Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, Gaspi87 said:

Στον Χρυσο Οδηγο  υπηρχαν μονο οι προσφατες αληθινες 80κριτικες με ενα αστερι  κατι το οποιο οπως και στο Best Price δεν υπαρχει πλεον.Που σημαινει οτι οσοι μπουν να δουν τις πληρωμενες κριτικες στο google θα την παταει κιαλλος κοσμος και απορω τι εχει γινει και δεν μπορεις να δημοσιευσεις πλεον κριτικες οπως και να βλεπεις τις νεοτερες και οχι αυτες που θελουν αυτοι να φερουν και καλα " ως χρισημη "πρωτες στην καταταξη.

Κάτι αντίστοιχο γινόταν με την Google όταν κάνανε όλοι κακές κριτικές στην ακτοπλοϊκή εταιρεία υπάλληλος της οποίας είχε ρίξει το παλικάρι στην θάλασσα. 
 

Νομίζω ότι το είχε σαν δικλείδα ασφαλείας η Google για να αποτρέπει μαζικές αρνητικές κριτικές που μπορεί να είναι υποκινούμενες από ανταγωνιστές κλπ . 
 

Παρ όλα αυτά όταν μιλάμε για λογαριασμούς που μένουν στην χώρα που εδρεύει η επιχείρηση και αφορούν online shop που εν δυνάμει όλες οι κριτικές μπορεί να είναι αληθινές, το βρίσκω απαράδεκτο . Να υπάρχει τέτοια λογοκρισία . Τώρα για το best price προφανώς τις σβήσανε οι ίδιοι για να μην τους συσχετίζει ο κόσμος με τέτοιο κατάστημα. Άσχετα που εκείνοι του έδωσαν την δυνατότητα να κάνει ότι κάνει σε εκατοντάδες άτομα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια αφηνω και εγω εδω την εμπειρια μου 

Αντιγραφο της κριτικης που προσπαθω εδω και καιρο να κανω,σας το αφηνω εδω....

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 53992 από 18/1/24
UPDATE 5/3 Ακύρωσα την παραγγελία μέσω της tbi bank τους εξηγησα ολα τα παρακατω και με ενημερωσαν οτι θα αναλαβοθν οι ιδιοι.Ακυρωθηκε η παραγγελια περιμενω επιστροφη χρηματων απο την τραπεζα αλλα οθτε φωνη ουτε ακροαση απο το καταστημα.Επίσης εκανα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη.Προσπαθω να ανεβασω μια κριτικη εδω και πολυ καιρο και δεν με αφηνει το google.
UPDATE !!!!!!ΣΗΜΕΡΑ 27/2/2024 ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΚΟΜΗ!!!!
Ξανα ανεβαζω κριτικη γιατί στη σελίδα του best price δεν έδωσε κανεις σημασία....
Ανεβάζω και σκρινσοτ.Επίσης στο μαγαζί οταν πέρασα άλλαξα την παραγγελία μου από Iphone 15 PRO ΣΕ Iphone 15 PRO MAX κάτι που δεν φαίνεται ούτε στην παρακολούθηση παραγγελίας αλλά ούτε και σε κάποιο email.27/2, 1η του μήνα θα πληρωθεί η 2η δόση στην tbi για ενα κινητό που δεν εχω στα χέρια μου και δεν έχω και καμία ενημέρωση για το πότε ΚΑΙ ΑΝ  θα το έχω!!
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 53992, η οποία έγινε στις 18/1/24, Σήμερα είναι 22/2 δηλαδή ένας μήνας. Έκανα την παραγγελία ηλεκτρονικά και περίμενα. Μετά από 6 εργάσιμες πέρασα από το κατάστημα καθώς δεν έβλεπα καμία αλλαγή στην εξέλιξη παραγγελίας, η κοπέλα πολύ ευγενική έλεγχξε την παραγγελία και λόγω συστήματος δεν είχε ενημερωθεί η εξέλιξη σε διαλογή προϊόντων. Απο τότε είναι κολλημένο στη διαλογή προϊόντων...Ξανά πηγαίνω κάποια στιγμή, με ενημερώνει η κοπέλα οτι λόγω φορτωτικής δε μπορεί να γνωρίζει πότε θα έρθει και οι ίδιοι αναμένουν. Σίγουρα πάντως εντός 10 ημερών. Σε όλο το διάστημα αυτό από 18/1-22/2 έχω περάσει τουλάχιστον 3 φορές από το κατάστημα και έχω πάρει τουλάχιστον 30 τηλέφωνα. Να σημειώσω ότι το κινητό είναι με δόσεις μέσω tbi και έχω πληρώσει ηδη την 1η δόση και τώρα θα πληρωθεί και η 2η. Πληρώνω δόσεις λοιπόν για ένα κινητό που δεν έχω στα χέρια μου. Δεν με πειράζει η καθυστέρηση της παραγγελίας τόσο όσο το πήγαινε έλα και στα τηλέφωνα σε 3 εργάσιμες, σε 6 απο μερα σε μερα αναμενουμε. Περασα πριν λιγες μερες και μου ειπαν τεταρτη με πεμπτη θα εχει ερθει, δηλαδη σημερα (δεν καλεσα χτες). Καλω σημερα και μ ειπαν ξανα για την επομενη εβδομαδα. Την επομενη εβδομαδα θα πληρωθεί η 2η δοση...Ελπίζω μέχρι τότε να έχω παραλάβει. Εάν έχω κάποια ενημέρωση θα ανεβεί update.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-03-01 162121.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-02-28 004326.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-02-27 234936.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-02-27 234928.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-02-27 233908.png

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-02-27 233503.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις έκανα και εγώ αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής με την Τράπεζα για παραγγελία κινητού από 5/2.

Μου είχαν πει από Perishop ότι τάχα μου θα φύγει η παραγγελία 19/2, μετά έγινε 27/2 και από τότε δεν απαντάνε σε email και τηλεφωνικές κλήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής σε ποσό καιρό επιστρέφονται από την τράπεζα;

 

η συναλλαγή έγινε από Πειραιώς μέσω κάρτας εννοείται 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Nootropic είπε

Καλησπέρα αν κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής σε ποσό καιρό επιστρέφονται από την τράπεζα;

 

η συναλλαγή έγινε από Πειραιώς μέσω κάρτας εννοείται 

Καλησπέρα 

Θύμα και εγώ στη μακριά λίστα του Perishope
Άγχος, απογοήτευση, χάσιμο χρόνου  πανικός
ανησυχία, αγανάκτηση, θυμός, οργή είναι αυτά που ψώνισα απο το συγκεκριμένο μαγαζί και μάλιστα στην καλύτερη τιμή της Ελλάδας 
Αυτό που προτείνω είναι καταγγελίες παντού
σε τοπικό επίπεδο Εμπορικό Σύλλογο, Δήμο
Τοπικές εφημερίδες και site καθώς δυσφημίζεται και η πόλη στο πανελλήνιο
Από τον ΕΟΤ μάλλον πρέπει να βραβευτεί αφού αύξησε τον τουρισμό στην πόλη
Αναφορά της διαφήμισης του σε Google, FB, και όλα τα μέσα δικτύωσης, να σταματήσει να ψαρεύει κι άλλα θύματα
Να ενημερώσω ότι ο μεγαλύτερος Αριθμός Αμφισβητήσεων σε τράπεζες αφορούν το συγκεκριμένο μπακάλικο. Τα χρήματα από αμφισβήτηση επιστρέφονται τουλάχιστον σε ένα μήνα
Το ψέμα η αδιαφορία η εκμετάλλευση πρέπει να σταματήσει
ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ

Επεξ/σία από K22
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέποντας τις τιμές να είναι χώμα,το επόμενο βήμα είναι οι αξιολογήσεις του καταστήματος.

Όταν βλέπεις να έχει κάνει μία ή δύο κριτικές ο εκάστοτε "πελάτης" κ να έχει γράψει έκθεση,τότε 99,99% η κριτική είναι ψεύτικη.

Ε,στο συγκεκριμένο μαγαζί αυτό συμβαίνει κατά κόρον....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι απαράδεκτοι, εδώ και πολύ καιρό (λίγο λιγότερο από μήνα) δεν μπορώ να βρω κανέναν, σε κανένα τηλέφωνο. Είτε υπάρχει πρόβλημα με τις γραμμές, είτε μιλάνε, είτε δεν απαντάνε. Αδιάφορο. Η απάντηση ΌΤΑΝ κατάφερα να μιλήσω με κάποιον, επειδή είχα γνωστό στην Λάρισα και πήγε από εκεί, ήταν ότι το συγκεκριμένο κινητό έχει αργήσει και ότι θα χρειαστεί να περιμένω άλλο τόσο διάστημα (δηλαδή, 20 ημέρες ακόμη, από το 20ήμερο που έπρεπε να περιμένω εξαρχής ως εκτιμώμενο χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας, για ένα κινητό που το χρειαζόμαστε). Εντέλει, ακύρωσα την παραγγελία με χίλια ζόρια, πάλι λόγο του ανθρώπου που έστειλα να συνεννοηθεί από κοντά. Τώρα βρίσκομαι σε μία εβδομάδα αναμονής για την επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που τελικά δεν λάβω τα χρήματα μου θα κινηθώ δικαστικά. ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ! Χαμηλές τιμές μας προσελκύουν αλλά στην τελική αυτές οι συσκευές δεν έρχονται ΠΟΤΕ! Ευτυχώς, φίλος που ασχολείται με αυτά μου εξήγησε πως έτσι λειτουργεί το συγκεκριμένο κατάστημα (PERI SHOP) όπως και πολλά ακόμη παρα εισαγωγής. Με σκοπό κυριολεκτικά την πώληση ΑΕΡΑ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, thsakis είπε

Βλέποντας τις τιμές να είναι χώμα,το επόμενο βήμα είναι οι αξιολογήσεις του καταστήματος.

Όταν βλέπεις να έχει κάνει μία ή δύο κριτικές ο εκάστοτε "πελάτης" κ να έχει γράψει έκθεση,τότε 99,99% η κριτική είναι ψεύτικη.

Ε,στο συγκεκριμένο μαγαζί αυτό συμβαίνει κατά κόρον....

Σε ποια έκθεση αναφέρεστε Κύριε th-ana-sakis και δηλώνετε Περήφανα 5 η ώρα το πρωί ότι  είναι ψεύτικη;
Το αν κρύβεται "πελάτης" με ψυχολογία χώμα ή όχι πίσω από κάθε κριτική εξακριβώνεται πανεύκολα
Ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εσείς κρυφό καμάρι....
Τα "καλύτερα" έπονται...
Κατα κόρον.....

20240308_065540.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, K22 είπε

Σε ποια έκθεση αναφέρεστε Κύριε th-ana-sakis και δηλώνετε Περήφανα 5 η ώρα το πρωί ότι  είναι ψεύτικη;

Νομίζω άδικα αρπαχτηκες. Νομίζω για τις ψεύτικες θετικες κριτικές μιλάει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

  • Like 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, sam187 said:

Γεια χαρά σε ολους σας και από εμενα.

Όπως θα μπορέσετε να δείτε εχω ξαναγράψει για το συγκεκριμένο κατάστημα την άποψη μου , αλλα θα ήθελα να επανέλθω, μιας και προχώρησα και σε άλλη παραγγελία.

Χωρίς να θέλω να δυναμίτισω καθόλου το κλίμα, η άποψη μου για το κατάστημα παραμένει Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η....

Τυχερός; Δεν νομίζω να είναι θέμα τύχης.

Παραθέτω και μια φωτογραφία , μόνο για του λόγου του αληθές (χωρίς να είμαι αναγκασμένος βέβαια , αλλά για όποιον είναι δύσπιστος).

Αυτό που λογικά ισχύει με το perishop είναι ότι σε περιόδους Black Friday και γιορτών Χριστουγέννων έπεσε ανελπιστος όγκος παραγγελιών , και το κατάστημα σε ορισμένες περιπτώσεις αδυνάτησε να παραδόσει τα προϊόντα, και σιγά σιγά επιστρέφει τα χρήματα στους ανάλογους πελάτες.

Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται και για ένα μικρό κατάστημα τεχνολογίας, και είναι φυσιολογικό , αν είχε πριν 10 παραγγελίες την μερα και σε μια φάση άρχισαν να έρχονται 100 την μερα , να εμφανίζει σημάδια αδυναμίας παραδόσεων.

Ειναι σωστο αυτό?Όχι.

Τέλος, προσωπική μου γνώμη, αν επρόκειτο για απατεώνες , ή για κατάστημα που θα ήθελε να ρίξει κανόνι, θα τα είχε μαζέψει όλα εν μια νυκτί, και θα την είχε κάνει για έξω.Δεν θα είχε ανοικτό κατάστημα σε επαρχιακή πόλη ακόμα , social media ενεργά κλπ.

Πάντως , από την στιγμή που ό,τι έχω παραγγείλει έχει έρθει σωστο , σε άριστη κατάσταση, εντός χρόνων , δεν μπορώ παρά να μην το προτείνω.

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν προβλήματα με το καταστημα ,ταχεία λύση αυτών!

 

20240308_091752.jpg

Κατανοητά όλα αυτά που λες, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν είναι πρόβλημα μας το ότι είναι ανίκανοι να κάνουν τη δουλειά τους. Και όχι μόνο ανίκανοι, αλλά ο τρόπος αντιμετώπισης της ανικανότητας να ανταπεξελθουν είναι ποιος; Τα ψέματα; Η κοροϊδία; Η παραπλάνηση; Δεν νοείται να κάνουμε 85 τηλέφωνα κάθε μέρα για να πάρω απάντηση για τα σχεδόν δύο χιλιάρικα που έχω ξοδέψει εδώ και τρεις μήνες στο γαμωμαγαζο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς για όσους περιμένουν, η λογική λέει ότι τώρα που τον πέταξαν έξω από το bestprice, δεν θα βρίσκει νέα θύματα και η "πυραμίδα" θα καταρρεύσει.

Ίσως πρέπει να ερευνήσετε κατα ποσο ευθύνεται και το bestprice, γιατί αμφιβάλλω αν αυτός θα έχει λεφτά για να τους αποζημιώσει όλους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...