Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρήγγειλα ένα Dyson airwrap στις 16/01/2024. ενημερώθηκα οτι θα το στείλουν σε 10 εργάσιμες ημέρες. όταν πέρασαν οι 10 εργάσιμες μου είπαν οτι θα το στείλουν εως 15/02. απο τοτε δεν απαντάνε ούτε στα email, ούτε στο τηλεφωνο, είναι συνέχεια κατηλειμμενο,. Μετα απο πολλες προσπαθειες, τους βρηκα και μου ειπαν οτι αδυνατουν να στειλουν το προιον, οπότε και ζητησα επιστροφή χρήματων απο τις 05/03. θα επανέλθω με τις εξελιξεις. εχω κανει ηδη επωνυμη καταγγελια στο ΙΝΚΑ μέσω gov φυσικά, δεν θα έχω καλα ξεμπερδεματα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από όλα τα άλλα, παρατήρησα και κάτι σημαντικό.

Στους τρόπους πληρωμής, έχει και την δυνατότητα αντικαταβολής (για αγορές έως 200 ευρώ). Αν πας όμως να αγοράσεις κάτι, μαντέψτε. Μπορείς να πληρώσεις μόνο με κάρτα/κατάθεση....

Ρε μακριά λέμε.....

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα είμαι κι εγώ παθούσα του perishop και έχω να καταθέσω τα εξής:

Είναι η 4η φορά που παραγγέλνουμε από εκεί. Στις 2 πρώτες παραγγελίες (καλοκαίρι 2023) δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα. Την τρίτη φορά παραγγείλαμε ένα smartwatch το οποίο είχε καθυστερήσει γύρω στις 2 εβδομάδες να έρθει οπότε μετά από αρνητική κριτική στο bestprice επικοινώνησε μαζί μας ο ιδιοκτήτης και μας είπε οτι 1. θα στείλει την παραγγελία και 2. θα μας δώσει 200 ευρώ κουπόνι αν αλλάξουμε την κριτική. Το κάναμε και όντως εντός 2 ημερών λάβαμε την παραγγελία. 

Όπως καταλαβαίνετε 200 ευρώ είναι σημαντική έκπτωση και την αξιοποίησαμε για παραγγελία ενός iPhone που ήταν ήδη σε έκπτωση. Η παραγγελία έγινε 21 Γενάρη 2024. 

Αφού έστειλα να ρωτήσω πότε θα έρθει το κινητό μου λένε ότι παραγγελίες που γίνονται με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες μέρες για να εξυπηρετηθούν (δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ στους όρους χρήσης αυτό). Έκανα υπομονή, εννοείται πέρασαν οι 30 εργάσιμες και το κινητό πουθενά. Φοβήθηκα να ακυρώσω την παραγγελία γιατί διάβασα ότι τα λεφτά δεν τα επιστρέφουν καν.

Έστειλα γνωστή μου που μένει Λάρισα να ρωτήσει και ο ιδιοκτήτης απάντησε "σιγά 1.5 μήνας δεν είναι και πολύς καιρός" και "την επόμενη Παρασκευή θα το στείλω". ( σσ: η "επόμενη Παρασκευή" είναι σήμερα 15.3 και εννοείται δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση)

Έχω κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης. 

Αν είχατε κάποια εξέλιξη όσοι/όσες κάνατε καταγγελίες σας παρακαλώ πείτε μου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το συμπάθειο αλλά σε καθυστέρησε την 1η φορά και εσύ παρήγγειλες και 2η φορά? 

γιατί? για να αξιοποιήσεις ένα κουπόνι?????

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ PERISHOP ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Παράγγειλα και προπλήρωσα ένα IPHONE 14 απο κοντά τους στις 10/01/24 (αριθμός παραγγελείας 52557) και είχα ξεκαθαρίσει ότι για να το παραγγείλω χρειάζομαι να το παραλάβω εντος λίγων ημερών επειδή αντιμετόπιζα πρόβλημα με την συσκευή που ήδη είχα και με διαβεβαίωσαν ότι θα το παραλάμβανα εντος 3-5 εργάσιμων ημερών και ήμαστε σήμερα 15/03/24 μετά απο εκατοντάδες προσπάθειες να επικοινωνήσω μαζί κατάφερα να επικοινωνήσω ελάχιστες φορές και κάθε φορά μου έλεγαν ψέματα τύπου θα το στείλουμε αύριο ή τέλος της ευδομάδας επειδή υπήρξε και καλά πρόβλημα καθυστέρησης από τον προμηθευτή και τις αποθήκες τους.Αποκορύφομα του θέατρου του παραλόγου στις 04/03/24 όταν μου είπαν ότι λόγω της τεράστειας καθυστέρησης που υπήρξε θα μου στείλουν ενα IPHONE 15 την επόμενη μέρα λέγοντας τους δισταγμούς μου για το τι διαφορετικό θα αλλάξει αυτή την φορά απο τις πολλές προηγούμενες ψεύτικες υποθέσεις αλλά μου είπαν οτι 100% θα φύγει επόμενο πρωί.Είμαστε τώρα 11 μέρες μετά χωρίς καμιά ενημέρωση και χωρις καμιά απάντηση στα αμέτρητα τηλεφωνήματα μηνύματα και email που έχω στείλει.ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΙΝΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ PERISHOP ΠΡΙΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ.

Στις 2/9/2023 στις 7:27 ΜΜ, sv8iik είπε

τα ιδια κ ενας φίλος 2 μηνες παραγγελία κ ακόμη . έχει βρεθεί κάποια λύση ;

ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟ PERISHOP ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Παράγγειλα και προπλήρωσα ένα IPHONE 14 απο κοντά τους στις 10/01/24 (αριθμός παραγγελείας 52557) και είχα ξεκαθαρίσει ότι για να το παραγγείλω χρειάζομαι να το παραλάβω εντος λίγων ημερών επειδή αντιμετόπιζα πρόβλημα με την συσκευή που ήδη είχα και με διαβεβαίωσαν ότι θα το παραλάμβανα εντος 3-5 εργάσιμων ημερών και ήμαστε σήμερα 15/03/24 μετά απο εκατοντάδες προσπάθειες να επικοινωνήσω μαζί κατάφερα να επικοινωνήσω ελάχιστες φορές και κάθε φορά μου έλεγαν ψέματα τύπου θα το στείλουμε αύριο ή τέλος της ευδομάδας επειδή υπήρξε και καλά πρόβλημα καθυστέρησης από τον προμηθευτή και τις αποθήκες τους.Αποκορύφομα του θέατρου του παραλόγου στις 04/03/24 όταν μου είπαν ότι λόγω της τεράστειας καθυστέρησης που υπήρξε θα μου στείλουν ενα IPHONE 15 την επόμενη μέρα λέγοντας τους δισταγμούς μου για το τι διαφορετικό θα αλλάξει αυτή την φορά απο τις πολλές προηγούμενες ψεύτικες υποθέσεις αλλά μου είπαν οτι 100% θα φύγει επόμενο πρωί.Είμαστε τώρα 11 μέρες μετά χωρίς καμιά ενημέρωση και χωρις καμιά απάντηση στα αμέτρητα τηλεφωνήματα μηνύματα και email που έχω στείλει.ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΙΝΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΑ ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ PERISHOP ΠΡΙΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Vassilkki_Tsogka είπε

Παιδιά καλησπέρα είμαι κι εγώ παθούσα του perishop και έχω να καταθέσω τα εξής:

Είναι η 4η φορά που παραγγέλνουμε από εκεί. Στις 2 πρώτες παραγγελίες (καλοκαίρι 2023) δεν αντιμετωπίσαμε κανένα θέμα. Την τρίτη φορά παραγγείλαμε ένα smartwatch το οποίο είχε καθυστερήσει γύρω στις 2 εβδομάδες να έρθει οπότε μετά από αρνητική κριτική στο bestprice επικοινώνησε μαζί μας ο ιδιοκτήτης και μας είπε οτι 1. θα στείλει την παραγγελία και 2. θα μας δώσει 200 ευρώ κουπόνι αν αλλάξουμε την κριτική. Το κάναμε και όντως εντός 2 ημερών λάβαμε την παραγγελία. 

Όπως καταλαβαίνετε 200 ευρώ είναι σημαντική έκπτωση και την αξιοποίησαμε για παραγγελία ενός iPhone που ήταν ήδη σε έκπτωση. Η παραγγελία έγινε 21 Γενάρη 2024. 

Αφού έστειλα να ρωτήσω πότε θα έρθει το κινητό μου λένε ότι παραγγελίες που γίνονται με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες μέρες για να εξυπηρετηθούν (δεν προβλέπεται ΠΟΥΘΕΝΑ στους όρους χρήσης αυτό). Έκανα υπομονή, εννοείται πέρασαν οι 30 εργάσιμες και το κινητό πουθενά. Φοβήθηκα να ακυρώσω την παραγγελία γιατί διάβασα ότι τα λεφτά δεν τα επιστρέφουν καν.

Έστειλα γνωστή μου που μένει Λάρισα να ρωτήσει και ο ιδιοκτήτης απάντησε "σιγά 1.5 μήνας δεν είναι και πολύς καιρός" και "την επόμενη Παρασκευή θα το στείλω". ( σσ: η "επόμενη Παρασκευή" είναι σήμερα 15.3 και εννοείται δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση)

Έχω κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης. 

Αν είχατε κάποια εξέλιξη όσοι/όσες κάνατε καταγγελίες σας παρακαλώ πείτε μου

Προσπάθησα να κάνω κριτική στο Google maps κ αυτόματα δεν το δέχεται την κριτική.. Κ έγραψα αυτο εδώ 

Έκανα την παραγγελία μου ένα iPhone 15 στις 27.02.2024 (κωδικός 58969) έκτοτε δεν με έχουν ενημερώσει για την κατάσταση της παραγγελίας
Τηλέφωνο παίρνω και δεν το σηκώνει κανείς
θα απευθυνθώ στον συνήγορο του καταναλωτή γιατί δεν βλέπω να με βοηθάτε
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/3/2024 στις 12:48 ΠΜ, Giwrgosml είπε

Έχουν ανέβει αδιάσειστα στοιχεία για μια υπόθεση που βρωμάει πιο πολύ και από βόθρο. Παρόλα αυτά βλέπω σχόλια όπως του varg88 από πάνω και ειλικρινά με κάνουν να πιστεύω ότι καλά πράττει ο περήφανος, περηφάνεια του να κοροϊδεύει τέτοια άτομα, γιατί τους αξίζει στη τελική. Μερικοί όχι απλά είστε αφελείς, λειψοί το έχετε τερματίσει το κοντέρ στην ηλιθιότητα σε αυτή τη χώρα.

Σας παρουσιάζουν κάτι με 118 αναφορές και πόσα άτομα που κλαίνε για τα λεφτά τους και έρχεστε και λέτε έλα μωρέ απλά δεν προλαβαίνει να εξυπηρετήσει το παιδί. ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ φίλε !!!!! Το τελευταίο διάστημα σκέφτομαι σοβαρά το σενάριο να εγκαταλείψω τη χώρα, με αυτά που γράφετε και την ηλιθιότητα που παρουσιάζετε ορισμένα μυαλά πραγματικά με κάνουν να είμαι ολοένα και πιο σίγουρος για την απόφασή μου.

Ντροπή σας, ας το κρατάτε κλειστό τουλάχιστον από το να γράφετε αερολογίες, πλίνθοι. 

Γιώργο, δε με ξέρεις καν και δε μπορείς να με χαρακτηρίζεις.. 

Εάν με τέτοια άσχημη συμπεριφορά νομίζεις πως θα περάσεις καλά σε κάποια άλλη χώρα του εξωτερικού τότε φαντάζομαι πως σκοπό έχεις να πας σε μια ακόμη πιο υπανάπτυκτη χώρα από αυτή που ζεις ήδη. Καλά να περάσεις.......

Δεν διάβασα κάθε σχόλιο που έχει γραφτεί μέχρι τώρα γιατί είναι αδύνατον.. δεν είδα πως υπάρχουν 120+ άτομα που έχουν εξαπατηθεί (θέλω να πιστεύω πως θα έχουν κάνει καταγγελία). Σαφώς και ένα τέτοιο κατάστημα δε θα έπρεπε να συνεχίζει να υπάρχει online... όπως επίσης και εμείς που ψωνίζουμε πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν βλέπουμε κάτι σε τόσο χαμηλές τιμές. Δε γίνεται όλα τα καταστήματα να πουλάνε κάτι 400€ κι αυτός να το έχει 250€. Εγώ έκανα την έρευνα μου, είδα τα σχόλια στο google και προχώρησα. 

Είμαι λοιπόν ηλίθιος επειδή τελικά παρέλαβα το προϊόν μου;;; ή επειδή βγήκα και το είπα ενώ (πχ) εσυ περιμένεις ακόμη την παραγγελία σου; Ο μόνος λόγος που το έγραψα είναι γιατί ελπίζω πως όλοι όσοι νιώθουν εξαπατημένοι, εν τέλη θα παραλάβουν! Το εύχομαι!! Δεν το γνωρίζω.

Πάντως όταν βλέπουμε μια τόσο extreme χαμηλή τιμή (και χωρίς αντικαταβολή) είναι αδιανόητο να μην την ψάχνουμε και να προχωράμε απευθείας σε πληρωμή.

"Φίλε" Γιώργο... ελπίζω αν οντως ανήκεις στους εξαπατημένους να βρεις την άκρη να δικαιωθείς και καλη τύχη εκεί στα ξένα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πάλι ρε παιδιά συγγνώμη που θα σας κάνω για λίγο "χαλάστρα" αλλά αναρωτιέμαι:

Έχει πάει κανείς στην Λάρισα στην επιχείρησή του; Να δει τι σόι άνθρωπος είναι, να τον πιάσει με το καλό, να τα πει μαζί του από κοντά; Μήπως αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, οικογενειακό, οικονομικό κλπ. και χρίζει π.χ. ψυχιατρικής βοήθειας και φροντίδας; 

Τέλος πάντων τι να πω, δεν ξέρω. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, ούτε να αθωώσω έναν εν δυνάμει κακοποιό. Απλά προσπαθώ να σκέφτομαι πιο σφαιρικά και ανθρώπινα όπου και όποτε αυτό είναι δυνατόν.

Και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν σας φέρνω σε δύσκολη θέση με το κείμενό μου. Γιατί έχω βρεθεί και εγώ στην θέση σας πριν λίγους μήνες. Συν του ότι ζοριζόμουν πολύ οικονομικά, άρα ξέρω πως είναι να νιώθεις σαν να σου βάζουν το μαχαίρι στον λαιμό. Σε κάθε περίπτωση η δική μου συμβουλή είναι η όποια επίλυση διαφορών να γίνει όμορφα και πολιτισμένα, face to face. Αυτά.

 

Επεξ/σία από UnusualAthlete92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε

Έχει πάει κανείς στην Λάρισα στην επιχείρησή του; Να δει τι σόι άνθρωπος είναι, να τον πιάσει με το καλό, να τα πει μαζί του από κοντά; Μήπως αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, οικογενειακό, οικονομικό κλπ. και χρίζει π.χ. ψυχιατρικής βοήθειας και φροντίδας; 

 

facebook.com/thanos.peri/

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
21 λεπτά πριν, villasg είπε

Δεν έχω facebook.

Επίσης, όπως προείπα, κάποια πράγματα λέγονται από κοντά. Και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε

Επίσης, όπως προείπα, κάποια πράγματα λέγονται από κοντά. Και μόνο.

τι σε κανει να πιστευεις οτι αμα πας εκει και τον ζητησεις θα σου ερθει να μιλησετε ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε

Εγώ πάλι ρε παιδιά συγγνώμη που θα σας κάνω για λίγο "χαλάστρα" αλλά αναρωτιέμαι:

Έχει πάει κανείς στην Λάρισα στην επιχείρησή του; Να δει τι σόι άνθρωπος είναι, να τον πιάσει με το καλό, να τα πει μαζί του από κοντά; Μήπως αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, οικογενειακό, οικονομικό κλπ. και χρίζει π.χ. ψυχιατρικής βοήθειας και φροντίδας; 

Τέλος πάντων τι να πω, δεν ξέρω. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, ούτε να αθωώσω έναν εν δυνάμει κακοποιό. Απλά προσπαθώ να σκέφτομαι πιο σφαιρικά και ανθρώπινα όπου και όποτε αυτό είναι δυνατόν.

Και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν σας φέρνω σε δύσκολη θέση με το κείμενό μου. Γιατί έχω βρεθεί και εγώ στην θέση σας πριν λίγους μήνες. Συν του ότι ζοριζόμουν πολύ οικονομικά, άρα ξέρω πως είναι να νιώθεις σαν να σου βάζουν το μαχαίρι στον λαιμό. Σε κάθε περίπτωση η δική μου συμβουλή είναι η όποια επίλυση διαφορών να γίνει όμορφα και πολιτισμένα, face to face. Αυτά.

 

τα λες σοβαρά τώρα αυτά???? ήμαρτον τι άλλο θα διαβάσουμε

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, villasg είπε

τι σε κανει να πιστευεις οτι αμα πας εκει και τον ζητησεις θα σου ερθει να μιλησετε ??

Κοίτα δεν θέλω να επεκταθώ περισσότερο κινδυνεύοντας να εκτροχιαστεί το θέμα. Μια μικρή νύξη ήθελα να κάνω μόνο για να κατανοήσω τον ψυχισμό αυτού του ανθρώπου, τους λόγους τους οποίους τον οδήγησαν στο να εξαπατήσει όλους εσάς και την πιθανή μεταστροφή του στο να αποζημιωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να αποκατασταθεί η ζημιά.

Να θυμάσαι, το καλό γεννάει καλό και το κακό γεννάει κακό αντίστοιχα. Μια ομαδική καλή πράξη ενός μέλους ή περισσότερων, που ζουν ή και έχουν το οικονομικό και χρονικό περιθώριο, να μεταβούν στην Λάρισα για να επιλύσουν τις διαφορές τους από κοντά με αυτό τον τύπο μπορεί να σας πάει πολύ μακριά. Μην το υποτιμάς αυτό που σου λέω.

Διαφορετικά βρείτε το δίκιο σας στις δικαστικές αίθουσες, αν και όπως είπα είναι η έσχατη λύση για εμένα.

1 λεπτό πριν, dtk-386 είπε

τα λες σοβαρά τώρα αυτά???? ήμαρτον τι άλλο θα διαβάσουμε

🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, UnusualAthlete92 είπε

Εγώ πάλι ρε παιδιά συγγνώμη που θα σας κάνω για λίγο "χαλάστρα" αλλά αναρωτιέμαι:

Έχει πάει κανείς στην Λάρισα στην επιχείρησή του; Να δει τι σόι άνθρωπος είναι, να τον πιάσει με το καλό, να τα πει μαζί του από κοντά; Μήπως αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, οικογενειακό, οικονομικό κλπ. και χρίζει π.χ. ψυχιατρικής βοήθειας και φροντίδας; 

Τέλος πάντων τι να πω, δεν ξέρω. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, ούτε να αθωώσω έναν εν δυνάμει κακοποιό. Απλά προσπαθώ να σκέφτομαι πιο σφαιρικά και ανθρώπινα όπου και όποτε αυτό είναι δυνατόν.

Και ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν σας φέρνω σε δύσκολη θέση με το κείμενό μου. Γιατί έχω βρεθεί και εγώ στην θέση σας πριν λίγους μήνες. Συν του ότι ζοριζόμουν πολύ οικονομικά, άρα ξέρω πως είναι να νιώθεις σαν να σου βάζουν το μαχαίρι στον λαιμό. Σε κάθε περίπτωση η δική μου συμβουλή είναι η όποια επίλυση διαφορών να γίνει όμορφα και πολιτισμένα, face to face. Αυτά.

 

Ρε φίλε, συγγνώμη για την χαλάστρα αλλά δεν ψάχνουμε για φίλο, να αγοράσουμε θελουμε αυτό που εγγυάται ότι πουλάει! Αυτά διδάσκει στα σεμινάρια που κάνει επι πληρωμή με θέμα «πώς να αυξήσετε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις» ο CEO κοτζάμ …ομίλου;;; 

Εννοείται ότι διαβάζει τα πάντα που αφορούν το μπακάλικό του, για αυτό είπα ότι είναι κουτοπόνηρος βλάχος… Αν διέθετε ουσιαστικα στην επιχείρησή του όλο αυτόν τον χρόνο που διαθέτει για να κάνει λογαριασμους και να βρίσκει νέους τρόπους  να κοροϊδεύει τον κόσμο δεν θα τον έβριζε όλος ο ντουνιάς (εκτός από εσάς τους ψυχοπονιαρηδες)…
 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, UnusualAthlete92 είπε

🤔

Πραγματοποιώ μία οικονομική συναλλαγή. Δεν θα τον εξετάσω ούτε με ενδιαφέρει κάτι άλλο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...