Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sv8iik είπε

εγω μίλησα με τον ιδιοκτήτη , μετα απο 1+ μηνα αναμονή , του είπα οτι θα προσφύγω με ενδικα μέσα , την επόμενη μου το έστειλε , βέβαια το στυλακι του καλύτερα να μην το σχολιάσω , επίσης ο κύριος διαβάζει ό,τι thread / post σηκωθεί για το μαγαζί του ! τελικά παρέλαβα μετα το τηλεφώνημα συσκευή  αντι 8ram /256 rom (που ειχα παραγγείλει ), με ανώτερα χαρακτηριστικά 12/512 !! αλλα τι να το κάνω με τέτοια εμπειρία ! (προφανώς για αυτό και δεν υπάρχει σαν κατάστημα στο skroutz )...........

Αν μιλάμε για S23 Ultra ίσως φοβήθηκε μην του το έστελνες πίσω λόγω αλλαγής τιμής μετά από πόσο καιρό.

22 ώρες πριν, User4829284 είπε

εχω παραγγειλει δυο κινητα με καταθεση στην τραπεζα!!! 

Συνεχίστε ορισμένοι να προτιμάτε σε μικρομάγαζα, την κατάθεση σε τράπεζα, αντι για πληρωμή με κάρτα.

Και εαν μελλοντικά κάποιο από αυτά βάλει λουκέτο, να έρχεστε στο forum και να κλαίγεστε, επειδή κάνατε κατάθεση και όχι πληρωμή με κάρτα. 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Θα ήθελα να ενημερώσω για μια τρέχουσα εμπειρία που έχω με το συγκεκριμένο κατάστημα. Παρήγγειλα ένα προϊόν πριν από 2 μήνες και δυστυχώς ακόμη δεν έχει παραδοθεί, παρά τις διαβεβαιώσεις που λαμβάνω αναφορικά με την αποστολή του. Θα παρέχω περαιτέρω ενημερώσεις σε ύστερο καιρό.

  • Like 1
Δημοσ.

Α πολύ ωραία κ εγώ περιμένω παραγγελία και βρίσκομαι στην 22η εργάσιμη ημέρα. Περίμενα τηλεφώνημα τους αλλά ήταν ακόμα ένα από τα πολλά που μου είπαν τελικά. Σε Google δεν με αφήνει να σηκώσω κριτική, με όμορφα λόγια φυσικά, δεν γνωρίζω το γιατί. Είχα ενδοιασμούς για το αν θα πρέπει να προσφύγω στον συνήγορο, αλλά με αυτό το ποστ βλέπω είναι κ άλλοι στην θέση μ

Δημοσ.

Η Εμπειρία μου !!!
Κάντε Like στο σχόλιό μου στο google. Θα βοηθήσει κόσμο.
https://g.co/kgs/zn7zkJ 

UPDATE [case solved]:
No more than 15 minutes after posting my review in google, money of the order was fully refunded.
Also, I got a call from Sylla Irini, the store's advocate, who requested from me, to inform her of whether I got the refund or not.
In addition to that, she stated that my current review defames the shop and violates the law for personal data protection, because I refered to the owners name that was aquired from the official website and a simple Google Search.
Then, she stated that the shop could press charges against me for defamation and violation of personal data protection.
I altered my review, yet I reserve any legal right in case of lawsuit.

I have contacted Cyber Crime Division of Hellenic Police once again, and I informed them of the refund and the "phonecall" incident and they informed me that:
"Google" is under Irish law (Article 40.6) and EU regulations (Article 10 of European Convention on Human Rights), according to which, everyone has the freedom of expression and they can freely express their convictions and opinions.
Therefore, as Police told me, my statement/review, which refers to real events, shall not be characterized as defamation statement, nor as personal data violation, as I simply express my opinion freely.

To sum up, in my point of view, bearing in mind all the similar-to-mine reviews that have been screenshot for proof of context, I strongly believe that this seems to be the shop's sales strategy/tactics.

-----------------------------------------------
MY REVIEW:
Order Number: 40748

DO NOT BUY anything from this store NEVER again.
(please take the time and read this)

Let me share with you my experience.
I bought an iphone 14 pro max using my card on the 16th of October. Prior to buying, I called the store to confirm availability and they told me that phone is available and in 4 days it will be delivered to my address by the actual shop.

In 2 days time, 18th of October, phone got dispatched from their warehouse to the actual shop, where it would be packed and sent to my delivery address.

9 working days passed and the phone never arrived neither to my delivery address, nor to the actual shop. Thus, I cancel my order on the 25th of October. (as per law in 5-14 days i should have my money back).

After 10 days (8 working days), I receive an email saying that money got returned/debitted to my account/card.

10 more days passed (20 days in total) and the money still haven't been debitted.

I called my bank and they let me know, that once the shop returns the money, regardless of which bank this return is executed from, it shouldn't take more than 3-4 days to be debitted.

I have called the shop numerous times, requesting for proof of money return and they always reply to me that they will share with me the proof over email, but still i got nothing. Currently, the call center is down.

Even if it has 2000 reviews with a rate of 4.2 in google, I am afraid that I am a victim of fraud/scam.

It has been a month and I am still waiting for my refund.
I have already talked with Cyber Crime Division of Hellenic Police and I have informed them of the incident.
From tomorrow, I am thinking of pressing charges, as adviced from the Police.

Please refer to the following screenshots for proof of my statement

  • Thanks 4
Δημοσ.

Έχει ένα ενδιαφέρον αυτή η παράγραφος καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που συμφορουμίτες έχουν γράψει ότι τους έχουν απειλήσει με μηνύσεις κλπ όταν έκαναν κριτική σε καταστήματα.

25 λεπτά πριν, xanthosvlachos είπε

"Google" is under Irish law (Article 40.6) and EU regulations (Article 10 of European Convention on Human Rights), according to which, everyone has the freedom of expression and they can freely express their convictions and opinions.
Therefore, as Police told me, my statement/review, which refers to real events, shall not be characterized as defamation statement, nor as personal data violation, as I simply express my opinion freely.

 

  • Thanks 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, xanthosvlachos είπε

Η Εμπειρία μου !!!
Κάντε Like στο σχόλιό μου στο google. Θα βοηθήσει κόσμο.
https://g.co/kgs/zn7zkJ 

UPDATE [case solved]:
No more than 15 minutes after posting my review in google, money of the order was fully refunded.
Also, I got a call from Sylla Irini, the store's advocate, who requested from me, to inform her of whether I got the refund or not.
In addition to that, she stated that my current review defames the shop and violates the law for personal data protection, because I refered to the owners name that was aquired from the official website and a simple Google Search.
Then, she stated that the shop could press charges against me for defamation and violation of personal data protection.
I altered my review, yet I reserve any legal right in case of lawsuit.

I have contacted Cyber Crime Division of Hellenic Police once again, and I informed them of the refund and the "phonecall" incident and they informed me that:
"Google" is under Irish law (Article 40.6) and EU regulations (Article 10 of European Convention on Human Rights), according to which, everyone has the freedom of expression and they can freely express their convictions and opinions.
Therefore, as Police told me, my statement/review, which refers to real events, shall not be characterized as defamation statement, nor as personal data violation, as I simply express my opinion freely.

To sum up, in my point of view, bearing in mind all the similar-to-mine reviews that have been screenshot for proof of context, I strongly believe that this seems to be the shop's sales strategy/tactics.

-----------------------------------------------
MY REVIEW:
Order Number: 40748

DO NOT BUY anything from this store NEVER again.
(please take the time and read this)

Let me share with you my experience.
I bought an iphone 14 pro max using my card on the 16th of October. Prior to buying, I called the store to confirm availability and they told me that phone is available and in 4 days it will be delivered to my address by the actual shop.

In 2 days time, 18th of October, phone got dispatched from their warehouse to the actual shop, where it would be packed and sent to my delivery address.

9 working days passed and the phone never arrived neither to my delivery address, nor to the actual shop. Thus, I cancel my order on the 25th of October. (as per law in 5-14 days i should have my money back).

After 10 days (8 working days), I receive an email saying that money got returned/debitted to my account/card.

10 more days passed (20 days in total) and the money still haven't been debitted.

I called my bank and they let me know, that once the shop returns the money, regardless of which bank this return is executed from, it shouldn't take more than 3-4 days to be debitted.

I have called the shop numerous times, requesting for proof of money return and they always reply to me that they will share with me the proof over email, but still i got nothing. Currently, the call center is down.

Even if it has 2000 reviews with a rate of 4.2 in google, I am afraid that I am a victim of fraud/scam.

It has been a month and I am still waiting for my refund.
I have already talked with Cyber Crime Division of Hellenic Police and I have informed them of the incident.
From tomorrow, I am thinking of pressing charges, as adviced from the Police.

Please refer to the following screenshots for proof of my statement

Εμενα δεν ξέρω γιατί αλλά η Google δεν με αφήνει να ανεβάσω κριτική. Ότι ανεβάζω μου λέει παραβιάζει τους ορους της και δεν ανεβαίνει. Μετά πατάω επανεξέταση και πάλι απορρίπτεται . Πάντα με όμορφα λόγια χωρίς βωμολοχίες φυσικά και ενώ έχω διαβάσει τους όρους δεν ξέρω γιατί δεν ανεβαίνει. Σε οποιοδήποτε άλλο  καταστημα μπορώ να κάνω εκτός από αυτό 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, villasg είπε

δεν το ειχα προεξει αλλα δεν δημοσιευτικε ποτε η κριτικη μου .......

image.png.f56d98b72f21192a77c90d0e7a3bcefb.png

 

Αυτό ακριβώς μου βγάζει και εμένα 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, ExCuTTioN είπε

Από ότι φαίνεται αν δεν τους απειλήσεις για καταγγελία δεν κάνουν κάτι, ξεφτυλες πραγματικά

Και να τους απειλησεις, παραμυθια συνεχιζουν να πουλανε.

Η συμπεριφορα τους παραμενει ιδια. E-mail δεν απαντάνε, τηλεφωνικά πάντα υπάρχει κάποια δικαιολογία και τέλος της εβδομάδας θα σταλθεί. Έχω περιέργεια πως καταφέρνουν τόσο φθηνές τιμές πάντως.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, SelfhostingAddict είπε

Και να τους απειλησεις, παραμυθια συνεχιζουν να πουλανε.

Η συμπεριφορα τους παραμενει ιδια. E-mail δεν απαντάνε, τηλεφωνικά πάντα υπάρχει κάποια δικαιολογία και τέλος της εβδομάδας θα σταλθεί. Έχω περιέργεια πως καταφέρνουν τόσο φθηνές τιμές πάντως.

Έγραψα σε σχόλιο ότι έχω μιλήσει με την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και προχωράω σε καταγγελία (μπαρμπουτσαλα) και την επόμενη μέρα είχα τα λεφτά μου πίσω μαζί με γράμμα συγνώμης από τον ιδιοκτήτη και καλά.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Basilhs1982 είπε

Τη μεγαλύτερη πλάκα την έχει το Σκρουτζ με τις κριτικές που ανεβάζει ότι γουστάρει ...

Μα αυτο το μαγαζι δεν ειναι στον τσιγκουνη 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...