Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Winter_Is_Coming said:

Εμενα παντως μου εστειλε ο κ. Περηφανης μηνυμα εδω μετα απο αναρτηση μου, ρωτησε τον αριθμο παραγγελιας και μετα εξαφανιστηκε. Μαλλον δεν ηταν αρκετα μεγαλο το ποσο ωστε να τον κινητοποιησει :P. Hταν η 2η παραγγελια μου απο το καταστημα με το κουπονι "δωρου" που εδωσε (+60 ευρω περιπου) και οχι καποιο iphone...

Πως τον λένε μπας και βρούμε άκρη και εμείς που κοντεύουμε να κλείσουμε τετράμηνο αναμονής; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

#54580 Παραγγελία

Περάσανε 25+ εργάσιμες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Πολλά τηλ και συμπληρωμένες φόρμες επικοινωνίας.

Πλήρωσα με την ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι θα το έχω σε 15-20 εργάσιμες. Αυτή ήταν η "συμφωνηθείσα συναλλαγή"

Αν δεν έχω το κινητό σε 1-2 μέρες πάμε για καταγγελίες σε όλουςτους αρμοδιους φορείς και όχι μόνο.

 

Επεξ/σία από Jac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλος ενας στον κουβα .
Μπας και να μαζευόσασταν να βγειτε σε κανα ευαγγελατο / καταγγελιες σκαι / αντ1 κλπκλπ  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασα ότι σήμερα είναι η μέρα που γράφουμε τους πελάτες στα @@ μας. Πρέπει να έχω πάρει πάνω από 85 τηλέφωνα από το πρωί, όλως τυχαίως δεν πιάνω γραμμή, ούτε μέιλ, ούτε στο Instagram που έστειλα, όλως τυχαίως ξαναλέω τη μέρα που υποτίθεται θα μου έστελναν τα κινητά μετά από τόσο καιρό. Μακάρι να μην είχα δουλειά και να πήγαινα μια βόλτα από εκεί πάνω, μονο αυτό. Εκπλήσσομαι που δεν έχει τσαντιστεί κάποιος σε σημείο να πάει να κάνει σοβαρή φασαρία στο μαγαζί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Ξέχασα ότι σήμερα είναι η μέρα που γράφουμε τους πελάτες στα @@ μας. Πρέπει να έχω πάρει πάνω από 85 τηλέφωνα από το πρωί, όλως τυχαίως δεν πιάνω γραμμή, ούτε μέιλ, ούτε στο Instagram που έστειλα, όλως τυχαίως ξαναλέω τη μέρα που υποτίθεται θα μου έστελναν τα κινητά μετά από τόσο καιρό. Μακάρι να μην είχα δουλειά και να πήγαινα μια βόλτα από εκεί πάνω, μονο αυτό. Εκπλήσσομαι που δεν έχει τσαντιστεί κάποιος σε σημείο να πάει να κάνει σοβαρή φασαρία στο μαγαζί 

Έχω πάρει άδεια από την δουλειά  για την επόμενη εβδομάδα . Αν δεν μπουν τα χρήματα μέχρι τότε, θα πάω εκδρομή στην Λάρισα να τα πούμε από κοντά με τον ιδιοκτήτη (και δεν επιστρέφω χωρίς αυτά) !

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ εδώ!

Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

24/1 Παραγγελία (#54850) μέσω του website ενός Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Dual SIM (12GB/512GB) Green EU και άμεση εξόφληση μέσω κάρτας. Η διαθεσιμότητα που αναφερόταν στην σελίδα τού προϊόντος ήταν "Σε απόθεμα".

25/1 Στέλνω email να τους ρωτήσω εάν γνωρίζουν πότε θα αποσταλεί το κινητό κι εάν θα μπορούσαν να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό αποστολής τής courier γιατί έχω διεύθυνση παραλαβής στην Κύπρο και υπάρχει ένα μικρό θεματάκι με τις courier.
Μου απάντησαν την ίδια ημέρα στο email και μου είπαν ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο και θα αποσταλεί σε 4 με 10 εργάσιμες ημέρες λόγω όγκου. (προφανώς εννοούσαν όγκου παραγγελιών κι όχι δέματος)

29/1 Λαμβάνω email ότι η κατάσταση της παραγγελίας μου βρίσκεται στη φάση τού picking.

8/2 Αφού προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους τηλεφωνικώς και δεν τα κατάφερα, στέλνω email και τους ζητάω να με ενημερώσουν γιατί δεν έχει γίνει ακόμα αποστολή τής παραγγελίας μου αφού μου είχαν πει ότι θα γίνει αποστολή της σε 4 - 10 εργάσιμες και πλέον είχαν περάσει οι 10 εργάσιμες και δεν είχε γίνει η αποστολή.
Λαμβάνω email την ίδια ημέρα χωρίς απάντηση όμως στην ερώτησή μου. Το email έγραφε ότι η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο διαλογής και να περιμένω να λάβω email τόσο το τιμολόγιο όσο και τον αριθμό αποστολής.
Έπειτα από την απάντηση αυτή, επιμένω να καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και καταφέρνω να μιλήσω με υπάλληλο. Η υπάλληλος δεν γνώριζε κάτι περισσότερο από το ότι η κατάσταση της παραγγελίας βρίσκεται στο στάδιο διαλογής και μου είπε ότι θα κάνει αίτημα στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου εντός της ημέρας.
ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ

9/2 Έπειτα από 2 ώρες και 40 λεπτά στην αναμονή καταφέρνω να βγάλω γραμμή. Η υπάλληλος μου λέει ότι δεν γνωρίζει κάτι περισσότερο για την παραγγελία μου κι όταν της ζήτησα να μιλήσω με κάποιον αρμόδιο να μπορέσει να με ενημερώσει, μου είπε ότι θα ενημερώσει τον υπεύθυνο τού καταστήματος κι ότι θα με καλέσει εντός της ημέρας.
ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ

12/2 Ξανά αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο μέχρις ότου καταφέρω να βγάλω γραμμή. Και πάλι η υπαλλήλος δεν γνωρίζει κάτι και θα προωθήσει το αίτημα στο αρμόδιο τμήμα για να επικοινωνήσουν μαζί μου.
Όσο περίμενα στην αναμονή στέλνω κι ένα email αναφέροντας την κατάσταση και ζητώντας για ακόμα μία φορά να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου τηλεφωνικά. 
Την ίδια μέρα με καλεί μία κυρία από το κατάστημα και με διαβεβαιώνει ότι εντός της εβδομάδας θα παραδοθεί η παραγγελία μου σε courier προς αποστολή και ότι θα με ενημερώσουν εντός της ημέρας από το αρμόδιο τμήμα για την ακριβή ημερομηνία αποστολής.
ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

13/2 Λαμβάνω ένα email ότι η παραγγελία μου βρίσκεται στο τελικό στάδιο της τιμολόγησης και συσκευασίας κι ότι εντός ολίγων ωρών θα λάβω email με το τιμολόγιο και τον αριθμό αποστολής.

14/2 Επικοινωνώ ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο να τους ρωτήσω τι γίνεται αφού έχει περάσει μία ολόκληρη μέρα και δεν έχω λάβει κάτι ακόμα. Η υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημέρωσε ότι όταν γράφει "εντός ολίγων ωρών" εννοεί έως 3 εργάσιμες ημέρες. Κι ότι ισχύει αυτό που μου είχε πει κι η κυρία που με είχε καλέσει στις 12/2 ότι δηλαδή θα το παραδόσουν στην courier ως το τέλος της βδομάδας.

16/2 Επικοινωνώ ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο αφού τελείωσε η βδομάδα και δεν το είχαν στείλει. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έχουν στείλει αφού μου είπαν ότι θέλει έως 3 εργάσιμες ημέρες, μου απάντησαν ότι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου δεν είναι 4 - 10 εργάσιμες μέρες όπως με είχαν ενημερώσει αλλά αντί αυτού είναι 15 - 30 εργάσιμες ημέρες γιατί είχα κάνει χρήση ενός εκπτωτικού κωδικού από το bestprice.gr. Μου είπε επίσης η υπάλληλος ότι απ' όσο γνωρίζει δεν γίνεται να κόψουν ενδοκηνοτικό τιμολόγιο και δεν ξέρει πώς το έκανα εγώ κι η τιμή που πλήρωσα ήταν χωρίς ΦΠΑ. Μου είπε θα επικοινωνήσει με το λογιστήριο και θα με καλέσει πίσω.
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ

19/2 Ξανά τηλέφωνο και μιλάω με την ίδια υπάλληλο που είχα μιλήσει και στις 16/2. Την ρωτάω εάν μίλησε με το λογιστήριο και μου είπε ότι έκανε αίτημα στις 16/2 να επικοιωνήσουν μαζί μου. Της ζήτησα για πολλοστή φορά εάν γίνεται να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και μου είπε ότι θα τον ενημερώσει και θα με καλέσει όταν επιστρέψει στο κατάστημα γιατί ήταν εκτός.
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ 

23/2 Στέλνω email και τους ρωτάω γιατί η παραγγελία μου είναι στην φάση της τιμολόγησης και συσκευασίας 10 ημέρες και να με ενημερώσουν εάν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

29/2 Τηλεφωνώ ξανά στο τηλεφωνικό κέντρο κι αφού τους ρωτάω τι γίνεται με την παραγγελία κι έχει αργήσει γιατί μιας και δεν την έχουν παραδόσει ακόμα στην courier αποκλείεται να την παραλάβω έως τις 5/3 που λήγει και το χρονικό περιθωρίο των 30 εργάσιμων ημερών. Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημερώνει ότι είχαν κάνει λάθος από το κατάστημα και ζήτησαν από την αποθήκη λάθος κινητό. Τώρα έχει ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία και θα περιμένουμε να έρθει το σωστό κινητό από την αποθήκη στο κατάστημα (εάν είναι διαθέσιμο φυσικά γιατί πλέον στο eshop έχει αλλάξει η διαθεσιμότητα).

1/3 Επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη στα Social Media κι ενώ με ρώτησε αριθμό παραγγελίας μετά άφαντος.

4/3 Τελευταία μέρα που προσπάθησα κι εγώ να βγάλω άκρη μαζί τους με το καλό αλλά δεν έχουν την πρόθεση να συνενοηθούμε. Μίλησα με το την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι τώρα δεν είναι διαθέσιμο το κινητό στην αποθήκη τους. Επειδή αυτοί έκανα την βλακεία και ζήτησαν λάθος κινητό από την αποθήκη έδωσαν αλλού το κινητό που έπρεπε να πάρω εγώ. Ενημέρωσα και τον ιδιοκτήτη με προσωπικό μήνυμα στο social media ότι αύριο θα κάνω κι εγώ την καταγγελία μου αλλά και claim στην τράπεζα για να μου επιστραφούν τα χρήματα άμεσα.

Το κινητό που παρήγγειλα στις 24/1 κι ήταν διαθέσιμο στην αποθήκη τους, στην Θεσσαλονίκη (έτσι μου είπαν), έκανε να φτάσει από την Θεσσαλονίκη στην Λάρισα 20 μέρες (έφτασε στις 13/2). Αφού όπως με ενημέρωσαν 29/2 ήταν λάθος το προϊόν, ζήτησαν από την αποθήκη να τους στείλει το σωστό. Σήμερα 4/3 ενημερώθηκα ότι τώρα πλέον δεν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή. Εάν δεν έγραφη ότι είναι άμεσα διαθέσιμο δεν θα το πλήρωνα. Συμβουλεύτηκα και δικηγόρο και πάνω στην αναφερόμενη διαθεσιμότητα θα πατήσω (έχω και email τους που με έχουν ενημερώσει ότι λόγω φόρτου θα αποσταλεί 10-14 εργάσιμες μέρες ) και θα διεκδικήσουμε περισσότερα από αυτά που πλήρωσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, falieris said:

Κι εγώ εδώ!

Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

24/1 Παραγγελία (#54850) μέσω του website ενός Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Dual SIM (12GB/512GB) Green EU και άμεση εξόφληση μέσω κάρτας. Η διαθεσιμότητα που αναφερόταν στην σελίδα τού προϊόντος ήταν "Σε απόθεμα".

25/1 Στέλνω email να τους ρωτήσω εάν γνωρίζουν πότε θα αποσταλεί το κινητό κι εάν θα μπορούσαν να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό αποστολής τής courier γιατί έχω διεύθυνση παραλαβής στην Κύπρο και υπάρχει ένα μικρό θεματάκι με τις courier.
Μου απάντησαν την ίδια ημέρα στο email και μου είπαν ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο και θα αποσταλεί σε 4 με 10 εργάσιμες ημέρες λόγω όγκου. (προφανώς εννοούσαν όγκου παραγγελιών κι όχι δέματος)

29/1 Λαμβάνω email ότι η κατάσταση της παραγγελίας μου βρίσκεται στη φάση τού picking.

8/2 Αφού προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους τηλεφωνικώς και δεν τα κατάφερα, στέλνω email και τους ζητάω να με ενημερώσουν γιατί δεν έχει γίνει ακόμα αποστολή τής παραγγελίας μου αφού μου είχαν πει ότι θα γίνει αποστολή της σε 4 - 10 εργάσιμες και πλέον είχαν περάσει οι 10 εργάσιμες και δεν είχε γίνει η αποστολή.
Λαμβάνω email την ίδια ημέρα χωρίς απάντηση όμως στην ερώτησή μου. Το email έγραφε ότι η παραγγελία βρίσκεται σε στάδιο διαλογής και να περιμένω να λάβω email τόσο το τιμολόγιο όσο και τον αριθμό αποστολής.
Έπειτα από την απάντηση αυτή, επιμένω να καλώ στο τηλεφωνικό κέντρο και καταφέρνω να μιλήσω με υπάλληλο. Η υπάλληλος δεν γνώριζε κάτι περισσότερο από το ότι η κατάσταση της παραγγελίας βρίσκεται στο στάδιο διαλογής και μου είπε ότι θα κάνει αίτημα στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου εντός της ημέρας.
ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ

9/2 Έπειτα από 2 ώρες και 40 λεπτά στην αναμονή καταφέρνω να βγάλω γραμμή. Η υπάλληλος μου λέει ότι δεν γνωρίζει κάτι περισσότερο για την παραγγελία μου κι όταν της ζήτησα να μιλήσω με κάποιον αρμόδιο να μπορέσει να με ενημερώσει, μου είπε ότι θα ενημερώσει τον υπεύθυνο τού καταστήματος κι ότι θα με καλέσει εντός της ημέρας.
ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ

12/2 Ξανά αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο μέχρις ότου καταφέρω να βγάλω γραμμή. Και πάλι η υπαλλήλος δεν γνωρίζει κάτι και θα προωθήσει το αίτημα στο αρμόδιο τμήμα για να επικοινωνήσουν μαζί μου.
Όσο περίμενα στην αναμονή στέλνω κι ένα email αναφέροντας την κατάσταση και ζητώντας για ακόμα μία φορά να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου τηλεφωνικά. 
Την ίδια μέρα με καλεί μία κυρία από το κατάστημα και με διαβεβαιώνει ότι εντός της εβδομάδας θα παραδοθεί η παραγγελία μου σε courier προς αποστολή και ότι θα με ενημερώσουν εντός της ημέρας από το αρμόδιο τμήμα για την ακριβή ημερομηνία αποστολής.
ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

13/2 Λαμβάνω ένα email ότι η παραγγελία μου βρίσκεται στο τελικό στάδιο της τιμολόγησης και συσκευασίας κι ότι εντός ολίγων ωρών θα λάβω email με το τιμολόγιο και τον αριθμό αποστολής.

14/2 Επικοινωνώ ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο να τους ρωτήσω τι γίνεται αφού έχει περάσει μία ολόκληρη μέρα και δεν έχω λάβει κάτι ακόμα. Η υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημέρωσε ότι όταν γράφει "εντός ολίγων ωρών" εννοεί έως 3 εργάσιμες ημέρες. Κι ότι ισχύει αυτό που μου είχε πει κι η κυρία που με είχε καλέσει στις 12/2 ότι δηλαδή θα το παραδόσουν στην courier ως το τέλος της βδομάδας.

16/2 Επικοινωνώ ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο αφού τελείωσε η βδομάδα και δεν το είχαν στείλει. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έχουν στείλει αφού μου είπαν ότι θέλει έως 3 εργάσιμες ημέρες, μου απάντησαν ότι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου δεν είναι 4 - 10 εργάσιμες μέρες όπως με είχαν ενημερώσει αλλά αντί αυτού είναι 15 - 30 εργάσιμες ημέρες γιατί είχα κάνει χρήση ενός εκπτωτικού κωδικού από το bestprice.gr. Μου είπε επίσης η υπάλληλος ότι απ' όσο γνωρίζει δεν γίνεται να κόψουν ενδοκηνοτικό τιμολόγιο και δεν ξέρει πώς το έκανα εγώ κι η τιμή που πλήρωσα ήταν χωρίς ΦΠΑ. Μου είπε θα επικοινωνήσει με το λογιστήριο και θα με καλέσει πίσω.
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ

19/2 Ξανά τηλέφωνο και μιλάω με την ίδια υπάλληλο που είχα μιλήσει και στις 16/2. Την ρωτάω εάν μίλησε με το λογιστήριο και μου είπε ότι έκανε αίτημα στις 16/2 να επικοιωνήσουν μαζί μου. Της ζήτησα για πολλοστή φορά εάν γίνεται να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και μου είπε ότι θα τον ενημερώσει και θα με καλέσει όταν επιστρέψει στο κατάστημα γιατί ήταν εκτός.
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ 

23/2 Στέλνω email και τους ρωτάω γιατί η παραγγελία μου είναι στην φάση της τιμολόγησης και συσκευασίας 10 ημέρες και να με ενημερώσουν εάν έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

29/2 Τηλεφωνώ ξανά στο τηλεφωνικό κέντρο κι αφού τους ρωτάω τι γίνεται με την παραγγελία κι έχει αργήσει γιατί μιας και δεν την έχουν παραδόσει ακόμα στην courier αποκλείεται να την παραλάβω έως τις 5/3 που λήγει και το χρονικό περιθωρίο των 30 εργάσιμων ημερών. Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημερώνει ότι είχαν κάνει λάθος από το κατάστημα και ζήτησαν από την αποθήκη λάθος κινητό. Τώρα έχει ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία και θα περιμένουμε να έρθει το σωστό κινητό από την αποθήκη στο κατάστημα (εάν είναι διαθέσιμο φυσικά γιατί πλέον στο eshop έχει αλλάξει η διαθεσιμότητα).

1/3 Επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη στα Social Media κι ενώ με ρώτησε αριθμό παραγγελίας μετά άφαντος.

4/3 Τελευταία μέρα που προσπάθησα κι εγώ να βγάλω άκρη μαζί τους με το καλό αλλά δεν έχουν την πρόθεση να συνενοηθούμε. Μίλησα με το την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι τώρα δεν είναι διαθέσιμο το κινητό στην αποθήκη τους. Επειδή αυτοί έκανα την βλακεία και ζήτησαν λάθος κινητό από την αποθήκη έδωσαν αλλού το κινητό που έπρεπε να πάρω εγώ. Ενημέρωσα και τον ιδιοκτήτη με προσωπικό μήνυμα στο social media ότι αύριο θα κάνω κι εγώ την καταγγελία μου αλλά και claim στην τράπεζα για να μου επιστραφούν τα χρήματα άμεσα.

Το κινητό που παρήγγειλα στις 24/1 κι ήταν διαθέσιμο στην αποθήκη τους, στην Θεσσαλονίκη (έτσι μου είπαν), έκανε να φτάσει από την Θεσσαλονίκη στην Λάρισα 20 μέρες (έφτασε στις 13/2). Αφού όπως με ενημέρωσαν 29/2 ήταν λάθος το προϊόν, ζήτησαν από την αποθήκη να τους στείλει το σωστό. Σήμερα 4/3 ενημερώθηκα ότι τώρα πλέον δεν υπάρχει διαθέσιμη συσκευή. Εάν δεν έγραφη ότι είναι άμεσα διαθέσιμο δεν θα το πλήρωνα. Συμβουλεύτηκα και δικηγόρο και πάνω στην αναφερόμενη διαθεσιμότητα θα πατήσω (έχω και email τους που με έχουν ενημερώσει ότι λόγω φόρτου θα αποσταλεί 10-14 εργάσιμες μέρες ) και θα διεκδικήσουμε περισσότερα από αυτά που πλήρωσα.

Τελικά σε όλους παρόμοια παραμύθια λένε. Μεγάλη ταλαιπωρία φίλε μου, και πραγματικά χωρίς λόγο... Το χειρότερο μακράν είναι αυτή η κοροϊδία. Με πειράζει προσωπικά περισσότερο από τους τρεις μήνες που ουσιαστικά περιμένω. 

 

Άκρη με το φιλότιμο δεν πρόκειται να βρεις, ούτε με την ελπίδα ότι θα φερθούν σωστά αυτή τη φορά. Σαν εσένα έχω συμβουλευτεί δικηγόρο με τη δική μου εμπειρία και εγώ θα βασιστώ στις ψευδείς παραδοχές ότι το χουν και στην αποστολή "φάντασμα" με ACS. 

 

Ελπίζω να βρούμε άκρη, τι να πω 

 

Επεξ/σία από Χρήστος Κοβ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, falieris είπε

Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

24/1 Παραγγελία (#54850) μέσω του website ενός Samsung Galaxy S23 Ultra 5G Dual SIM (12GB/512GB) Green EU και άμεση εξόφληση μέσω κάρτας. Η διαθεσιμότητα που αναφερόταν στην σελίδα τού προϊόντος ήταν "Σε απόθεμα".

25/1 Στέλνω email να τους ρωτήσω εάν γνωρίζουν πότε θα αποσταλεί το κινητό κι εάν θα μπορούσαν να μου στείλουν άμεσα τον αριθμό αποστολής τής courier γιατί έχω διεύθυνση παραλαβής στην Κύπρο και υπάρχει ένα μικρό θεματάκι με τις courier.
Μου απάντησαν την ίδια ημέρα στο email και μου είπαν ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο και θα αποσταλεί σε 4 με 10 εργάσιμες ημέρες λόγω όγκου. (προφανώς εννοούσαν όγκου παραγγελιών κι όχι δέματος)

16/2 Επικοινωνώ ξανά με το τηλεφωνικό κέντρο αφού τελείωσε η βδομάδα και δεν το είχαν στείλει. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το έχουν στείλει αφού μου είπαν ότι θέλει έως 3 εργάσιμες ημέρες, μου απάντησαν ότι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου δεν είναι 4 - 10 εργάσιμες μέρες όπως με είχαν ενημερώσει αλλά αντί αυτού είναι 15 - 30 εργάσιμες ημέρες γιατί είχα κάνει χρήση ενός εκπτωτικού κωδικού από το bestprice.gr. Μου είπε επίσης η υπάλληλος ότι απ' όσο γνωρίζει δεν γίνεται να κόψουν ενδοκηνοτικό τιμολόγιο και δεν ξέρει πώς το έκανα εγώ κι η τιμή που πλήρωσα ήταν χωρίς ΦΠΑ. Μου είπε θα επικοινωνήσει με το λογιστήριο και θα με καλέσει πίσω.
ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΠΟΤΕ

Για το ίδιο το κατάστημα έχουν γραφτεί πολλά στο εδώ θέμα. Από την άλλη όμως διαβάζουμε και τρελά πράγματα από τον ίδιο τον κόσμο.

Οταν 16/2, απάντησαν το κουφό περί 15-30 εργάσιμες ημέρες(σε άμεσα διαθέσιμο προιον), γιατί δεν ζητήσατε επι τόπου επιστροφή χρημάτων/ακύρωση παραγγελίας, και το αφήσατε μέχρι και κοντά 2.5 εβδομάδες μετά?

Στις 29/2(δηλαδή 35ημέρες μετά την παραγγελία), αφού είδατε πλέον ξεκάθαρα ότι το κατάστημα σας κοροίδευε, γιατί δεν ακυρώσατε την παραγγελία μετά από όλα αυτά, μόνο συνεχίσατε να περιμένετε και άλλες ημέρες, μήπως και έρθει το προϊόν? 

 Επρεπε να περάσει κοντά 1.5 μήνας για να καταλάβει κάποιος ότι τον κοροιδεύουν, και να τραβήξει όλα τα παραπάνω?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Παθών και εγώ του perishop και του Περηφάνη.

Παραγγελία κινητού στις 13/01/24 και καμία απάντηση/ενημέρωση σε mail και τηλέφωνα.

Από τις 30/01/24 έχω ακυρώσει την παραγγελία και περιμένω τα χρήματα μου.

Στις 23/02/24 μου στέλνουν ένα δέμα με boxnow το οποίο αρνούμαι να παραλάβω και ζητάω επιστροφή στον αποστολέα.

Στέλνω mail στο κατάστημα λέγοντας τους ότι έχω κάνει ακύρωση 2 εβδομάδες πριν, και πως δεν δέχομαι την αποστολή και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. (Αφού κάλεσα 10 φορές και δεν το σήκωσαν ή το έκλειναν)

Την ιδια μέρα, μου στέλνει ο Περηφάνης το ίδιο μειλ copy-paste (όπως έχει στείλει σε όλους), με δωροεπιταγή.

Του απαντάω πως αρνούμαι την παράλαβή του δέματος και της δωροεπιταγής, και ότι θέλω τα χρήματα μου πίσω.

Την επόμενη μέρα το πρωι (Σάββατο) με παίρνει μια κοπέλα απο το κατάστημα να με ρωτήσει αν είναι ολα εντάξει με το κινητό (σαν να μην τρέχει τιποτα). Της απαντάω ότι δεν έχω παραλάβει τιποτα και πως αρνούμαι να παραλάβω μιας και έχω ζήτήσει επιστροφή χρημάτων απο τις 30/01. Μου λέει ότι θα το κοιτάξει και θα με καλέσει. Προφανώς και δεν με κάλεσε ποτε!

02/03/24 μαθαίνω από boxnow ότι το δέμα έχει χαθεί κατά την επιστροφή και πως ενημερώθηκε ο αποστολέας για αποζημίωση.

Έχω πάρει δεκάδες τηλέφωνα και δεν το σηκώνουν, όπως και στα mail που έχω στείλει σε αυτόν και στο μαγαζάκι του.

Σήμερα έκανα καταγγελία στο Συνήγορος του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr) και προτείνω σε όλους όσους έχουν ζημιωθεί να κάνουν το ίδιο, μπας και σταματήσει η ταλαίπα μας και πάρουμε τα χρήματα μας πίσω.

  1. Αυτεπάγγελτες υποθέσεις
    1. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μπορεί να επιληφθεί υποθέσεων της αρµοδιότητάς του αυτεπαγγέλτως, ιδίως όταν από την επιχειρηµατική συµπεριφορά κάποιων προμηθευτών, θίγεται µεγάλος αριθµός καταναλωτών.

 

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, PoutsBlue said:

Καλησπέρα.

Παθών και εγώ του perishop και του Περηφάνη.

Παραγγελία κινητού στις 13/01/24 και καμία απάντηση/ενημέρωση σε mail και τηλέφωνα.

Από τις 30/01/24 έχω ακυρώσει την παραγγελία και περιμένω τα χρήματα μου.

Στις 23/02/24 μου στέλνουν ένα δέμα με boxnow το οποίο αρνούμαι να παραλάβω και ζητάω επιστροφή στον αποστολέα.

Στέλνω mail στο κατάστημα λέγοντας τους ότι έχω κάνει ακύρωση 2 εβδομάδες πριν, και πως δεν δέχομαι την αποστολή και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. (Αφού κάλεσα 10 φορές και δεν το σήκωσαν ή το έκλειναν)

Την ιδια μέρα, μου στέλνει ο Περηφάνης το ίδιο μειλ copy-paste (όπως έχει στείλει σε όλους), με δωροεπιταγή.

Του απαντάω πως αρνούμαι την παράλαβή του δέματος και της δωροεπιταγής, και ότι θέλω τα χρήματα μου πίσω.

Την επόμενη μέρα το πρωι (Σάββατο) με παίρνει μια κοπέλα απο το κατάστημα να με ρωτήσει αν είναι ολα εντάξει με το κινητό (σαν να μην τρέχει τιποτα). Της απαντάω ότι δεν έχω παραλάβει τιποτα και πως αρνούμαι να παραλάβω μιας και έχω ζήτήσει επιστροφή χρημάτων απο τις 30/01. Μου λέει ότι θα το κοιτάξει και θα με καλέσει. Προφανώς και δεν με κάλεσε ποτε!

02/03/24 μαθαίνω από boxnow ότι το δέμα έχει χαθεί κατά την επιστροφή και πως ενημερώθηκε ο αποστολέας για αποζημίωση.

Έχω πάρει δεκάδες τηλέφωνα και δεν το σηκώνουν, όπως και στα mail που έχω στείλει σε αυτόν και στο μαγαζάκι του.

Σήμερα έκανα καταγγελία στο Συνήγορος του Καταναλωτή (synigoroskatanaloti.gr) και προτείνω σε όλους όσους έχουν ζημιωθεί να κάνουν το ίδιο, μπας και σταματήσει η ταλαίπα μας και πάρουμε τα χρήματα μας πίσω.

  1. Αυτεπάγγελτες υποθέσεις
    1. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή μπορεί να επιληφθεί υποθέσεων της αρµοδιότητάς του αυτεπαγγέλτως, ιδίως όταν από την επιχειρηµατική συµπεριφορά κάποιων προμηθευτών, θίγεται µεγάλος αριθµός καταναλωτών.

 

Τυχερός που σου ήρθε η boxnow τουλάχιστον. Εγώ μετά από 200 τηλέφωνα μου λένε τώρα ότι δεν έχει σκαναριστει το barcode και δεν ξέρουν αν το έχει πάρει η boxnow η αν το έχουν ξεχάσει στην αποθήκη, λες και είναι άσχετοι στη boxnow και στο perishop είναι όλοι οι έξυπνοι. 

 

Σήμερα κι όλας συμπληρώνω την αίτηση όπως είπες στον συνήγορο, μπας και ξεμπερδεψουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελια #47270 και εγώ με την σειρά μου έκανα παραγγελία από τις 8 Δεκεμβρίου, μέχρι σήμερα μετά από αμέτρητα τηλέφωνα και mail δεν έχω καμία ενημέρωση για το πότε θα παραλάβω...Έχει γίνει και από πλευράς μου καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όπου να ναι θα σκάσει το πυραμιδικό Μπομπα-κι, ακόμα ένας που έβγαλε τα λεφτά έξω και άντε βρείτε τον. το πολύ πολύ να έχει αφήσει κάναν αυτοφωράκια υπάλληλο πίσω για όταν γίνει έλεγχος των αρχών.

atomic bomb explosion GIF

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, greekfragma είπε

όπου να ναι θα σκάσει το πυραμιδικό Μπομπα-κι, ακόμα ένας που έβγαλε τα λεφτά έξω και άντε βρείτε τον. το πολύ πολύ να έχει αφήσει κάναν αυτοφωράκια υπάλληλο πίσω για όταν γίνει έλεγχος των αρχών.

atomic bomb explosion GIF

 

Μα γιατί το λες αυτο! Βλέπω πως έχει βραβευτεί με τους (χαρτ)Αετούς του εμπορίου Perishop.gr - Lárisa - Αετοί του εμπορίου (aetoitouemporiou.eu)

 

25 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε

Τυχερός που σου ήρθε η boxnow τουλάχιστον. Εγώ μετά από 200 τηλέφωνα μου λένε τώρα ότι δεν έχει σκαναριστει το barcode και δεν ξέρουν αν το έχει πάρει η boxnow η αν το έχουν ξεχάσει στην αποθήκη, λες και είναι άσχετοι στη boxnow και στο perishop είναι όλοι οι έξυπνοι. 

 

Σήμερα κι όλας συμπληρώνω την αίτηση όπως είπες στον συνήγορο, μπας και ξεμπερδεψουμε

Δεν μου ήρθε τίποτα με boxnow γιατι δεν παρέλαβα ποτε! Οποτε δεν γνωρίζω καν τι μου έστειλαν και στο τέλος χάθηκε στην επιστροφή όπως ενημερώθηκα. Το θέμα είναι ότι ο Περηφάνης θα αποζημιώθει απο το boxnow για το χαμένο δέμα (έτσι μου είπαν απο το boxnow)..εγώ πάλι ακόμα περιμένω..

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, PoutsBlue said:

Μα γιατί το λες αυτο! Βλέπω πως έχει βραβευτεί με τους (χαρτ)Αετούς του εμπορίου Perishop.gr - Lárisa - Αετοί του εμπορίου (aetoitouemporiou.eu)

 

Δεν μου ήρθε τίποτα με boxnow γιατι δεν παρέλαβα ποτε! Οποτε δεν γνωρίζω καν τι μου έστειλαν και στο τέλος χάθηκε στην επιστροφή όπως ενημερώθηκα. Το θέμα είναι ότι ο Περηφάνης θα αποζημιώθει απο το boxnow για το χαμένο δέμα (έτσι μου είπαν απο το boxnow)..εγώ πάλι ακόμα περιμένω..

Πω κατάλαβα... Τι να πω παιδιά εχω πραγματικά απηυδήσει. Έκανα και εγώ μόλις την καταγγελία, χωρίς να ξέρω αν θα βγει κάτι. Αμφιβάλλω αν θα νοιαστουν καν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...