Προς το περιεχόμενο

Hyundai kona 22 vs skoda kamiq 110ps vs Ford Puma (ολα βενζίνη)


michael150583

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, haHa είπε

Πετρελαιο:15.000/100km * 6,5t/100km * 2€= 1.950€

Βασικα for the records και το κλεινω γιατι χαλαμε το νήμα. Εχω ενα Q2 diesel αυτες τις ημερες, και παραθετω μερικα στατιστικά γιατι τα νουμερα 6,5-7,5λ/100 για διλιτρο μου φαινονται μη ρεαλιστικα:

Long term memory:

Ωρες οδηγησης 155

Μεση ταχύτητα 29km/h

Μέση κατανάλωση 7,1 λ/100

 

Στα δικα μου short term δεδομένα τώρα (στη διαδρομη που κανω κανω μερα και με το Q3 βενζίνης εχω ~9 μο σε αυτο το σκελος της διαδρομης) και εχω ΠΟΛΥ βαρυ ποδι:

Ωρα οδηγησης 18 λεπτα

Μέση ταχύτητα 27km/h

Μέση κατανάλωση 9,7 λ/100

 

Δε ξερω πως πιανονται τα 6,5-7,5 (και χαμηλότερα αναφερονται κατα καιρους και δε τα αμβισβητω ισως σε κατηφόρα με ουριο ανεμο και 6η χωρις κλιματισμο να βγαινουν κατι 4/100 που αναφερονται), με τη δικη μου οδηγηση παντως εχω μεγαλυτερη κατανάλωση ή αντε αν θελετε ας την πουμε ιδια με το 1.6 diesel συγκριτικα με το 1.5 βενζίνης (και πολυ βαρυτερο).

Δεν αμφισβητώ κατι, απλως μάλλον αν παρω εγω το διλιτρο πετρελαιο θα το παω εύκολα στα 12-13 λ/100... To 7.5 Ισως σε καμια κατηφόρα χωρις γκαζι να βγαινει (χωρις a/c δε μπορώ :P )...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Βασικα for the records και το κλεινω γιατι χαλαμε το νήμα. Εχω ενα Q2 diesel αυτες τις ημερες, και παραθετω μερικα στατιστικά γιατι τα νουμερα 6,5-7,5λ/100 για διλιτρο μου φαινονται μη ρεαλιστικα:

Long term memory:

Ωρες οδηγησης 155

Μεση ταχύτητα 29km/h

Μέση κατανάλωση 7,1 λ/100

 

Στα δικα μου short term δεδομένα τώρα (στη διαδρομη που κανω κανω μερα και με το Q3 βενζίνης εχω ~9 μο σε αυτο το σκελος της διαδρομης) και εχω ΠΟΛΥ βαρυ ποδι:

Ωρα οδηγησης 18 λεπτα

Μέση ταχύτητα 27km/h

Μέση κατανάλωση 9,7 λ/100

 

Δε ξερω πως πιανονται τα 6,5-7,5 (και χαμηλότερα αναφερονται κατα καιρους και δε τα αμβισβητω ισως σε κατηφόρα με ουριο ανεμο και 6η χωρις κλιματισμο να βγαινουν κατι 4/100 που αναφερονται), με τη δικη μου οδηγηση παντως εχω μεγαλυτερη κατανάλωση ή αντε αν θελετε ας την πουμε ιδια με το 1.6 diesel συγκριτικα με το 1.5 βενζίνης (και πολυ βαρυτερο).

Το να κρινουμε την κατανάλωση απο 18 λεπτά οδηγηση δεν ειναι αντιπροσωπευτικό. Επισης βαρυ ποδι με 27km/h δεν είναι ακριβώς βαρυ ποδι. 

 

Τελος, το να λεει καποιος οτι εχει μεγαλύτερη κατανάλωση με diesel χαμηλοτερης ιπποδυναμης απο οτι με  βενζίνης υψηλοτερης ιπποδυναμης και βαρυτερο ακουγεται καπως. 

Αποκλείεται ολες οι εταιρείες, ολοι οι ταριφες, ολα τα φορτηγα κλπ να κανουν κατι λαθος με την κατανάλωση των diesel. 

13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δεν αμφισβητώ κατι, απλως μάλλον αν παρω εγω το διλιτρο πετρελαιο θα το παω εύκολα στα 12-13 λ/100... To 7.5 Ισως σε καμια κατηφόρα χωρις γκαζι να βγαινει (χωρις a/c δε μπορώ :P )...

Είναι αδυνατο να παει σε τετοια κατανάλωση ενα διλιτρο πετρελαιο,είναι προφανες οτι δεν εχεις ιδιαιτερη εμπειρια με πετρελαιο. 

Και με 170kmh δεν βγαίνει τετοια καταναλωση. 

 

Πολυ χοντρικα, τα πετρελαια παιζουν γυρω στο 30% κατω σε κατανάλωση απο αντιστοιχο βενζινης. Προσθεσε και το φθηνότερο κοστος καυσιμου και για αυτο βγαινει 1000+€ υψηλοτερο το κοστος μετακινησης το χρονο με βενζινης. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Το να κρινουμε την κατανάλωση απο 18 λεπτά οδηγηση δεν ειναι αντιπροσωπευτικό. Επισης βαρυ ποδι με 27km/h δεν είναι ακριβώς βαρυ ποδι. 

 

Τελος, το να λεει καποιος οτι εχει μεγαλύτερη κατανάλωση με diesel χαμηλοτερης ιπποδυναμης απο οτι με  βενζίνης υψηλοτερης ιπποδυναμης και βαρυτερο ακουγεται καπως. 

Αποκλείεται ολες οι εταιρείες, ολοι οι ταριφες, ολα τα φορτηγα κλπ να κανουν κατι λαθος με την κατανάλωση των diesel. 

Δε το κρινω γενικώς αλλα συγκρινω ακριβως την ιδια διαδρομή... Βεβαια και η μεση του στα 7.1 ειναι αρκετη κατ εμε...

Τα 27/ωρα δε γινοταν πιο γρηγορα καθως μιλαμε για σταματα ξεκινα φαναρια, το πλακωμα ειναι απο φαναρι σε φαναρι, for reasons... :P 

Απο εκει κ περα δε θα διαφωνησουμε στο οτι ενδεχομενως συμφερει το πετρελαιο (ή τουλαχιστον συνεφερε πολυ οταν ήταν στο 1€/λιτρο) αλλα σιγουρα δε παιζουν καταναλωσεις 7.5/100 για διλιτρο με "βαρυ ποδι", οταν 7.1 δινει μεση με 29/ωρα...

Το πως προεκυψε μεγαλυτερη καταναλωση με το μικρότερο diesel στην ιδια διαδρομη μου κανει κ εμενα εντυπωση, πιθανότατα οφειλεται στα αρκετα λιγοτερα αλογα και το ζορι που του εχωνα για να πιασω τις ιδιες επιδοσεις με το βενζίνης...

Μου αρεσε σα μοτερ παντως για να ειμαι δικαιος, αλλα δυστυχως εχει καταργηθει λόγω ρύπων απο αρχές του '21 (WLTP)... Με μια πιο σωστη συμπεριφορά το 7 γενικη μεση κατανάλωση φαντάζει λογικό και παραμένει καλυτερο απο το 8.5/100 που εχω μεση Long term με βενζίνη... Σε ευρω μιλάμε για 30% διαφορά ανα 100 χλμ!

Η αμφιβολια μου εν κατακλείδι ειναι τα 7.5/100 του διλιτρου με βαρυ ποδι, τιποτα αλλο... Ισως στα 9.5 να σου ελεγα ναι στεκει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε το κρινω γενικώς αλλα συγκρινω ακριβως την ιδια διαδρομή... Βεβαια και η μεση του στα 7.1 ειναι αρκετη κατ εμε...

Λογικη φαινεται για κινηση μεσα στην πολη(29kmh) και αυτοκινητο νοικιαρικο/αντικαταστασης, οποτε ο οδηγος δεν ξερει πως να το οδηγει αποδοτικα, επισης συχνα τα ζοριζουν λιγο πιο πολυ απο τα δικα τους.

5 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τα 27/ωρα δε γινοταν πιο γρηγορα καθως μιλαμε για σταματα ξεκινα φαναρια, το πλακωμα ειναι απο φαναρι σε φαναρι, for reasons... :P 

-----------

Το πως προεκυψε μεγαλυτερη καταναλωση με το μικρότερο diesel στην ιδια διαδρομη μου κανει κ εμενα εντυπωση, πιθανότατα οφειλεται στα αρκετα λιγοτερα αλογα και το ζορι που του εχωνα για να πιασω τις ιδιες επιδοσεις με το βενζίνης...

Οι δυο αυτες προτασεις ερχονται ουσιαστικα σε αντιθεση.

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μου αρεσε σα μοτερ παντως για να ειμαι δικαιος, αλλα δυστυχως εχει καταργηθει λόγω ρύπων απο αρχές του '21 (WLTP)...

Δεν καταργηθηκε για αυτο, εχει χαμηλοτερους ρυπους απο ενα βενζινης. Ηταν φανταζομαι απλα μια αποφαση της audi.

7 λεπτά πριν, paylidis είπε

Η αμφιβολια μου εν κατακλείδι ειναι τα 7.5/100 του διλιτρου με βαρυ ποδι, τιποτα αλλο... Ισως στα 9.5 να σου ελεγα ναι στεκει...

Ειναι σχεδον αδυνατη αυτη η καταναλωση σε δλιτρο diesel, μπες ακομα και σε επισημες σελιδες καταγραφης καταναλωσεων απο πραγματικους οδηγους με πραγματικα δεδομενα και δεν θα βρεις τετοια καταναλωση οσο βαρυ ποδι και να εχουν.

Αλλα ακομα και να εχεις τετοια καταναλωση με το διλιτρο diesel, τοτε με το αντιστοιχο βενζινης θα ησουν γυρω στο 25-30% πανω σε καταναλωση σε λιτρα. Σε ευρω, θα ησουν ακομα πιο πανω λογω αυξημενου κοστους ανα λιτρου της βενζινης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας πετύχει εύκολα κατανάλωση κάτω από 6.5λ/100 με Peugeot 308 diesel χωρίς να με νοιάζει η οικονομική οδήγηση, σε μικτές συνθήκες πάντα, δεν βλεπω το λόγο με ένα 2λιτρο να μην ήμουν στα 7.5-8. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Απο εκει κ περα δε θα διαφωνησουμε στο οτι ενδεχομενως συμφερει το πετρελαιο (ή τουλαχιστον συνεφερε πολυ οταν ήταν στο 1€/λιτρο) 

Οπως και στην καταναλωση ανα 100χλμ, ετσι και στο κοστος ανα λιτρο, να κοιτας την διαφορα με την βενζινη και οχι το νουμερο αυτο καθε αυτο.
Δεν εχει νοημα να λεμε οτι δεν συμφερει πια το πετρελαιο επειδη ακριβυνε και δεν κανει πια 1€/λιτρο, αλλα να αγνοουμε οτι και η βενζινη εχει παει 2,5€/λιτρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν καταργηθηκε για αυτο, εχει χαμηλοτερους ρυπους απο ενα βενζινης. Ηταν φανταζομαι απλα μια αποφαση της audi.

Για το τελευταίο κατα λεξη απο τον πωλητη, ηταν ασυμφορο για WLTP προτυπα και αποσυρθηκε (δεν ηθελαν να τον εξελιξουν). 

Για τα υπολοιπα σου λεω ακριβως τι παιζει, για εμενα οδηγό το 7.5/100 για διλιτρο ειναι χλωμο

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Αλλα ακομα και να εχεις τετοια καταναλωση με το διλιτρο diesel, τοτε με το αντιστοιχο βενζινης θα ησουν γυρω στο 25-30% πανω σε καταναλωση σε λιτρα. Σε ευρω, θα ησουν ακομα πιο πανω λογω αυξημενου κοστους ανα λιτρου της βενζινης.

δες αυτο που εγραψα, σαφως και ειναι πιο οικονομικο

13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μου αρεσε σα μοτερ παντως για να ειμαι δικαιος, αλλα δυστυχως εχει καταργηθει λόγω ρύπων απο αρχές του '21 (WLTP)... Με μια πιο σωστη συμπεριφορά το 7 γενικη μεση κατανάλωση φαντάζει λογικό και παραμένει καλυτερο απο το 8.5/100 που εχω μεση Long term με βενζίνη... Σε ευρω μιλάμε για 30% διαφορά ανα 100 χλμ!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Για το τελευταίο κατα λεξη απο τον πωλητη, ηταν ασυμφορο για WLTP προτυπα και αποσυρθηκε (δεν ηθελαν να τον εξελιξουν). 

Και γιατι τον πιστεψες και δεν κοιταξες ποσους ρυπους εχει κατα WLTP;

Κατι τετοια ελεγαν οι πωλητες και πριν 2-3 χρονια και τα πιστεψαν διαφοροι και πηγαν σε βενζινης πληρωνοντας τωρα παραπανω απο 1.000+€/ετος επιπλεον σε κοστος μετακινησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Και γιατι τον πιστεψες και δεν κοιταξες ποσους ρυπους εχει κατα WLTP;

Κατι τετοια ελεγαν οι πωλητες και πριν 2-3 χρονια και τα πιστεψαν διαφοροι και πηγαν σε βενζινης πληρωνοντας τωρα παραπανω απο 1.000+€/ετος επιπλεον σε κοστος μετακινησης.

γιατι απλα δε με ενδιεφερε το πετρελαιο για 6-7Κ χλμ το χρονο που κανω με το προσωπικο μου αυτοκινητο...

η φαση ηταν κουβεντα να γινεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, paylidis είπε

γιατι απλα δε με ενδιεφερε το πετρελαιο για 6-7Κ χλμ το χρονο που κανω με το προσωπικο μου αυτοκινητο...

η φαση ηταν κουβεντα να γινεται...

E μην τους πιστευεις λοιπον και ψαξε το λιγο παραπανω.
Πολλοι πχ παρασυρθηκαν και πληρωνουν και 1000€/ετος παραπανω κοστος μετακινης, ενω δεν μπορουν να μπουν και καθε μερα δακτυλιο.

Με λιγη ερευνα παραπανω, θα ηξερες οτι δεν ισχυαν αυτα:

14 λεπτά πριν, paylidis είπε

Για το τελευταίο κατα λεξη απο τον πωλητη, ηταν ασυμφορο για WLTP προτυπα και αποσυρθηκε (δεν ηθελαν να τον εξελιξουν). 

 

17 ώρες πριν, paylidis είπε

Τελη το καμικ gtec εχει μηδενικα.. To WLTP ομως τα πετρελαια λιγο τα τσεκουρωσε...

Σιγουρα ειναι μια καλη επιλογη ενα premium diesel αλλα και τα λεφτα κτήσης του οχηματος πολλα και το διλιτρο ισως τσουξει και αυριο μεθαυριο δε ξερεις πως θα συμπεριφερθουν οι κυβερνώντες στα πετρελαια ανεξαρτητως Euroclass

και θα ηξερες οτι πχ τα αντιστοιχα βενζινης εχουν περιορισμους στο να μπουν δακτυλιο λογω υψηλοτερων ρυπων ενω τα πετρελαια συνηθως μπαινουν ολες τις ημερες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, haHa said:

και θα ηξερες οτι πχ τα αντιστοιχα βενζινης εχουν περιορισμους στο να μπουν δακτυλιο λογω υψηλοτερων ρυπων ενω τα πετρελαια συνηθως μπαινουν ολες τις ημερες.

Ο δακτύλιος βέβαια λαμβάνει υπόψιν μόνο το διοξείδιο του άνθρακα. 

Οι κανονισμοί λαμβάνουν κυρίως άλλους ρύπους υπόψιν. 

Δεν το έχω ψάξει για να δω συγκεκριμένα τι παίζει με τον 1.6 της VW αλλά το ότι έχει χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου δεν σημαίνει ότι έχει χαμηλότερες εκπομπές από τα υπόλοιπα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ο δακτύλιος βέβαια λαμβάνει υπόψιν μόνο το διοξείδιο του άνθρακα. 

Οι κανονισμοί λαμβάνουν κυρίως άλλους ρύπους υπόψιν. 

Δεν το έχω ψάξει για να δω συγκεκριμένα τι παίζει με τον 1.6 της VW αλλά το ότι έχει χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου δεν σημαίνει ότι έχει χαμηλότερες εκπομπές από τα υπόλοιπα. 

Εχεις δικιο σε αυτο, εστιαζουμε στο co2 γιατι ο δακτυλιος παιρνει μονο αυτο υποψη του και επισης είναι το βασικο νουμερο στο WLTP. 

Το οποίο WLTP οπως σωστα λες ελεγχει και αλλους ρυπους, με βασικοτερο το NOx που κλασσικα η VW ειχε θεματα, οπότε για αυτο μπορει να κατηργησε τον 1.6l diesel 116hp και να εχει τωρα τον 2.0l diesel 116hp, που βεβαια συνεχιζει και εχει πολυ χαμηλους ρυπους, χαμηλοτερα και απο τα αμφιβολου αξιοπιστιας1.4l tfsi βενζινης που βγαζει.

Οι υπολοιποι Γερμανοι( mercedes, bmw) συνεχιζουν και βγαζουν diesel μικρου κυβισμου(1.5-1.6l με ~115hp) και φυσικα 2.0l diesel δυνατοτερα. 

 

Σχεδον ολα μπαινουν δακτυλιο καθε μερα, τα βενζινης μπαινουν μερα παρα μερα λογω υψηλοτερων ρυπων και καταναλωσης. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω εμπειρία από τον 2.2 diesel της ΜΒ σε c class, αλλά ταξίδι για καμιά 300χλμ.

GPS 130 (κοντέρ 140), καίει σχεδόν όσα το punto πετρέλαιο στα 120, 5-6l/100χλμ...

Τώρα μέσα στην πόλη για το punto 1.3 diesel έχω 4-5l/100χλμ, μια φορά που τρέχαμε στο νοσοκομείο για καμιά 10χλμ με σπασμένες όλη την ώρα 1η 2α και 3η μέχρι 100χλμ/ώρα έγραψε 7λ/100χλμ... Αλλά εκτός παραθύρου λειτουργίας και τελείως λάθος οδήγηση και όχι μόνο στις στροφές του κινητήρα αλλά και αντίθετο ρεύμα και τέτοια... Αλλά έκτακτο περιστατικό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

 

 

Σχεδον ολα μπαινουν δακτυλιο καθε μερα, τα βενζινης μπαινουν μερα παρα μερα λογω υψηλοτερων ρυπων και καταναλωσης. 

δεν ειναι απαραιτητο αυτο. Παρα πολλα βενζινης ακομη και παλαιοτερα ειναι ελευθερα δακτυλιου. Το δικο μου φαντασου ειναι μοτερ του '15 και ειναι ελευθερο δακτυλιου

Αλλα και παλι το αν μπαινει η οχι στο δακτυλιο δεν ειναι χαρακτηριστικο αγορας για αρκετο κοσμο.

Στα της καταναλωσης, ενας νεος βενζινοκινητηρας ακομη και σε CSUV πλατφορμες κυμαινεται περιξ του 7. Που σημαινει οτι σε 10κ χλμ ανα ετος (το προφιλ της πλειοψηφιας) ειναι 1600 ευρω(με βενζινη 2.3ευρω ). Το αντιστοιχο πετρελαιο θα ηταν 1300 ευρω (εαν λαβουμε υποψη καταναλωση 6,5 γεμισμα με premium καυσιμο 2 ευρω).

Απο εκει και περα πρεπει να δει καποιος εαν αυτα τα 300-400 ευρω της διαφορας η 25-30 ευρω παραπανω το μηνα αξιζει να τα ανταλλαξει με τα κακα ενος πετρελαιου (κοστοβορες βλαβες, εγνοια για το καυσιμο, θορυβος, αθροιστικη καταπονηση του αυτοκινητου κτλ)

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...