Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με διαθεσιμότητα παράδοσης μέχρι τους 3 μήνες


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελπίζω να μου απαντήσει σήμερα η βελμαρ. Αν και δεν πιστεύω πλέον ότι μου λένε αλλά τέλος πάντων. Πάμε για 9ο μήνα και αρχίζω να σκέφτομαι την ακύρωση. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 567
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Ελπίζω να μου απαντήσει σήμερα η βελμαρ. Αν και δεν πιστεύω πλέον ότι μου λένε αλλά τέλος πάντων. Πάμε για 9ο μήνα και αρχίζω να σκέφτομαι την ακύρωση. 

Τον έφαγες τον γάιδαρο , ακύρωση μόνο αν βρεις ετοιμοπαράδοτο κάτι που όντως σε ενδιαφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι και τις 04/09 δεν υπάρχει ενημέρωση για καμμία φόρτωση i30 για την Ελλαδα.Επόμενη ενημέρωση μετά τις 11/09.

Καλά κρασιά. 🤡

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όσο και να ρωτάμε εμείς σαν πελάτες, αν δεν υπάρχει πραγματική πληροφορία οι αντιπρόσωποι απαντάνε ό,τι ναναι. Όταν ενημερωθεί ο αντιπρόσωπος από το εργοστάσιο/εισαγωγέα, τότε θα ενημερώσει και εσάς, οπότε απλά οπλιστείτε με αναμονή, ή ψάξτε σε άλλους αντιπροσώπους για ακυρώσεις μήπως βρεθεί κάποιο ετοιμοπαράδοτο όπως το θέλετε, ή έστω κοντά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, thanasis00 είπε

Πάντως αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όσο και να ρωτάμε εμείς σαν πελάτες, αν δεν υπάρχει πραγματική πληροφορία οι αντιπρόσωποι απαντάνε ό,τι ναναι. Όταν ενημερωθεί ο αντιπρόσωπος από το εργοστάσιο/εισαγωγέα, τότε θα ενημερώσει και εσάς, οπότε απλά οπλιστείτε με αναμονή, ή ψάξτε σε άλλους αντιπροσώπους για ακυρώσεις μήπως βρεθεί κάποιο ετοιμοπαράδοτο όπως το θέλετε, ή έστω κοντά.

Αυτό ακριβώς, πρόσφατα είχα μια κουβέντα με υπάλληλο αντιπροσωπείας και μου ανέφερε ότι οι πληροφορίες που τους έρχονται είναι ελάχιστες, ουσιαστικά είναι στο άγνωστο και αυτοί και μου έλεγε το πόσο δυσάρεστο είναι και για τους ίδιους να πρέπει να λένε και αντίστοιχα να ακούνε τα ίδια στους πελάτες ή/και να τους ενημερώνουν για μια ακόμα αύξηση τιμής. Δυστυχώς η κατάσταση δεν έχει τέλος με τις καθυστερήσεις και αυξήσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mixmarm1996 είπε

Και αν επιτρέπεται από που την είχες αυτή την ενημέρωση?Από την αντιπροσωπεία?

Βελμάρ, μου είπε ότι μίλησε με εισαγωγική. Βέβαια ότι μου έχει πει δεν ισχύει μέχρι τώρα. Ολο δικαιολογίες οπότε μακάρι να βγεις εσύ αληθινός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενημερωνε εσύ γιατί μπλέξαμε μου φαίνεται αν είναι δυνατόν.

δεν μου είπες γιατί κόλλησε η παραγωγή?

 

53 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Δυστυχώς η κατάσταση δεν έχει τέλος με τις καθυστερήσεις και αυξήσεις...

το καλό με την Hyundai ότι έχει κλειδωμένη τιμή. Αλλά η υπομονή μας πλέον είναι ξεκλείδωτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αρχίζω να μην έχω εμπιστοσύνη σε ότι λέει ούτε την εισαγωγική. Τέτοιο μπάχαλο με εργοστάσιο και αντιπροσωπείες δεν έχω ξανασυναντήσει. Εντελώς ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ . και -

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/8/2023 στις 3:35 ΜΜ, mixmarm1996 είπε

Από εισαγωγική μου είπε να πάρω ξανά Δευτέρα για να έχει επικαιροποιηνενη λίστα.

Όταν σου πει γράψε αν μπορείς μπας και μάθουμε τίποτα γιατί είμαστε ακριβώς το ίδιο διάστημα στην παραγγελία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...