Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμάν ρε παιδιά κι εσείς. Μα να μην έχετε υπομονή να περιμένετε 3-4 το πολύ 6 μηνές για την παραγγελία σας; Αφού ο άνθρωπος δίνει την καλύτερη τιμή σε όλην την Ευρώπη!!!!1!1ενα

 

Πέρα της πλάκας, ήρθα να μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου με το μαγαζί. Με την αρχή του έτους παίρνω ένα κινητό για τον πατέρα μου από το μαγαζί, αφού είδα την καλύτερη τιμή τότε στο bestprice (είχε και -5% κουπόνι μάλιστα). Έλεγε το κλασικό, διαθέσιμο σε 15-30 μέρες, αλλά δεν το βιαζόμουν οπότε έβαλα παραγγελία. Μου στέλνουν το κινητό ακριβώς 6 μέρες μετά και ήρθε την επόμενη, άρα σε 7 μέρες το είχα στα χέρια μου, πολύ λιγότερες από τις 15-30 που έγραφε. Μου έκανε αρκετά καλή εντύπωση το μαγαζί τότε, εξαιρετική τιμή και γρήγορη παράδοση. Αρχίζει λοιπόν το "σπαμ" με αυτοματοποιημένα email να τους αφήσω θετική κριτική αλλά τα αγνοώ. Ξαφνικά μου στέλνουν ένα πιο "προσωποποιημένο" mail ότι αν αφήσω καλή κριτική στο google μαζί με φωτογραφία του προϊόντος θα λάβω κουπόνι 50€ για επόμενη παραγγελία. Δεν αφήνω σχεδόν ποτέ κριτικές στο google, αλλά λέω για 50€ αξίζει ο κόπος, 2 λεπτά θα μου πάρει. Αφήνω την κριτική (τότε ακόμα δεν τις μπλόκαρε το google) και τους στέλνω mail με screenshot της κριτικής. Δε μου απαντάνε ποτέ, οπότε ξαναστέλνω email, οπόυ τους λέω αν ήταν απατεωνία το δήθεν κουπόνι 50€ για να πάρουν θετικές κριτικές και την επόμενη μέρα λαμβάνω όντως 50€ κουπόνι. Το τεστάρω στο site και βλέπω δεν έχει ελάχιστη παραγγελία, άρα αγοράζω ένα mx master 3s για δωράκι με περίπου 40€ (μετά την έκπτωση). Έγραφε το ποντίκι διαθέσιμο σε 1-3 εργάσιμες, όποτε ήταν ότι πρέπει για ένα δωράκι που έψαχνα για την επόμενη εβδομάδα(Είμαστε αρχές Φεβρουαρίου). Που να ήξερα τότε οτι το δωράκι μάλλον θα πήγαινε για το επόμενο έτος χαχαχα. Πέρναει μια εβδομάδα και συνειδητοποιώ οτι δεν έχω νέα από την παραγγελία και στέλνω email να δω τι γίνεται. Μου απαντάνε πως παραγγελία με κουπόνια θέλουν 30 εργάσιμες για να εκτελεστούν. Ψάχνω δεξία-αριστερά στο site δεν υπάρχει πουθενά αυτή η πληροφορία, ούτε στους όρους, ούτε πουθένα. Τους απαντάω στο mail με παράπονα πως ήθελα την παραγγελία για  δώρο και δεν ενημερώνουν πουθένα για τις 30 εργάσιμες, καθώς και τους κατηγορώ πως αυτό είναι "μάλλον" (χωρίς να γνωρίζω 100%) παράνομο αφού δεν αναγράφεται πουθενά στου όρους. Εδώ ξεκινάει η σιωπή από το μαγαζί. Ξεχνάω το ζήτημα πάλι για καμιά 10αρία μέρες, έχω πάρει και άλλο δωρό αφού αυτό δε θα ερχόταν στην ώρα του και έχω αποδεχτεί οτι θα το δώσω αλλού για δωράκι (ίσως και στο εαυτό μου χαχα). Ξαναστέλνω email για κάποια ενημέρωση στην παραγγελία και κάποιο timeline. Πάλι σιωπή, παίρνω κάποιες φορές τηλέφωνο αλλά πάντα "μιλάει" η γράμμη οπότε δεν ασχολούμαι και πολύ. 40€ είναι μόνο στο μυαλό μου, στη χειρότερη θα τα κάνω chargeback στη revolut σκέφτομαι το ξεχνάω λίγες μέρες ακόμη. Περνάει περίπου ένα μήνας από την παραγγελία και ξαναθυμάμαι το ζήτημα. Βλέπω οτι δεν έχω λάβει καμιά επικοινωνία από το μαγαζί, οπότε μπαίνω και αλλάζω την κριτική μου στο google και ψάχνω για το μαγαζί οπού και πετυχαίνω το topic εδώ. Δε χρειαζόταν πολύ διάβασμα για να καταλάβω οτι δεν ήμουν απλά άτυχος κι ότι το μαγαζί έτσι ενεργεί προς όλους. Ξαναστέλνω mail για κάποια ενημέρωση, περιμένω λίγο και πάλι δεν παίρνω απάντηση. Στέλνω πάλι mail και επικοινωνώ και από τη φόρμα στο site τους λέγοντας τους πως αν δεν λάβω κάποια ενημέρωση θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και ως δια μαγείας την επόμενη μέρα η παραγγελία σε κατάσταση διαλογής και την Τρίτη μου στείλανε το ποντίκι. Παρέλαβα πριν λίγο όπου έκανα και βίντεο σε κάθε βήμα της παραλαβής και του unboxing μέχρι να σιγουρευτώ οτι είναι γνήσιο το ποντίκι και δεν έλαβα κανά κουτί με πέτρες ή καμια απομίμηση. Τελικά όντως είναι γνήσιο. Άξιζε ποτέ όλο αυτό; Μάλλον όχι. Αν είναι κάτι ακριβό ή κάτι που θες και βιάζεσαι πραγματικά λυπάμαι όποιον έχει κάνει το λάθος ή θα κάνει μελλοντικά το λάθος να παραγγείλει από το κατάστημα. Αν πάλι είναι κάτι που το θες απλά επείδη είναι πιο φθηνό και ας το λάβεις σε 1-2 μήνες, αξίζει; Πάλι δεν αξίζει στα ματία μου εκτός αν θες να χάσεις αρκετό χρόνο σε "παρακάλια" μπας και ο κύριος περηφανης σου κανει τη χάρη και στο στείλει μετά από πολύ καιρό. Γλυτώνεις ένα 3-5-10% σε σχέση με πιο αξιόπιστα μαγαζιά και το χάνεις σε χρόνο και ψυχική υγεία. Το μαγαζί έχει μόνιμα "δανεισμένα" δεκάδες, ίσως εκατοντάδες χιλιάρικα από τον κόσμο και μετά όποτε κρίνει σου στέλνει το προϊόν ή τα λεφτά σου πίσω. Αν δεν ασχοληθεί και ο αγοραστής ίσως απλά να κρατάει και τα λεφτά. Ξέρω αρκετό κόσμο, ιδιώς μεγάλης ηλικίας που θα αρκεστεί στο να στείλει ένα email να λέει τους άλλους απατεώνες και θα κυνηγήσει να λάβει τα λεφτά του πίσω. Είτε είναι 20€, είτε 200€, είτε 1000€.

 

Ξέρω είναι μεγάλο το κατεβατό, αλλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου. Έγω ήμουν πιο "τυχερός" και τα έλαβα όλα κι ας περίμενα και κοντά 2 μήνες για το ποντίκι. Άλλοι από οτι βλέπω δεν είναι εξίσου "τυχεροί" και βγάζουν ακρή μόνο μετά από καταγγελίες. Ελπίζω οι αρμόδιες αρχές να ασχοληθούν επιτέλους με αυτην την κοροϊδία και να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα (να μπει λουκέτο δηλαδή). Ο πατέρας μου με το νέο μέτρο σαν ελεύθερος επαγγελματίας έμεινε για κάτι μέρες ανασφάλιστος (και το έμαθε με τον άσχημο τρόπο) για ένα χρέος 0.03€ από το 2019. Μια χάρα μέτρα παίρνουν για τον απλό κοσμάκι, αλλά για το μαγάζι που κάνει τέτοιους τζίρους και κλέβει και το κράτος δεν ασχολείται κανείς. Η απόδειξη μάλιστα που έλαβα και την τσέκαρα προς ώρας δεν είναι περασμένη στην ΑΑΔΕ (Δε ξέρω βέβαια αν την κοιτάω λάθος, έχει πολύ λίγες πληροφορίες πάνω και το QR Code ανοίγει ένα oxygen iview, ακόμη και μέσα από την εφαρμογή της ΑΑΔΕ.). Μάλλον ο μαγαζάτορας έχει όντως κάποια πολύ δυνατή άκρη και είναι τόσο καιρό ανοιχτός.

Επεξ/σία από carolosjk
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Επειδή διάβασα προτροπές να μαζευτούν κάποιοι να πάνε για ιστορίες στον τύπο. Μην κάνετε τίποτα τέτοιο, για πολλούς λόγους. Να αναφέρω μερικούς: 

Αυτοί που στήνουν τέτοιες απάτες, δεν είναι χθεσινοί. Εχουν πρώτα λαδώσει όλο το σύμπαν, εχουν πλάτες και ξέρουν που θα πέσουν αν στραβώσει το πράγμα. Θυμήθηκα μια παλιά ιστορία με έναν πανόμοιο. Ο τύπος είχε στήσει μπράβους μέσα στο μαγαζί του καλά σαν πελάτες. Αυτοί στην καλύτερη γίνονται ψευδομάρτυρες.

Εκτός απο τον προφανή νόμιμο τρόπο που πρέπει να κινηθείτε, πολλές άκρες που έχουν καταρρέουν, μόλις γίνουν δημοσιεύματα στον τύπο, ειδικά τον μη κυβερνητικό. Ψάξτε το λίγο...

Δημοσ.

Πάντως από άποψη branding, και δεδομένου ότι στην αγγλική perish = αφανίζομαι, χάνομαι & op = δημοφιλής συντετμημένος τύπος για το operation (επιχείρηση), το perishop ιδωμένο ως ονομασία για την «επιχείρηση αφανισμού» των χρημάτων εξαπατημένων αγοραστών μπορεί κάλλιστα να εκληφθεί ακόμη και ως αληθής ομολογία για την πλέον ταιριαστή επωνυμία.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι 45 και δεν μπορώ να χωνέψω ότι θα με εξαπατήσει ένα #@#$%# που τέλειωσε το σχολείο του 2012.

Είχα κάνει αμφισβήτηση κίνησης από την πιστωτική και χτες έκανα καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και στο Υπουργείο Ανάπτυξης.

 

Επεξ/σία από aXer
  • Like 4
Δημοσ.

Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή
23/2/24   Αριθ. Πρωτ: 12343  62 αναφορές
12/3/24   Αριθ. Πρωτ: 16214  118 αναφορές

19/3/24   Αριθ. Πρωτ: 17480   38 αναφορές
??????? Τι παίζει;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, K22 είπε

Αναφορές Στο Συνήγορο Καταναλωτή
23/2/24   Αριθ. Πρωτ: 12343  62 αναφορές
12/3/24   Αριθ. Πρωτ: 16214  118 αναφορές

19/3/24   Αριθ. Πρωτ: 17480   38 αναφορές
??????? Τι παίζει;

θα τον κλεισετε τον ανθρωπο και θα αναγκαστει να ανοιξει αλλο μαγαζι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου ήρθε πριν λίγα λεπτά από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, ότι διερευνάται το συγκεκριμένο κατάστημα. Όσοι κάνατε καταγγελία σαν και μένα, σας ήρθε τίποτα παρόμοιο;

 

Επεξ/σία από aXer
  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα...έκανα μια παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα μερικές μέρες πριν και είναι υπό διεκπαιρεώση.

Μέχρι στιγμής - εάν δεν είχα δει όλα αυτά τα τέρατα στο forum - δε θα είχα ιδέα τι συμβαίνει,τα μηνύματα επιβεβαίωσης έχουν έρθει κανονικά και φαινόταν όλα legit.

Η ερώτηση μου τώρα είναι:

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

😢

  • Haha 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Big_oof είπε

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

 

ολα ξεκινανε με το τι διαθεσιμοτητα ειχε το κινητο , εαν ειναι οπως τα πιο πολλα 30+ μερες ....... δεν μπορεις να κανεις και πολλα .... περιμενεις να περασουν ...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμβουλή μου να κανεις ακυρωση παραγγελίας και να αιτηθείς επιστροφή χρημάτων άμεσα. 

Αν έχεις κάνει πληρωμή με κάρτα, κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω του web banking..

Ανεξάρτητα αν θα πάρεις το κινητό σου ή όχι (ελπίζοντας ότι θα σου το στείλει), δεν αξίζει να συνεχίσουμε να δίνουμε χρήματα και "πάτημα" σε τέτοιον ¨επιχειρηματία¨

Σκέψου ότι στη δική μου περίπτωση, παρότι έστειλε το κινητό μετά απο 1,5 μήνα και αφού είχα κάνει ακύρωση παραγγελίας 1 μήνα πριν, δεν δέχτηκα να παραλαβω το κινητό και απαίτησα να μου επιστρέψει τα χρήματα. Κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ακόμη..

Αλλά προτιμώ να μην είμαι πρόβατο 🐑 σαν πολλούς, που ενώ περίμεναν 2 και 3 μήνες να τους στείλει ο μαν το κινητό, ακούγανε ένα κάρο ψέματα και ειρωνείες στο ενδιάμεσο και είχαν γράψει τα χειρότερα σε αξιολογήσεις, μετά άλλαξαν τροπάριο και την αρνητική τους αξιολόγηση την κάνανε θετική, για 50-100€ κουπόνι και χωρίς ντροπή και αυτοσεβασμό, λέγανε και ευχαριστώ στον ευεργέτη που τους έκανε τη χάρη..

Αλλά τόσο αξίζε ο καρκίνος που βγάλανε.. ο καθένας κοστολογεί την αξιοπρέπεια του. Για κάποιους αξίζει όσο ένα κουπόνι απο τον λεγάμενο..(το οποίο παίζει να μην εισπράξουν και ποτέ!)

 

Αλλα..αυτοί είμαστε! και αυτό μας αξίζει.. Σε αυτό βασίζεται ο μαν και πράττει έτσι. Ούτε πλάτες έχει, ούτε τπτ.

Στην ηλιθιότητα ορισμένων 🐑 στηρίζεται..

Επεξ/σία από PoutsBlue
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Big_oof είπε

Καλησπέρα και από εμένα...έκανα μια παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα μερικές μέρες πριν και είναι υπό διεκπαιρεώση.

Μέχρι στιγμής - εάν δεν είχα δει όλα αυτά τα τέρατα στο forum - δε θα είχα ιδέα τι συμβαίνει,τα μηνύματα επιβεβαίωσης έχουν έρθει κανονικά και φαινόταν όλα legit.

Η ερώτηση μου τώρα είναι:

Εφόσον το πράγμα έχει σοβαρέψει πολύ,να περιμένω το κινητό που αγόρασα (mid-range τιμή) ή να αρχίσω να κλαίω τη μοίρα μου γιατί δεν έκανα την έρευνα μου όπως έπρεπε; 

😢

Καλώς ήρθες στο club. Εγώ έχω παραγγείλει ένα κινητό από 23 - 02 - 2024 με παράδοση 15 - 30 ημέρες. Ήδη έκλεισα τον μήνα αναμονής και ακόμα η παραγγελία βρίσκεται σε επεξεργασία. Τηλέφωνα βέβαια δεν σηκώνουν ενημέρωση δεν υπάρχει και περιμένω από εβδομάδα να συμπληρώσω τις 30 εργάσιμες ημέρες για να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής στην κάρτα μου για επιστροφή χρημάτων, όλες τις νόμιμες ενέργειες που απαιτούνται. Φυσικά για όλα αυτά θα τους ενημερώσω και σε μειλ. Εσύ λοιπόν ανάλογα με τον χρόνο παράδοσης που είχε το προϊόν που παρήγγειλες, εκτός από αλλεπάλληλες επικοινωνίες μαζί τους για την εξέλιξη της πορείας, θα κάνεις όλες τις νόμιμες ενέργειες που απαιτούνται. Καλό κουράγιο καλή υπομονή σε όλους μας 😡

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως ρε παιδια απορια το εχω πως κανετε αγορα με προπληρωμη και παραδωση μετα απο ενα μηνα ............ 
Εγω παντα τα αμεσα ή μεχρι 3 μερες κοιταω/αγοραζω και αυτο που πηρα απο το εν λογω μαγαζι 1-3 ημερες ειχε και το εκανε 10+ ......... παλι καλα που παρελαβα ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, villasg είπε

Παντως ρε παιδια απορια το εχω πως κανετε αγορα με προπληρωμη και παραδωση μετα απο ενα μηνα ............ 
Εγω παντα τα αμεσα ή μεχρι 3 μερες κοιταω/αγοραζω και αυτο που πηρα απο το εν λογω μαγαζι 1-3 ημερες ειχε και το εκανε 10+ ......... παλι καλα που παρελαβα ..

Στη περίπτωση μου ήταν παράδοση 1-3 μέρες στο site τους και το τσέκαρα πρώτα τηλεφωνικά όπου με διαβεβαίωσε η κοπέλα ότι θα κάνει 3 με max 5 εργάσιμες.

Ψάρωσα και με τις θετικές αξιολογήσεις στο best price οπότε καταλαβαίνεις πως βρεθήκαμε εδώ οι περισσότεροι απο εμάς.. (Γιατι απο θέμα τιμής η διαφορά δεν ήταν μεγάλη, περίπου 40€ πιο κάτω σε σχέση με άλλα site)

Επεξ/σία από PoutsBlue
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...