athineospt Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Καλησπεριζω τους φιλους και ανοιγω θεμα που αφορα αγορα προϊοντων μεσω καλαθι Σκρουτζ με τιμολογιο. Αν σας τυχει να αγορασετε λαθος προιον...απλα την πατησατε διοτι δεν σας επιτρεπει συγκεκριμενα ο Σκρουτζ ανεξαρτητως καταστηματος (το οποιο προφανως αν αγοραζατε απ ευθειας μεσω αυτου θα δεχοταν επιστροφη με ενα απλο δελτιο αποστολης απο πλευρας σας) να επιστρεψετε και να αλλαξετε το προιον που αγορασατε! Αυτο γιατι επικαλουνται λεει το αρθρο υπαναχωρησης. Αν ειστε δηλαδη εμπορος και κανετε αγορα μεσω σκρουτζ για να μεταπωλησετε ή να χρησιμοποιησετε ενα προιον δεν μπορειτε να αλλαξετε την παραγγελια σας εκ των υστερων αν πατησατε το κουμπι της πληρωμης και σας αποσταλθηκε το προιον, απλα το παντευτηκατε και ας ειναι κι απο λαθος! Με εκτιμηση για οποιον τυχει να ψαξει την απαντηση.. Α ρε Ελλαδαρα που παμε?!
Super Moderators paredwse Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Super Moderators Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 5 hours ago, athineospt said: Καλησπεριζω τους φιλους και ανοιγω θεμα που αφορα αγορα προϊοντων μεσω καλαθι Σκρουτζ με τιμολογιο. Αν σας τυχει να αγορασετε λαθος προιον...απλα την πατησατε διοτι δεν σας επιτρεπει συγκεκριμενα ο Σκρουτζ ανεξαρτητως καταστηματος (το οποιο προφανως αν αγοραζατε απ ευθειας μεσω αυτου θα δεχοταν επιστροφη με ενα απλο δελτιο αποστολης απο πλευρας σας) να επιστρεψετε και να αλλαξετε το προιον που αγορασατε! Αυτο γιατι επικαλουνται λεει το αρθρο υπαναχωρησης. Αν ειστε δηλαδη εμπορος και κανετε αγορα μεσω σκρουτζ για να μεταπωλησετε ή να χρησιμοποιησετε ενα προιον δεν μπορειτε να αλλαξετε την παραγγελια σας εκ των υστερων αν πατησατε το κουμπι της πληρωμης και σας αποσταλθηκε το προιον, απλα το παντευτηκατε και ας ειναι κι απο λαθος! Με εκτιμηση για οποιον τυχει να ψαξει την απαντηση.. Α ρε Ελλαδαρα που παμε?! Αν διάβαζες τον νόμο (είναι ο ν. 2251/1994, για να μην ψάχνεις) θα αντιλαμβανόσουν ότι αυτό που περιγράφεις είναι το απολύτως νόμιμο: η 14ημερη αδικαιολόγητη υπαναχώρηση ΔΕΝ ισχύει για επαγγελματίες (ήτοι όσους αγοράζουν με τιμολόγιο). Δεν είναι θέμα skroutz ή καταστήματος ή κλπ κλπ, είναι θέμα νόμου. Προφανώς δεν έχεις διαβάσει τον νόμο. 5
lector Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 13 ώρες πριν, paredwse είπε Δεν είναι θέμα skroutz ή καταστήματος ή κλπ κλπ, είναι θέμα νόμου. Απο προσωπικη εμπειρια, ειναι θεμα πωλητη και αν θα αποδεχτει την υπαναχωρηση. Ακομα κι αν δεν ειναι υποχρεωμενος, μπορει να το δεχτει στα πλαισια της καλης πιστης. Στην εταιρεια που εργαζομαι, μπορει να τυχει να επιστρεψουμε προϊον σε προμηθευτη με δελτιο αποστολης και να κοψει πιστωτικο. Το συμπερασμα ειναι λοιπον οτι ο σκρουτζ εχει επιλεξει και αυτη την αρνηση καλης πιστης, μεταξυ αλλων δυστροπων πρακτικων. 1
l3ft3r1s Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 1 ώρα πριν, lector είπε Απο προσωπικη εμπειρια, ειναι θεμα πωλητη και αν θα αποδεχτει την υπαναχωρηση. Ακομα κι αν δεν ειναι υποχρεωμενος, μπορει να το δεχτει στα πλαισια της καλης πιστης. Στην εταιρεια που εργαζομαι, μπορει να τυχει να επιστρεψουμε προϊον σε προμηθευτη με δελτιο αποστολης και να κοψει πιστωτικο. Το συμπερασμα ειναι λοιπον οτι ο σκρουτζ εχει επιλεξει και αυτη την αρνηση καλης πιστης, μεταξυ αλλων δυστροπων πρακτικων. Ο πωλητής παραμένει το κατάστημα, όχι το skroutz. Επομένως θα έπρεπε να αναγκάσει όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα στην καλή πίστη που αναφέρεις, προκειμένου να μπορέσει να δώσει αυτή τη δυνατότητα. Από την προσωπική σου εμπειρία λοιπόν, κατανοώ πως μπορεί να υπάρχουν και πωλητές που δεν αποδέχονται την υπαναχώρηση. 1
sortie Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Τελικά θέλουμε τις εταιρείες να ακολουθούν τα νόμιμα η δεν θέλουμε; Μπερδεύτηκα. Καταναλωτισμός a la carte? Από την μια παραπονιόμαστε για εταιρείες που δεν κάνουν ούτε τα δέοντα και από την άλλη για όσους πηγαίνουν με τον νόμο. Ελλαδάρα το μεγαλείο σου. 1
Kiriakos-GR Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Δημοσ. 10 Μαΐου 2022 Ποια καλή πίστη, πλάκα μου κάνετε? Εδω δεν έχει κανένας στοκ στο ράφι, και την τελευταία στιγμή κάνουν τρεχάλα να δώσουν εμπόρευμα. Σεβαστός ο νόμος αλλά, ο θάνατος του εμποράκου, άφησε την διαχείριση του εμπορίου, σε χέρια που δεν υπάρχει συναισθηματισμός.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Super Moderators Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 16 hours ago, lector said: Απο προσωπικη εμπειρια, ειναι θεμα πωλητη και αν θα αποδεχτει την υπαναχωρηση. Ακομα κι αν δεν ειναι υποχρεωμενος, μπορει να το δεχτει στα πλαισια της καλης πιστης. Στην εταιρεια που εργαζομαι, μπορει να τυχει να επιστρεψουμε προϊον σε προμηθευτη με δελτιο αποστολης και να κοψει πιστωτικο. Το συμπερασμα ειναι λοιπον οτι ο σκρουτζ εχει επιλεξει και αυτη την αρνηση καλης πιστης, μεταξυ αλλων δυστροπων πρακτικων. Όπως γράφει κι ο @l3ft3r1s, το skroutz ή οποιαδήποτε πλατφόρμα δεν επιλέγει κάτι γιατί δεν θεωρείται προμηθευτής σύμφωνα με το νόμο, είναι «πάροχος επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης». Ο πωλητής είναι το συνεργαζόμενο με την εκάστοτε πλατφόρμα κατάστημα και εκεί, προφανώς, κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει το κατάστημα να υπερβεί την υποχρέωση που έχει από το νόμο, μόνο να τηρεί το νόμο.
lector Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Δημοσ. 11 Μαΐου 2022 Μα δε διαφωνουμε σε κατι, ειπα οτι ειναι θεμα πωλητη το αν θα αποδεχτει την επιστροφη, δεν ειπα οτι ειναι υποχρεωμενος βασει νομου. Ο TS ομως παρατηρησε (και σε αυτο βασιστηκα) οτι "ο Σκρουτζ ανεξαρτητως καταστηματος (το οποιο προφανως αν αγοραζατε απ ευθειας μεσω αυτου θα δεχοταν επιστροφη με ενα απλο δελτιο αποστολης απο πλευρας σας) να επιστρεψετε και να αλλαξετε το προιον που αγορασατε"
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα