Kiriakos-GR Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Δημοσ. 13 Μαΐου 2022 Τρεις μήνες ενεργοποιημένος με Home Double Play 24 L. H καλωδίωση χαλκού OTE πνίγετε από διαφορετική στάθμη θορύβου, μικρότερη τις πρωινές ώρες 0,4 ~ 0,8 Packet Loss, και 60% Packet Loss στις 8~10 Νυχτερινές ώρες. Η επιτυχία μου έπειτα από μεγάλη όχληση στο 13788, να έρθουν σχεδόν ταυτόχρονα δυο τεχνικοί, και με δυο ARGUS και με 25 λεπτά επιτήρηση, να διαπιστώσουν βλάβη στο κεντρικό αγωγό του κέντρου Ιωλκός - Βόλος. Έφυγαν με την υπόσχεση τελικής επίλυσης την επόμενη μέρα, αλλαγή κάρτα DSLAM η άλλη λύση, και τελικά εξαφανιστήκαν. Από εκεί και μετά η όχληση στο 13788 ήταν μάταιη, καθώς ισχυρίζονταν ότι διαμαρτύρομαι με αβάσιμα για αυτούς δεδομένα. Ξεκίνησα νέα επικοινωνία με το εμπορικό τμήμα Cosmote 13888, ο εκπρόσωπος με πήρε στα σοβαρά, μιας και ως ιδιοκτήτης καταστήματος γνωρίζω όλο το ιστορικό εργασιών και εργολαβιών ΟΤΕ που έγιναν πριν μια πενταετία από πτώση κεραυνού στην πολυκατοικία. Όμως έπειτα από τρεις μέρες δεν έλαβα καμιά νέα ενημέρωση. Τελικά αποφάσισα να κάνω γραπτή την αναφορά - καταγγελία, για να την επιδώσω στον διευθυντή του καταστήματος του Βόλου, ώστε να την προωθήσει στους αρμόδιους, εκεί έφαγα το πρώτο κρύο ντουζ, δεν παραλαμβάνουν λέει γραπτά και υπογραμμένα παράπονα. Με Cosmote chat φτάνω στην σελίδα επικοινωνίας όπου η φόρμα δεν επέτρεπε εισαγωγή χαραχτήρων δυο σελίδων του MS Word, και αναγκαστικά έσπασα το κείμενο στα δυο = δυο εισαγωγές με διαφορετική αρίθμηση αιτήματος. Δεν θέλω να μπω σε δημοσίως ανάλυση του τεχνικού ζητήματος, αυτό που θέλω να μάθω είναι εάν υπάρχει συγκεκριμένο ανώτατο κλιμάκιο Cosmote που έχει την δική του πόρτα εισόδου και τηλέφωνο. Θεωρώ ότι στο τεχνικό τμήμα κάποιοι θέλουν να συγκαλύψουν τους δικούς τους, και αποκρύπτουν γεγονότα. 1
poulinos Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 σε συνεχεια της συζητησης στο αλλο θεμα αν φταιει το κεντρικο καλωδιο τοτε α.αλλαξαν ζευγος β. vdsl απο kv δεν εχεις? On 13/05/2022 at 21:24, Kiriakos-GR said: Τρεις μήνες ενεργοποιημένος με Home Double Play 24 L. H καλωδίωση χαλκού OTE πνίγετε από διαφορετική στάθμη θορύβου, μικρότερη τις πρωινές ώρες 0,4 ~ 0,8 Packet Loss, και 60% Packet Loss στις 8~10 Νυχτερινές ώρες. Η επιτυχία μου έπειτα από μεγάλη όχληση στο 13788, να έρθουν σχεδόν ταυτόχρονα δυο τεχνικοί, και με δυο ARGUS και με 25 λεπτά επιτήρηση, να διαπιστώσουν βλάβη στο κεντρικό αγωγό του κέντρου Ιωλκός - Βόλος. Έφυγαν με την υπόσχεση τελικής επίλυσης την επόμενη μέρα, αλλαγή κάρτα DSLAM η άλλη λύση, και τελικά εξαφανιστήκαν. Από εκεί και μετά η όχληση στο 13788 ήταν μάταιη, καθώς ισχυρίζονταν ότι διαμαρτύρομαι με αβάσιμα για αυτούς δεδομένα. Ξεκίνησα νέα επικοινωνία με το εμπορικό τμήμα Cosmote 13888, ο εκπρόσωπος με πήρε στα σοβαρά, μιας και ως ιδιοκτήτης καταστήματος γνωρίζω όλο το ιστορικό εργασιών και εργολαβιών ΟΤΕ που έγιναν πριν μια πενταετία από πτώση κεραυνού στην πολυκατοικία. Όμως έπειτα από τρεις μέρες δεν έλαβα καμιά νέα ενημέρωση. Τελικά αποφάσισα να κάνω γραπτή την αναφορά - καταγγελία, για να την επιδώσω στον διευθυντή του καταστήματος του Βόλου, ώστε να την προωθήσει στους αρμόδιους, εκεί έφαγα το πρώτο κρύο ντουζ, δεν παραλαμβάνουν λέει γραπτά και υπογραμμένα παράπονα. Με Cosmote chat φτάνω στην σελίδα επικοινωνίας όπου η φόρμα δεν επέτρεπε εισαγωγή χαραχτήρων δυο σελίδων του MS Word, και αναγκαστικά έσπασα το κείμενο στα δυο = δυο εισαγωγές με διαφορετική αρίθμηση αιτήματος. Δεν θέλω να μπω σε δημοσίως ανάλυση του τεχνικού ζητήματος, αυτό που θέλω να μάθω είναι εάν υπάρχει συγκεκριμένο ανώτατο κλιμάκιο Cosmote που έχει την δική του πόρτα εισόδου και τηλέφωνο. Θεωρώ ότι στο τεχνικό τμήμα κάποιοι θέλουν να συγκαλύψουν τους δικούς τους, και αποκρύπτουν γεγονότα.
Kiriakos-GR Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2022 Από τεχνικής πλευράς άλλαξαν δυο ίσως και τρία ζεύγη χωρίς αποτέλεσμα. Στο σημείο περνάει κεντρικό με 250 ζεύγη (επισκευασμένο πριν πέντε χρόνια, ίσως παρουσίασε αστοχία ). Ως καταναλωτής αυτό που με ενδιαφέρει εάν δεν θέλουν να μπουν στην ουσία του τεχνικού προβλήματος, είναι η αποδέσμευση συμβολαίου. Υπάρχει εγγυημένη φρέσκια υποδομή για υβριδικό με 100αρη, είμαι στο όριο 100μ χαλκού από την καμπίνα. Δεν δεσμεύτηκα με τέτοιο συμβόλαιο λόγο κόστους και αβεβαιότητας εισοδημάτων. Τελικά άμα τους γράφεις το θέμα σου, σου απαντούν γραπτά?
Kiriakos-GR Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Μαΐου 2022 Το άκουσα και αυτό σήμερα από το 13888, στην κατάθεση γραπτών υποθέσεων, δεν υπάρχει οριοθετημένο το χρονικό όριο που θα πρέπει να σου απαντήσουν. Σήμερα μετράω την τέταρτη εργάσιμη μέρα.
poulinos Δημοσ. 21 Μαΐου 2022 Δημοσ. 21 Μαΐου 2022 On 15/05/2022 at 19:58, Kiriakos-GR said: Από τεχνικής πλευράς άλλαξαν δυο ίσως και τρία ζεύγη χωρίς αποτέλεσμα. Στο σημείο περνάει κεντρικό με 250 ζεύγη (επισκευασμένο πριν πέντε χρόνια, ίσως παρουσίασε αστοχία ). Ως καταναλωτής αυτό που με ενδιαφέρει εάν δεν θέλουν να μπουν στην ουσία του τεχνικού προβλήματος, είναι η αποδέσμευση συμβολαίου. Υπάρχει εγγυημένη φρέσκια υποδομή για υβριδικό με 100αρη, είμαι στο όριο 100μ χαλκού από την καμπίνα. Δεν δεσμεύτηκα με τέτοιο συμβόλαιο λόγο κόστους και αβεβαιότητας εισοδημάτων. Τελικά άμα τους γράφεις το θέμα σου, σου απαντούν γραπτά? αν τωρα εχεις adsl και μπορεις να βαλεις vdsl απο την καμπινα go for it. αν και θεωρητικα αν η καμπινα ειναι οτε και εχεις παροχο οτε τοτε θα πρεπε να σου δωσουν vdsl στα 27 mbit περιπου απο το kv.αυτο κανουν συνηθως. σε καθε περιπτωση ειτε πηγαινε σε vdsl αν μπορεις αφου το adsl εχει πεθανει ή προσπαθησε να λυσεις το συμβολαιο και μετα πηγαινε σε αλλο παροχο και βαλε vdsl ομως. για το τελευταιο δεν μπορω να πω πολλα. ελπιζω υβριδικο να μην ενοουν adsl 24 + 4g.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα