Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 02/03/2024 at 14:59, vklon said:

Για να κανείς αναφορά στο συνήγορο χρειάζονται τα στοιχεία της επιχείρησης που θα βρεις στο website της και ο αριθμός παραγγελίας. Από την στιγμή που έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος θα έπρεπε να είχες προβεί ήδη σε καταγγελία. Από το συνήγορο αυτοί ανάλογα με τον φόρτο που έχουν την προωθούν στο κατάστημα μέσα σε δυο εβδομάδες συνήθως. Στην αναφορά που κοινοποιούν σε εσένα και στο κατάστημα σε ενημερώνουν και για τις καταγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί.

Ακόμα μια άλλη επιλογή είναι το υπουργείο ανάπτυξης που έχει ιστοσελίδα καταγγελιών https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/

Αυτοί έχουν και την ικανότητα να επιβάλουν διοικητικά πρόστιμα στις επιχειρήσεις αν συγκεντρώσουν πολλές καταγγελίες 

IMG_1800.jpeg

Ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες. 

Έκανα μόλις καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή καθώς και στη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης.  Έχει και η καλή πίστη (για να μη με χαρακτηρίσω χειρότερα) τα όριά της.

Αν βγει άκρη μέσα από αυτούς τους φορείς, έχει καλώς.  Αλλιώς, κλαίω τα λεφτά μου και πήρα το μάθημά μου σχετικά με τις καταθέσεις έναντι πληρωμών με κάρτα (που ανέφερε πολύ σωστά ο Fulgore μερικά posts νωρίτερα), καθώς και για τις κριτικές των μαγαζιών στις μεγάλες πλατφόρμες (αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).

Καλή τύχη σε όλους τους ομοιοπαθούντες.
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, PoutsBlue είπε

Μα γιατί το λες αυτο! Βλέπω πως έχει βραβευτεί με τους (χαρτ)Αετούς του εμπορίου Perishop.gr - Lárisa - Αετοί του εμπορίου (aetoitouemporiou.eu)

 

Δεν μου ήρθε τίποτα με boxnow γιατι δεν παρέλαβα ποτε! Οποτε δεν γνωρίζω καν τι μου έστειλαν και στο τέλος χάθηκε στην επιστροφή όπως ενημερώθηκα. Το θέμα είναι ότι ο Περηφάνης θα αποζημιώθει απο το boxnow για το χαμένο δέμα (έτσι μου είπαν απο το boxnow)..εγώ πάλι ακόμα περιμένω.

Το καλύτερο ήταν να παραλάβεις!! Διπλή ταλαιπωρία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Giannasav είπε

Το καλύτερο ήταν να παραλάβεις!! Διπλή ταλαιπωρία 

Μα γι'αυτον ακριβώς το λόγο δεν παρέλαβα..φαντάσου να έμπλεκα με επιστροφές και να μη δέχονταν το δέμα πίσω, ή να χανόταν σαν δική μου αποστολή/επιστροφή.

'Ασε που δεν κάνω "μπεεε"🐑 σαν μερικούς  που αλλάζαν τις αξιολογήσεις τους στο bestprice, επειδή τους έκαναν δώρο 200€ κουπόνι, για να ξαναφάνε τα μούτρα τους..

Και όπως λέει ο σοφός λαός: "Fool me once, shame on you..Fool me twice, shame on me".

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/2/2024 στις 10:56 ΜΜ, mpampisaloniki είπε

Εισουν από τους τυχερούς!Και στο Σκρουτζ ήταν παλιότερα και μετά δεν ήταν και τώρα στο μπεστπραιζ,κάτι θα σκάσει...ίσως να κάνω και λάθος...

Στις 2/3/2024 στις 12:06 ΜΜ, BlaCkPit είπε

Αν δε σου κάνει κόπο, έχεις link για τη συγκεκριμένη αναφορά στο Συνήγορο;  Θα ήθελα να τη διαβάσω, ως παθών και εγώ με το perishop (θα περιγράψω και εδώ την περίπτωση σε πρώτη ευκαιρία) που θα κάνω αναφορά μόλις συγκεντρώσω όλα τα e-mail κλπ που ζητούν ως στοιχεία για την υπόθεση.  Ας πούμε απλά ότι έχω παραγγελία για έναν επεξεργαστή από 15/5/2023 και έχουμε φτάσει Μάρτιο 2024..

Μόλις τώρα, lzrs87 είπε

 

Παραγγελία με καταθεση εμβασματος απο 7/2 και εγω με μοναδικη επικοινωνια  μεσω email πως ελαβαν τα χρηματα. Εκτοτε καμια απολύτως επικοινωνια. 

Σήμερα 5/3 και εχω καταγγείλει το περιστατικο στον συνηγορο του καταναλωτη αλλα και στην διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος.

Απο ερευνα π εκανα ολες αυτες τις επιπονες ημερες αντιλαμβανομενος πως εχασα τα χρηματα μου, νιωθω εντελως απροστατευτος απο "επιχειρήσεις αρπακτικα" που ακομα κ αυτη την στιγμη εξακολουθούν να υφίστανται. Υφίστανται με την ανοχη του κρατους! Πως ειναι δυνατον μετα απο δεκαδες καταγγελιες σε συνηγορο και διωξη ηλεκτρονικου να εγκληματος να εξακολουθει να υπαρχει αυτο το καταστημα ακομα και σημερα??

Αν μπορω να πω κατι ειναι πως εβαλα ενα λιθαρακι να περιοριστει καπως η αρπαχτικη τους διάθεση με το να απειλησω πως θα εμπλεξω σε νομικη διαδικασία το best price  εξαιτιας του οποιου επιχειρήσεις οπως το perishop  προωθούνται και ετσι το έβγαλαν απο την πλατφόρμα.

Θελω να κινηθώ νομικα αλλα θεωρω οτι ως μοναδα δεν θα πετυχω πολλα. Ισως αν δείχνατε και αλλοι ενδιαφερον να το εβλεπα πιο ζεστα το θεμα. 

Νιωθω εξαπατημενος και απροστατευτος, ακομα και οι κριτικές στο google ειναι επιλεγμενες αφου δίνεται η δυνατότητα να διαγράφεις τις κακες κριτικες.

 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελάω όταν βλέπω ότι σας μιλούν για τις «αποθήκες» τους, ότι κάνουν αίτημα στο «αρμόδιο τμήμα», ότι θα επικοινωνησουν από το «λογιστήριό» τους για την επιστροφή χρημάτων, μιλάμε ότι πρόκειται για …επιχείρηση που την έχει ένας μπούλης ψεύτης, η γυναίκα του, η μάνα του κ το σόι του ολόκληρο, αυτός ειναι ο … όμιλος που σας τσαμπουνάνε! Σε φυσιολογικές χώρες ο τύπος θα ήταν φυλακή, στη χώρα ανέκδοτο δηλώνει επιχειρηματίας.

Το χειρότερο ειναι ότι οι περισσότεροι δείχνουν ότι ξεχνούν τα πάντα με ένα κινητό 100 ευρώ φθηνότερα τρεις μηνες μετά αμεση παράδοση που συμφωνήθηκε κι αφού έχουν χρηματοδοτήσει ποιος ξέρει τι του Λαρισαίου, δείτε πόσοι διέγραψαν σχόλια ακόμα κ εδώ. Μην ποντάρετε λοιπόν σε κανέναν, κάντε μόνοι σας ο,τι χρειάζεται να πάρετε τα χρήματά σας πίσω κ να γίνει το πάθημα μάθημα. Ααα, και όπως έχει γραφτεί πιο πίσω, αν ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για παραγγελία που έχετε χρησιμοποιήσει κουπόνι που πρόσφερε απλόχερα ο ψεύτης, θα απαιτήσετε να πληρωθείτε ΚΑΙ αυτο το ποσο, το δικαιούστε, ώρα να πληρώσει κι αυτός τις γενναιοδωρίες του.

Μην καθυστερείτε όμως, κοντοζυγώνει η ώρα που θα σκάσει το κανόνι.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα ένα τελευταίο e-mail, με πήρε τηλ μια ευγενέστατη κοπέλα/κυρία σχεδον αμέσως και με διαβεβαίωσε ότι η παραγγελία μου είναι στο στάδιο διαλογής και δεσμεύτηκε ότι θα έχω το τηλ το αργότερο μέχρι τέλος της άλλης εβδομάδας......

Ανέφερα τις κακές αξιολογήσεις ιδιαίτερα τώρα τελευταία στο internet και το θέμα με BestPrice και με ενημέρωσε ότι όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται και φάνηκε απορρημένη για τις κακές κριτικές.

Σχεδον την πίστεψα.

Θα επανέλθω με νεότερα.

 

  • Sad 1
  • Haha 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, Jac said:

Έστειλα ένα τελευταίο e-mail, με πήρε τηλ μια ευγενέστατη κοπέλα/κυρία σχεδον αμέσως και με διαβεβαίωσε ότι η παραγγελία μου είναι στο στάδιο διαλογής και δεσμεύτηκε ότι θα έχω το τηλ το αργότερο μέχρι τέλος της άλλης εβδομάδας......

Ανέφερα τις κακές αξιολογήσεις ιδιαίτερα τώρα τελευταία στο internet και το θέμα με BestPrice και με ενημέρωσε ότι όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται και φάνηκε απορρημένη για τις κακές κριτικές.

Σχεδον την πίστεψα.

Θα επανέλθω με νεότερα.

 

Φίλε μου με συγχωρείς που σε ρίχνω έτσι αλλά άπαξ και είδα "το αργότερο μέχρι το τέλος της άλλης εβδομάδας" τα κατάλαβα όλα. 

 

Το χω ακούσει αυτό άπειρες φορές, μην πιστεύεις τίποτα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Jac είπε

Έστειλα ένα τελευταίο e-mail, με πήρε τηλ μια ευγενέστατη κοπέλα/κυρία σχεδον αμέσως και με διαβεβαίωσε ότι η παραγγελία μου είναι στο στάδιο διαλογής και δεσμεύτηκε ότι θα έχω το τηλ το αργότερο μέχρι τέλος της άλλης εβδομάδας......

Ανέφερα τις κακές αξιολογήσεις ιδιαίτερα τώρα τελευταία στο internet και το θέμα με BestPrice και με ενημέρωσε ότι όλες οι παραγγελίες εξυπηρετούνται και φάνηκε απορρημένη για τις κακές κριτικές.

Σχεδον την πίστεψα.

Θα επανέλθω με νεότερα.

Κι εγώ σχεδόν σε πιστεύω ότι δεν έχεις καμία σχέση με το μαγαζάκι. 

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Κι εγώ σχεδόν σε πιστεύω ότι δεν έχεις καμία σχέση με το μαγαζάκι. 

Την εμπειρία μου περιέγραψα αλλά δε μπορεις να διαχωρήσεις κάποια βασικά πράγματα.

Το ότι ήταν ευγενέστατη και μου είπε 1-2-3 πράγματα δε σημαίνει ότι τα ενστερνίζομαι κι ολας.

Το τι πιστεύεις για εμένα με αφηνει παγερά αδιάφορο.

Καλή σου μέρα

 

Επεξ/σία από Jac
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοκαρισμένος κυριολεκτικά από όλα αυτά που διαβάζω περί του συγκεκριμένου καταστήματος, δυστυχώς έπεσα και εγώ στην παγίδα τους με τις φθηνότερες τιμές που έχουν στα κινητά
τηλέφωνα. Όμως εμένα ή πολλούς άλλους παθόντες ποιoς μας προστατεύει? Η παραγγελία δεν έγινε από κάποιο άγνωστο site του εξωτερικού αλλά από το best price συγκρίνοντας τις τιμές
βρήκα τις καλύτερες στο JMCtech και στο perishop και για κακή μου τύχη παρήγγειλα από αυτούς. Να σημειώσω ότι παλιότερα είχα παραγγείλει έναν επεξεργαστή από το JMCtech και μου
ήρθε κανονικά στις προβλεπόμενες ημέρες παράδοσης. Τώρα πρoς το παρών δεν μπορώ να κινηθώ νομικά γιατί η παραγγελία έγινε στις 23-02-2024 και πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 30 εργάσιμες ημέρες από τον χρόνο παράδoσης που είχε το προϊόν. Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι όταν τους έστειλα email ρωτώντας για τον ακριβή χρόνο παράδoσης, ακριβώς την επόμενη ημέρα
με πήρε τηλέφωνο κάποια ευγενική κοπέλα με το όνομα Βάσω και με ενημέρωσε ότι ακόμα δεν γνωρίζει τον χρόνο αλλά ίσως το πάρω και νωρίτερα από τον προβλεπόμενο. Δηλαδή και
απατεώνες και μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα. Επίσης θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχει όντως φυσικό κατάστημα στην Λάρισα και αν έχει πάει κάποιος από εσάς εκεί. Τέλος να ευχαριστήσω όλους εδώ στο 
Forum για τις συμβουλές και τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε. Όταν θα έχω νεότερα θα επανέλθω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 minutes ago, mel154 said:

Σοκαρισμένος κυριολεκτικά από όλα αυτά που διαβάζω περί του συγκεκριμένου καταστήματος, δυστυχώς έπεσα και εγώ στην παγίδα τους με τις φθηνότερες τιμές που έχουν στα κινητά
τηλέφωνα. Όμως εμένα ή πολλούς άλλους παθόντες ποιoς μας προστατεύει? Η παραγγελία δεν έγινε από κάποιο άγνωστο site του εξωτερικού αλλά από το best price συγκρίνοντας τις τιμές
βρήκα τις καλύτερες στο JMCtech και στο perishop και για κακή μου τύχη παρήγγειλα από αυτούς. Να σημειώσω ότι παλιότερα είχα παραγγείλει έναν επεξεργαστή από το JMCtech και μου
ήρθε κανονικά στις προβλεπόμενες ημέρες παράδοσης. Τώρα πρoς το παρών δεν μπορώ να κινηθώ νομικά γιατί η παραγγελία έγινε στις 23-02-2024 και πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 30 εργάσιμες ημέρες από τον χρόνο παράδoσης που είχε το προϊόν. Αυτό που με εκνευρίζει περισσότερο είναι ότι όταν τους έστειλα email ρωτώντας για τον ακριβή χρόνο παράδoσης, ακριβώς την επόμενη ημέρα
με πήρε τηλέφωνο κάποια ευγενική κοπέλα με το όνομα Βάσω και με ενημέρωσε ότι ακόμα δεν γνωρίζει τον χρόνο αλλά ίσως το πάρω και νωρίτερα από τον προβλεπόμενο. Δηλαδή και
απατεώνες και μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα. Επίσης θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχει όντως φυσικό κατάστημα στην Λάρισα και αν έχει πάει κάποιος από εσάς εκεί. Τέλος να ευχαριστήσω όλους εδώ στο 
Forum για τις συμβουλές και τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε. Όταν θα έχω νεότερα θα επανέλθω. 

Δυστυχώς φίλε μου δεν σε προστατεύει κανένας οπως πχ αν είχες παραγγείλει από Skroutz+. 

Όλοι εδώ την έχουμε πατήσει επειδή από τη μια εμπιστευτηκαμε το μαγαζί, και τις υποσχέσεις/δεσμεύσεις που έχουν προσφερθεί. Κατ εμέ και κατόπιν εορτής κακώς, αλλά εδώ που φτάσαμε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάλι με πήραν την Δευτέρα τηλέφωνο (μια κυρία , από λογιστήριο είπε) να μου πουν  ότι το Σάββατο θα μου επιστρέψουν τα χρήματα και της δεύτερης παραγγελίας. Ελπίζω αυτην την φορά να τα βάλουν και να μην αναγκαστώ να περάσω από το κατάστημα ( δεν θα είναι ευχάριστο για κανέναν μας)  

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Ioannapop said:

Εμένα πάλι με πήραν την Δευτέρα τηλέφωνο (μια κυρία , από λογιστήριο είπε) να μου πουν  ότι το Σάββατο θα μου επιστρέψουν τα χρήματα και της δεύτερης παραγγελίας. Ελπίζω αυτην την φορά να τα βάλουν και να μην αναγκαστώ να περάσω από το κατάστημα ( δεν θα είναι ευχάριστο για κανέναν μας)  

Αντε να δούμε μπας και. 

 

Εκπλήσσομαι που Δευτέρα σε πήραν, πρέπει να είχα καλέσει τουλάχιστον 75 φορές μετρημένες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Αντε να δούμε μπας και. 

 

Εκπλήσσομαι που Δευτέρα σε πήραν, πρέπει να είχα καλέσει τουλάχιστον 75 φορές μετρημένες 

Άντε να δούμε αλλά δεν πιστεύω . Σάββατο κλειστά δεν είναι; 
Απο κινητό  με κάλεσαν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον Χρυσο Οδηγο  υπηρχαν μονο οι προσφατες αληθινες 80κριτικες με ενα αστερι  κατι το οποιο οπως και στο Best Price δεν υπαρχει πλεον.Που σημαινει οτι οσοι μπουν να δουν τις πληρωμενες κριτικες στο google θα την παταει κιαλλος κοσμος και απορω τι εχει γινει και δεν μπορεις να δημοσιευσεις πλεον κριτικες οπως και να βλεπεις τις νεοτερες και οχι αυτες που θελουν αυτοι να φερουν και καλα " ως χρισημη "πρωτες στην καταταξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...