Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με διαθεσιμότητα παράδοσης μέχρι τους 3 μήνες


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 567
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βλέπω μερικοί λέτε για τα 40.000€ που ζητάνε για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο και σας φαίνεται ακριβό όταν την ίδια στιγμή ένα opel corsa κοστίζει 20.000€ σε εντελώς μεσαία έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο που πήρε πρόσφατα γνωστή μου με 5 μήνες παράδοση.

To Q3 πριν τον covid-19 από 33.000€ για την έκδοση βενζίνης και πήγαινε 4.000€ πάνω αν ήθελες το S-tronic, τώρα θες πάνω από 40.000€ για ένα χειροκίνητο που κατά 90% θα το πάρεις λόγο αναμονής σε χρώμα που δεν θες και με τα έξτρα που θα ήθελες εκτός αυτοκινήτου, συνεπώς δεν είναι καθόλου κατάλληλη εποχή για αυτοκίνητο εκτός εάν τα κριτήρια της αγοράς είναι άλλα για ορισμένους σε εταιρικά αυτοκίνητα, για φορολογικούς σκοπούς και πολλά άλλα...

33.000€ για ένα opel astra; Μα είναι δυνατόν; Να το πάμε σε μεταχειρισμένα; Α-Class 180d urban έκδοση του 2017 με αυτόματο κιβώτιο τιμή 27.000€ καινούργιο και το αμάξι 6 χρόνια μετά με 100.000€ στην καλύτερη 25.000€ + τα έξτρα σε σέρβις που θα χρειαστεί ως μεταχειρισμένο.

Επιθεωρητής μιας εταιρείας που συνεργάζομαι έκλεισε πριν κάνα 4τράμηνο yaris cross 23.000€ με παράδοση 12 μήνες στην καλύτερη και ανοιχτή τιμή που προφανώς μόνο προς τα πάνω θα είναι. Το καλό στην περίπτωση του είναι πως έχει εταιρικό corsa για τις μετακινήσεις του όμως αυτός θα αγοράσει καινούργιο αμάξι και όταν το πάρει θα είναι παλιό κατά 1 έτος.

Τουλάχιστον του ζητήσανε 500.00€ προκαταβολή με επιστροφή εάν αποφασίσει πως δεν θα το πάρει λόγο της τιμής που παίζει να είναι και πάνω από 2.000€ από αυτό που υπολογίζει. Είδε και το ford puma όπου μέσα σε 2 μήνες αυξήθηκε με τιμή να πιάνει τα 25.000€

Εγώ προσωπικά αμάξι να ναι και ότι να ναι σε χρώμα, εξοπλισμό και ειδικά σε μάρκα δεν πρόκειται να αγόραζα με καμία Παναγία εκτός εάν έβγαζα παραπάνω χρήματα με τις τραγικές αυξήσεις.

Έχουν μπει στο κόλπο και ιδιώτες εκτός τους μαντράδες. Το 2016 αγόρασα seat ibiza του 2005 1.2 με 118.000 χιλιόμετρα 2700.00€ και το ίδιο αυτοκίνητο με 250.000 χιλιόμετρα έχει πάνω από 3.000€  το 2023. Κάπου τσιλ με τον πληθωρισμό και με το πως πηγαίνει η αγορά γιατί άλλο πράγμα να πουλάνε ένα σωστό αυτοκίνητο σε ένα Χ ποσό και άλλο να θέλουν όλοι να βγάλουν τα σπασμένα τους σε όσου έχουν ανάγκη.

Κλείνοντας οι τιμές δεν θα αλλάξουν ποτέ προς τα κάτω και αυτό επειδή τα αυτοκίνητα βγαίνουν από τις απλές εκδόσεις με ένα σκασμό εξοπλισμό που κοστίζει. H εποχή μέχρι και το 2017 στα απλά αυτοκίνητα που με 20.000€ έπαιρνες κάτι σοβαρό και που όλα ήταν ένα start stop, μια οθόνη και ένα cruise control έχει τελειώσει.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, d4mage είπε

33.000€ για ένα opel astra; Μα είναι δυνατόν;

Νομιζω ξεκιναει γυρω στα 26-27. Ωστοσο εχεις δικιο οτι εχουν ξεφυγει για τα καλα οι τιμες...καλα για κατι Corsa/208 γελαω με τις τιμες που βλεπω. Αλλα αφου τα αγοραζει ο κοσμος τι να πεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Tzini_Gr είπε

εχει καταντησει τραγικο.

παραγγελεια νοεμβρη 2022 hyundai i30 hatchback premium  1000κυνβικα @120hp ασπρο χρωμα χωρις εξτρα. μου χαν πει απο μαρτιο μεχρι και μαιο.

παιρνω τελη φλεβαρη, μου λενε τελη μαρτη. παιρνω τελη μαρτη, μου λενε τελη απριλη. παιρνω σημερα, μ λενε καταλιτικη ημερομηνια τελη μαιου...

μας παιζουν. και φοβαμαι πολη μην τυχον και το πανε τελη ιουνιου

..

Μην μου λες τέτοια. Έχω παραγγείλει ένα ίδιο distinctive 4 Γενάρη με και καλά παράδοση τέλη Απρίλη. Καλά του είπα του πλασιέ (βελμαρ) σιγά μην τηρήσετε την ημερομηνία. Και μου λέει όχι στο 4μηνο έχω δώσει πολλά. Δεν παίρνω τηλέφωνο ακόμα. Αρχές Ιουνίου θα πάρω αν δεν έχει έρθει αν και δεν έχει νόημα μιας ούτε και οι ίδιοι ξέρουν και λένε και ψέματα.

36 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αιτιολογια?

Στο είπε. Αλλάζει το μοντέλο.

Επεξ/σία από dtk-386
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Στο είπε. Αλλάζει το μοντέλο.

ειναι λιγο κοροιδια ομως...το οτι θα αλλαζε η παραγωγη το ξεραν μηνες νωριτερα φανταζομαι. Θα μου πεις αυτοι εχουν το μαχαιρι αυτοι και το καρπουζι. Οπως και να εχει ειναι κοροιδια ομως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αιτιολογια?

έχει παρουσιαστεί σε ξένες χώρες το νέο Kona και αναμένεται το καλοκαίρι στην Ελλάδα και από ότι είπαν έχει αλλάξει η γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο. το θέμα είναι ότι όταν κάναμε παραγγελία ήταν αυτοκίνητα τα οποία ήταν προγραμματισμένα να έρθουν στην Ελλάδα, σε συγκεκριμένη έκδοση - χρώμα. δεν ήταν ειδικές παραγγελίες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4mage είπε

Βλέπω μερικοί λέτε για τα 40.000€ που ζητάνε για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο και σας φαίνεται ακριβό όταν την ίδια στιγμή ένα opel corsa κοστίζει 20.000€ σε εντελώς μεσαία έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο που πήρε πρόσφατα γνωστή μου με 5 μήνες παράδοση.

To Q3 πριν τον covid-19 από 33.000€ για την έκδοση βενζίνης και πήγαινε 4.000€ πάνω αν ήθελες το S-tronic, τώρα θες πάνω από 40.000€ για ένα χειροκίνητο που κατά 90% θα το πάρεις λόγο αναμονής σε χρώμα που δεν θες και με τα έξτρα που θα ήθελες εκτός αυτοκινήτου, συνεπώς δεν είναι καθόλου κατάλληλη εποχή για αυτοκίνητο εκτός εάν τα κριτήρια της αγοράς είναι άλλα για ορισμένους σε εταιρικά αυτοκίνητα, για φορολογικούς σκοπούς και πολλά άλλα...

33.000€ για ένα opel astra; Μα είναι δυνατόν; Να το πάμε σε μεταχειρισμένα; Α-Class 180d urban έκδοση του 2017 με αυτόματο κιβώτιο τιμή 27.000€ καινούργιο και το αμάξι 6 χρόνια μετά με 100.000€ στην καλύτερη 25.000€ + τα έξτρα σε σέρβις που θα χρειαστεί ως μεταχειρισμένο.

Επιθεωρητής μιας εταιρείας που συνεργάζομαι έκλεισε πριν κάνα 4τράμηνο yaris cross 23.000€ με παράδοση 12 μήνες στην καλύτερη και ανοιχτή τιμή που προφανώς μόνο προς τα πάνω θα είναι. Το καλό στην περίπτωση του είναι πως έχει εταιρικό corsa για τις μετακινήσεις του όμως αυτός θα αγοράσει καινούργιο αμάξι και όταν το πάρει θα είναι παλιό κατά 1 έτος.

Τουλάχιστον του ζητήσανε 500.00€ προκαταβολή με επιστροφή εάν αποφασίσει πως δεν θα το πάρει λόγο της τιμής που παίζει να είναι και πάνω από 2.000€ από αυτό που υπολογίζει. Είδε και το ford puma όπου μέσα σε 2 μήνες αυξήθηκε με τιμή να πιάνει τα 25.000€

Εγώ προσωπικά αμάξι να ναι και ότι να ναι σε χρώμα, εξοπλισμό και ειδικά σε μάρκα δεν πρόκειται να αγόραζα με καμία Παναγία εκτός εάν έβγαζα παραπάνω χρήματα με τις τραγικές αυξήσεις.

Έχουν μπει στο κόλπο και ιδιώτες εκτός τους μαντράδες. Το 2016 αγόρασα seat ibiza του 2005 1.2 με 118.000 χιλιόμετρα 2700.00€ και το ίδιο αυτοκίνητο με 250.000 χιλιόμετρα έχει πάνω από 3.000€  το 2023. Κάπου τσιλ με τον πληθωρισμό και με το πως πηγαίνει η αγορά γιατί άλλο πράγμα να πουλάνε ένα σωστό αυτοκίνητο σε ένα Χ ποσό και άλλο να θέλουν όλοι να βγάλουν τα σπασμένα τους σε όσου έχουν ανάγκη.

Κλείνοντας οι τιμές δεν θα αλλάξουν ποτέ προς τα κάτω και αυτό επειδή τα αυτοκίνητα βγαίνουν από τις απλές εκδόσεις με ένα σκασμό εξοπλισμό που κοστίζει. H εποχή μέχρι και το 2017 στα απλά αυτοκίνητα που με 20.000€ έπαιρνες κάτι σοβαρό και που όλα ήταν ένα start stop, μια οθόνη και ένα cruise control έχει τελειώσει.

 

 

 

Με παρεξήγησες, δεν σχολιάζω αρνητικά την τιμή αυτή καθεαυτή (τουλάχιστον στην συγκεκριμένη κουβέντα) αλλά ότι στα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερα, κατά την γνώμη μου, αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, d4mage είπε

Βλέπω μερικοί λέτε για τα 40.000€ που ζητάνε για ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο και σας φαίνεται ακριβό όταν την ίδια στιγμή ένα opel corsa κοστίζει 20.000€ σε εντελώς μεσαία έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο που πήρε πρόσφατα γνωστή μου με 5 μήνες παράδοση.

To Q3 πριν τον covid-19 από 33.000€ για την έκδοση βενζίνης και πήγαινε 4.000€ πάνω αν ήθελες το S-tronic, τώρα θες πάνω από 40.000€ για ένα χειροκίνητο που κατά 90% θα το πάρεις λόγο αναμονής σε χρώμα που δεν θες και με τα έξτρα που θα ήθελες εκτός αυτοκινήτου, συνεπώς δεν είναι καθόλου κατάλληλη εποχή για αυτοκίνητο εκτός εάν τα κριτήρια της αγοράς είναι άλλα για ορισμένους σε εταιρικά αυτοκίνητα, για φορολογικούς σκοπούς και πολλά άλλα...

33.000€ για ένα opel astra; Μα είναι δυνατόν; Να το πάμε σε μεταχειρισμένα; Α-Class 180d urban έκδοση του 2017 με αυτόματο κιβώτιο τιμή 27.000€ καινούργιο και το αμάξι 6 χρόνια μετά με 100.000€ στην καλύτερη 25.000€ + τα έξτρα σε σέρβις που θα χρειαστεί ως μεταχειρισμένο.

Επιθεωρητής μιας εταιρείας που συνεργάζομαι έκλεισε πριν κάνα 4τράμηνο yaris cross 23.000€ με παράδοση 12 μήνες στην καλύτερη και ανοιχτή τιμή που προφανώς μόνο προς τα πάνω θα είναι. Το καλό στην περίπτωση του είναι πως έχει εταιρικό corsa για τις μετακινήσεις του όμως αυτός θα αγοράσει καινούργιο αμάξι και όταν το πάρει θα είναι παλιό κατά 1 έτος.

Τουλάχιστον του ζητήσανε 500.00€ προκαταβολή με επιστροφή εάν αποφασίσει πως δεν θα το πάρει λόγο της τιμής που παίζει να είναι και πάνω από 2.000€ από αυτό που υπολογίζει. Είδε και το ford puma όπου μέσα σε 2 μήνες αυξήθηκε με τιμή να πιάνει τα 25.000€

Εγώ προσωπικά αμάξι να ναι και ότι να ναι σε χρώμα, εξοπλισμό και ειδικά σε μάρκα δεν πρόκειται να αγόραζα με καμία Παναγία εκτός εάν έβγαζα παραπάνω χρήματα με τις τραγικές αυξήσεις.

Έχουν μπει στο κόλπο και ιδιώτες εκτός τους μαντράδες. Το 2016 αγόρασα seat ibiza του 2005 1.2 με 118.000 χιλιόμετρα 2700.00€ και το ίδιο αυτοκίνητο με 250.000 χιλιόμετρα έχει πάνω από 3.000€  το 2023. Κάπου τσιλ με τον πληθωρισμό και με το πως πηγαίνει η αγορά γιατί άλλο πράγμα να πουλάνε ένα σωστό αυτοκίνητο σε ένα Χ ποσό και άλλο να θέλουν όλοι να βγάλουν τα σπασμένα τους σε όσου έχουν ανάγκη.

Κλείνοντας οι τιμές δεν θα αλλάξουν ποτέ προς τα κάτω και αυτό επειδή τα αυτοκίνητα βγαίνουν από τις απλές εκδόσεις με ένα σκασμό εξοπλισμό που κοστίζει. H εποχή μέχρι και το 2017 στα απλά αυτοκίνητα που με 20.000€ έπαιρνες κάτι σοβαρό και που όλα ήταν ένα start stop, μια οθόνη και ένα cruise control έχει τελειώσει.

 

 

 

Όπως τα 20,000 ειναι πολλά για κόρσα, έτσι και τα 40,000 ειναι πολλά για το Civic ειδικά όταν υπάρχουν επιλογές και στις 30,000. Και δεν ειναι καν μεγάλο αυτοκίνητο, ειναι ενα μικρομεσαίο που ανταγωνίζεται τα Focus/Golf/Corolla/Astra κλπ. Πολλές εταιρίες πιστεύουν πως θα γίνουν Premium απλά αυξάνοντας τις τιμές, το ίδιο έκανε κι η Opel το ίδιο κάνει κι η Honda.

Όταν η Audi δίνει 30,000 το Α3 με τον 1.5 κινητήρα και η Toyota 33,000 την Corolla Touring Sports με το δίλιτρο, τότε τα 40,000 που ζητάει η Honda για το Civic ειναι απλά γελοία...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

Μην μου λες τέτοια. Έχω παραγγείλει ένα ίδιο distinctive 4 Γενάρη με και καλά παράδοση τέλη Απρίλη. Καλά του είπα του πλασιέ (βελμαρ) σιγά μην τηρήσετε την ημερομηνία. Και μου λέει όχι στο 4μηνο έχω δώσει πολλά. Δεν παίρνω τηλέφωνο ακόμα. Αρχές Ιουνίου θα πάρω αν δεν έχει έρθει αν και δεν έχει νόημα μιας ούτε και οι ίδιοι ξέρουν και λένε και ψέματα.

Στο είπε. Αλλάζει το μοντέλο.

ωχ ακόμα δεν ήρθε?  Πάρε ένα τηλ, αν έχεις VIN θα είναι εδώ σε κανα 20αριά μέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

ωχ ακόμα δεν ήρθε?  Πάρε ένα τηλ, αν έχεις VIN θα είναι εδώ σε κανα 20αριά μέρες

Τέλη Απρίλη είπαν. Θα δείξει, δεν παίρνω τηλ γιατί θα μου πουν ότι να ναι. Αν έρθει θα με πάρουν αυτοί. Οπότε δεν έχει νόημα να χαλιέμαι με τα τηλέφωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Όπως τα 20,000 ειναι πολλά για κόρσα, έτσι και τα 40,000 ειναι πολλά για το Civic ειδικά όταν υπάρχουν επιλογές και στις 30,000. Και δεν ειναι καν μεγάλο αυτοκίνητο, ειναι ενα μικρομεσαίο που ανταγωνίζεται τα Focus/Golf/Corolla/Astra κλπ. 

Αναφέρθηκα κάπου σε μεγάλο αυτοκίνητο; Ξεκαθαρίζω από την πρώτη στιγμή το μικρομεσαίο.

Σε ότι αφορά το Α3 στις 30.000€ κάτι λάθος λες αν σκεφτείς πως 33.000€ έχει το Astra. Η ουσία του θέματος είναι πως οι τιμές είναι απαγορευτικές ΓΕΝΙΚΑ. Σε ότι αφορά το παράδειγμα που έδωσες για τα 20.000€  με τα 40.000€ το πρόβλημα είναι περισσότερο στα οικονομικά μοντέλα διότι αυτά απευθύνονται στο σύνολο της κοινωνίας. Δεν το νομίζω κάποιος που θα αγόραζε ένα Χ5 να σκάλωνε σε μια αύξηση των 5.000€ ή 10.000€  εκτός αν μιλάμε για τύπους των Evoque, E-Class έξω από τα μπουζούκια.

Αν παραδειγματίζεις το vfm στο τι μπορείς να πάρεις από 20.000€ με 30.000€ και παίζεις με τις τιμές ανά 1.000€ αυτό είναι άλλο θέμα. Το 20.000€ με το 40.000€ δεν είναι απλά διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα.

1 ώρα πριν, redbullboy είπε

Με παρεξήγησες, δεν σχολιάζω αρνητικά την τιμή αυτή καθεαυτή (τουλάχιστον στην συγκεκριμένη κουβέντα) αλλά ότι στα ίδια χρήματα παίρνεις καλύτερα, κατά την γνώμη μου, αυτοκίνητα.

Υποκειμενικό το τι είναι καλύτερο ή χειρότερο σε ένα μπάτζετ. Για εμένα προσωπικά όλα μα ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν υπέρ και κατά και έχουν να κάνουν με τις ανάγκες του οδηγού. Τα κριτήρια της αγοράς είναι αμέτρητα και κατά τη γνώμη μου όταν κάτι το πληρώνεις περισσότερο θα έπρεπε να είσαι αυστηρός σε αυτό που παίρνεις παρά φανατισμένος εκτός εάν σου το δώσουν τζάμπα που κάτι τέτοιο δεν παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, d4mage είπε

Σε ότι αφορά το Α3 στις 30.000€ κάτι λάθος λες αν σκεφτείς πως 33.000€ έχει το Astra.

Ξαναλεω...το Astra ξεκιναει στα ~27000...οπως και το A3. Ειναι δεδομενο οτι κανει κατι λαθος η Opel με την τιμολογιακη της πολιτικη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ξαναλεω...το Astra ξεκιναει στα ~27000...οπως και το A3. Ειναι δεδομενο οτι κανει κατι λαθος η Opel με την τιμολογιακη της πολιτικη. 

περυσι τετοια εποχη το Α3 ειχε 23,7 :D

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...