Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα στο MyRAE


Giannis Vs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρατηρήσατε κάποιο πρόβλημα τώρα τελευταία στο My Rae? Προσπαθώ να υποβάλω νέα αναφορά και το κουμπί της αναφορά δεν πατιέται. Βγαίνει αυτό το σήμα όταν πάω να το πατήσω 🚫

rae.bmp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Giannis Vs είπε

Παρατηρήσατε κάποιο πρόβλημα τώρα τελευταία στο My Rae? Προσπαθώ να υποβάλω νέα αναφορά και το κουμπί της αναφορά δεν πατιέται. Βγαίνει αυτό το σήμα όταν πάω να το πατήσω 🚫

rae.bmp 1 MB · 1 download

Είναι πολύ απασχολημένοι τώρα τελευταία καθώς όλη μέρα ψάχνουν να βρούν πόσα είναι τα κέρδη των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας και δεν προφταίνουν για τίποτα άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Giannis Vs είπε

Παρατηρήσατε κάποιο πρόβλημα τώρα τελευταία στο My Rae? Προσπαθώ να υποβάλω νέα αναφορά και το κουμπί της αναφορά δεν πατιέται. Βγαίνει αυτό το σήμα όταν πάω να το πατήσω 🚫

rae.bmp 1 MB · 3 downloads

Κατι δεν εκανες σωστα...Κοιταξε το προσεχτικα.Για να ξερεις εγω εδω και 3 μηνες ακομα δεν εχω παρει απαντηση...σκοτωνονται στη δουλεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, Strepsil είπε

Κατι δεν εκανες σωστα...Κοιταξε το προσεχτικα.Για να ξερεις εγω εδω και 3 μηνες ακομα δεν εχω παρει απαντηση...σκοτωνονται στη δουλεια

Καλησπέρα... Απάντηση σε τι πραγμα... Δυστυχώς δεν δίνονται... Αν είναι θα δοθεί συνολικά.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα... Απάντηση σε τι πραγμα... Δυστυχώς δεν δίνονται... Αν είναι θα δοθεί συνολικά.. 

Καλο ειναι να γνωριζουμε καποια πραγματα πριν απαντησουμε.

ραε.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Giannis Vs said:

Παίδες δεν λειτουργεί. Δεν μ' αφήνει να πατήσω υποβολή ούτε αν δεν ανεβάσω το bmp

Δοκίμασε χωρίς ad blocker η από άλλο browser 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tι το θέλω και διαβάζω ειδήσεις, μου ανέβηκε πάλι το αίμα στο κεφάλι. 💣

https://www.imerisia.gr/epiheiriseis/energeia/46716_akribeia-sto-reyma-grifos-oi-nees-times-diafonies-kai-foboi-gia-dumping

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Ενεργειακός Διαμεσολαβητής

Με το εργαλείο του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή επιδιώκεται να δοθεί στον καταναλωτή μια πρόσθετη επιλογή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του: εφόσον πρόκειται για αστικής/εμπορικής φύσεως διαφορά, ο καταναλωτής μπορεί να προσφύγει σε ειδική διαδικασία Ενεργειακής Διαμεσολάβησης, κατ' αρχάς -αλλά όχι αποκλειστικά- με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω της πλατφόρμας MyRAE.

Το συγκεκριμένο εργαλείο αφορά κατ' αρχάς τους οικιακούς πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου και την επίλυση διαφορών αυτών με τους προμηθευτές τους και τους διαχειριστές. Ως προς τον τρόπο χρηματοδότησης του εργαλείου, η ΡΑΕ εξετάζει το ενδεχόμενο καταβολής μιας ετήσιας εισφοράς (fee) από τους συμμετέχοντες προμηθευτές για την κάλυψη του κόστους παροχής των υπηρεσιών διαμεσολάβησης ή/και τη χρηματοδότηση (μερική ή ολική) του υπό εξέταση εργαλείου με πόρους της ΡΑΕ.

Στην αρμοδιότητα του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή εμπίπτουν οι λεγόμενες «κλασικές συμβατικές διαφορές». Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ολοκληρώνει τη διαδικασία της επίλυσης της διαφοράς μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή του, εντός διαστήματος 90 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της αναφοράς/καταγγελίας. Υφίσταται δυνατότητα μικρής παράτασης σε εξαιρετικές περιπτώσεις ιδιαίτερα περίπλοκων διαφορών. Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση στα μέρη, τα οποία έχουν την απόλυτη ευχέρεια να την αποδεχθούν ή να την απορρίψουν.

Στο πλαίσιο αυτό, ο καταναλωτής μπορεί να αναμείνει ότι θα προταθεί ως λύση, λ.χ., η διόρθωση του λογαριασμού του ή της χρέωσης, η παροχή συγκεκριμένων συστάσεων/οδηγιών προς τον προμηθευτή ώστε να μην επαναληφθεί το λάθος ή η ταλαιπωρία του πελάτη, η παροχή συγγνώμης στον πελάτη, η παροχή ενός εύλογου αντισταθμίσματος κ.ο.κ. Αντιθέτως, ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής δεν επιβάλλει κυρώσεις ή υποχρεωτικές ενέργειες στα μέρη.

 

Η ΡΑΕ σκοπεύει  να βγάλει νέο εργαλείο (όταν βρουν χρηματοδότηση)...τον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή για να παρεμβαίνει όταν δεν υπάρχει επίλυση μεταξύ καταναλωτή - παρόχου. Μα υποτίθεται ότι σύμφωνα με τους όρους του MyRAE https://www.rae.gr/myraeterms/ ήδη έχουν δυνατότητα παρέμβασης, θα μας τρελάνουν;

444.jpg.de7d3785693d886ac352306fe496b639.jpg

Επίσης ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής της ΡΑΕ δε θα υποβάλει κυρώσεις ή άλλες υποχρεωτικές ενέργειες στα 2 μέρη (δηλαδή θα κάνουν μόνο συστάσεις)!!! Άσχετα που ο ΚΠΗΕ δε τρεις διαφορετικές παραγράφους κάνει αναφορά για ποινική ρήτρα.

Συστάσεις ο ΣτΚ, συστάσεις η ΡΑΕ... θα μας γράφουν οι πάροχοι στα @@ τους και θα ξεμπλέκουμε μόνο δικαστικώς... όπου τα έξοδα του δικηγόρου θα είναι παραπάνω από αυτά που διεκδικούμε.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα τα άλλα υποτίθεται οτι ξεκίνησαν να επιστρέφονται χρήματα σε περιπτώσεις που σταθερό τιμολόγιο έγινε κυμαινόμενο

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/rae-dagoumas-allazoun-apo-ton-epomeno-mina-ta-timologia-revmatos-tha-epistrefonte-chrimata-se-osous-exapatounte/

απο τη μία φτιάξανε το myrae απο την άλλη

Αναφορά σε κείμενο

Ο κ. Δαγούμας τόνισε πως η ρυθμιστική αρχή δεν έχει αρμοδιότητα για την επίλυση αστικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και Προμηθευτών/Διαχειριστών.

ήταν εργαλείο τελικά καταστολής και παραπλάνησης του καταναλωτή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην τρίτη απόρριψη, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν και ο καταναλωτής μπορεί να προχωρήσει σε καταγγελία στην ΡΑΕ για θέματα αμιγώς ρυθμιστικά όπως π.χ. η παραβίαση κάποιου άρθρου του Κώδικα Προμήθειας, είτε να προσφύγει για διευθέτηση αστικής διαφοράς στα δικαστήρια ή διαμεσολαβητή.

 

Να προχωρήσει σε καταγγελία πώς; Αφού το info@rae στελνει αυτοματοποιημένο mail ότι δε δουλεύει.

Όπως τόνισε ο κ. Δαγούμας, ο κώδικας προμήθειας παραμένει αρμοδιότητα του ΥΠΕΝ και δεν έχει εκχωρηθεί από το 2013 στην ΡΑΕ

Δηλαδή θα τρώμε το χρόνο μας για μήνες στη πλατφόρμα της ραε... μετά θα κάνουμε καταγγελία ένας θεός ξερει πώς. Ακόμα κι αν καταφέρουμε να κάνουμε τη καταγγελία η ραε πάλι δε θα απαντήσει. Κι αν απευθύνουμε στο ΥΠΕΝ θα πούνε όι δε μπορούνε να παρέμβουν πόσο μάλλον να επιβάλλουν κυρωσεις χωρίς γνωμοδότηση της ραε (μπαλάκι δηλαδή όπως η ΓΓ Εμπορίου του ΥΠΑΝ.)

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...