gosastgm Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) Γεια σας παιδιά θέλω να στείλω το tuf 15 που το δουλεύω και θα ήθελα να γίνει όσο τι δυνατόν καλύτερα και ταχύτερα το σέρβις γιατί δεν δουλεύει η οθόνη ούτε με HDMI ( δουλεύω grafic design ) Έχει κανείς εμπειρία ποιος κάνει καλύτερη δουλειά ? Είχα διαβάσει κάποια ποστ για το σερβίς του πλαίσιο ότι δεν είναι και το καλύτερο, ) Αν γνωρίζει κάποιος ευχαριστώ πολύ Επεξ/σία 11 Μαΐου 2022 από gosastgm
mariapad Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Φίλε μου το θέμα σε κάθε service είναι η εμπειρία που έχει ο τεχνικός στο συγκεκριμένο μηχάνημα που θα το αναλάβει και ο χαρακτήρας του.Μιας και είμαι τεχνικός σε μεγάλη εταιρεία θα σου πω ότι πολλές φορές βλέπω συναδέλφους που ανοίγουν ένα μηχάνημα αλλάζουν τι είναι να αλλάξουν και δεν κοιτούν τίποτα άλλο.Εγώ δεν υπάρχει ας πούμε περίπτωση να ανοίξω μηχάνημα για το οτιδήποτε και να μην αλλάξω θερμοαγωγημη πάστα , να καθαρίσω fan , να δω βίδες και μεντεσέδες.Γενικά θα σου έλεγα να το στείλεις στην ASUS γιατί απλά δεν ξέρω πόσα ίδια μηχανήματα μπορεί να έχουν ανοίξει τα παιδιά του πλαισίου. Φιλικά Χρηστος , συγγνώμη αλλά απαντώ από το account της γυναίκας μου 1
GATE123 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, gosastgm είπε Γεια σας παιδιά θέλω να στείλω το tuf 15 που το δουλεύω και θα ήθελα να γίνει όσο τι δυνατόν καλύτερα και ταχύτερα το σέρβις γιατί δεν δουλεύει η οθόνη ούτε με HDMI ( δουλεύω grafic design ) Έχει κανείς εμπειρία ποιος κάνει καλύτερη δουλειά ? Είχα διαβάσει κάποια ποστ για το σερβίς του πλαίσιο ότι δεν είναι και το καλύτερο, ) Αν γνωρίζει κάποιος ευχαριστώ πολύ Στην αντιπροσωπεία. 1
gianniz_k Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 3 ώρες πριν, gosastgm είπε Γεια σας παιδιά θέλω να στείλω το tuf 15 που το δουλεύω και θα ήθελα να γίνει όσο τι δυνατόν καλύτερα και ταχύτερα το σέρβις γιατί δεν δουλεύει η οθόνη ούτε με HDMI ( δουλεύω grafic design ) Έχει κανείς εμπειρία ποιος κάνει καλύτερη δουλειά ? Είχα διαβάσει κάποια ποστ για το σερβίς του πλαίσιο ότι δεν είναι και το καλύτερο, ) Αν γνωρίζει κάποιος ευχαριστώ πολύ Αν είναι για το asus που ανέφερες σε άλλο θέμα και είναι εντός εγγύησης, και στο πλαίσιο να το πας θα καταλήξει σε service της asus (πιθανώς westnet). Προσωπικά θα ακολουθούσα την διαδικασία rma της asus. Ίσως κερδίσεις κάνα δυο μέρες και θα έχεις τον έλεγχο για το που βρίσκεται κλπ
mphxths Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 6 ώρες πριν, mariapad είπε Εγώ δεν υπάρχει ας πούμε περίπτωση να ανοίξω μηχάνημα για το οτιδήποτε και να μην αλλάξω θερμοαγωγημη πάστα , να καθαρίσω fan , να δω βίδες και μεντεσέδες. Kαι οταν του χρεωσεις τις εργατοωρες αυτων των εργασιων , γιατι δεν νομιζω οτι δουλευεις για την ψυχη της μανας σου , και σε ρωτησει γιατι να πληρωσει για εργασιες που δεν ζητησε , να του απαντησεις "Γιατι ετσι ειναι ο χαρακτηρας μου"
mariapad Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, mphxths είπε Kαι οταν του χρεωσεις τις εργατοωρες αυτων των εργασιων , γιατι δεν νομιζω οτι δουλευεις για την ψυχη της μανας σου , και σε ρωτησει γιατι να πληρωσει για εργασιες που δεν ζητησε , να του απαντησεις "Γιατι ετσι ειναι ο χαρακτηρας μου" Εντύπωση μου κάνει η απάντηση σου φίλε μου. Η φασαρία σε ένα μηχάνημα είναι να το ανοίξεις και να το κλείσεις και εκεί υπάρχει μια χρέωση ανάλογα με το τι θα αλλάξεις αν είναι εκτός εγγύησης. Αυτά βαριέμαι και από τους συναδέλφους μου , έχω κάτι ανοιχτό και το πρόβλημα είναι να στρίψω δυο βίδες και να αλλάξω πάστα ? Όχι, γιατί για μένα είναι 5 λεπτά παραπάνω δουλειά. Αρα τι να χρεώσω ? Η τεμπελιά μας είναι απλά, να αλλάζω ένα δίσκο να βλέπω μπροστά μου το fan μέσα στην μακα και να μην το καθαρίζω. Εγώ προσωπικά έτσι δουλεύω όπως σου έγραψα. 4
mphxths Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 3 λεπτά πριν, mariapad είπε Όχι, γιατί για μένα είναι 5 λεπτά παραπάνω δουλειά. Eλπιζω να αναφερεσαι σε desktop , γιατι ολα τα φορητα δεν ειναι τα ιδια. Το "α ανοιξα το καπακι , ας αλλαξω παστα στον επεξεργαστη που ειναι στην αλλη μερια της μητρικης και πρεπει να ξηλωσω ολο το φορητο" , δεν το λες 5 λεπτα δουλεια. Εσυ ή και η εταιρια που δουλευεις , μπορει να θελετε να το παιξετε μαμα τερεζα , αλλα 5 λεπτα (που δεν ειναι τοσο) εξτρα δουλεια για καθε μηχανημα που ανοιγεις , μαζευεται 8ωρο εργατοωρων για πλακα. Και στην τελικη γιατι να ασχοληθεις μονο με την παστα και δυο μεντεσεδες ? Γιατι δεν τσεκαρεις και ολα τα ports ? Την καρτα γραφικων ? Την κεραια της ασυρματης ? Τις μνημες μια μια ? Τον δισκο ? Ολες τις βιδες οτι δεν εχουν χασει στροφες ? Την οθονη αν εχει καμενα πιξελς ? Γιατι περιοριζεις την τζαμπα εξτρα δουλεια ? Εκτος και αν ψαχνεις για προβληματα κανοντας εξτρα δουλεια για να χρεωσεις τον πελατη παραπανω ... "ξερετε κυριε , υπαρχει και αυτο το προβλημα , θελετε να το φτιαξουμε ? Θα κοστισει τοσο...". Καλο κολπο Ειναι σαν να λες οτι ενας μηχανικος αυτοκινητου , οταν του φερνουν αυτοκινητο για "ετησιο σερβις" , περα των προβλεπομενων που περιλαμβανει αυτο , να κανει πληρη ελεγχο ολου του αυτοκινητου ασχετα αν δεν βλεπει καποιο "ορατο" προβλημα. Αυτα δεν γινονται , δεν ειναι λογικα , και ισως υφιστανται σε καποια παραλληλη πραγματικοτητα. Βεβαια εσυ και εγω μπορουμε να λεμε οτι κανουμε ή δεν κανουμε , ο,τι θελουμε σε ενα φορουμ. Κανεις δεν μπορει να επιβεβαιωσει τα λεγομενα μας...
lector Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 7 λεπτά πριν, mphxths είπε Eλπιζω να αναφερεσαι σε desktop , γιατι ολα τα φορητα δεν ειναι τα ιδια. Το "α ανοιξα το καπακι , ας αλλαξω παστα στον επεξεργαστη που ειναι στην αλλη μερια της μητρικης και πρεπει να ξηλωσω ολο το φορητο" , δεν το λες 5 λεπτα δουλεια. Εσυ ή και η εταιρια που δουλευεις , μπορει να θελετε να το παιξετε μαμα τερεζα , αλλα 5 λεπτα (που δεν ειναι τοσο) εξτρα δουλεια για καθε μηχανημα που ανοιγεις , μαζευεται 8ωρο εργατοωρων για πλακα. Και στην τελικη γιατι να ασχοληθεις μονο με την παστα και δυο μεντεσεδες ? Γιατι δεν τσεκαρεις και ολα τα ports ? Την καρτα γραφικων ? Την κεραια της ασυρματης ? Τις μνημες μια μια ? Τον δισκο ? Ολες τις βιδες οτι δεν εχουν χασει στροφες ? Την οθονη αν εχει καμενα πιξελς ? Γιατι περιοριζεις την τζαμπα εξτρα δουλεια ? Εκτος και αν ψαχνεις για προβληματα κανοντας εξτρα δουλεια για να χρεωσεις τον πελατη παραπανω ... "ξερετε κυριε , υπαρχει και αυτο το προβλημα , θελετε να το φτιαξουμε ? Θα κοστισει τοσο...". Καλο κολπο Ειναι σαν να λες οτι ενας μηχανικος αυτοκινητου , οταν του φερνουν αυτοκινητο για "ετησιο σερβις" , περα των προβλεπομενων που περιλαμβανει αυτο , να κανει πληρη ελεγχο ολου του αυτοκινητου ασχετα αν δεν βλεπει καποιο "ορατο" προβλημα. Αυτα δεν γινονται , δεν ειναι λογικα , και ισως υφιστανται σε καποια παραλληλη πραγματικοτητα. Βεβαια εσυ και εγω μπορουμε να λεμε οτι κανουμε ή δεν κανουμε , ο,τι θελουμε σε ενα φορουμ. Κανεις δεν μπορει να επιβεβαιωσει τα λεγομενα μας... Ας μη συγχεουμε το μερακλη τεχνικο με τον απατεωνα. Ο μερακλης τεχνικος θελει να κανει ενα καλο σερβις στον πελατη για να τον αφησει ικανοποιημενο, και προφανως με απωτερο σκοπο να βγαλει καλο ονομα στην πιατσα, να τον ξαναπροτιμησει ο πελατης, ή ακομα και να τον συστησει ο πελατης σε αλλους. Ενδεχομενως με μια προσθετη χρεωση για τις παραπανω εργατοωρες, για το οποιο βεβαιως πρεπει να ενημερωθει ο πελατης. Ο απατεωνας θα προσπαθησει απλα να πουλησει παραπανω εργασια ή ανταλλακτικα στον πελατη, ακομα κι αν δεν ειναι απολυτως απαραιτητα, με τη μεθοδο της αρπαχτης. Και αυτα ισχυουν και για λαπτοπ, και για desktop, και για αμαξια, και για καφετιερες και για οτιδηποτε. 1 1
mphxths Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, lector είπε Ας μη συγχεουμε το μερακλη τεχνικο με τον απατεωνα. Ας μην συγχεουμε τον μερακλη τεχνικο με τον οποιονδηποτε τεχνικο που δουλευει σε εταιρια. Γιατι ο μερακλης τεχνικος παραπανω , αναφερει οτι δουλευει σε μεγαλη εταιρια. Για σκεψου ποσες εργατοωρες τζαμπα εξτρα εργασιας "χρεωνεται" η μεγαλη εταιρια αν εχει μερικους "μερακληδες" τεχνικους... Αλλο να εχεις το μαγαζακι σου και να θες να κανεις μερακλιδικη εργασια , που ακομα και αυτη πρεπει να εχει καποιο (χρονικο) οριο και αλλο να δουλευεις σε εταιρια που εχεις φορτο εργασιας και πρεπει να εισαι αποδοτικος σε συντομο χρονικο διαστημα. Δεν μιλαμε για προβληματα που δεν εχουν αναφερθει αλλα ειναι ορατα και σοβαρα και προφανως πρεπει να φτιαχτουν κατοπιν ενημερωσης του πελατη. Αλλα εδω μιλαμε για ψιλολογια , απλα για να ... τι ? Να καυχηθουμε στον πελατη "ναααα σε προσεξα , σενιαρα και αυτο και το αλλο και το παραλλο". Αν δεν καυχηθουμε στον πελατη τοτε...τι ? Το καναμε για την ψυχη της μανας μας ? Να περασει το 8ωρο με λιγοτερες επισκευες λεγοντας στο αφεντικο "ναααα αυτο το πισι μου πηρε 3 ωρες..αλλα δεν σου λεω οτι την μια ωρα εκανα μερακλιδικους ελεγχους"... Απο οπου και να το πιασεις η μερακλιδικη δουλεια ... μπαζει... Μονο οπως ειπα , εισαι εσυ και το μαγαζακι σου , και αποδεχεσαι μεσα σου οτι η μερακλιδικη δουλεια θα σε βαλει μεσα καποιες εργατοωρες που ισως αποφερουν καποιους ευχαριστημενους πελατες και δεν ειναι και σιγουρο. Επεξ/σία 11 Μαΐου 2022 από mphxths
lector Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 1 λεπτό πριν, mphxths είπε Ας μην συγχεουμε τον μερακλη τεχνικο με τον οποιονδηποτε τεχνικο που δουλευει σε εταιρια. Γιατι ο μερακλης τεχνικος παραπανω , αναφερει οτι δουλευει σε μεγαλη εταιρια. Για σκεψου ποσες εργατοωρες τζαμπα εξτρα εργασιας "χρεωνεται" η μεγαλη εταιρια αν εχει μερικους "μερακληδες" τεχνικους... Αλλο να εχεις το μαγαζακι σου και να θες να κανεις μερακλιδικη εργασια , που ακομα και αυτη πρεπει να εχει καποιο (χρονικο) οριο και αλλο να δουλευεις σε εταιρια που εχεις φορτο εργασιας και πρεπει να εισαι αποδοτικος σε συντομο χρονικο διαστημα. Δεν μιλαμε για προβληματα που δεν εχουν αναφερθει αλλα ειναι ορατα και σοβαρα και προφανως πρεπει να φτιαχτουν κατοπιν ενημερωσης του πελατη. Αλλα εδω μιλαμε για ψιλολογια , απλα για να ... τι ? Να καυχηθουμε στον πελατη "ναααα σε προσεξα , σενιαρα και αυτο και το αλλο και το παραλλο". Αν δεν καυχηθουμε στον πελατη τοτε...τι ? Το καναμε για την ψυχη της μανας μας ? Να περασει το 8ωρο με λιγοτερες επισκευες λεγοντας στο αφεντικο "ναααα αυτο το πισι μου πηρε 3 ωρες..αλλα δεν σου λεω οτι την μια ωρα εκανα μερακλιδικους ελεγχους"... Απο οπου και να το πιασεις η μερακλιδικη δουλεια ... μπαζει... Μονο οπως ειπα , εισαι εσυ και το μαγαζακι σου , και αποδεχεται μεσα σου οτι η μερακλιδικη δουλεια θα σε βαλει μεσα καποιες εργατοωρες που ισως αποφερουν καποιους ευχαριστημενους πελατες και δεν ειναι και σιγουρο. Δεκτα ολα αυτα, καμια αντιρρηση, αλλα ειμαι της πεποιθησης οτι αν (ως πελατης) πεσεις στο "μαγαζακι" με τον μερακλη τεχνικο, θα σε προσεξει πολυ περισσοτερο απο τη μεγαλη εταιρεια με τον υπαλληλακο των 500 ευρω στην κωλοπιλαλα που πρεπει να βγαλει 15 σερβις στο οχταωρο για να μην του βαλει τις φωνες ο προϊσταμενος του και θα σε ξεπεταξει.
filip123go Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 10 λεπτά πριν, mphxths είπε Ας μην συγχεουμε τον μερακλη τεχνικο με τον οποιονδηποτε τεχνικο που δουλευει σε εταιρια. Βασικά είναι ανάλογα την εταιρεία. Και εγώ που δούλευα σε μεγάλη εταιρεία, είχαμε γραμμή, πως , αν μας έρθει πχ ένα λαπτοπ για αλλαγή σκληρού, καθαρίζαμε λίγο και τους ανεμιστήρες... Εντάξει πάστα δεν αλλάζαμε γιατι σε πολλά θέλει να λυθεί όλο το λαπτοπ, αλλά γενικώς υπήρχε μια αυτονομία ως έναν βαθμό. 1
triplex1 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 50 λεπτά πριν, filip123go είπε Βασικά είναι ανάλογα την εταιρεία. Και εγώ που δούλευα σε μεγάλη εταιρεία, είχαμε γραμμή, πως , αν μας έρθει πχ ένα λαπτοπ για αλλαγή σκληρού, καθαρίζαμε λίγο και τους ανεμιστήρες... Εντάξει πάστα δεν αλλάζαμε γιατι σε πολλά θέλει να λυθεί όλο το λαπτοπ, αλλά γενικώς υπήρχε μια αυτονομία ως έναν βαθμό. Αλλο εσυ , αποτελεις εξαιρεση
mariapad Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Το πήγατε μακριά βρε παιδιά, ότι θα καταστρέψω την εταιρεία που της χαλαω τις εργατοώρες , ότι ξηλώνω τον πελάτη κλπ. Περίπου το 85% στα notebook( HP-DELL-LENOVO) έχουν άμεση πρόσβαση στο fan. Τα υπόλοιπα μοντέλα όχι και για αυτό και ενημερώνω πάντα τον πελάτη αν χρειαστεί κάτι παραπάνω. Το ελάχιστο όμως είναι ότι ακόμα και αν δεν έχεις πρόσβαση στο fan μπορείς να κρατήσεις την φτερωτή και να την φυσήξεις , και πιστέψτε με δεν θα σας φάει πάνω από 2 λεπτά. Εξου και βλέπουμε tower-workstation που ενώ έχουν γίνει επισκευές ακόμα και μέσα σε εγγύηση να μην έχουν χαλάσει 2 λεπτά οι τεχνικοί για να τα φυσήξουν και να έχουν μέσα αρκούδες.. Και μιας και είμαι 49-50 ετών θα έλεγα ότι αυτό λέγεται γυφτιά. Τέλος τα νέα παιδιά να μάθουν να κάνουν σωστά το επάγγελμα που θα διαλέξουν άσχετα από το τι θα είναι αυτό( μηχανικός-σκουπιδιάρης-ΙΤ κλπ). Αυτές οι συμπεριφορές καταστρέφουν όλα τα επαγγέλματα , τέλος συγγνώμη στον φίλο με το ASUS που του χαλάσαμε post. 1
mphxths Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 Δημοσ. 12 Μαΐου 2022 5 ώρες πριν, mariapad είπε Εξου και βλέπουμε tower-workstation που ενώ έχουν γίνει επισκευές ακόμα και μέσα σε εγγύηση να μην έχουν χαλάσει 2 λεπτά οι τεχνικοί για να τα φυσήξουν και να έχουν μέσα αρκούδες.. Καποτε φυσηξα το tower πελατη (χωρις να ειναι μεσα στις δηλωθεισες εργασιες) , γιατι μεσα ειχε αρκουδες και παλτα , και ειπα να γινω ... μερακλης ... και το μηχανημα δεν ξανα-αναψε ποτε. Καταλαβαινεις τις επιπλοκες που δημιουργηθηκαν μετα ? Δεν ειναι ολα απλα και ευκολα.. ε τι .. ας καθαρισουμε το φαν , τις βιδες , τους μεντεσεδες... για να μην γινομαστε ... γυφτοι. Δεν ειναι ολες οι συνθηκες ιδιες σε ολα τα μηχανηματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα