Προς το περιεχόμενο

Hyundai kona 22 vs skoda kamiq 110ps vs Ford Puma (ολα βενζίνη)


michael150583

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πήγα χτες και είδα το puma... Πανέμορφο και εντυπωσιακό αλλά το περίμενα πιο ευρύχωρο μέσα.. Να κανουμε ενα γκάλοπ και για τι χρώμα πάει στο καθένα; Μάλλον παω για Kamiq.... Αύριο θα αλλάξω γνώμη με αυτά που διαβάζω... Ευχαριστώ και μαρεσει έτσι οπως συζηταμε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ρε σείς έλεος. Πίνω το καφεδάκι μου γλυφαδα και καθως ειμουν με την μηχανή παραλιακή είχα μπροστά μου ένα φορτηγό φορτωμενο με καμιγκ. 
Με κυνηγάει παντου αυτό το αμάξι.

τωρα τωρα θα κανουμε τη μαζωξη και θα σου ερθω με το καμικ να δεις τη γλυκα 😅

μη σου πω οτι θα φερω και τον @chill να τα βλεπεις στερεο (ενα ασπρο ενα ανθρακι μεταλλικο)

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, michael150583 είπε

Πήγα χτες και είδα το puma... Πανέμορφο και εντυπωσιακό αλλά το περίμενα πιο ευρύχωρο μέσα.. Να κανουμε ενα γκάλοπ και για τι χρώμα πάει στο καθένα; Μάλλον παω για Kamiq.... Αύριο θα αλλάξω γνώμη με αυτά που διαβάζω... Ευχαριστώ και μαρεσει έτσι οπως συζηταμε 

Εξαρτάται για τη χρήση που το θες. Όντως το puma είναι εντυπωσιακό. Εξαρτάται το πόσο ψηλά τοποθετείς στο μυαλό σου την άνεση. Εγώ δεν ξέρω αν θα πήγαινα σε κάτι μικρότερο από την πλατφόρμα kamiq-troc. Είμαστε άνετα. Πέρυσι που πήγαμε π.χ. Λευκάδα γεμίσαμε το αμάξι και πάλι ήταν άδειο και στην επιστροφή πήραμε και έναν φίλο μας και πάλι ήμασταν άνετα. Πρόπερσι που κάναμε το ίδιο ταξίδι με το up και πήραμε πάλι τον ίδιο φίλο στην επιστροφή τον στριμώξαμε πίσω και τον βάλαμε κάτω από τα πράγματα γιατί δεν χωρούσαμε. Πιστεύω και σε κατηγορία golf να ήμασταν πάλι δεν θα χωρούσαμε. Θέλει suv. 
 

Μην το σκέφτεσαι. Εγώ είχα ενδοιασμούς ως προς τα κυβικά για να έπαιρνα το 1.5 αλλά τελικά το 1.0 βγήκε εξαιρετικά οικονομικό και μπορεί και πάει μέχρι 130 άνετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, paylidis είπε

τωρα τωρα θα κανουμε τη μαζωξη και θα σου ερθω με το καμικ να δεις τη γλυκα 😅

μη σου πω οτι θα φερω και τον @chill να τα βλεπεις στερεο (ενα ασπρο ενα ανθρακι μεταλλικο)

 

Ρε δεν είπαμε ότι εκτός του καφέ που θα κεράσεις, θα έρθεις να με πάρεις κιόλας; Με 2,3 € το λίτρο είπαμε δεν είπαμε θα έρθεις χαχα

 

Δεν ξέρω πως έγινε quote το από κάτω, δεν μπορώ να το βγάλω κιόλας από chrome......

54 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

 

Επεξ/σία από chill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, chill είπε

 

Ρε δεν είπαμε ότι εκτός του καφέ που θα κεράσεις, θα έρθεις να με πάρεις κιόλας; Με 2,3 € το λίτρο είπαμε δεν είπαμε θα έρθεις χαχα

Δε βγαινω μανα μου, 1.35 το CNG απο 0.83 😂

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δε βγαινω μανα μου, 1.35 το CNG απο 0.83 😂

Jesus....καλά έλα να με πάρεις και σου πληρώνω εγώ το γέμισμα!!! Χαχαχαχα πιο φθηνά θα μου βγει από το 2,3 € που βλέπω και ποιος ξέρει πόσο θα φτάσει μέχρι να συναντηθούμε!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ημουν σε παρομοιο διλημμα, ομως αναμεσα σε kona και stonic.

οταν το ειδα απο κοντα/οδηγησα το kona με κερδισε. σχεδον εβαλα παραγγελία.

τελικά λόγω εξωτερικών πιέσεων όμως αποφάσισα να μην πάω σε βενζίνη και έβαλα παραγγελία ενα active yaris cross hybrid αρχες του 22. μην με ρωτησετε ποτε μου εχουν πει παραδοση. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, carnag9 είπε

ημουν σε παρομοιο διλημμα, ομως αναμεσα σε kona και stonic.

οταν το ειδα απο κοντα/οδηγησα το kona με κερδισε. σχεδον εβαλα παραγγελία.

τελικά λόγω εξωτερικών πιέσεων όμως αποφάσισα να μην πάω σε βενζίνη και έβαλα παραγγελία ενα active yaris cross hybrid αρχες του 22. μην με ρωτησετε ποτε μου εχουν πει παραδοση. 😛

Και εκεί που νομίζω οτι πηρες kona.... Τελικα Yaris cross... Μεγια.... Αντε να δω πότε θα μου κανει κλικ και θα πω... Αυτό και τέλος! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά το kona είναι ακίνητο και τρίζουν τα πλαστικά 😋

 

Τρία έχω δει, συναδέλφων, μάλιστα ο ένας έχει το hybrid, τα έχουν πένα αλλά τα βλέπω παρκαρισμένα και ακούω τα πλαστικά να τρίζουν 😂😂😂

Άλμα τεράστιο η Hyundai προς τα εμπρός αλλά παραμένει Hyundai σε μερικά πράγματα δυστυχώς. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chill είπε

Παιδιά το kona είναι ακίνητο και τρίζουν τα πλαστικά 😋

 

Τρία έχω δει, συναδέλφων, μάλιστα ο ένας έχει το hybrid, τα έχουν πένα αλλά τα βλέπω παρκαρισμένα και ακούω τα πλαστικά να τρίζουν 😂😂😂

Άλμα τεράστιο η Hyundai προς τα εμπρός αλλά παραμένει Hyundai σε μερικά πράγματα δυστυχώς. 

Αυτό είναι λαχείο. Σε μας Tiguan 5N με αφρώδη και μαλακά υλικά μοντέλο του 2008 έτριζαν όλα από τα πρώτα 2.000 km και τιμή 40.000 ευρώ. Σε Troc στα 50.000 km που το έχει ο πατέρας μου το 1.6 και τιμή 21 δεν ακούγεται κιχ και είναι όλα μέσα σκληρό πλαστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Αυτό είναι λαχείο. Σε μας Tiguan 5N με αφρώδη και μαλακά υλικά μοντέλο του 2008 έτριζαν όλα από τα πρώτα 2.000 km και τιμή 40.000 ευρώ. Σε Troc στα 50.000 km που το έχει ο πατέρας μου το 1.6 και τιμή 21 δεν ακούγεται κιχ και είναι όλα μέσα σκληρό πλαστικό.

Λαχείο δεν είναι, έχει να κάνει και με τα υλικά που χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρία. Δεν γίνεται να τρίζουν και τα 3 kona. 

 

Να μην πιάσω δε συζήτηση για τα εταιρικά i20, τα οποία πήραμε κούτα και βγάζουν κάθε βδομάδα και από ένα πρόβλημα. 

Γενικά το καλύτερο πράγμα που έκανα προ της αγοράς αυτοκινήτου είναι ότι δεν ασχολήθηκα καθόλου με με τους κορεατες. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Κονα ούτε άνετο στο δρόμο είναι ούτε έχει καλής ποιότητας εσωτερικό. Για την ακρίβεια το εσωτερικό του είναι απαράδεκτον για τα λεφτά που ζητάει με σκληρά πλαστικά πολύ κακής ποιότητας. Και το έχω οδηγήσει αρκετά, και σε πόλη και σε αυτοκινητόδρομο. 

Το Καμίκ ειναι ολοκληρωμένη πρόταση αλλά είναι meh σχεδιαστικά. Όντως φαίνεται αυτοκίνητο παλαιότερης γενιάς (κι ήταν ένας λόγος που το απέκλεισα). 

Αν είναι να πας σε VAG, παζάρεψε να σου ρίξουν στα λεφτά το T-Cross, σχεδιαστικά είναι καλύτερο και λόγω ονόματος και μόνο, θα κρατήσει καλύτερη τιμή μεταπώλησης. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Το Κονα ούτε άνετο στο δρόμο είναι ούτε έχει καλής ποιότητας εσωτερικό. Για την ακρίβεια το εσωτερικό του είναι απαράδεκτον για τα λεφτά που ζητάει με σκληρά πλαστικά πολύ κακής ποιότητας. Και το έχω οδηγήσει αρκετά, και σε πόλη και σε αυτοκινητόδρομο. 

Το Καμίκ ειναι ολοκληρωμένη πρόταση αλλά είναι meh σχεδιαστικά. Όντως φαίνεται αυτοκίνητο παλαιότερης γενιάς (κι ήταν ένας λόγος που το απέκλεισα). 

Αν είναι να πας σε VAG, παζάρεψε να σου ρίξουν στα λεφτά το T-Cross, σχεδιαστικά είναι καλύτερο και λόγω ονόματος και μόνο, θα κρατήσει καλύτερη τιμή μεταπώλησης. 

Το t-roc είναι εναλλακτική του καμίκ.

Το t-cross και είναι μικρότερο  και σιγα την σχεδιαστική υπεροχή που έχει(πλαστικούρα επίσης, οχι σαν το κονα, αλλα χειρότερο του καμικ).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ideal09 είπε

Το t-roc είναι εναλλακτική του καμίκ.

Το t-cross και είναι μικρότερο  και σιγα την σχεδιαστική υπεροχή που έχει(πλαστικούρα επίσης, οχι σαν το κονα, αλλα χειρότερο του καμικ).

 

Πέρυσι το καλοκαίρι που έψαχνα εγώ, το T-Roc ήταν σημαντικά ακριβότερο απο το Καμίκ που ήταν στα ιδια λεφτά με το T-Cross. Τα αυτοκίνητα δεν εχουν ούτε τεράστια διαφορά σε χώρους. Ναι πλαστικούρα είναι μέσα και θα μπορούσε να έχει καλύτερα υλικά, αλλά αν το παιρνεις στην ιδια τιμή, το VW κρατάει καλύτερα την αξία του. Και εμφανισιακά μου φαινεται αρκετά καλύτερο απο το Καμίκ, που ειδικά πίσω είναι άθλιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πέρυσι το καλοκαίρι που έψαχνα εγώ, το T-Roc ήταν σημαντικά ακριβότερο απο το Καμίκ που ήταν στα ιδια λεφτά με το T-Cross. Τα αυτοκίνητα δεν εχουν ούτε τεράστια διαφορά σε χώρους. Ναι πλαστικούρα είναι μέσα και θα μπορούσε να έχει καλύτερα υλικά, αλλά αν το παιρνεις στην ιδια τιμή, το VW κρατάει καλύτερα την αξία του. Και εμφανισιακά μου φαινεται αρκετά καλύτερο απο το Καμίκ, που ειδικά πίσω είναι άθλιο. 

Δεν είναι ασήμαντες οι διαφορές στο μέγεθος, και στους επιβάτες και στις αποσκευές.

Σχετικά με την εμφάνιση στα μάτια μου το kamiq είναι πιο ωραίο και πιο σοβαρό απ'  το t-cross. Και το 'γερακισιο' φουσκωμα που εχει στο κεντρο του καπο, οταν εισαι μεσα δειχνει πολυ ωραιο και muscle.

Προσωπικά, δεν θα κατέβαινα κατηγορία θυσιάζοντας χώρο και ποιότητα εσωτερικού, γιατι "κρατάει καλύτερα την αξία του". Αμφιβάλλω ως προς αυτό, είναι γνωστό πλέον ότι όλα είναι vag και τα σκοντα είναι σε εκτίμηση. Δηλαδή και να κρατήσει παραπανω αξια το t-cross, σοβαρη διαφορα δεν θα υπαρχει ωστε να ειναι κριτηριο τα 1000 ευρω παραπανω που ΙΣΩΣ να παρεις ΟΤΑΝ το πουλησεις.

Αλλα φυσικα παιζουν ρολο οι προτεραιοτητες και τα γουστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...