Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Panikos22 said:

Ρε παιδιά πως επικοινωνείτε ακόμα με το κατάστημα? Εγώ παίρνω 20 φορές την μέρα και δεν σηκώνουν. Ούτε στο σταθερό που βάλανε τώρα, ούτε στο παλιό, ούτε στο κινητό που έχει αν ψάξεις την εταιρία στο google. Έχω παραγγείλει και εγώ ένα iphone από 15/11/23 και ούτε κινητό ούτε λεφτά στέλνουν. Έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή αλλά δεν είχα απάντηση. 

Στο τηλέφωνο που έχουν στο Google, θέλει επιμονή όμως, με το που στο κλείνουν ξανά και ξανά. Δουλεύει για εμένα, όχι ότι παίρνω κάποια σαφή απάντηση... 

Επεξ/σία από Χρήστος Κοβ.
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πραγματοποίησα καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης και με ενημέρωσαν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία πως το κατάστημα αυτό έχει πολλές καταγγελίες και το διερευνούν. Ακόμα, ο υπάλληλος μου ανέφερε πως όσες περισσότερες είναι οι καταγγελίες τόσο μεγαλύτερο είναι και το πρόστιμο που βάζουν.  Έκανα την παραγγελία μου με χρήση δωροεπιταγής στης 13/1 λόγω καθυστέρησης προηγούμενου κινητού. Από το υπουργείο με ενημέρωσαν πως σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση δωροεπιταγής πρέπει να επιστρέφεται όλο το ποσό και να υπάρχουν σαφείς όροι στην ιστοσελίδα για τους όρους χρήσης της που το perishop δεν έχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αχα, δλδ μου χρωστάει και 200 ευρώ για την "δωροεπιταγή", εννοείται θα το προχωρήσω.

Βάσει των νέων εξελίξεων, καταλαβαίνουμε όλοι γιατί έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο ως χώρα, ο καθένας την πάρτη του. Θεός λοιπόν ο ιδιοκτήτης που κρίνει ποιων ατόμων τα χρήματα θα χρησιμοποιήσει για αέρα κοπανιστό και ποιοι θα το "βουλώσουν" και θα πουν κι ευχαριστώ αφού τους πετάξει ακριβότερο κινητό από ό,τι φαντάστηκαν.... 

Δεν έχει νόημα λοιπόν, ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί που θα προχωρήσουν σε παραγγελία στο εν λόγω... κατάστημα παίζοντας με τα χρήματά τους σε ρουλέτα για  το που θα κάτσει η μπίλια. 

 

Μετά από όλα αυτά, μην υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί, και λίγα σας κάνει ο άρχοντας της Λάρισας...

 

1 ώρα πριν, vklon είπε

Εγώ πραγματοποίησα καταγγελία στο υπουργείο ανάπτυξης και με ενημέρωσαν μετά από τηλεφωνική επικοινωνία πως το κατάστημα αυτό έχει πολλές καταγγελίες και το διερευνούν. Ακόμα, ο υπάλληλος μου ανέφερε πως όσες περισσότερες είναι οι καταγγελίες τόσο μεγαλύτερο είναι και το πρόστιμο που βάζουν.  Έκανα την παραγγελία μου με χρήση δωροεπιταγής στης 13/1 λόγω καθυστέρησης προηγούμενου κινητού. Από το υπουργείο με ενημέρωσαν πως σύμφωνα με τη νομοθεσία σε περίπτωση δωροεπιταγής πρέπει να επιστρέφεται όλο το ποσό και να υπάρχουν σαφείς όροι στην ιστοσελίδα για τους όρους χρήσης της που το perishop δεν έχει.

 

1 ώρα πριν, vklon είπε

 

 

Επεξ/σία από elkat
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, elkat είπε

αχα, δλδ μου χρωστάει και 200 ευρώ για την "δωροεπιταγή", εννοείται θα το προχωρήσω.

Βάσει των νέων εξελίξεων, καταλαβαίνουμε όλοι γιατί έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο ως χώρα, ο καθένας την πάρτη του. Θεός λοιπόν ο ιδιοκτήτης που κρίνει ποιων ατόμων τα χρήματα θα χρησιμοποιήσει για αέρα κοπανιστό και ποιοι θα το "βουλώσουν" και θα πουν κι ευχαριστώ αφού τους πετάξει ακριβότερο κινητό από ό,τι φαντάστηκαν.... 

Δεν έχει νόημα λοιπόν, ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί που θα προχωρήσουν σε παραγγελία στο εν λόγω... κατάστημα παίζοντας με τα χρήματά τους σε ρουλέτα για  το που θα κάτσει η μπίλια. 

 

Μετά από όλα αυτά, μην υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί, και λίγα σας κάνει ο άρχοντας της Λάρισας...

 

 

αχα, δλδ μου χρωστάει και 200 ευρώ για την "δωροεπιταγή", εννοείται θα το προχωρήσω.

Βάσει των νέων εξελίξεων, καταλαβαίνουμε όλοι γιατί έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο ως χώρα, ο καθένας την πάρτη του. Θεός λοιπόν ο ιδιοκτήτης που κρίνει ποιων ατόμων τα χρήματα θα χρησιμοποιήσει για αέρα κοπανιστό και ποιοι θα το "βουλώσουν" και θα πουν κι ευχαριστώ αφού τους πετάξει ακριβότερο κινητό από ό,τι φαντάστηκαν.... 

Δεν έχει νόημα λοιπόν, ας κάνει ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει, είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί που θα προχωρήσουν σε παραγγελία στο εν λόγω... κατάστημα παίζοντας με τα χρήματά τους σε ρουλέτα για  το που θα κάτσει η μπίλια. 

 

Μετά από όλα αυτά, μην υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί, και λίγα σας κάνει ο άρχοντας της Λάρισας...

Καλα ολα αυτα που λες αλλα θελω πολυ να μαθω τι μλκιες σκεφτονται αυτοι στο bestprice που τον εχουν ακομη ανοιχτο και μοκις σκασει ολο αυτο στα μουτρα τους να δουμε τι θα πουν στα καναλια οπως εκαναν με το Skroutz. Εδω θα ειμαστε να το δουμε…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 18/02/2024 at 11:44, kewlarias said:

Σχετικά με τα fake vouchers δεν νομίζω πως γίνεται μέσω της ACS να το κάνεις αυτό (γιατί είδα 2-3 αναφορές παραπάνω) διότι χρησιμοποιώ και εγώ για το δικό μου κατάστημα και δεν υφίσταται, στα ακυρώνουν. Τώρα όρκο δε παίρνω απλά σας ενημερώνω.

Περίεργο αυτό, γιατί όταν έχεις βάλει τρόπο αποστολής box now, και μετά σου δίνει acs tracking number τον οποίο ακύρωσαν και προσέφεραν επαναποστολη με box now, δε σε καθησυχάζει ιδιαίτερα... Αν είχα ένα ευρώ κάθε φορά που άκουγα "μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα σας έχει σταλεί μήνυμα, μαξ αρχές της επόμενης εβδομάδας"..ασε.

Το voucher δημιουργήθηκε 14/02 και εν τέλει ενημερώθηκε ότι "Η αποστολή δεν βρέθηκε" μόλις προχθές, 19/02.

Παράταση στην παράταση της παράτασης... Από αρκετούς ακούω παράπονα, από μερικούς ότι έχει καλή θέληση και ότι θα πάρω τις συσκευές, αλλά όσο είναι στον αέρα αγχώνεσαι, ειδικά όταν έχεις κάνει παραγγελία 2 χιλιάρικα. 

Απο τη μια χαίρομαι για όσους έχουν βρει άκρη αλλά πραγματικά δυσκολεύομαι να μην στραφώ σε κάποια νομική διαδικασία, όσο και να μη θέλω, γιατί έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι απλά έχω χάσει τα λεφτά μου. 

Αν κάποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση να μου πει πως ακριβώς κάνεις κάποια καταγγελία, θα ήταν μεγάλη βοήθεια, γιατί εκεί σκοπεύω να στραφώ αν δεν έχω αύριο μεθαύριο κάποια ενημέρωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/2/2024 στις 10:24 ΠΜ, Χρήστος Κοβ. είπε

Περίεργο αυτό, γιατί όταν έχεις βάλει τρόπο αποστολής box now, και μετά σου δίνει acs tracking number τον οποίο ακύρωσαν και προσέφεραν επαναποστολη με box now, δε σε καθησυχάζει ιδιαίτερα... Αν είχα ένα ευρώ κάθε φορά που άκουγα "μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα σας έχει σταλεί μήνυμα, μαξ αρχές της επόμενης εβδομάδας"..ασε.

Το voucher δημιουργήθηκε 14/02 και εν τέλει ενημερώθηκε ότι "Η αποστολή δεν βρέθηκε" μόλις προχθές, 19/02.

Παράταση στην παράταση της παράτασης... Από αρκετούς ακούω παράπονα, από μερικούς ότι έχει καλή θέληση και ότι θα πάρω τις συσκευές, αλλά όσο είναι στον αέρα αγχώνεσαι, ειδικά όταν έχεις κάνει παραγγελία 2 χιλιάρικα. 

Απο τη μια χαίρομαι για όσους έχουν βρει άκρη αλλά πραγματικά δυσκολεύομαι να μην στραφώ σε κάποια νομική διαδικασία, όσο και να μη θέλω, γιατί έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι απλά έχω χάσει τα λεφτά μου. 

Αν κάποιος έχει το χρόνο και τη διάθεση να μου πει πως ακριβώς κάνεις κάποια καταγγελία, θα ήταν μεγάλη βοήθεια, γιατί εκεί σκοπεύω να στραφώ αν δεν έχω αύριο μεθαύριο κάποια ενημέρωση. 

Εμενα μου εστειλε πριν μερες απο εδω μεσα οτι και καλα θα το στειλει σημερα τεταρτη 21/2 και προφανως ουτε φωνη ουτε ακροαση ουτε mail να πει οτι θα το στειλω αυριο τιποτα. Για αυτο και εσβησα τα αρνητικα ποστ. Θα περιμενω 2 μερες ακομα αν δεν στειλει το tablet η τα χρηματα στο λογαριασμο μου θα αρχισω τις αρνητικες παντου. Δεν ειμαστε 5χρονα να κανουμε πλακα με χρηματα που ιδρωσαμε για να βγαλουμε. Ειναι εξοργιστικο ολο αυτο το δουλεμα.

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Εμενα μου εστειλε πριν μερες απο εδω μεσα οτι 

Συγγνώμη, τι ακριβώς εννοείς "από εδώ μέσα?

 

2 ώρες πριν, Arkin είπε

... Για αυτο και εσβησα τα αρνητικα ποστ. 

Που ηταν αυτα τα ποστ που εσβησες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Απόγνωση με πιάνει με αυτά που διαβάζω.

Λυπάμαι, το λέω ειλικρινά, δεν θέλω να ρίξω αλάτι στις πληγές κανενός, αλλά ορισμένα πράγματα πρέπει να λέγονται όπως έχουν:

Σας λένε επί μήνες ψέματα για παραγγελία, σας κατευνάζουν με ένα "κουπόνι" που έχει "αξία" μόνο αν πάτε και κάνετε ξανά παραγγελία, άρα αν τους δώσετε κι άλλο χρόνο να λένε φούμαρα και να κοιτάζουν να μπαλώσουν τα πράγματα με τα λεφτά σας, και όλο αυτό σας φαίνεται αρκετά πιστευτό ώστε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία;

Και τώρα διαβάζω πως κάποιος που έχει γραφτεί στο insomnia, στέλνει προσωπικά μηνύματα όπου τάζει τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων με αντάλλαγμα τη διαγραφή αρνητικών σχολίων και μετά από τόσες σελίδες νήμα και τόσους μήνες υπεκφυγών, υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν σκόπιμο να διαγράψουν τα μηνύματά τους, μπας και δεήσει ο "επιχειρηματίας" να τους στείλει αυτό που έχουν προπληρώσει;

Και καλά, τη συντονιστική ομάδα δεν κρίνετε σκόπιμο να την ενημερώσετε. Σβήνετε κι αυτά που γράψατε πριν παραλάβετε; Μπας και σας λυπηθεί και σας στείλει αυτό που έχετε ήδη πληρωμένο; Και αφού αποδεικνύεται ξανά αναξιόπιστος, του δίνετε κι άλλο χρόνο;

Δεν συζητάω καν περιθώρια κέρδους, που πουλάνε σε τιμές-χώμα και μοιράζουν και "κουπόνια" (δηλαδή μπαίνουν μέσα), αριστερά-δεξιά, όχι σε έναν και δύο. Δεν συζητάω αξιοπιστία κτλ. Δεν συζητάω στοιχειώδεις αρχές οικονομίας και εμπορίου (τι στην ευχή μας μαθαίνουν τα σχολεία μας, ήθελα να ήξερα. Μάλλον πώς να παπαγαλίσουμε για να μπούμε σε καμιά σχολή και να βγούμε μετά από 10 χρόνια "επιστήμονες" με πτυχίο 5).

Κινηθείτε με καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές, άμεσα.

  • Like 20
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Snoob είπε

Απόγνωση με πιάνει με αυτά που διαβάζω.

Λυπάμαι, το λέω ειλικρινά, δεν θέλω να ρίξω αλάτι στις πληγές κανενός, αλλά ορισμένα πράγματα πρέπει να λέγονται όπως έχουν:

Σας λένε επί μήνες ψέματα για παραγγελία, σας κατευνάζουν με ένα "κουπόνι" που έχει "αξία" μόνο αν πάτε και κάνετε ξανά παραγγελία, άρα αν τους δώσετε κι άλλο χρόνο να λένε φούμαρα και να κοιτάζουν να μπαλώσουν τα πράγματα με τα λεφτά σας, και όλο αυτό σας φαίνεται αρκετά πιστευτό ώστε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία;

Και τώρα διαβάζω πως κάποιος που έχει γραφτεί στο insomnia, στέλνει προσωπικά μηνύματα όπου τάζει τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων με αντάλλαγμα τη διαγραφή αρνητικών σχολίων και μετά από τόσες σελίδες νήμα και τόσους μήνες υπεκφυγών, υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν σκόπιμο να διαγράψουν τα μηνύματά τους, μπας και δεήσει ο "επιχειρηματίας" να τους στείλει αυτό που έχουν προπληρώσει;

Και καλά, τη συντονιστική ομάδα δεν κρίνετε σκόπιμο να την ενημερώσετε. Σβήνετε κι αυτά που γράψατε πριν παραλάβετε; Μπας και σας λυπηθεί και σας στείλει αυτό που έχετε ήδη πληρωμένο; Και αφού αποδεικνύεται ξανά αναξιόπιστος, του δίνετε κι άλλο χρόνο;

Δεν συζητάω καν περιθώρια κέρδους, που πουλάνε σε τιμές-χώμα και μοιράζουν και "κουπόνια" (δηλαδή μπαίνουν μέσα), αριστερά-δεξιά, όχι σε έναν και δύο. Δεν συζητάω αξιοπιστία κτλ. Δεν συζητάω στοιχειώδεις αρχές οικονομίας και εμπορίου (τι στην ευχή μας μαθαίνουν τα σχολεία μας, ήθελα να ήξερα. Μάλλον πώς να παπαγαλίσουμε για να μπούμε σε καμιά σχολή και να βγούμε μετά από 10 χρόνια "επιστήμονες" με πτυχίο 5).

Κινηθείτε με καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές, άμεσα.

Και απο διπλανο thread μολις προσεξα οτι δεν ειναι καν πιστοποιημενο καταστημα οπως ειναι πολλα στο best price και αμα γινει οτιδηποτε δεν μπορουμε  να ζητησουμε απο το best price τα λεφτα μας… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα και απο μενα. Αλλο ενα θυμα του αγαπητου κ. Περηφανη…Με πρωτη παραγγελια στις 13 Οκτωβιου με φοροαπαλλαγη, και μετα απο πολλα mails, αναπαντητα τηλεφωνα κτλ εκανα review στο google και ηρθε το πολυποθητο mail με την δωροεπιταγη και τη διαβεβαιωση για αποστολη, και εν τελει παρελαβα το κινητο ενα μηνα μετα. Μολις παρελαβα και ειδα οτι ολα ηταν καλα, χρησιμοποιησα στις 29 Νοεμβριου το κουπονι για αγορα 2ου κινητου, εφοσον τηλεφωνικα μου επιβεβαιωσαν οτι για αγορα χωρις τη χρηση αποφορολογησης η αποστολη ειναι 3-5 εργασιμες. Σημερα 22 Φλεβαρη δεν εχω παραλαβει τιποτα. Μετα απο περιπου 40 αναπαντητα mails και ποσες κλησεις μου εστειλαν mail οτι θα το στειλουν την Τριτη 13 Φλεβαρη, προφανως δεν ελαβα καμια ενημερωση και ειναι εξαφανισμενοι. Στο google η κριτικη μου που την εκανα update δεν ανεβαινει εδω και μερες. Μπρος ολοταχως για καταγγελια λοιπον!

Επεξ/σία από Winter_Is_Coming
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι παιδιά και εγώ με τη νομική οδό θα πάω μάλλον. Πέμπτη σήμερα, ακόμα άφαντοι, ούτε box now tracking number ούτε απάντηση στα μέιλ ούτε τίποτα. Έχει πραγματικά φτάσει ο κόμπος στο χτένι καιρό τώρα. Και πέρα από το μαγαζί που μας κοροϊδεύει, έχουμε μείνει χωρίς εταιρικά τηλέφωνα από τον γ@@μενο Δεκέμβριο. Θα ακολουθήσω τα προηγούμενα βήματα και θα προχωρήσω σε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και εφ οσον έχω και γραπτώς όλες τις κοροϊδίες τόσων μηνών, μπορει το νομικό τμήμα να κάνει και αγωγή. Δε μπορούμε να πάμε πια με υποσχέσεις του αέρα και με οδηγό την ελπίδα 

Επεξ/σία από Χρήστος Κοβ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα καταφύγω και εγώ σε αρνητικές κριτικές. Δεν βλέπω να καταλαβαίνουν αλλιώς. Ούτε τηλέφωνα σηκώνουν το κλείνουν αυτόματα ούτε στα mail απαντάνε πηρα 20 φορες σημερα καθε φορα το εκλειναν.

Επεξ/σία από Arkin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απ όλα το κέρδος για μια συσκευή iPhone στο κάθε κατάστημα είναι 2 - 5 % . Τεράστια καταστήματα και δεν έχουν κέρδος από τα κινητά αλλά από τα αξεσουάρ τις επεκτάσεις εγγύησης κλπ κλπ.

και βλέπετε ένα random μαγαζί στην Λάρισα, που το τρέχει ενας τυπος random, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι και στο όνομα του αλλά στο όνομα κανενος «ρομα», (εικάζω) να σας πουλαει  iPhone 14, 350 ευρώ λιγότερα από την κανονική τιμή .

και ΠΑΤΕ ψωνίζετε και πληρώνετε και προκαταβολικά ένα μη πιστοποιημένο κατάστημα ελπίζοντας ότι θα γλιτώσετε πόσα σε σχέση με ένα αξιόλογο κατάστημα του bestpruce? Κανένα 100 ευρώ;

Και μετά έρχεστε εδώ μέσα και λέτε τι άγχος που περνάω και κάνετε σαν παιδάκια που δεν είναι σίγουρα αν θα έρθει ο Άι Βασίλης τα Χριστούγεννα .

ο τύπος είναι για κλείσιμο με αυτά που κάνει, αλλά όσο βρίσκει βλάκες να τα κάνει θα τα κάνει , αναλογιστείτε τις ευθύνες σας 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/2/2024 στις 1:24 ΜΜ, Pitoo είπε

Πρώτα απ όλα το κέρδος για μια συσκευή iPhone στο κάθε κατάστημα είναι 2 - 5 % . Τεράστια καταστήματα και δεν έχουν κέρδος από τα κινητά αλλά από τα αξεσουάρ τις επεκτάσεις εγγύησης κλπ κλπ.

και βλέπετε ένα random μαγαζί στην Λάρισα, που το τρέχει ενας τυπος random, κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι και στο όνομα του αλλά στο όνομα κανενος «ρομα», (εικάζω) να σας πουλαει  iPhone 14, 350 ευρώ λιγότερα από την κανονική τιμή .

και ΠΑΤΕ ψωνίζετε και πληρώνετε και προκαταβολικά ένα μη πιστοποιημένο κατάστημα ελπίζοντας ότι θα γλιτώσετε πόσα σε σχέση με ένα αξιόλογο κατάστημα του bestpruce? Κανένα 100 ευρώ;

Και μετά έρχεστε εδώ μέσα και λέτε τι άγχος που περνάω και κάνετε σαν παιδάκια που δεν είναι σίγουρα αν θα έρθει ο Άι Βασίλης τα Χριστούγεννα .

ο τύπος είναι για κλείσιμο με αυτά που κάνει, αλλά όσο βρίσκει βλάκες να τα κάνει θα τα κάνει , αναλογιστείτε τις ευθύνες σας 

Αυτο το «καταστημα» ομως  ειναι υποστηριζομενο απο το best price τοσο καιρο. Πως μια τετοια πλατφορμα αφηνει τετοια καταστηματα να διαφημιζονται και να κλεινει τα αυτια;; Μπηκα στις αξιολογησεις στο best price και πρεπει να αυτες να ειναι ψευτικες βλεπεις 10 θετικες σε 1 ωρα και απο κατω 50 αρνητικες, μαλλον προσπαθουν να τις θαψουν… Κριμα γιατι στο Skroutz τετοιο μαγαζι δεν θα ηταν ανοιχτο περιςσοτερο απο 1 μερα. Τουλαχιστον να βαζουν μονο πιστοποιημενα καταστημα και οχι καταστηματα απο νιγηρια…

Επεξ/σία από StergiosGeo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δυστυχως το perishop δεν ειναι πιστοποιημενο (οπως το αδελφακι του jmc tech με τιμες χωμα)

και δεν μπορεις να εκμεταλλευτεις αυτο:

https://www.bestprice.gr/programma-asfaleias-agoron

Επεξ/σία από Titos301
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...