικειμένου και να λέμε α μα δεν με ξέρεις. Μα δεν χρειάζεται να σε ξέρω. Το σχόλιο έκρινα όχι εσένα. Πας να προσωποποιήσεις κάτι στο οποίο και είσαι εντελώς λάθος και δεν έχεις γνώση. Ειδικότερα όταν με το σχόλιο σου ουσιαστικά πας να χαϊδέψεις τη πλάτη ενός ανθρώπου που θα έπρεπε ήδη να έχει κληθεί εισαγγελέας και να βρίσκεται μέσα. 

Τουλάχιστον, με το 2ο σχόλιο σου διάβασες από ότι βλέπω ορισμένα πράγματα, κάτι είναι και αυτό καλό για εσένα, μια και δεν πιστεύω ότι είσαι κακός άνθρωπος αλλά όχι και να λέμε ότι έλα μωρέ δεν έγινε κάτι απλά δεν έχει προσωπικό.. Εντάξει δηλαδή αυτό παρά πάει και είναι αυτό είναι που με έκανε να εκραγώ με το προηγούμενο σχόλιό σου. 

Επεξ/σία από Giwrgosml
  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ναι αυτο που διαβαζω που πατε να τον βγαλετε λαδι κτλ κτλ ειναι απαραδεκτο. Μπορει να πηρα τα λεφτα μου αλλα το δουλεμα υπηρχε θα το στειλουμε τεταρτη μετα δευτερα κτλ κτλ ιστοριες με αγριους δεν ειναι σοβαρες δουλειες. Ουτε μας νοιαζει αν ο αλλος εχει ψυχολογικα η οτιδηποτε η ειναι απλα απατεωνας οπως εκατομμυρια αλλοι που προσπαθουν να φανε χρηματα καθε μερα απο τον αθωο κοσμο. Κανεις μια αγορα και περιμενεις αντιστοιχη αντιμετωπισω απο εκει που εδωσες τα λεφτα σου που τα δουλεψες με τον ιδρωτα σου ολα τα αλλα που γραφονται καλο ειναι να μην γραφονται γιατι αλλοι περιμενουν 2-3 χιλιαρικα 3-4 μηνες και παιζετε με τον πονο τους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, jason0 είπε

Πάντως εγώ που πήγα στο μαγαζί, 2ο άτομα ήταν μέσα τέρμα χαλαρά. Ούτε τηλέφωνα χτυπούσαν ούτε τίποτα.

 

16 ώρες πριν, Arkin είπε

Καλα ναι αυτο που διαβαζω που πατε να τον βγαλετε λαδι κτλ κτλ ειναι απαραδεκτο. Μπορει να πηρα τα λεφτα μου αλλα το δουλεμα υπηρχε θα το στειλουμε τεταρτη μετα δευτερα κτλ κτλ ιστοριες με αγριους δεν ειναι σοβαρες δουλειες. Ουτε μας νοιαζει αν ο αλλος εχει ψυχολογικα η οτιδηποτε η ειναι απλα απατεωνας οπως εκατομμυρια αλλοι που προσπαθουν να φανε χρηματα καθε μερα απο τον αθωο κοσμο. Κανεις μια αγορα και περιμενεις αντιστοιχη αντιμετωπισω απο εκει που εδωσες τα λεφτα σου που τα δουλεψες με τον ιδρωτα σου ολα τα αλλα που γραφονται καλο ειναι να μην γραφονται γιατι αλλοι περιμενουν 2-3 χιλιαρικα 3-4 μηνες και παιζετε με τον πονο τους. 

Προσπαθούσα να θυμηθώ από χθες το παλιό θέμα που είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο για αυτό δεν σας κάλυψα πλήρως με τις απαντήσεις μου. Τώρα όμως το βρήκα και όσοι δεν είστε της "πιάτσας", όπως δεν είμαι και εγώ, διαβάστε για να μορφωθείτε.

Α)10 eshops «φαντάσματα» στην Ελλάδα δεν έστελναν προϊόντα - Τα πρόστιμα

Β)Κόλπο γκρόσο με e-shops «φαντάσματα»: Ο εγκέφαλος με τη θαλαμηγό και η ζημία που φτάνει τα 5 εκατ.

 

Γ)Carbon υπόθεση του 2019:

Μετά από όλα αυτά εσείς κρατάτε το καρπούζι, εσείς και το μαχαίρι.

Αν και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά τελικά.

Επεξ/σία από UnusualAthlete92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, UnusualAthlete92 είπε

Κοίτα δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο κινδυνεύοντας να εκτροχιαστεί το θέμα. Μια μικρή νύξη ήθελα να κάνω μόνο για να κατανοήσω τον ψυχισμό αυτού του ανθρώπου, τους λόγους τους οποίους τον οδήγησαν στο να εξαπατήσει όλους εσάς και την πιθανή μεταστροφή του στο να αποζημιωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να αποκατασταθεί η ζημιά.

 

17 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε

 

Προσπαθούσα να θυμηθώ από χθες το παλιό θέμα που είχε συμβεί ακριβώς το ίδιο για αυτό δεν σας κάλυψα πλήρως με τις απαντήσεις μου. Τώρα όμως το βρήκα και όσοι δεν είστε της "πιάτσας", όπως δεν είμαι και εγώ, διαβάστε για να μορφωθείτε.

Α)10 eshops «φαντάσματα» στην Ελλάδα δεν έστελναν προϊόντα - Τα πρόστιμα

Β)Κόλπο γκρόσο με e-shops «φαντάσματα»: Ο εγκέφαλος με τη θαλαμηγό και η ζημία που φτάνει τα 5 εκατ.

Γ)Καρμπόν υπόθεση του 2019:

Οκ, τωρα που κατανοησαμε ολοι τους ψυχισμους ολων, προτεινω σε ολους, να κανουν χρηση καθε νομιμου δικαιωματος τους.

 

Σε καθε περιπτωση, επιδειξτε ολοι προσοχη με τους χαρακτηρισμους σας προς τα μελη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stormrain είπε

 

Οκ, τωρα που κατανοησαμε ολοι τους ψυχισμους ολων, προτεινω σε ολους, να κανουν χρηση καθε νομιμου δικαιωματος τους.

 

Σε καθε περιπτωση, επιδειξτε ολοι προσοχη με τους χαρακτηρισμους σας προς τα μελη.

 

Σαφώς και όποιος νιώθει πως έχει εξαπατηθεί το καλύτερο που έχει να κάνει είναι πρωτίστως να καταφύγει σε καταγγελία και οτιδήποτε άλλο μπορεί... και μετά να έρθει εδώ να ψάξει πληροφορίες, βοήθεια κτλ. 

Πάντως με ένα "γρήγορο πέρασμα" στις προηγούμενες σελίδες αυτού του νήματος είδα πολλά ποστ διεστραμμένα, διορθωμένα κτλ. Για να μη με παρεξηγήσουν άτομα όπως ο Γιώργος () δε λέω πως είναι σωστή η τακτική του peris. Σίγουρα βρωμάει κάτι... απλά ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ πως θα υπάρξει αίσιο τέλος για όλους.

Εάν η φάση είναι "τύπου πυραμίδας" όπως είπε κάποιος φίλος παραπάνω, μάλλον οι "τελευταίοι" θα χάσουν οριστικά τα λεφτά τους... Γιατί λογικά οι αναβαθμίσεις προϊόντων που κανει και τα 200€ κουπόνια που δίνει ο τύπος λογικά βγαίνουν από τα λεφτά του επόμενου θύματος.

 

@Arkin

Δεν είδα κάπου, ή κάποιον να προσπαθεί να τον βγάλει λάδι. Ίσως όλα τα σβησμένα σχόλια να είναι ένα λάθος, αλλά αυτό το ξέρουν μόνο όσοι τα διέγραψαν τελικά γιατί μόνο αυτοί ξέρουν τι συμφωνία έκαναν με τον τύπο. 

Επεξ/σία από varg88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Vassilkki_Tsogka είπε

Παιδιά καλησπέρα είμαι κι εγώ παθούσα του perishop και έχω να καταθέσω τα εξής:

Είναι η 4η φορά που παραγγέλνουμε από εκεί. Στις 2 πρώτες παραγγελίες (καλοκαίρι 2023) δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα. Την τρίτη φορά παραγγείλαμε ένα smartwatch το οποίο είχε καθυστερήσει γύρω στις 2 εβδομάδες να έρθει οπότε μετά από αρνητική κριτική στο bestprice επικοινώνησε μαζί μας ο ιδιοκτήτης και μας είπε οτι 1. θα στείλει την παραγγελία και 2. θα μας δώσει 200 ευρώ κουπόνι αν αλλάξουμε την κριτική. Το κάναμε και όντως εντός 2 ημερών λάβαμε την παραγγελία. 

Όπως καταλαβαίνετε 200 ευρώ είναι σημαντική έκπτωση και την αξιοποίησαμε για παραγγελία ενός iPhone που ήταν ήδη σε έκπτωση. Η παραγγελία έγινε 21 Γενάρη 2024. 

Αφού έστειλα να ρωτήσω πότε θα έρθει το κινητό μου λένε ότι παραγγελίες που γίνονται με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες μέρες για να εξυπηρετηθούν (δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ στους όρους χρήσης αυτό). Έκανα υπομονή, εννοείται πέρασαν οι 30 εργάσιμες και το κινητό πουθενά. Φοβήθηκα να ακυρώσω την παραγγελία γιατί διάβασα ότι τα λεφτά δεν τα επιστρέφουν καν.

Έστειλα γνωστή μου που μένει Λάρισα να ρωτήσει και ο ιδιοκτήτης απάντησε "σιγά 1.5 μήνας δεν είναι και πολύς καιρός" και "την επόμενη Παρασκευή θα το στείλω". ( σσ: η "επόμενη Παρασκευή" είναι σήμερα 15.3 και εννοείται δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση)

Έχω κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης. 

Αν είχατε κάποια εξέλιξη όσοι/όσες κάνατε καταγγελίες σας παρακαλώ πείτε μου

Σε μήνυμα που τους έστειλα στην σελίδα τους στο φμπ, μου απάντησαν κ είπαν να περιμένω ακόμη..αν κ ο τρόπος που μου το είπαν σε φάση 

; Αντί αυτού γράφετε αρνητικές κριτικές ενώ βρήκατε την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη!

ενώ τους ελεγα ότι δεν σηκώνουν τηλέφωνα κ μου είπαν

IMG_6780.jpeg

IMG_6781.png

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι με ενα mail τηλεφωνο ειχα στειλει πανω απο 20 mails παντου τηλεφωνο δεν ελαβα. Και επιασα κληση μετα την πρωτη φορα που ειχα βγαλει γρηγορα μετα απο 50 κλησεις. Παντα πηγαινε 40 δευτερα και εκλεινε η γραμμη μονη της. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά.Δυστυχώς παθών και εγώ..Παραγγελία και κατάθεση 861€ από Νοέμβριο με αίτημα επιστροφής χρημάτων από αρχές Φεβρουαρίου, 500 mail χωρίς καμία απάντηση κτλ τα γνωστά..

Να πω και εγώ δυο τρεις σκέψεις να υπάρχουν:

1)Είναι δεδομένο ότι τα κλαίμε τα λεφτά μας το έχω πάρει απόφαση.

2)Όταν άκουγα τέτοιες ιστορίες και εγώ αναρωτιόμουν, μα ποιος χαζός εμπιστεύεται τέτοιους ανθρώπους όμως συμβαίνει αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω.

3)Από το να γράφουμε εδώ και σε συνήγορο του καταναλωτή (ανεβάζοντας απλά τον αριθμο 118(!!) των καταγγελιών) γιατί δεν κάνουμε μια ομαδική σε viber/messenger κτλ να βάλουμε όλοι οι παθόντες ένα ποσό και να πάρουμε έναν καλό δικηγόρο μπας και βγάλουμε άκρη; (Γιατί φαντάζομαι ο εν λόγω “CEO” πατάει στο γεγονός ότι «έλα μωρέ ποιος θα με τρέξει για τέτοια ποσα;»)

4)Αναρωτιέμαι το εξής:

Κάποτε στο χωριό μου φοβόμασταν να «κλέψουμε» μια τσίχλα γιατί θα μας έβρισκαν οι μεγαλύτεροι και η συνέχεια θα ήταν γνωστή..
Ο συγκεκριμένος που έχει ονοματεπώνυμο - επίγειο κατάστημα - Facebook κτλ, κυκλοφορεί ασκαστος;Δεν του έχει περάσει καμία περίεργη σκέψη από το μυαλό ότι μπορεί κάτι να τύχει;

5)Τέλος να κλείσω και με ένα αστείο:

Η φάτσα μου είναι για Luben μόλις πάτησα στην προηγούμενη σελίδα και είδα την εν λόγω φάτσα στο Facebook, με ύφος μεγαλοεπιχειρηματία να κάνει διακοπές με τα λεφτά ΜΟΥ/ΜΑΣ, που τα βγάλαμε ο καθένας με τον ιδρώτα του.

Καλά μας ξεμπερδέματα αν και έχω την αίσθηση ότι τα κλαίμε..(όσο βλέπω τις κριτικές του ενός αστεριού να ανεβαίνουν στο Google και να είναι εξαφανισμένος παντού, μάλλον το έργο έφτασε στο τέλος του και εμείς δεν θα φάμε ούτε τα σπόρια…)

Υ.Γ.: Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη αν επανέλαβα κάποιες σκέψεις άλλων παιδιών που μπορεί να έχουν επαναληφθεί.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostas_dall είπε

Καλησπέρα παιδιά.Δυστυχώς παθών και εγώ..Παραγγελία και κατάθεση 861€ από Νοέμβριο με αίτημα επιστροφής χρημάτων από αρχές Φεβρουαρίου, 500 mail χωρίς καμία απάντηση κτλ τα γνωστά..

Να πω και εγώ δυο τρεις σκέψεις να υπάρχουν:

1)Είναι δεδομένο ότι τα κλαίμε τα λεφτά μας το έχω πάρει απόφαση.

2)Όταν άκουγα τέτοιες ιστορίες και εγώ αναρωτιόμουν, μα ποιος χαζός εμπιστεύεται τέτοιους ανθρώπους όμως συμβαίνει αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσω.

3)Από το να γράφουμε εδώ και σε συνήγορο του καταναλωτή (ανεβάζοντας απλά τον αριθμο 118(!!) των καταγγελιών) γιατί δεν κάνουμε μια ομαδική σε viber/messenger κτλ να βάλουμε όλοι οι παθόντες ένα ποσό και να πάρουμε έναν καλό δικηγόρο μπας και βγάλουμε άκρη; (Γιατί φαντάζομαι ο εν λόγω “CEO” πατάει στο γεγονός ότι «έλα μωρέ ποιος θα με τρέξει για τέτοια ποσα;»)

4)Αναρωτιέμαι το εξής:

Κάποτε στο χωριό μου φοβόμασταν να «κλέψουμε» μια τσίχλα γιατί θα μας έβρισκαν οι μεγαλύτεροι και η συνέχεια θα ήταν γνωστή..
Ο συγκεκριμένος που έχει ονοματεπώνυμο - επίγειο κατάστημα - Facebook κτλ, κυκλοφορεί ασκαστος;Δεν του έχει περάσει καμία περίεργη σκέψη από το μυαλό ότι μπορεί κάτι να τύχει;

5)Τέλος να κλείσω και με ένα αστείο:

Η φάτσα μου είναι για Luben μόλις πάτησα στην προηγούμενη σελίδα και είδα την εν λόγω φάτσα στο Facebook, με ύφος μεγαλοεπιχειρηματία να κάνει διακοπές με τα λεφτά ΜΟΥ/ΜΑΣ, που τα βγάλαμε ο καθένας με τον ιδρώτα του.

Καλά μας ξεμπερδέματα αν και έχω την αίσθηση ότι τα κλαίμε..(όσο βλέπω τις κριτικές του ενός αστεριού να ανεβαίνουν στο Google και να είναι εξαφανισμένος παντού, μάλλον το έργο έφτασε στο τέλος του και εμείς δεν θα φάμε ούτε τα σπόρια…)

Υ.Γ.: Συγγνώμη για το σεντόνι και συγγνώμη αν επανέλαβα κάποιες σκέψεις άλλων παιδιών που μπορεί να έχουν επαναληφθεί.

 

Πολυ σωστα ολα οσα εγραψες. Μια διορθωση στο "Η φάτσα μου είναι για Luben" ειναι του οχι μου. Στα υπολοιπα συμφωνω σε ολα. Στη ζωη κανουμε χιλιαδες συναλλαγες ποτε δεν μπορεις να προφυλαχτεις 100% απο τα παντα. Ακομα και αυτος που θα πει οτι εμενα δεν με εχουν κοροιδεψει ποτε πιθανοτερο να ειναι 15-20 χρονων το πολυ οποιοσδηποτε που ειναι 30+ και κανεις πολλες αγορες και συναλλαγες σιγουρα 1 φορα θα την εχει πατησει. Μονο αν ζουμε σε βουνο μονοι δεν θα την πατησουμε.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελία 58365 στις 22 Φλεβάρη, αλλά δεν βλέπω καμία πρόοδο. Δηλαδή, ούτε να περνάει στο στάδιο της διαλογής.

Την Τρίτη που ανοίγουν οι τράπεζες θα κάνω το chargeback. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...