Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο perishop/peristore/peristores.gr


George b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα 13 ημερα από την ακύρωση της παραγγελίας,  στο τηλέφωνο λένε ότι θα μιλήσουν με το λογιστήριο... (άλλωστε είναι μέχρι 14 εργάσιμες). Έχει στείλει email ο δικηγόρος μου (χωρίς απάντηση) , θα προχωρήσει σε τηλέφωνο στον ίδιο τον ιδιοκτήτη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...να δινειs τα ωραια σου δουλεμενα με μοχθο λεφτακια και να σου βγαζουν την πιστη να σου στειλουν...(και αν ποτε..)..αυτο που ποθειs...ρε τι οικοs ανοχηs ειναι αυτο το μαγαζι που περιγραφετε ολοι εδω μεσα...να ειστε καλα που μαs ανοιγετε τα ματια να μην την παταμε με τετοια λαμογια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/2/2024 στις 3:57 ΜΜ, pyros199 είπε

Έκανα επώνυμη γραπτή καταγγελία στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή ( υπουργείο ανάπτυξης)

Επειδή είμαι ένας από αυτούς που απηύδησα από την κοροϊδία. 

Προτρέπω όσους πιστεύουν ότι τους κοροϊδεύουν να μπουν στο σαιτ του υπουργείου και να κάνουν το ίδιο. 

 

Σήμερα  12-02-2024 παρέλαβα από την acs την παραγγελία μου. Μάλιστα κατόπιν επικοινωνίας του ιδιοκτήτη, μου παρέδωσε αντί για το iphone 12 το iphone 13.

Καλή υπομονή 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον έβγαλες άκρη. Εγώ έστειλα εμαιλ να ακυρώσω ότι καταγγελία έκανα πάνω στην βιασύνη μου όταν το διάβασα εδώ και εν συνεχεία θα πιστέψω τη κοπέλα στο τηλέφωνο που μ είπε πως θα σταλεί άμεσα, για τελευταία φορά εφόσον τουλάχιστον έχει δημιουργηθεί voucher για να μου σταλεί. Έχω χάσει  την ψυχική μου υγεία με όλη αυτή τη περιπέτεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη κι εγω απηυδησα απο την κοροιδια, και ειδικοτερα απο τον ιδιο τον ιδιοκτητη ο οποιος με διαβεβαιωνε πως θα προβει σε αναβαθμιση της συσκευης σε s24 ultra και αποστολη της, την Τριτη 5/2/24, πραγμα το οποιο μεχρι σημερα 12/2/24 δεν συνεβη ΠΟΤΕ, επραξα το ιδιο με τον συμφορουμιτη παραπανω και προχωρησα σε επωνυμη γραπτη καταγγελια στη γενικη γραμματεια προστασιας του καταναλωτη και αποστολη αυτης στο 1520 στο email που παρατιθεται στο site του υπουργειου ουτως ωστε να εχω ακομη ενα "οπλο" στη διαθεση μου απεναντι επαναλαμβανω στην κοροϊδια που βιωνουμε απο το συγκεκριμενο καταστημα τοσο καιρο τωρα . Απο εκει και περα ηρθαν σε επικοινωνια μαζι μου απο το συνηγορο του καταναλωτη και οτι η καταγγελια μου εχει προωθηθει και βρισκεται υπο εξεταση. Μακαρι να "ξεμπλεξουμε" ολοι μας και χαλαλι η ταλαιπωρια, αλλα ειμαι απαισιοδοξος!

IMG-999c892c506c87cf90c208a71b7c77b0-V.jpg

Καταγγελία.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να αγοράσω το OnePlus 12 και βλέπω ότι το συγκεκριμένο κατάστημα το έχει 200€ φθηνότερα από όλα τα άλλα. Είπα πως είναι too good to be true. Μπήκα εδώ, να δω τι έχουν να πουν όσοι παράγγειλαν από το κατάστημα αυτό και δεν έπεσα έξω. Μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλοι απατεώνες, μακριά.

Πήρε στις γιορτές όλο το χαρτί, άνοιξε μαγαζί με τα λεφτά μας και τα προϊόντα άφαντα.

Επώνυμη καταγγελία στο υπουργείο και περιμένω, στην Google σβήνει αβερτα τα αρνητικά σχόλια και πάνω αφήνει μερικά θετικά που πρέπει να είναι μαϊμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελευταία μου επικοινωνία μου είπαν εμένα ότι μέχρι σήμερα θα έχουν στείλει το κινητό, αλλά ξανά με κοροιδεψαν, ενώ εγώ ακύρωσα όλες τις καταγγελίες που είχα κανει γτ τους πίστεψα .Φαινεται πως έχασα 400€ και δεν ξέρω πλέον πως πρεπει να κινηθώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/2/2024 στις 11:25 ΠΜ, pyros199 είπε

Σήμερα  12-02-2024 παρέλαβα από την acs την παραγγελία μου. Μάλιστα κατόπιν επικοινωνίας του ιδιοκτήτη, μου παρέδωσε αντί για το iphone 12 το iphone 13.

Καλή υπομονή 

 

Το «δικό» μου σου έδωσε 😂😂😂

Ακομα να πάρω τα χρήματα μου πίσω, υποτίθεται ότι αύριο 15/02, κατόπιν τηλεφώνου που μου έγινε από την λογίστριά τους θα γίνει. Έχω δυο μήνες που έχω εγκλωβίσει χρήματα σε αυτούς τους ψεύτες, πρωτόγνωρη κατάσταση μιας κ πρώτη φορά μου τυχαίνει τέτοιο μπάχαλο που θέλει να περνιέται για επιχείρηση.

 

Επεξ/σία από elkat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΜΑΚΡΙΑ! PERISHOP [Παραγγελία #51537] (Ιανουάριος 4, 2024) ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ 

4/1, έκανα παραγγελιά 1 Tablet, πληρωμένη με κάρτα. 

10/1 αποστολή παραγγελίας από το κατάστημα, τεράστια καθυστέρηση για προϊόν που είχε διαθεσιμότητα 1-3 μέρες/. Στο μεταξύ προσπαθούσα να τηλεφωνήσω αλλά ΠΑΝΤΑ οι γραμμές είναι κατειλημμένες. Πάντα! 

12/1 Παρέλαβα το tablet, αλλά δυστυχώς είχαν στείλει λάθος μοντέλο. Στο τηλέφωνο δεν μπόρεσα να πιάσω γραμμή και έστειλα email. 

15/1 Με κάλεσαν και μου είπαν να το επιστρέψω με κούριερ για να μου στείλουν το σωστό. Το έστειλα την ίδια μέρα και 16/1 πρωί το παρέλαβαν (βάση αποδεικτικού της κούριερ online)

Ενημέρωσα ότι 19/1 χρειάζομαι το tablet, γι αυτό το παράγγειλα από 4/1.

16 & 17 /1 προσπαθώ να επικοινωνήσω από το πρωί, τίποτα , πάντα οι γραμμές κατειλημμένες. Καμια απάντηση στα email.

18/1 με καλούν και με ενημερώνουν ότι δεν έχουν το tablet και θα μου κάνουν επιστροφή χρημάτων…. Από 4/1 φτάσαμε 18/1, κι εγώ το χρειάζομαι 19/1.

6/2 19 μέρες μετά την ενημέρωση μου έρχεται ένα email ότι έχει γίνει η επιστροφή χρημάτων. Χωρίς κάποιο αποδεικτικό. Ελέγχω το λογαριασμό μου και την κάρτα μου, καμία επιστροφή.

15/2 Σήμερα, ακόμα δεν έχει γίνει επιστροφή χρημάτων. Επίσης σχεδόν κάθε ημέρα στέλνω email για να με ενημερώσουν, καμία απάντηση, καμία επικοινωνία. Από εδώ και πέρα θα γίνει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτη. Στο site Τρόποι Πληρωμής - PERISHOP - Κινητά Τηλέφωνα αναφέρουν ότι η επιστροφή χρημάτων διαρκεί 5-14 ημέρες. Εγώ ενημερώθηκα για την επιστροφή στις 18/1 τηλεφωνικά ότι θα γίνει επιστροφή χρημάτων και σήμερα 15/2 ακόμα δεν έχω λάβει επιστροφή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου επιστράφηκαν τα χρήματα αφού έχω στείλει άπειρα μηνύματα σήμερα. 
Νιώθω ανακούφιση που τελειωσε ανώδυνα και ειλικρινά, εύχομαι κανεις να μη μπει στον πειρασμό να δοκιμάσει τις αντοχές του μπλέκοντας με αυτούς τους απίστευτους τύπους. 
Απο ένα σημείο κ μετά, σκεφτόμουν ότι ακόμα κι αν μου έστελναν το κινητό, αν είχε πρόβλημα δεν θα έβγαζα ποτε άκρη μαζί τους. Είναι πολύ ύποπτο όλο αυτό, οι τιμές είναι αρκετά πιο κάτω (iPhone 13 στα 566 από 699 στα σοβαρά καταστήματα), ενώ φαίνονται ετοιμοπαράδοτα σου λένε διάφορες βλακείες (ευγενέστατα πάντα, η αλήθεια να λέγεται, τόσο που δεν μπορείς να πιστέψεις το μέγεθος της κοροϊδίας) για να καβαντζώσουν  τις 10 εργάσιμες (aka 2 βδομαδες) μετά εξαφανίζονται, ζητάς επιστροφή κ τσουπ να ένας μήνας στην καλύτερη που έχεις χρηματοδοτήσει αέρα κοπανιστό. Μετά, εφόσον έχεις κάνει κριτική περιγράφοντας αναλυτικά τι πέρασες επικοινωνούν προσφέροντας κουπόνια 200 κ 300 ευρώ κ εγγυώνται ότι στην επόμενη παραγγελία όλα θα πάνε σούπερ, αρκεί να αλλάξεις κριτική. Και τελικά, επειδή τέτοιοι είμαστε, να βολευτούμε εμείς κ ας κόψουν τον λαιμό τους οι υπόλοιποι, αυτό κάνουμε οι περισσότεροι.

Αφού ξεμπέρδεψα, μπλόκαρα τηλέφωνα κ e-mails, δεν θέλω καμία σχέση. Μπήκε ήδη παραγγελία του τηλεφώνου στο i-storm, φαντάζομαι ότι μέχρι το Σάββατο θα το πάρω, χωρίς άγχος για τι αγοράζω. Για 130 ευρώ διαφορα, έχω φάει το δούλεμα της ζωής μου 2 μήνες τώρα. Δεν αξίζει…

 

Καλα ξεμπερδέματα σε όσους μπήκατε σε αυτή τη διαδικασία και μακριά οι υπόλοιποι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, elkat είπε

προσφέροντας κουπόνια 200 κ 300 ευρώ κ εγγυώνται ότι στην επόμενη παραγγελία όλα θα πάνε σούπερ

έχει κανείς τα εν λογω κουπονια; 🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι Web Developer σε περίπου 30 eshop αυτήν την στιγμή πέραν όσων έχω στήσει γενικά για διάφορες εταιρείες με συνεργάτες κτλ, ασχολούμαι κυρίως με APIs, τα συντηρώ μηνιαίως, προσφέρω βοήθεια όπου χρειαστεί κτλ κτλ κτλ. 
Επίσης μέσα στο 2023 έστησα το δικό μου eshop και πια ξέρω από πρώτο χέρι τα πάντα και όσον αφορά διανομή, προβλήματα, κτλ κτλ. 

Ένα έχω να σας πω και το εννοώ.

Μ Α Κ Ρ Ι Α από το συγκεκριμένο κατάστημα, κάντε το και Pinned το comment να το βλέπει ο κόσμος που ψάχνει τι του γίνεται. 2 μήνες παραγγελία και το παίζουν πως δεν ξέρουν τι γίνεται. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ Μ Α Κ Ρ Ι Α. 

Έχω ήδη απόδειξη για τα πάντα γιατί τους "γράπωσα" και με emails επειδή ξέρω την "μαγκιά" με τα τηλέφωνα και την μηδενική "απόδειξη" που μπορούν να έχουν. Τώρα πια απλά θα κινηθώ νομικά και τελείωσε το ζήτημα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια μολις εφτιαξα λογαριασμο για να γραψω εδω επειδη την πατησαμε και εμεις περιμενουμε 3 μηνες παραγγελια της γυναικας μου με αποφορολογηση, δεν απανταν στα τηλεφωνα και οσες φορες καναμε αιτημα ακυρωσης μαλλον το αγνοησαν, ουτε νιγηριανη απατη να ηταν. Γιατι ακομη υπαρχει αυτο το eshop; Γιατι το best price το εχει ακομη πρωτο πρωωθουμενο; Προκειται για απατη και εγω θεωρω και το best price συνεργατη σε ολο αυτο. Δεν παμε στα καναλια λεω εγω;

Υ.Γ. Αυτο με το 1-3 ημερες παραδοση ειναι καποιου ειδους κακογουστο αστειο που λενε στο site τους; Επισης διαβασα για αναβαθμισεις και κουπονια εδω, αυτα μαλλον θα τα δινουν απο τα δικα μου τα λεφτα και ολον τον υπολοιπων που δεν εχουν παραλαβει τιποτα και τα δινουν σε οποιον εχει κανει κριτικη. Δυστυχως εμενα η Google δεν με αφηνει να γραψω, δεν ξερω τον λογο και τι απατεωνια εχουν κανει και εκει. Εγω δεν θελω να δωσω παραπανω 100 ευρω για δικηγορο τι να κανω εχω κουραστει.

Επεξ/σία από StergiosGeo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...