Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην αγχώνεστε παιδιά, πήρα τη συμβουλή μιας συμφορουμιτισσας πιο πάνω και οργάνωσα και εγώ ταξιδάκι σήμερα προς τα πάνω. Ας το πούμε εκδρομή αναψυχής. Ενημερώνω με τα νεότερα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, sam187 είπε

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

Απόλυτα σεβαστή η άποψή σας και κατανοητή η έκπληξη και η ένστασή σας
Σκεφθείτε όμως παρακαλώ και αυτό
Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει ανάγκη από θετικές κριτικές
Τα θετικά σχόλια λοιπόν εξασφαλίζουν με άψογη εξυπηρέτηση σε ένα μικρό αριθμό πελατών
Κατόπιν αρχίζουν να ζυγίζουν το σωρό
Μόλις κάποιος αντιδράσει με αρνητικό σχόλιο νομική παρέμβαση ή καταγγελία σπεύδουν να επικοινωνήσουν να απειλήσουν ότι αυτό θα δυσκολέψει την αποπεράτωση της παραγγελίας να δωροδοκήσουν να σε αναγκάσουν να μαζευτείς να αλλάξεις την αρνητική σου στάση απέναντι τους

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν και άλλα θετικά σχόλια που μαζί με την ανταγωνιστική τιμή τους πετυχαίνουν μεγάλο, πολύ μεγάλο αριθμό πελατών - θυμάτων
Συμπέρασμα εσείς με τη στάση σας διευκολύνετε όλη αυτή τη διαδικασία
Τυχαία βρεθήκατε σε αυτή τη θέση
Αναλογιστείτε όμως και τους υπόλοιπους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, K22 είπε

Απόλυτα σεβαστή η άποψή σας και κατανοητή η έκπληξη και η ένστασή σας
Σκεφθείτε όμως παρακαλώ και αυτό
Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει ανάγκη από θετικές κριτικές
Τα θετικά σχόλια λοιπόν εξασφαλίζουν με άψογη εξυπηρέτηση σε ένα μικρό αριθμό πελατών
Κατόπιν αρχίζουν να ζυγίζουν το σωρό
Μόλις κάποιος αντιδράσει με αρνητικό σχόλιο νομική παρέμβαση ή καταγγελία σπεύδουν να επικοινωνήσουν να απειλήσουν ότι αυτό θα δυσκολέψει την αποπεράτωση της παραγγελίας να δωροδοκήσουν να σε αναγκάσουν να μαζευτείς να αλλάξεις την αρνητική σου στάση απέναντι τους

Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζουν και άλλα θετικά σχόλια που μαζί με την ανταγωνιστική τιμή τους πετυχαίνουν μεγάλο, πολύ μεγάλο αριθμό πελατών - θυμάτων
Συμπέρασμα εσείς με τη στάση σας διευκολύνετε όλη αυτή τη διαδικασία
Τυχαία βρεθήκατε σε αυτή τη θέση
Αναλογιστείτε όμως και τους υπόλοιπους

Σεβαστά όλα αυτά που αναφέρετε !

Απλα δεν είναι η πρώτη μου παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα(Για την ακρίβεια είναι η πρώτη μου αξίας 1000 και άνω).

Έχω κάνει και άλλες και ουδέποτε υπήρξε προσπάθεια δωροδοκίας ή άλλης περίεργης προσέγγισης προς εμού.

Οπως και να έχει , ελπίζω να λυθούν όλα τα προβλήματα των συμφορουμιτών!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, sam187 said:

Σεβαστά όλα αυτά που αναφέρετε !

Απλα δεν είναι η πρώτη μου παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα(Για την ακρίβεια είναι η πρώτη μου αξίας 1000 και άνω).

Έχω κάνει και άλλες και ουδέποτε υπήρξε προσπάθεια δωροδοκίας ή άλλης περίεργης προσέγγισης προς εμού.

Οπως και να έχει , ελπίζω να λυθούν όλα τα προβλήματα των συμφορουμιτών!!

 

Κάποιο κονε έχεις και μας το κρύβεις δεν εξηγείται αλλιώς. 

 

Πέρα από την πλάκα πάντως, τουλάχιστον χαίρομαι που κάποιοι βρίσκουν άκρη και δεν τραβάνε αυτά που τραβάμε οι υπόλοιποι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, sam187 είπε

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

Μπραβο! Ανήκεις στο 10% των ευχαριστημένων πελατών του Perishop!

Αλλα επειδή είναι καλό να βουτάμε τις απόψεις στο μυαλο μας, με λίγη ενσυναίσθηση προς τους υπόλοιπους, ας κάνουμε ένα μικρό βασικό μάθημα οικονομικών και το πως λειτουργεί η αγορά...

Οταν λοιπόν υπάρχει χρηματική συναλλαγή μεταξύ 2 μερών, αυτή διέπεται από κάποιους κανόνες και νόμους τους οποίους ο συγκεκριμένος "επιχειρηματίας" δεν τηρεί ούτε στο ελάχιστο, σε σχεδόν 80+% των πελατών του. Ακόμα και σε αυτούς που άλλαξαν την κριτική τους σε θετική, αφού φάγανε τον "παπά" με τις απολογίες και τα κουπόνια του. 

Αυτοί οι κανόνες και νόμοι, ορίζουν το πως κινούνται αυτά τα 2 μέρη σε μια συναλλαγή. Οταν εσύ πληρώνεσαι απο τον εργοδότη σου, ή απο τον πελάτη σου (αν εισαι ελ. επαγγελματίας) εισαι υποχρεωμένος απο τον νόμο να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου σε ένα χρονικό διαστημα που έχει οριστεί, και όχι όποτε σου καπνίσει εσένα. Αλλιώς δεν τηρείς την συμφωνία της συναλλαγής των 2 μερών, και οπότε το άλλο μέρος μπορεί να υπαναχωρήσει ζητώντας τα χρήματα του πίσω, τα οποια πρέπει να επιστρέψεις εντός 14 ημερών οπως ορίζει ο νόμος!

Θύμισε μου λίγο, στις 25 σελίδες που διάβασες εδώ, που ακριβώς και σε πόσους (εκτός απο εσένα -τον υπερευχαριστημένο πελάτη-) έγινε αυτο? Δηλαδή να τηρούνται όλοι οι παραπάνω όροι που προανέφερα?

Και επειδή έχω διαβάσει τις προηγούμενες αναρτήσεις σου, όπου αναφέρεις πως είναι επαρχιακό μαγαζάκι στη Λάρισα που έχει πληγεί από τις πλημμύρες, ή πως έχει κάνει διάφορα καλά πράγματα για τη Λάρισα, θα σου πω το εξής:  Δεν είμαστε χορηγοί του Θανούλη, φίλε μου.. Αν είναι τόσο καλό παιδί οπως λες, να τον κεράσουμε μια πάστα, και όχι να μας κοροϊδεύει με τα χρήματα μας στη τσέπη του.

Για μένα ο τύπος είναι ξεκάθαρα αντιεπαγγελματίας. Απο εκεί και πέρα, το τι κάνει για τη Λάρισα λίγο με ενδιαφέρει. 

Προτιμώ να δώσω τα χρήματα μου σε έναν πραγματικό επαγγελματία, όπου και αν βρίσκεται, και που θα με εξυπηρετήσει και θα κάνει αυτό για το οποίο πληρώθηκε, πάρα στον πετσωμένο επιχειρηματία, που αυτή τη στιγμή χρωστάει σε όποιον μιλάει Ελληνικά.

Άντε γιατί χορτάσαμε αεριτζήδες "επιχειρηματίες" και "ιδιοκτήτες ομίλων" σε αυτή τη χώρα..

BONUS:

Στις 21/12/2023 στις 9:21 ΜΜ, sam187 είπε

Το να γράφει σαν Κατίνα στα φόρουμ και στις αξιολογήσεις είναι το λιγότερο χαζο...

FYI: το ξεκατίνιασμα εσύ το κάνεις, όχι εμείς. Εντάξει είμαστε? 'Ένθερμε υποστηρικτή και υπερευχαριστημένε πελάτη του Perishop? 

Εντάξει είμαστε..

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε

Μπραβο! Ανήκεις στο 10% των ευχαριστημένων πελατών του Perishop!

Αλλα επειδή είναι καλό να βουτάμε τις απόψεις στο μυαλο μας, με λίγη ενσυναίσθηση προς τους υπόλοιπους, ας κάνουμε ένα μικρό βασικό μάθημα οικονομικών και το πως λειτουργεί η αγορά...

Οταν λοιπόν υπάρχει χρηματική συναλλαγή μεταξύ 2 μερών, αυτή διέπεται από κάποιους κανόνες και νόμους τους οποίους ο συγκεκριμένος "επιχειρηματίας" δεν τηρεί ούτε στο ελάχιστο, σε σχεδόν 80+% των πελατών του. Ακόμα και σε αυτούς που άλλαξαν την κριτική τους σε θετική, αφού φάγανε τον "παπά" με τις απολογίες και τα κουπόνια του. 

Αυτοί οι κανόνες και νόμοι, ορίζουν το πως κινούνται αυτά τα 2 μέρη σε μια συναλλαγή. Οταν εσύ πληρώνεσαι απο τον εργοδότη σου, ή απο τον πελάτη σου (αν εισαι ελ. επαγγελματίας) εισαι υποχρεωμένος απο τον νόμο να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου σε ένα χρονικό διαστημα που έχει οριστεί, και όχι όποτε σου καπνίσει εσένα. Αλλιώς δεν τηρείς την συμφωνία της συναλλαγής των 2 μερών, και οπότε το άλλο μέρος μπορεί να υπαναχωρήσει ζητώντας τα χρήματα του πίσω, τα οποια πρέπει να επιστρέψεις εντός 14 ημερών οπως ορίζει ο νόμος!

Θύμισε μου λίγο, στις 25 σελίδες που διάβασες εδώ, που ακριβώς και σε πόσους (εκτός απο εσένα -τον υπερευχαριστημένο πελάτη-) έγινε αυτο? Δηλαδή να τηρούνται όλοι οι παραπάνω όροι που προανέφερα?

Και επειδή έχω διαβάσει τις προηγούμενες αναρτήσεις σου, όπου αναφέρεις πως είναι επαρχιακό μαγαζάκι στη Λάρισα που έχει πληγεί από τις πλημμύρες, ή πως έχει κάνει διάφορα καλά πράγματα για τη Λάρισα, θα σου πω το εξής:  Δεν είμαστε χορηγοί του Θανούλη, φίλε μου.. Αν είναι τόσο καλό παιδί οπως λες, να τον κεράσουμε μια πάστα, και όχι να μας κοροϊδεύει με τα χρήματα μας στη τσέπη του.

Για μένα ο τύπος είναι ξεκάθαρα αντιεπαγγελματίας. Απο εκεί και πέρα, το τι κάνει για τη Λάρισα λίγο με ενδιαφέρει. 

Προτιμώ να δώσω τα χρήματα μου σε έναν πραγματικό επαγγελματία, όπου και αν βρίσκεται, και που θα με εξυπηρετήσει και θα κάνει αυτό για το οποίο πληρώθηκε, πάρα στον πετσωμένο επιχειρηματία, που αυτή τη στιγμή χρωστάει σε όποιον μιλάει Ελληνικά.

Άντε γιατί χορτάσαμε αεριτζήδες "επιχειρηματίες" και "ιδιοκτήτες ομίλων" σε αυτή τη χώρα..

BONUS:

FYI: το ξεκατίνιασμα εσύ το κάνεις, όχι εμείς. Εντάξει είμαστε? 'Ένθερμε υποστηρικτή και υπερευχαριστημένε πελάτη του Perishop? 

Εντάξει είμαστε..

Συγχαρητήρια πήρατε το βραβείο της τάπας και της εξυπνάδας!

Η άποψη του καθενός πρέπει και ΘΑ πρέπει να ακούγεται πάντα, και όταν υπάρχει αντίποδας, να μιλάει σωστά με τρόπους χωρίς ειρωνείες.

Το γεγονός πως 50 άτομα εδώ είναι δυσαρεστημένα τι σημαίνει?Ότι κάποιος που εξυπηρετηθηκε σωστά δεν πρέπει να σχολιάσει? 

Αυτά γινόταν σε άλλες εποχές!

Αν είστε υποστηρικτής αυτών, λυπάμαι!

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω ειμαι ενας που παρελαβε "διαθεσιμο" προιον μετα απο αρνητικη στο google κλπ κλπ .
ΑΛΛΑ θελω να πω οτι 1-2-3...5 να γινει στραβη ετυχε , εδω μιλαμε για σχεδον ολες τις παραγγελιες απο το "καταστημα" αυτο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sam187 είπε

Συγχαρητήρια πήρατε το βραβείο της τάπας και της εξυπνάδας!

Η άποψη του καθενός πρέπει και ΘΑ πρέπει να ακούγεται πάντα, και όταν υπάρχει αντίποδας, να μιλάει σωστά με τρόπους χωρίς ειρωνείες.

Το γεγονός πως 50 άτομα εδώ είναι δυσαρεστημένα τι σημαίνει?Ότι κάποιος που εξυπηρετηθηκε σωστά δεν πρέπει να σχολιάσει? 

Αυτά γινόταν σε άλλες εποχές!

Αν είστε υποστηρικτής αυτών, λυπάμαι!

Αυτό θέλεις να καταλάβεις σπονσορά? Ή μήπως να πω συνέταιρο? Γιατί προσπαθείς διακαώς να επιβάλεις την άποψη σου ότι έχουμε προσωπικό θέμα με τον λεγάμενο.. και προσπαθείς να τον ξεπλύνεις.

Στις 23/1/2024 στις 5:05 ΜΜ, sam187 είπε

Ενώ στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτού του μαγαζιού στην Λάρισα έχουν πέσει όλοι να φάνε το κατάστημα και τον ιδιοκτήτη.

Το γεγονός πως 50 άτομα εδώ είναι δυσαρεστημένοι σημαίνει πολλά! Αλλά εσυ μας έχεις αναφέρει ήδη 5 φορές, τις 5 επιτυχημένες παραγγελίες σου.. Δηλαδή είσαι εσύ ο ένας και οι υπόλοιποι 50 είμαστε κανένας..

Σοβαρέψου και μην εκτίθεσαι, γιατι προκαλείς. Γιαυτό έχεις και την συγκεκριμένη απάντηση, χωρίς ενσυναίσθηση..

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, K22 είπε

Σε ποια έκθεση αναφέρεστε Κύριε th-ana-sakis και δηλώνετε Περήφανα 5 η ώρα το πρωί ότι  είναι ψεύτικη;
Το αν κρύβεται "πελάτης" με ψυχολογία χώμα ή όχι πίσω από κάθε κριτική εξακριβώνεται πανεύκολα
Ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι....
Τα "καλύτερα" έπονται...
Κατα κόρον.....

20240308_065540.jpg

Προφανώς και παρεξήγησες το ποστ μου.

Ίσως και να φταίω που δεν ανέφερα ότι θεωρώ τις ΘΕΤΙΚΈΣ  αξιολογήσεις που ακολουθούνται από έκθεση ιδεών ψεύτικες...

Εύχομαι να βρεις άκρη όπως και όλοι όσοι την έχουν πατήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, PoutsBlue είπε

Αυτό θέλεις να καταλάβεις σπονσορά? Ή μήπως να πω συνέταιρο? Γιατί προσπαθείς διακαώς να επιβάλεις την άποψη σου ότι έχουμε προσωπικό θέμα με τον λεγάμενο.. και προσπαθείς να τον ξεπλύνεις.

Το γεγονός πως 50 άτομα εδώ είναι δυσαρεστημένοι σημαίνει πολλά! Αλλά εσυ μας έχεις αναφέρει ήδη 5 φορές, τις 5 επιτυχημένες παραγγελίες σου.. Δηλαδή είσαι εσύ ο ένας και οι υπόλοιποι 50 είμαστε κανένας..

Σοβαρέψου και μην εκτίθεσαι, γιατι προκαλείς. Γιαυτό έχεις και την συγκεκριμένη απάντηση, χωρίς ενσυναίσθηση..

Οχι και συνέταιρος ή σπόνσορας.Ο ιδιοκτήτης είμαι φυσικά.

Επίσης δεν είμαι καθόλου ένας , και άλλοι εχουν παραλάβει τα προϊόντα τους.

Και δεν προκάλεσα πουθενά τους ανθρώπους που ακόμα περιμένουν είτε τα λεφτα τους είτε τις συσκευές τους.

Ίσα ίσα τους εύχομαι να βρούνε άκρη.

Αλλά κανείς, μα ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μου πει αν θα σχολιάσω ή οχι την γνώμη μου , επειδη  ανηκει στο 5 ή στο 10 ή στο 15% της γενικής κατάστασης και όχι στο 80 ή 85 ή 90%.

Καλή συνέχεια!

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη προφανώς δεν έχεις καταλάβει τη λογική των φόρουμ και των αξιολογήσεων, σου παραθέτω τα εξής σχόλια σου στο νήμα

Στις 21/12/2023 στις 11:01 ΠΜ, sam187 είπε

Σίγουρα ισχύει πως αν βιάζεστε το προϊόν είναι πρόβλημα αλλά να ξέρετε πως δεν πρόκειται περί απάτης με τιποτα!!

Όλα στέλνονται κανονικά και είναι καλό να στηρίζουμε τα μαγαζιά στην επαρχια(Πόσο μάλλον ένα μαγαζί στην Λάρισα που με τις καταστροφικες πλημμύρες είχε θεματακια στις υποδομές του)

Στις 23/1/2024 στις 5:05 ΜΜ, sam187 είπε

Αρα θεωρώ το συγκεκριμένο κομμάτι περί νομικών απειλών λίγο τραβηγμένο(μόνο και μόνο διότι υπάρχουν παραδείγματα μεγάλων αλυσίδων με παρόμοιες καθυστερησεις).

Και εδώ τίθεται ένα ερώτημα.. Γνωρίζεις κάτι εκ των έσω και κάνεις τέτοιες δηλώσεις? Ή θα μπεις εσύ εγγυητής στους υπόλοιπους που μέχρι στιγμής έχουμε χάσει τα λεφτά μας?

Ότι έχεις απαντήσει σε τουλάχιστον 5 άτομα για την υπερεμπειρία σου απο το κατάστημα, με τόση θέρμη δεν προκαλείς?

Στις 23/1/2024 στις 2:06 ΠΜ, sam187 είπε

Είχα σχολιάσει ξανά σε αυτό το φόρουμ και επειδή βλέπω πολλούς δυσαρεστημένους πελάτες, λεω να πω ξανά την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου εμπειρία που είχα από το Perishop.gr.

Άλλο η ανταλλαγή απόψεων και άλλο η επιβολή και η επαναλαμβανόμενη αναφορά. 

Ξάνα το BONUS:

Στις 21/12/2023 στις 9:21 ΜΜ, sam187 είπε

Το να γράφει σαν Κατίνα στα φόρουμ και στις αξιολογήσεις είναι το λιγότερο χαζο...

Ούτε εσύ θα μας πεις λοιπόν το τι θα γράφουμε στα φόρουμ και στις αξιολογήσεις..

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sam187 είπε

Το γεγονός πως 50 άτομα εδώ είναι δυσαρεστημένα τι σημαίνει?Ότι κάποιος που εξυπηρετηθηκε σωστά δεν πρέπει να σχολιάσει? 

Το γεγονός πως 50άτομα(και πόσοι άλλοι που δεν σχολιάζουν στο forum)είναι δυσαρεστημένοι, σημαίνει ότι δεν παίζουμε με τον πόνο του άλλου.

Το σχόλιο του ικανοποιημένου πελάτη που παρέλαβε την παραγγελία του, και προτείνει το κατάστημα σε άλλους(ένα κατάστημα που έχει πόσες καταγγελίες στον συνήγορο), δεν βοηθάει σε κάτι τα υπόλοιπα μέλη που είναι στο περίμενε εδώ και μήνες ακόμα και για μια επιστροφή χρημάτων.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το γεγονός πως 50άτομα(και πόσοι άλλοι που δεν σχολιάζουν στο forum)είναι δυσαρεστημένοι, σημαίνει ότι δεν παίζουμε με τον πόνο του άλλου.

Το σχόλιο του ικανοποιημένου πελάτη που παρέλαβε την παραγγελία του, και προτείνει το κατάστημα σε άλλους(ένα κατάστημα που έχει πόσες καταγγελίες στον συνήγορο), δεν βοηθάει σε κάτι τα υπόλοιπα μέλη που είναι στο περίμενε εδώ και μήνες ακόμα και για μια επιστροφή χρημάτων.

Μάλλον πρόκειται για παρεξήγηση  ο άνθρωπος το γράφει ξεκάθαρα:

Δεν το προτείνει 

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Επεξ/σία από K22
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, K22 είπε

Μάλλον πρόκειται για παρεξήγηση  ο άνθρωπος το γράφει ξεκάθαρα:

Καλά ο συγκεκριμένος συμφορουμίτης έβγαλε το συμπέρασμα ότι όλο αυτό γίνεται λόγω περιόδου γιορτών, παρόλο που το συγκεκριμένο κατάστημα δεν είχε περίοδο εκπτώσεων όπως οι μεγάλες αλυσίδες, και παρόλο που πολλές άκυρες παραγγελίες έχουν πέσει μετά την περίοδο των γιορτών.

Οσο για το παραπάνω, να συνεχίσει να το προτείνει το κατάστημα αφού παρέλαβε, αλλά να πει σε αυτούς που προτείνει, ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πάνω από 50 περιπτώσεις καταγγελίας στον συνήγορο όπως αναφέρθηκε και πιο πίσω.

3 ώρες πριν, sam187 είπε

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Θα ήθελα επίσης ο ικανοποιημένος συμφορουμίτης που έχει και αυτός κατάστημα, να μας εξηγήσεις πως ακριβώς γίνεται ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας να έχει τις χαμηλότερες τιμές σε όλη την Ευρώπη(με 24% ΦΠΑ) και να δίνει δωροεπιταγές μέχρι και 200ευρώ, όπως γράφτηκε και πιο πίσω.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...