Προς το περιεχόμενο

Hyundai kona 22 vs skoda kamiq 110ps vs Ford Puma (ολα βενζίνη)


michael150583

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στην ομάδα μας. Βρίσκομαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου μέχρι 26.000 ευρώ και πήγα και είδα αυτά τα τρία μοντέλα. Το kona βενζίνη 120ps ομορφο εξωτερικά, καλο μέσα. Το kamiq πολύ old time classic αλλά πλούσιο μεσα και το puma, μαρεσει πολύ εξωτερικά αλλά και 5.000 πάνω. Γνωμες; Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Διαφορετικές φιλοσοφίες σχεδίασης θα έλεγα.
Πάντως το puma είναι το καλύτερο οδηγικά κατ' εμέ, αλλά χωλαίνει σε άλλους τομείς. 
Το Kamiq πολύ τίμιο, αλλά μοιάζει με αμάξι του '15 στην καλύτερη. 
Το κυριότερο αυτή την στιγμή βέβαια είναι οι χρόνοι παράδοσης και η αξιοπιστία της αντιπροσωπείας. 
Γιατί ωραία τα επί χάρτου, αλλά εάν σε πουν π.χ. παραλαβή σε 6 μήνες και τελικά γίνει 2023Q4 και η τιμή "προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα == +4000€", τότε όλοι οι υπολογισμοί πάνε περίπατο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολη εξισωση, εαν δεν ηταν το οικονομικό στην εξισωση θα σου ελεγα πουμα καρφι.

Μεταξύ των 3 πάντως και με το δεδομένο των +5000 μάλλον το καμικ θα διαλεγα... το ΚΟΝΑ δε μου γεμισε εξαρχής το μάτι, πολυ πλαστικούρα και στο TD κλασικο χιουνται (κρατηματα και πατημα τόσο όσο)...

 

Οπως ειπωθηκε δες τι παιζει με τις παραδόσεις, προσωπικά ότι εβρισκα ετοιμοπαράδοτο θα χτύπαγα για να ειμαι ειλικρινής..

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Zan_gachette είπε

Για το kamiq στην ομάδα στο fb διαβάζω για πολλά τριξιματα και προβλήματα ποιοτητας

Τα εχω διαβασει εγω τα τριξιματα (προβληματα ποιοτητας δεν εχω διαβασει περα απο μερικες περιπτωσεις με ξεβιδωμενα top mount κ μια περιπτωση ενος τυπου που γκρινιαζε που θελει συμπλεκτη στις 40000 χλμ-ενας θεος ξερει πως οδηγάει).

Για την ώρα δεν εχω καποιο τέτοιο θέμα μετα απο κοντα 30000 χλμ σε βαθμο που να το καταλαβαινω, ωστόσο αν παω και ζουλαω ορισμένα πλαστικα στις πόρτες (επιτηδες ομως) εκει ναι τρίζουν - αλλα δεν περιμενα και κατι παραπανω για ουτε 19Κ που πληρωσα για το GTEC ambition (εδω ειχα τριξιμο στο καθισμα του οδηγου σε σχεδον διπλασιας αξιας Audi το οποίο βεβαια λύθηκε κατόπιν παραπόνων μου στην αντιπροσωπεία). Θεωρω οτι αυριο μεθαυριο εχω θεμα και παω και πω στη σκοντα οτι τριζει απλα κ ομορφα θα το λύσουν και αυτό - ωστόσο οι περισσότεροι προτιμούν απλα να γκρινιαζουν λες και πληρωσαν lamborghini...

Που να δουν δλδ τριξιματα στα χιουνται (παθών) και τα ντατσια (παθουσα φιλη) απο την πρωτη εβδομάδα, θα κλαψουν... 😅

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλες σας! Την μια μέρα λέω αυτό... Την άλλη το άλλο... Να δούμε που θα πέσει η μπιλια 🙂

3 ώρες πριν, terry308 είπε

Πήγες τα είδες απλά ή έκανες και test drive;; 

Απλά τα είδα στις εκθέσεις 

Αν έχετε καποια αντιπρόταση, είμαι θετικός να την ακούσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, michael150583 είπε

Παιδια σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλες σας! Την μια μέρα λέω αυτό... Την άλλη το άλλο... Να δούμε που θα πέσει η μπιλια 🙂

Απλά τα είδα στις εκθέσεις 

Αν έχετε καποια αντιπρόταση, είμαι θετικός να την ακούσω. 

κανε τα όλα εκτενες Test drive (~1 ώρα αν μπορεις θα πρότεινα)... προσωπικά το Kamiq το ειχα παρει και το εβαλα αττικη οδο και μετα βγηκα σε καρόδρομους στην παιανια και το δοκιμαζα... επισης το τσεκαρα σε παρκαρισματα κλπ, μια γενικότερη προσομειώση της καθημερινότητας θα έλεγα...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο κοντα που εχω δει (δεν εχω οδηγησει) σε εκθεση το κονα και το πουμα, το εσωτερικο του κονα μου φανηκε να ειναι ενα σκαλι πιο ψηλα

Επεξ/σία από epp
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταζα για μικρό μεσαίο crossover τον περασμένο μήνα και είδα τα περισσότερα σε αυτή τη κατηγορία, το kona νομίζω, ακόμα και αν έχει περισσότερο πλαστικό εσωτερικά, είναι πιο πλήρες συγκριτικά με τα άλλα δύο με αρκετά λιγότερα χρήματα.

Τελικά προσωπικά κατέληξα σε παραγγελία του sandero stepway βενζίνη/lpg που νομίζω ότι είναι ιδανικό για τις τρέχουσες αυξήσεις στις τιμές καυσίμων και υπολογίζοντας το συνολικό κόστος που μου βγήκε κάτω από 20000 για full extra έκδοση. Καλή η hyundai αλλά βλέπω ότι ξύπνησε και αυτή και πλέον, επειδή δεν είναι όπως παλιά τα βαράει τα αυτοκίνητα της στις τιμές. Προ τετραετίας είχα πάρει καινούργιο i10 στα 10400 και τώρα θέλεις στην καλύτερη 13000+...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Έχω το Troc αλλά το Kamiq παραμένει γοητευτικό. Για ποια έκδοση κοιτάτε; 1.0 ή 1.5; 

Ωραιο το t roc! Ευχαριστημενος;

Για το χιλιαρι κοιταω

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο ίδιο ακριβώς δίλημμα είμαστε κ εμείς αλλά έχεις ρωτήσει τους μήνες αναμονής;;;

Μάλλον προς kona τείνουμε.

Με τις τιμές που πήγαν τα μεταχειρισμένα καλύτερα καινούργιο κ αναμονή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, michael150583 είπε

Ωραιο το t roc! Ευχαριστημενος;

Για το χιλιαρι κοιταω

Κοίταξε δε μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Έχω κάνει μέχρι στιγμής 13.000 km και έκανα και το πρώτο μου σερβίς στην αντιπροσωπεία το επόμενο θα είναι δωρεάν το μεθεπόμενο το πληρώνω εγώ και το πάρα επόμενο το πληρώνει η αντιπροσωπεία. Μόνο μία φορά μου έβγαλε πρόβλημα στην αναγνώριση πεζών αλλά το αυτοκίνητο ήτανε βρώμικο ήθελε πλύσιμο και αυτό επειδή ο αισθητήρας είναι στο σήμα. Έπλυνα και διορθώθηκε.

 

Το σέρβις είναι ανά 30.000 χιλιόμετρα ή 2 έτη αλλά ζήτησα να πάει ανά 15.000 ή ετήσιο. Αυτοί είχαν γραμμένο τα 2 σέρβις άρα θα το πηγαίνουμε εναλλάξ. Κόστος 174 ευρώ.
 

Είναι πάρα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο. Σχεδόν περίπου το συγκρίνω με όσο καίει το Volkswagen up! μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν το πατάω να το ρημάζω το αυτοκίνητο. Μέχρι 130 πάω και αυτό μόνο όταν ανάβει η θερμοκρασία λαδιού 80 βαθμούς και πάνω. Τον ψιλό προσέχω τον κινητήρα . Να κοιτάξεις να βάλεις ψηφιακό πίνακα οργάνων όποιον κι αν πάρεις, και η σύνδεση με το κινητό να είναι με Wi-Fi ώστε να συνδέσεις το κινητό με apple car play, android auto αυτόματα και να μη θες καλώδιο. Εγώ το πήρα τον Μάιο του 2021. Το μόνο μου παράπονο είναι με την ασφάλεια μου που είναι αρκετά ακριβή αλλά είναι μεικτή οπότε όλα καλά. Μου βγήκε 22750 με το κλειδί στο χέρι κάμερα οπισθοπορείας ψηφιακό πίνακα οργάνων και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες. Δεν ξέρω αν θα το άλλαζα. Δεν ξέρω αν θα πήγαινα σε έκδοση 1,5 με πιο φτωχό επίπεδο εξοπλισμού. Ξέρω ότι είμαι ικανοποιημένος δεν κάνω κόντρες και είναι μια χαρά. Η κατανάλωση του είναι γύρω στο 6-6.5 σε ταξίδια που κάνω. Επιτέλους χαίρομαι να οδηγώ, με το μικρό το up κάθε φορά οδηγούσα το χέρι μου το δεξί ήτανε σχεδόν αγκαλιά στην γυναίκα μου γιατί ήμασταν πολύ κοντά. Τώρα πλέον μπορώ και οδηγώ άνετα. Δεν νομίζω να πήγαινα βέβαια σε dsg γιατί προσωπικά κάτω από την Audi έχουν θέματα. Από μένα δαγκωτό στο Skoda είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο. Η Volkswagen δεν είναι έχει πλέον τα προβλήματα με τα μοτέρ όπως είχε το 1.4 και το 2.0. Το εν λόγω μοτέρ 1.0 δοκιμάστηκε πρώτα στο vw up μόνο που έγιναν αρκετές αλλαγές σε σφυρήλατα και μπήκε και τουρμπο. Ξέρεις πόσα  χιλιόμετρα έκανα με το up? 220.000. Και οπωσδήποτε επέκταση εγγύησης μαζί με την προπληρωμή των σέρβις.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...