StergiosGeo Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, hasiotis_john είπε Καλησπέρα και από μένα, να πω και γω την γνώμη μου για το συγκεκριμένο κατάστημα που πραγματικά μου άφησε τόσο θετική εντύπωση που ήδη έκανα παραγγελία και άλλο ένα κινητού. Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κάποιον, ούτε διαφήμιση να κάνω, ούτε γνωρίζω τους ιδιοκτήτες ή μου έταξαν κάτι ή οτιδήποτε άλλο, εξάλλου με γνωρίζετε τόσα χρόνια από τις αγγελίες. Έκανα παραγγελία ολοκαίνουργιο μοντέλο που σχεδόν δεν ήρθε ετοιμοπαράδοτο στα μεγάλα καταστήματα και μου το έφεραν σε μια βδομάδα μέσα (θα ερχόταν και νωρίτερα, αλλά έπεσε σε ΣΚ και είμαι και σε νησί). Όλα έγιναν τσακ μπαμ, έριξα παραγγελία, μου ήρθε tracking, παρέλαβα από ACS σε ασφαλή συσκευασία, Ευρωπαϊκό μοντέλο, απόδειξη με το ΙΜΕΙ ν' αναγράφετε πάνω, ΌΛΑ κομπλέ... Όποιος θέλει λεπτομέρειες να μου στείλε pm να του δείξω φωτογραφίες από την παραγγελία στο site και την απόδειξη/ συσκευασία πότε παρέλαβα. Το μόνο που φαντάζομαι για το χαμό που γίνεται λίγο που είδα μερικές σελίδες εδώ, είναι ότι θα έχουν εκατοντάδες+ παραγγελίες την ημέρα λόγο χαμηλών τιμών και μπούκωσαν οι λίστες αναμονής, ειδικά να αναρωτηθεί κανείς ότι τα κινητά αυτά έρχονται από εξωτερικό. 2 κινητά πήρα τα τελευταία χρόνια από Αμαζον (Γερμανίας και Ισπανίας) και περίμενα 1 μήνα ακριβώς για να τα παραλάβω, στην τότε παραγγελία έλεγε πως θα τα έπαιρνα σε 10 περίπου μέρες. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αργοπορία μπορεί να τύχει και σε άλλα καταστήματα, μην αρχίσω να λέω και για τις μεγάλες αλυσίδες γιατί θα πιάσουμε 100 σελίδες. Κάθε χρόνο που παίρνω IPhone από Κωτσόβολο, Πλαισιο, Γερμανο μου βγάζουν την πίστη μέχρι να παραλάβω! (μιλάω για καθυστέρηση ακόμα και ενάμιση μήνα+) Όσο για το Perishop θα του δώσω και άλλη ευκαιρία και μετά θα κρίνω ξανά.. Φιλε δεν σε γνωριζω εγω προσωπικα αλλα θα σε παροτρυνω με τα 1000 να πας να παιξεις τζοκερ γιατι εισαι απο τους μοναδικους που εκαναν παραγγελια απο αυτο το καταστημα και παρελαβαν σε τετοιο χρονικο διαστημα χωρις καταγγελια στο υπουργειο. Εχω παραγγελια με αμεσα διαθεσιμα προιοντα απο δεκεμβριο. Απο οτι φαινεται δεν πρεπει να ειμαι και ο μονος γιατι αμα φιλτραρεις κατα νεοτερα στις κριτικες του μαγαζιου στο Google θα μετρησεις απειρες αρνητικες ΣΕΡΙ οτι δεν παραδιδει. Αμα κανεις μια βολτα και δεις κριτικες στον χρυσο οδηγο, στο best price που θαβονται απο μη επαληθευμενες 5αστερες «αξιολογησεις» μεχρι και στο τικτοκ γινεται χαμος μου εχει πεταξει πανω απο 5 βιντεακια που ολοι κραζουν το καταστημα με 1000+ ατομα στα σχολια σε καθε βιντεο να κραζουν επισης οτι την πατησαν. Δεν διαφωνω οτι εσυ μπορει να εξυπηρετιθηκες αξογα και να γραφεις την εμπειρια σου αλλα η περιπτωση σου απο τα λιγα που εχω καταλαβει ειναι 1/1000 δυστυχως... Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου από StergiosGeo 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gotzilas Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Καλημέρα παίδες. Έχω μετακόμιση γι'αυτό δεν είχα ώρα να γράψω. Από ότι έχω καταλάβει στην όλη φάση: Στο bestprice υπάρχει γτ απλά είναι το μαγαζί με τις περισσότερες παραγγελίες αλλά και τις περισσότερες καταγγελίες.Προσπαθει να κάνει πράγματα και να εξελιχθεί σαν κατάστημα προϊόντων τεχνολογίας με ολιγομελή προσωπικό και έχοντας, όντως,τις καλύτερες τιμές της αγοράς, εκεί χτυπάει. Εγώ είχα θέμα ότι το 4-10 εργάσιμες έγινε ένας μήνας+ και φοβήθηκα για τα λεφτά μου. Λεφτά δεν χάνεις, απλά αν θέλεις η παραγγελία να σου έρθει γρήγορα μάλλον δεν είναι αυτό το κατάστημα, εκτός και αν επιληφθεί του θέματος σου ο ίδιος. Βλέπω ότι εδώ και μέρες έχει αλλάξει την διαθεσιμότητα και γράφει πλέον το σωστό στα προϊόντα του δηλαδή 15-30 εργάσιμες. Τώρα στα iPhone 14-15 και σε άλλα "must" προϊόντα,που όλοι θέλουν να τα πάρουν 200-300€ κάτω και σε 2 εβδομάδες μάλλον αυτό από ότι κατάλαβα δεν είναι εφικτό. Έγινε χαμός στις γιορτές και δέχθηκε παραγγελίες που δέχονται τα μεγαλύτερα καταστήματα της χώρας με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει και βλέπουμε τα αποτελέσματα! Προσπαθειστε να βρείτε τον ίδιο και να λύσει το θέμα σας, εγώ πάντως με το που ήρθα σε επαφή το έλυσε σε μία μέρα και μου εξήγησε ότι καταβάλει τεράστιες προσπάθειες για να καταφέρει και τα δύο δηλαδή και τις καλύτερες τιμές της αγοράς και να βελτιώσει τον χρόνο παράδοσης. Μου έδειξε ότι προσπαθεί και θέλει να μας κάνει όλους καλά. Ένα είναι σίγουρο, λεφτά δεν θα χάσει κανένας, τώρα αν αξίζει αυτό το ψυχοφθόρο,τι να πω... είναι ένα δύσκολο κομμάτι που εγώ επιτέλους έπαθα και έμαθα. Έγινα πιο σοφός στα του ηλεκτρονικού εμπορίου και έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία καθώς έκανα και άλλη μία παραγγελία. Ελπίζω να βρει μια λύση άμεσα για όλους. Ελπίζω να βλέπει και να διορθώσει τα κακώς κείμενα, τουλάχιστον για τους ανθρώπους που περιμένουν, όπως λένε,τα προϊόντα εδώ και 3 μήνες!! Θ.Π σε παρακαλώ εκ μέρους όλων να διεκπεραιώσεις τα θέματα όλων των παιδιών, καταλαβαίνω ότι θέλετε, ελπίζω τώρα και στο μέλλον να μπορείτε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elkat Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 16 λεπτά πριν, gotzilas είπε Καλημέρα παίδες. Έχω μετακόμιση γι'αυτό δεν είχα ώρα να γράψω. Από ότι έχω καταλάβει στην όλη φάση: Στο bestprice υπάρχει γτ απλά είναι το μαγαζί με τις περισσότερες παραγγελίες αλλά και τις περισσότερες καταγγελίες.Προσπαθει να κάνει πράγματα και να εξελιχθεί σαν κατάστημα προϊόντων τεχνολογίας με ολιγομελή προσωπικό και έχοντας, όντως,τις καλύτερες τιμές της αγοράς, εκεί χτυπάει. Εγώ είχα θέμα ότι το 4-10 εργάσιμες έγινε ένας μήνας+ και φοβήθηκα για τα λεφτά μου. Λεφτά δεν χάνεις, απλά αν θέλεις η παραγγελία να σου έρθει γρήγορα μάλλον δεν είναι αυτό το κατάστημα, εκτός και αν επιληφθεί του θέματος σου ο ίδιος. Βλέπω ότι εδώ και μέρες έχει αλλάξει την διαθεσιμότητα και γράφει πλέον το σωστό στα προϊόντα του δηλαδή 15-30 εργάσιμες. Τώρα στα iPhone 14-15 και σε άλλα "must" προϊόντα,που όλοι θέλουν να τα πάρουν 200-300€ κάτω και σε 2 εβδομάδες μάλλον αυτό από ότι κατάλαβα δεν είναι εφικτό. Έγινε χαμός στις γιορτές και δέχθηκε παραγγελίες που δέχονται τα μεγαλύτερα καταστήματα της χώρας με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταπεξέλθει και βλέπουμε τα αποτελέσματα! Προσπαθειστε να βρείτε τον ίδιο και να λύσει το θέμα σας, εγώ πάντως με το που ήρθα σε επαφή το έλυσε σε μία μέρα και μου εξήγησε ότι καταβάλει τεράστιες προσπάθειες για να καταφέρει και τα δύο δηλαδή και τις καλύτερες τιμές της αγοράς και να βελτιώσει τον χρόνο παράδοσης. Μου έδειξε ότι προσπαθεί και θέλει να μας κάνει όλους καλά. Ένα είναι σίγουρο, λεφτά δεν θα χάσει κανένας, τώρα αν αξίζει αυτό το ψυχοφθόρο,τι να πω... είναι ένα δύσκολο κομμάτι που εγώ επιτέλους έπαθα και έμαθα. Έγινα πιο σοφός στα του ηλεκτρονικού εμπορίου και έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία καθώς έκανα και άλλη μία παραγγελία. Ελπίζω να βρει μια λύση άμεσα για όλους. Ελπίζω να βλέπει και να διορθώσει τα κακώς κείμενα, τουλάχιστον για τους ανθρώπους που περιμένουν, όπως λένε,τα προϊόντα εδώ και 3 μήνες!! Θ.Π σε παρακαλώ εκ μέρους όλων να διεκπεραιώσεις τα θέματα όλων των παιδιών, καταλαβαίνω ότι θέλετε, ελπίζω τώρα και στο μέλλον να μπορείτε. 😂😂😂😂 δεν πιστεύω αυτά που διαβάζω!!! Θέλει να διεκπεραιώσει τα θέματα που ΑΥΤΟΣ προκαλεί αλλά δεν μπορεί; Αλήθεια τώρα;;; Συγγνώμη αλλά με προκαλείτε να βάλω την επικοινωνία με τον ιδιοκτήτη που εκείνος ξεκίνησε! Ο άνθρωπος έχει κανει επιστήμη το ψέμα, το έχει πάει σε άλλο επίπεδο, σε φυσιολογικές χώρες δεν θα είχε ούτε πινέζα, όχι κατάστημα! Τελευταια πο@στια του, πάει στο best price κ σχολιάζει σε 5αστερες κριτικές του 2022 κ αρχες 2023 για να τις φέρει μπροστά, είναι απίστευτος μιλάμε, η κουτοπονηρη βλαχιά προσωποποιημένη! (από τότε τα ίδια έκανε αφού είχαν βέβαια 5 αστέρια αλλά μετά από το χτικιο/κουπόνια, κτλ)!!! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Super Moderators Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 17 hours ago, hasiotis_john said: Όσο για το Perishop θα του δώσω και άλλη ευκαιρία και μετά θα κρίνω ξανά.. Δεν θα στο πρότεινα. Η όλη φάση βρωμάει "πυραμίδα", κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είσαι ξανά τυχερός... 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
neyromantis Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Τελευταίο iPhone σε αυτήν την τιμή, ούτε ο παρακάτω … Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου από neyromantis 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο λένε μερικοί ότι προσπαθεί και ότι νοιάζεται και ότι δεν θα χάσουμε τα λεφτά μας. Ότι όχι μόνο αυτός αλλά και όλο του το προσωπικό δεν έχουν τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να πουν "ξέρεις κάτι ρε φιλε, δεν έχω το κινητό σου και το περιμένω σε δύο βδομάδες να μου έρθει από την Χ χώρα. Θες να περιμένεις ή δεν θες;". Αν ήταν έτσι, δεν θα είχε κανένας λόγο να παραπονιέται γιατί θα ήξερε τι παίζει εξ αρχής. Αλλά αντ' αυτού, προτιμάνε να σε κοροϊδεύουν και οριακά να προσβάλλουν την νοημοσύνη σου με "μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα το έχετε, μαξ αρχές της επόμενης", να χρησιμοποιούν τεχνάσματα με ACS μπας και καθησυχάσουν κανέναν και πάρουν παράταση καμία βδομάδα ακόμα, και κενές ελπίδες και υποσχέσεις. Δεν έχω ξανασυναντησει τόσο άθλια εμπειρία αγοράς ποτέ στη ζωή μου με το χέρι στην καρδιά. Για γαμ@@να εταιρικά κινητά που στο τέλος της ημέρας ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τα έχω για να κάνω τη δουλειά μου, πράγμα που δεν σέβεται στο ελάχιστο (για άλλη μια φορά). Δεν πειράζει όμως, για όλους έχει ο Θεός. Σε τελική ανάλυση, τα 200-300 ευρώ που γλύτωσα θα πάνε αύριο στον δικηγόρο μου για να το πάμε έτσι. Εκτιμώ μέσα στην εβδομάδα, και αφού του δώσω όλα τα στοιχεία που έχω σχετικά με το Περισοπ και τον κ. Περηφάνη, θα έχει έτοιμη μια αγωγή, ενώ παράλληλα θα ακολουθήσω και τα βήματα που είπατε πριν περί καταγγελίας στον συνήγορο του καταναλωτή. Ως εδώ παιδιά, είπαμε να στηρίξουμε, να καταλάβουμε, αλλά όταν έχεις τον άνθρωπο που στηρίζει γραμμένο στα @@ σου, αυτά θα πάρεις και στο τέλος. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Panikos22 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Παιδιά καλησπέρα, Έχω update, σήμερα μόλις επέστρεψαν τα χρήματα μου (από 15/11/23). Προηγήθηκε αρνητική αξιολόγηση στο google, στον xo, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και στο υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων. Επικοινώνησε μια κυρία μαζί μου την Παρασκευή και μου είπε ότι θα γίνει η επιστροφή και αν και αρχικά δεν την πίστεψα, σήμερα όντως έγινε. Ελπίζω να επιστρέψαν στην κανονικότητα και να λυθεί το θέμα για όλους σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Pitoo Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Την πυραμίδα του Χέοπα έπρεπε να έχει για λογότυπο ο κύριος γιατί περί αυτού πρόκειται . Για αυτό πασχίζει να μην κλείσει και επιστρέφει λεφτά σε κάποιους για να διατηρήσει το σύστημα . Αλλιως θα είχε βαρέσει το κανόνι και θα τα έτρωγε ήδη εκεί σε τρίτο δεύτερα μαγαζιά και μπουζούκια της Λάρισας Επεξ/σία 26 Φεβρουαρίου από Pitoo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από Arkin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Άμα θέλετε να μιλήσετε για κοροϊδία, πήρα τώρα και μου λένε -ακούστε εδω- ότι έχει έρθει μόνο η μία συσκευή, και περιμένουν τη δεύτερη για να τις στείλουν πακέτο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Άμα θέλετε να μιλήσετε για κοροϊδία, πήρα τώρα και μου λένε -ακούστε εδω- ότι έχει έρθει μόνο η μία συσκευή, και περιμένουν τη δεύτερη για να τις στείλουν πακέτο. Χαχαχαχαχα το τερματισαν. Σε πιο τηλεφωνο πηρες. Δεν το σηκωνουν με τιποτα 10 φορες πηρα. Εστειλα παλι αιτημα ακυρωσης. Τρελο δουλεμα μας κοροιδευουν μεσα στα ματια μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Χρήστος Κοβ. Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Σε αυτό που έχουν στο google, +30 241 020 0610. Χτυπάει, κλείνουν, και παίρνω καπάκια, στις οκτώ φορές το σήκωσαν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) ... Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου από Arkin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 16 ώρες πριν, Χρήστος Κοβ. είπε Αλλά αντ' αυτού, προτιμάνε να σε κοροϊδεύουν και οριακά να προσβάλλουν την νοημοσύνη σου με "μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα το έχετε, μαξ αρχές της επόμενης", να χρησιμοποιούν τεχνάσματα με ACS μπας και καθησυχάσουν κανέναν και πάρουν παράταση καμία βδομάδα ακόμα, και κενές ελπίδες και υποσχέσεις. Δεν έχω ξανασυναντησει τόσο άθλια εμπειρία αγοράς ποτέ στη ζωή μου με το χέρι στην καρδιά. Για γαμ@@να εταιρικά κινητά που στο τέλος της ημέρας ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να τα έχω για να κάνω τη δουλειά μου, πράγμα που δεν σέβεται στο ελάχιστο (για άλλη μια φορά). Ποια νοημοσύνη ρε παιδιά??? Είμαστε σε χώρα με 24% ΦΠΑ. Είναι δυνατόν να βλέπει κάποιος τέτοια τεράστια διαφορά τιμών και να μην είναι καχύποπτος?? 300ευρώ διαφορά μεταξύ skroutz και bestprice και ορισμένοι για να την δικαιολογήσουν, έλεγαν ότι φταίει το skroutz που ζητάει περισσότερα. 1100ευρω πχ έχει στο Γερμανικό amazon σε έκπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
shape Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου Καλησπέρα. Είμαι και εγώ παθών. Έχω κάνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα τον Δεκέμβριο του 2023 και 2 μήνες μετά δεν έχω παραλάβει τίποτα. Η διαθεσιμότητα στη σελίδα του προϊόντος παραμένει μέχρι και σήμερα: Παράδοση σε 1-3 ημέρες. Έχω στείλει πολλά email αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ. Πριν 20 ημέρες κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά με μια κοπέλα, η οποία μου είπε οτι για να μου επιστρέψουν τα χρήματα θα πρέπει να συμπληρώσω μια φόρμα στο site τους. Την συμπλήρωσα αλλά τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ. Σήμερα προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και καταγγελία. Έκανα και αρνητική κριτική στο Google αλλά δεν δημοσιεύθηκε. Μου εμφανίζει το μήνυμα "Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς. Η δημοσίευση ενδέχεται να ενεργοποιηθεί ξανά αργότερα." Η τελευταία κριτική που υπάρχει είναι πριν 6 ημέρες, οπότε υποθέτω ότι λόγω των πολλών αρνητικών κριτικών η Google έχει κλειδώσει προσωρινά τις δημοσιεύσεις: Αναφορά σε κείμενο Short-term restrictions Posting may be turned off for a particular place for a short period of time to help protect the place or area from a spike in irrelevant or offensive content (for example, during a real-world event that attracts off-topic commentary on a particular place). We monitor the place and when we see the abuse attempts and the risk of policy-violating content subside, we lift the restrictions. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις