K22 Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 9 λεπτά πριν, Fulgore είπε Καλά ο συγκεκριμένος συμφορουμίτης έβγαλε το συμπέρασμα ότι όλο αυτό γίνεται λόγω περιόδου γιορτών, παρόλο που το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είχε περίοδο εκπτώσεων όπως οι μεγάλες αλυσίδες, και παρόλο που πολλές άκυρες παραγγελίες έχουν πέσει μετά την περίοδο των γιορτών. Οσο για το παραπάνω, να συνεχίσει να το προτείνει το κατάστημα αφού παρέλαβε, αλλά να πει σε αυτούς που προτείνει, ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πάνω από 50 περιπτώσεις καταγγελίας στον συνήγορο όπως αναφέρθηκε και πιο πίσω. Δεν το προτείνει διαβάστε προσεκτικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Οκ λάθος μου το συγκεκριμένο, βέβαια τα υπόλοιπα που γράφω παραμένουν. Επεξ/σία 8 Μαρτίου από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PoutsBlue Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, K22 είπε Δεν το προτείνει διαβάστε προσεκτικά 3 ώρες πριν, sam187 είπε δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω. Νομίζω 2 αρνήσεις (δεν, μην) ισοδυναμούν με κατάφαση. Εκτός αν και εγώ το καταλαβαίνω αλλιώς, όπως ο Fulgore. Οπως και να έχει δεν χρειάζεται να κολλάμε στις λέξεις αλλά στο ύφος. Ειδικά οταν αυτό γίνεται χωρίς καμία ενσυναίσθηση απέναντι στους υπόλοιπους. Οκ, μοιράσου την εμπειρία σου θετική ή αρνητική, αλλα ως εκεί. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεσαι και να προτείνεις ή να κάνεις εκωφαντικές δηλώσεις ότι δεν είναι απάτη, ή ότι θα επιστραφούν τα χρήματα και να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα για το τι πρέπει να κάνουμε. Μέχρι και ότι κάποιοι λέει κανουν αρνητικές αξιολογήσεις στο google λόγω ζήλειας. Ε στάσου λίγο ρε φίλε.. δλδ όλοι εμείς σε άλλο πλανήτη ζούμε? Επεξ/σία 8 Μαρτίου από PoutsBlue 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam187 Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 35 λεπτά πριν, Fulgore είπε Καλά ο συγκεκριμένος συμφορουμίτης έβγαλε το συμπέρασμα ότι όλο αυτό γίνεται λόγω περιόδου γιορτών, παρόλο που το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είχε περίοδο εκπτώσεων όπως οι μεγάλες αλυσίδες, και παρόλο που πολλές άκυρες παραγγελίες έχουν πέσει μετά την περίοδο των γιορτών. Οσο για το παραπάνω, να συνεχίσει να το προτείνει το κατάστημα αφού παρέλαβε, αλλά να πει σε αυτούς που προτείνει, ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πάνω από 50 περιπτώσεις καταγγελίας στον συνήγορο όπως αναφέρθηκε και πιο πίσω. Θα ήθελα επίσης ο ικανοποιημένος συμφορουμίτης που έχει και αυτός κατάστημα, να μας εξηγήσεις πως ακριβώς γίνεται ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας να έχει τις χαμηλότερες τιμές σε όλη την Ευρώπη(με 24% ΦΠΑ) και να δίνει δωροεπιταγές μέχρι και 200ευρώ, όπως γράφτηκε και πιο πίσω. Ως προς το τελευταίο , εγώ έχω ένα κατάστημα εστίασης συνοικιακό , και πιστέψτε με αν ο άλλος θέλει να κλέψει το κράτος , είτε με το να μην αποδίδει το ανάλογο ΦΠΑ , μη κοβωντας αποδείξεις κλπ κλπ μπορεί να το κάνει εύκολα. Ποσο μάλλον με τα είδη τεχνολογίας και τα καταστήματα αυτών , που ίσως λόγω και του άρθρου 39α και των παρά εισαγωγών , να δικαιολογούνται αυτές οι τιμές και αυτά τα είδους κουπόνια που αναφέρουν εδώ οι πελάτες του συγκεκριμένου eshop. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PoutsBlue Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου Ωραία, αρα μένει να πάρει σειρά και το ΣΔΟΕ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sam187 Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 6 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε Ωραία, αρα μένει να πάρει σειρά και το ΣΔΟΕ Σε ότι πράξη θεωρεί ο καθένας ότι πρέπει να προβεί , πιστεύω θα προβεί. Ξαναλέω εύχομαι όλα τα παιδια εδώ να βρούνε άκρη και συγνώμη αν προκάλεσα με την άποψη μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ducatista Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου Στις 1/3/2024 στις 2:57 ΜΜ, yamaha vity είπε Εγώ θα πήγενα Λάρισα με τόσα λεφτά θα πήγενα και θα καλούσα αστυνομία ήμουν έτοιμος να το κάνω γιατί είχα και εγώ θεμα!! Παρακολουθώ το θέμα πραγματικά με λύπη διότι με αυτά και αυτά οι άνθρωποι στην καλύτερη θα περάσουν μεγάλη ταλαιπωρία μέχρι να πάρουν τα χρήματα τους πίσω μετά από 3 4 μήνες η στην χειρότερη θα τα χάσουν και φυσικά ο κόσμος γενικα θα σκεφτεί να αγοράσει ξανά από κάποιο φθηνό ιντερνετικό κατάστημα.. εύχομαι να μην είναι απάτη αν και πιστεύω ότι αν δεν ειναι έπρεπε σε τόσο μεγαλο χρονικό διάστημα να έχουν σχεδόν όλα επιστραφεί μακάρι ο άνθρωπος απλά να έκανε κάποιο λάθος... Αλλά παιδιά μεταξύ μας όσοι μένετε κοντά δεν θα έπρεπε να περάσετε από το κατάστημα μετα από 1 μήνα που λέει ότι θα σας επιστρέψει τα χρήματα και δεν τα έχετε λάβει;; Να πάτε και να τα πάρετε άμεσα αφού έχει περάσει το διάστημα που είχαν δώσει και δεν υπάρχει εξέλιξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PoutsBlue Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 16 λεπτά πριν, sam187 είπε Σε ότι πράξη θεωρεί ο καθένας ότι πρέπει να προβεί , πιστεύω θα προβεί. Ξαναλέω εύχομαι όλα τα παιδια εδώ να βρούνε άκρη και συγνώμη αν προκάλεσα με την άποψη μου. Και εγώ να αναφέρω, προς αποφυγή πλεον παρεξηγήσεων, ότι δεν υπάρχει κάτι προσωπικό με τον ιδιοκτήτη, αλλα υπάρχει στον αντιεπαγγελματισμό και στη "λογική" της κοροϊδίας που χρησιμοποιεί απέναντι στην ανέχεια που του δείξαμε. Γιατί οκ, να αφουγκραστούμε όλα αυτα που αναφέρεις, για το φόρτο εργασίας και για το ότι είναι καλοπροαίρετος και θέλει να μας εξυπηρετήσει, (και πίστεψε με, είχε πολλές ευκαιρίες και χρόνο, απο όλους μας, να διορθώσει τα λάθη του..) κάτι το οποίο δεν έπραξε.. Συγκεκριμένα σε εμένα μάλιστα, έπραξε με περίσσεια πονηριά.. Όποτε η λογική μου, όπως και των υπολοίπων φαντάζομαι, απο το να παρακαλάμε, είναι προτιμότερο να κινηθούμε όπως πιστεύουμε για το δικό μας καλό, (αλλα και για να προστατεύσουμε μελλοντικούς πελάτες/θύματα) και όχι απλά για να βγάλουμε τη χολή μας σε προσωπικό επίπεδο εναντίον του. Άλλωστε δεν θα είχε και νόημα..γιατί ο άνθρωπος απο μια ηλικία και μετά, δύσκολα αλλάζει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Στις 20/2/2024 στις 1:37 ΜΜ, StergiosGeo είπε Ειναι οντως αστειο. Κοιταξτε τιμες… το iPhone 14 50 ευρω ακριβοτερο απο το 15. Παει για κανονι μου φαινεται… Στις 26/2/2024 στις 4:38 ΜΜ, Fulgore είπε 1100ευρω πχ έχει στο Γερμανικό amazon σε έκπτωση. @sam187 μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ πως γίνεται να πούλαγαν 500ευρώ iphone 15 128gb ή Iphone 15 pro στα 800ευρω? Μιλάμε για κοντά 300ευρώ κάτω από όσο πωλούνται στην Ευρώπη. Τιμές με 24% ΦΠΑ, και σε ορισμένους τους έδιναν και δωρο επιταγές κιολας.... Δεν βγαινουν τα κουκιά.... Επεξ/σία 8 Μαρτίου από Fulgore 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 9 minutes ago, PoutsBlue said: Γιατί οκ, να αφουγκραστούμε όλα αυτα που αναφέρεις, για το φόρτο εργασίας και για το ότι είναι καλοπροαίρετος και θέλει να μας εξυπηρετήσει, (και πίστεψε με, είχε πολλές ευκαιρίες και χρόνο, απο όλους μας, να διορθώσει τα λάθη του..) κάτι το οποίο δεν έπραξε.. Συγκεκριμένα σε εμένα μάλιστα, έπραξε με περίσσεια πονηριά.... Και λίγα λες. Και το τηλεφωνικό κέντρο το ίδιο, δεν ξέρω αν είναι από δικιά τους απόφαση η έτσι τους έχει δοθεί οδηγία, αλλά πραγματικά μόνο κοροϊδεύουν τον κόσμο. Πραγματικά τον κοροϊδεύουν, και δεν με νοιάζει αν το δει ο ιδιοκτήτης, ο ίδιος ο Θεός, αυτό που γίνεται είναι μια φάρσα. Είτε είναι ανίκανοι και δεν ξέρουν τι τους γίνεται, είτε πραγματικά απλά μας πηδανε και όταν κλείνουν το τηλέφωνο γελάνε κι όλας που χαφτουμε τα ψέματα που μας ξεφουρνιζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PoutsBlue Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 22 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Και λίγα λες. Και το τηλεφωνικό κέντρο το ίδιο, δεν ξέρω αν είναι από δικιά τους απόφαση η έτσι τους έχει δοθεί οδηγία, αλλά πραγματικά μόνο κοροϊδεύουν τον κόσμο. Πραγματικά τον κοροϊδεύουν, και δεν με νοιάζει αν το δει ο ιδιοκτήτης, ο ίδιος ο Θεός, αυτό που γίνεται είναι μια φάρσα. Είτε είναι ανίκανοι και δεν ξέρουν τι τους γίνεται, είτε πραγματικά απλά μας πηδανε και όταν κλείνουν το τηλέφωνο γελάνε κι όλας που χαφτουμε τα ψέματα που μας ξεφουρνιζουν. Προφανώς ούτε εμένα με ενδιαφέρει αν το δει ή όχι ο ιδιοκτήτης..δεν θα τον κανω εγώ, ούτε κανένας άλλος, άνθρωπο. Πιστεύω άλλωστε ότι πήρε το μήνυμα μου απο την απάντηση που του έδωσα στο copy paste email με την δωροεπιταγη των 200€ που μου έστειλε.. Γι' αυτό δεν απάντησε ποτέ, ούτε με πήρε τηλέφωνο όπως σε μερικούς.. μάλλον κατάλαβε ότι δεν είναι όλοι κορόιδα 🐑 και ότι θα μπλέξει ακόμα περισσότερο και εξαφανίστηκε.. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου Γενικα μιλατε παιδια. Μην φοβαστε να απαιτησετε τα χρηματα σας. Δικα σας ειναι δεν σας τα χαρισε κανεις ουτε χρωστατε σε κανεναν. Πριξτε τους τηλεφωνα mail κριτικες αρνητικες οτι μπορειτε μεχρι να τα παρετε. Και ακυρωση παραγγελιας απο το site καντε την αιτηση 10-20 φορες οχι μονο μια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PoutsBlue Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Προσωπικά έχω αναφέρει στο νήμα εδώ και μέρες ότι έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου μέσω gov.gr Επίσης έχω μιλήσει τηλεφωνικά και με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος οι οποίοι μου είπανε να υποβάλλω μηνυτήρια αναφορά για απάτη, σε περίπτωση που δεν ιδρώσει το αυτί του λεγάμενου μέσω των άλλων.. Σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει επιστροφή..παει για μπουζούριασμα Τηλέφωνο σταμάτησα να παίρνω εδώ και 2 μέρες γιατί δεν το σηκώνουν. Έτσι ενημερώθηκε με ένα τελευταίο mail (του μαγαζιού και στο προσωπικό του mail) ότι θα κινηθώ νομικά.. Επεξ/σία 8 Μαρτίου από PoutsBlue 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 7 minutes ago, PoutsBlue said: Προσωπικά έχω αναφέρει στο νήμα εδώ και μέρες ότι έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου μέσω gov.gr Επίσης έχω μιλήσει τηλεφωνικά και με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος οι οποίοι μου είπανε να υποβάλλω μηνυτήρια αναφορά για απάτη, σε περίπτωση που δεν ιδρώσει το αυτί του λεγάμενου μέσω των άλλων.. Σε αυτή τη περίπτωση δεν υπάρχει επιστροφή..παει για μπουζούριασμα Τα ίδια έχω κάνει και εγώ, εκτός από τη μηνυτήρια αναφορά που αναφέρεις. Θα προχωρήσω και εκεί, και εις ανώτερα εύχομαι στο κατάστημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sta8is90 Δημοσ. 8 Μαρτίου Share Δημοσ. 8 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους... αρχικά θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα καθυστέρηση παραγγελίας απο το κατάστημα perishop..να πω ότι ντρέπομαι να αναφερθώ σε αυτό το θέμα διαβάζοντας για όλους εσάς που περιμένετε μήνες για παραλαβή από αυτό το κατάστημα εγώ είμαι καινούριος σε αυτον τον μαραθώνιο.. έκανα παραγγελία 30/1/2024 με αναμονή 15-20 μέρες για αποφορολογηση να πω σε αυτό το σημείο ότι μέσα στην κάθε βδομάδα που περνούσε και με τεράστια υπομονή τους περνά τηλέφωνο για ενημέρωση. Χθές λοιπόν 7/3/2024 μίλησα μαζί τούς μου είπαν ότι έχουν δρομολογηθεί για να έρθουν σήμερα 8/3/2024 και ότι έχουν την παραγγελία μου για να αποσταλεί σήμερα...στις 8/3/2024 το πρωί στις 11:45 τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι κανονικά θα σταλούν σήμερα και στις 14:00 που ξανά πήρα μου είπαν ότι τελικά δεν κατάφεραν να τα φέρουν από την αποθήκη τους(έγινε ένας μεγάλος χαμός δια του τηλεφώνου).. Το ερώτημα είναι να περιμένω λίγες μέρες ακόμα η να αρχίσω τις διαδικασίες μέσω τράπεζας να πάρω τα χρήματα μου πίσω... είχα σκοπό να πάω από Αθήνα Λάρισα αλλά δυστυχώς νομίζω ότι είναι μια τσάμπα διαδρομή παρακαλώ αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα ευχαριστώ πολύ. Επεξ/σία 8 Μαρτίου από Sta8is90 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις