Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα αντιηλιακά cien που έφερνε για χρόνια το lidl? Πλέον δεν υπάρχουν και σε καταστήματα που ρώτησα δε ξέρανε να μου απαντήσουν. Υποψιάζομαι τα σταματήσανε. Κρίμα γιατί ήταν μια χαρά και στα μισά λεφτά

Δημοσ.

....επειδή γενικά  γίνεται ένα τουρλουμπούκι "λόγω Ουκρανίας", πιθανώς πολλοί κωδικοί προϊόντων να βγουν εκτός (και όχι μόνο στα Λιντλ), ποιος ξέρει για πόσο. Από την άλλη, μπορεί απλά να είναι "απλή έλλειψη", που σε λίγο καιρό ίσως αποκατασταθεί.

Ζήτα τον υπεύθυνο καταστήματος στο Λιντλ που πας (και σε άλλα, αν είναι κοντά σου) και ρώτα αποκλειστικά αυτόν. Οι παλοί ταμίες/"ραφιερητζήδες", συνήθως δεν ξέρουν ούτε να σου πουν τί ώρα φάγαν' χθες.

...αλλά επειδή δεν αποκλείεται ούτε οι υπεύθυνοι να ξέρουν (στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν τους ενημερώνουν οι ανώτεροί τους, εκτός κι αν πχ υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα με κάποιο προϊόν και πρέπει να αποσυρθεί), κι επειδή παίζει μέχρι και να σε τρολάρουν με την απάντηση που θα σου δώσουν (συμβαίνει και μάλιστα διαπιστωμένα : δεν έχουν ιδέα και λένε τα δικά τους έτσι για να,,,ξεκαβλώσουν...), δοκίμασε μέσα από την φόρμα στο σάιτ της Λιντλ να ρωτήσεις την εξυπηρέτηση πελατών - πιθανώς θα πάρεις πιο ουσιαστική απάντηση, αν έχουν να σου δώσουν - και σίγουρα ΔΕΝ θα σε τρολάρουν...).

 

Δημοσ.
8 hours ago, washcloud said:

 

...αλλά επειδή δεν αποκλείεται ούτε οι υπεύθυνοι να ξέρουν (στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν τους ενημερώνουν οι ανώτεροί τους, εκτός κι αν πχ υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα με κάποιο προϊόν και πρέπει να αποσυρθεί), κι επειδή παίζει μέχρι και να σε τρολάρουν με την απάντηση που θα σου δώσουν (συμβαίνει και μάλιστα διαπιστωμένα : δεν έχουν ιδέα και λένε τα δικά τους έτσι για να,,,ξεκαβλώσουν...), δοκίμασε μέσα από την φόρμα στο σάιτ της Λιντλ να ρωτήσεις την εξυπηρέτηση πελατών - πιθανώς θα πάρεις πιο ουσιαστική απάντηση, αν έχουν να σου δώσουν - και σίγουρα ΔΕΝ θα σε τρολάρουν...).

 

 

φανταζομαι τον καθενα να πηγαινει να ρωταει στα lidl ποτε θα φερεται μπλουζακια ποτε θα φερετε αντιλιακα ποτε θα φερεται τον γωνιακο τροχο ποτε θα φερετε το γιαουρτι της κυρα μαριας.οποτε δεν μου φαινεται παραξενο που τους τρολλαρουν. υπαλληλος σε σουπερ μαρκετ ειναι οχι δεν ξερω τι να ξερει ποτε θα ερθει οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του. ή ερωτησεις δεν το βρηκα σε 42 δεν το βρηκα σε τιρκουαζ.ποτε θα το φερετε? τον πηραν να βαζει προιοντα στα ραφια οχι να ξερει το inventory της εταιρειας ποτε θα ερθει.

για αυτο υπαρχει το site για να ενημερωνεται ο κοσμος εν ετος 2022

Επισκέπτης
Δημοσ.

Τα αντιηλιακά περιέχουν φίλτρα τα οποία είναι αυτά που μας προστατεύουν  πολλά από αυτά έχουν χαρακτηριστεί τοξικά και η βιομηχανία προσπαθεί να τα αντικαταστήσει εδώ και χρόνια. Προφανώς τα «φθηνά» αντιηλιακά του Lidl ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία!

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, poulinos είπε

φανταζομαι τον καθενα να πηγαινει να ρωταει στα lidl ποτε θα φερεται μπλουζακια ποτε θα φερετε αντιλιακα ποτε θα φερεται τον γωνιακο τροχο ποτε θα φερετε το γιαουρτι της κυρα μαριας.οποτε δεν μου φαινεται παραξενο που τους τρολλαρουν. υπαλληλος σε σουπερ μαρκετ ειναι οχι δεν ξερω τι να ξερει ποτε θα ερθει οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του. ή ερωτησεις δεν το βρηκα σε 42 δεν το βρηκα σε τιρκουαζ.ποτε θα το φερετε? τον πηραν να βαζει προιοντα στα ραφια οχι να ξερει το inventory της εταιρειας ποτε θα ερθει.

για αυτο υπαρχει το site για να ενημερωνεται ο κοσμος εν ετος 2022

Πριν κάποια χρόνια σε ΑΒ, σε ημέρα που επικρατούσε πανζουρλισμός. 

-Πελάτισσα: το γάλα είναι φρέσκο;

-Ταμίας: έχω τη γελάδα πίσω. 

Ακόμα το θυμάμαι και γελάω. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Mrs. Hyde είπε

Πριν κάποια χρόνια σε ΑΒ, σε ημέρα που επικρατούσε πανζουρλισμός. 

-Πελάτισσα: το γάλα είναι φρέσκο;

-Ταμίας: έχω τη γελάδα πίσω. 

Ακόμα το θυμάμαι και γελάω. 

Καλά της είπε.

1 ώρα πριν, costas1973 είπε

Τα αντιηλιακά περιέχουν φίλτρα τα οποία είναι αυτά που μας προστατεύουν  πολλά από αυτά έχουν χαρακτηριστεί τοξικά και η βιομηχανία προσπαθεί να τα αντικαταστήσει εδώ και χρόνια. Προφανώς τα «φθηνά» αντιηλιακά του Lidl ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία!

Προφανώς κιόλας!!!

Δημοσ.

Τα σαμπουάν Cien πάντως είναι της εταιρίας Δ.Παπαμιχαηλ΄ "ΝΕΙΛΟ" που είναι η ίδια εταιρία που προμηθεύει και τα private label του Σκλαβενίτη με τα σαμπούαν SETTE

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, washcloud είπε

....επειδή γενικά  γίνεται ένα τουρλουμπούκι "λόγω Ουκρανίας", πιθανώς πολλοί κωδικοί προϊόντων να βγουν εκτός (και όχι μόνο στα Λιντλ), ποιος ξέρει για πόσο. Από την άλλη, μπορεί απλά να είναι "απλή έλλειψη", που σε λίγο καιρό ίσως αποκατασταθεί.

Ζήτα τον υπεύθυνο καταστήματος στο Λιντλ που πας (και σε άλλα, αν είναι κοντά σου) και ρώτα αποκλειστικά αυτόν. Οι παλοί ταμίες/"ραφιερητζήδες", συνήθως δεν ξέρουν ούτε να σου πουν τί ώρα φάγαν' χθες.

...αλλά επειδή δεν αποκλείεται ούτε οι υπεύθυνοι να ξέρουν (στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν τους ενημερώνουν οι ανώτεροί τους, εκτός κι αν πχ υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα με κάποιο προϊόν και πρέπει να αποσυρθεί), κι επειδή παίζει μέχρι και να σε τρολάρουν με την απάντηση που θα σου δώσουν (συμβαίνει και μάλιστα διαπιστωμένα : δεν έχουν ιδέα και λένε τα δικά τους έτσι για να,,,ξεκαβλώσουν...), δοκίμασε μέσα από την φόρμα στο σάιτ της Λιντλ να ρωτήσεις την εξυπηρέτηση πελατών - πιθανώς θα πάρεις πιο ουσιαστική απάντηση, αν έχουν να σου δώσουν - και σίγουρα ΔΕΝ θα σε τρολάρουν...).

 

 

8 ώρες πριν, poulinos είπε

φανταζομαι τον καθενα να πηγαινει να ρωταει στα lidl ποτε θα φερεται μπλουζακια ποτε θα φερετε αντιλιακα ποτε θα φερεται τον γωνιακο τροχο ποτε θα φερετε το γιαουρτι της κυρα μαριας.οποτε δεν μου φαινεται παραξενο που τους τρολλαρουν. υπαλληλος σε σουπερ μαρκετ ειναι οχι δεν ξερω τι να ξερει ποτε θα ερθει οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του. ή ερωτησεις δεν το βρηκα σε 42 δεν το βρηκα σε τιρκουαζ.ποτε θα το φερετε? τον πηραν να βαζει προιοντα στα ραφια οχι να ξερει το inventory της εταιρειας ποτε θα ερθει.

για αυτο υπαρχει το site για να ενημερωνεται ο κοσμος εν ετος 2022

Ίσως για αυτό να είναι καλύτερο να καλέσετε στην υποστήριξη μπας και βγάλετε άκρη. Δεν έχω δοκιμάσει να καλέσω για να δω τι τμήματα δίνει για επιλογή. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, costas1973 είπε

Τα αντιηλιακά περιέχουν φίλτρα τα οποία είναι αυτά που μας προστατεύουν  πολλά από αυτά έχουν χαρακτηριστεί τοξικά και η βιομηχανία προσπαθεί να τα αντικαταστήσει εδώ και χρόνια. Προφανώς τα «φθηνά» αντιηλιακά του Lidl ανήκουν στην παραπάνω κατηγορία!

"Προφανώς";;;;;;

Δημοσ.

Προφανεστατα...οχι   απλα  προφανως...

Παω   στην   πισινα  του  χιλτον  η  του  σερατον   η  εστω  του   αστερα με  αντιηλιακο  απ  τα  λιντλ?

Ημαρτον   λεμε....😀

Δημοσ.
Στις 7/5/2022 στις 7:03 ΠΜ, poulinos είπε

φανταζομαι τον καθενα να πηγαινει να ρωταει στα lidl ποτε θα φερεται μπλουζακια ποτε θα φερετε αντιλιακα ποτε θα φερεται τον γωνιακο τροχο ποτε θα φερετε το γιαουρτι της κυρα μαριας.οποτε δεν μου φαινεται παραξενο που τους τρολλαρουν. υπαλληλος σε σουπερ μαρκετ ειναι οχι δεν ξερω τι να ξερει ποτε θα ερθει οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του. ή ερωτησεις δεν το βρηκα σε 42 δεν το βρηκα σε τιρκουαζ.ποτε θα το φερετε? τον πηραν να βαζει προιοντα στα ραφια οχι να ξερει το inventory της εταιρειας ποτε θα ερθει.

για αυτο υπαρχει το site για να ενημερωνεται ο κοσμος εν ετος 2022

...δεν το βλέπεις ακριβώς σωστά. Κατ' αρχάς μίλησα για τους υπεύθυνους, οι οποίοι υπεύθυνοι ΕΙΝΑΙ επιφορτισμένοι με το,,,άχθος της εξυπηρέτησης των πελατών επί των καταστημάτων. Και γενικώς ΕΧΟΥΝ ενημέρωση (πχ θα σου πουν αν το τάδε προϊόν είναι σε προσωρινή έλλειψη ή έχει ανακληθεί για κάποιο λόγο ή και έχει βγει εκτός) , όπως και "ανοίγουν κουβέντα" αν τους μιλήσεις (κάποιοι, ανάλογα την στιγμή/το ζόρι/την διάθεση/τον χαρακτήρα, μέχρι και τηλέφωνο σε άλλα καταστήματα θα πάρουν). Απλά στη Lidl είναι πιο,,,ιδιόρρυθμοι, από ότι είναι στα άλλα σ/μ (σούπερ/μάρκετ κι όχι τπτ άλλο...;ρ), όσον αφορά τον τρόπο που οι 'ανώτεροι' επικοινωνούν με τους πιο κάτω. Δεν μπορεί άλλωστε να πηγαίνεις και να ρωτάς για κάτι και η απάντηση να είναι ένα ξερό "τράβα στην εξυπηρέτηση, 2022, χαλλόου;!". Βέβαια ΤΕΙΝΟΥΝ προς τα εκεί, καθώς πχ ούτε καν δημοσιοποιημένα τηλεφωνα των καταστημάτων δεν υπάρχουν, ώστε να πάρεις και να ρωτήσεις το οτιδήποτε. Καμμία δηλαδή σχέση με τους άλλους, που ειδικά σε κάποια (πχ My Market) η πολιτική τους είναι τέτοια που μόνο στην πλάτη τους δεν σε φορτώνουν για να σε πάνε, αν πχ ρωτήσεις για κάποιο προϊόν. Μη σου φαίνεται λοιπόν τόσο 'φυσιολογικό' το να "κοιτάνε απλώς την δουλειά τους". Όσο για το "τρολάρισμα", επειδή ΔΕΝ ήταν πάντα έτσι (τα τελευταία χρόνια το,,,παρατηρώ), κατά πάσα πιθανότητα είναι για  τουλάχιστον 2 λόγους : 1) Είναι γενικά ξεπατωμένοι οι υπάλληλοι, ακόμη και οι υπεύθυνοι καταστημάτων (καθως στα Λιντλ "και επιστήμων να είσαι, σκατά θα καθαρίσεις") με συνέπεια να "ξεσπάνε" με αυτόν τον τρόπο. 2) Είναι επίσης αυτή η "ασαφής" πολιτική της εταιρίας, που δεν τους στέλνουν αυστηρά όλους "στο σάιτ" ή "στην εξυπηρέτηση πελατών" μεν, αλλά ούτε και τροφοδοτούν πάντα με επαρκείς πληροφορίες ακόμη και τους υπεύθυνους.

...παρ' ολ' αυτά, δεν είναι κακό να τους ρωτήσεις. Μπορεί και να ξέρουν. Σίγουρα περισσότερα από τους απλούς υπαλλήλους.

Αλλά αν δεις κουκουρούκου απάντηση ή δηλώνουν άγνοια, τότε προσπάθεια μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας. Πού ούτε από 'κει είναι σίγουρο ότι θα πάρεις σαφή απάντηση...

Δημοσ.
On 07/05/2022 at 15:08, SabotazNic said:

 

Ίσως για αυτό να είναι καλύτερο να καλέσετε στην υποστήριξη μπας και βγάλετε άκρη. Δεν έχω δοκιμάσει να καλέσω για να δω τι τμήματα δίνει για επιλογή. 

δεν εχω καλεσει για να δω.

On 08/05/2022 at 08:55, washcloud said:

...δεν το βλέπεις ακριβώς σωστά. Κατ' αρχάς μίλησα για τους υπεύθυνους, οι οποίοι υπεύθυνοι ΕΙΝΑΙ επιφορτισμένοι με το,,,άχθος της εξυπηρέτησης των πελατών επί των καταστημάτων. Και γενικώς ΕΧΟΥΝ ενημέρωση (πχ θα σου πουν αν το τάδε προϊόν είναι σε προσωρινή έλλειψη ή έχει ανακληθεί για κάποιο λόγο ή και έχει βγει εκτός) , όπως και "ανοίγουν κουβέντα" αν τους μιλήσεις (κάποιοι, ανάλογα την στιγμή/το ζόρι/την διάθεση/τον χαρακτήρα, μέχρι και τηλέφωνο σε άλλα καταστήματα θα πάρουν). Απλά στη Lidl είναι πιο,,,ιδιόρρυθμοι, από ότι είναι στα άλλα σ/μ (σούπερ/μάρκετ κι όχι τπτ άλλο...;ρ), όσον αφορά τον τρόπο που οι 'ανώτεροι' επικοινωνούν με τους πιο κάτω. Δεν μπορεί άλλωστε να πηγαίνεις και να ρωτάς για κάτι και η απάντηση να είναι ένα ξερό "τράβα στην εξυπηρέτηση, 2022, χαλλόου;!". Βέβαια ΤΕΙΝΟΥΝ προς τα εκεί, καθώς πχ ούτε καν δημοσιοποιημένα τηλεφωνα των καταστημάτων δεν υπάρχουν, ώστε να πάρεις και να ρωτήσεις το οτιδήποτε. Καμμία δηλαδή σχέση με τους άλλους, που ειδικά σε κάποια (πχ My Market) η πολιτική τους είναι τέτοια που μόνο στην πλάτη τους δεν σε φορτώνουν για να σε πάνε, αν πχ ρωτήσεις για κάποιο προϊόν. Μη σου φαίνεται λοιπόν τόσο 'φυσιολογικό' το να "κοιτάνε απλώς την δουλειά τους". Όσο για το "τρολάρισμα", επειδή ΔΕΝ ήταν πάντα έτσι (τα τελευταία χρόνια το,,,παρατηρώ), κατά πάσα πιθανότητα είναι για  τουλάχιστον 2 λόγους : 1) Είναι γενικά ξεπατωμένοι οι υπάλληλοι, ακόμη και οι υπεύθυνοι καταστημάτων (καθως στα Λιντλ "και επιστήμων να είσαι, σκατά θα καθαρίσεις") με συνέπεια να "ξεσπάνε" με αυτόν τον τρόπο. 2) Είναι επίσης αυτή η "ασαφής" πολιτική της εταιρίας, που δεν τους στέλνουν αυστηρά όλους "στο σάιτ" ή "στην εξυπηρέτηση πελατών" μεν, αλλά ούτε και τροφοδοτούν πάντα με επαρκείς πληροφορίες ακόμη και τους υπεύθυνους.

...παρ' ολ' αυτά, δεν είναι κακό να τους ρωτήσεις. Μπορεί και να ξέρουν. Σίγουρα περισσότερα από τους απλούς υπαλλήλους.

Αλλά αν δεις κουκουρούκου απάντηση ή δηλώνουν άγνοια, τότε προσπάθεια μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας. Πού ούτε από 'κει είναι σίγουρο ότι θα πάρεις σαφή απάντηση...

και ξαναλεω.φαντασου να εισαι ειτε υπευθυνος ειτε υπαλληλος και να εχεις τον καθενα να ερχεται να σου λεει το μακρυ του και το κοντο του.ποτε θα ερθει το γαλα.γιατι τελειωσε η βαφη κοκκινη 666 για τα μαλλια.γιατι δεν εχει ερθει αυτο ακομα.

α.δεν γινεται να ξερει ποτε και γιατι θα ερθει κατι.πηγαινε στα ραφια και δες τι υπαρχει.αν δεν υπαρχει πηγαινε αλλου.τοσο απλα. ή οταν ξαναπας αν δεν το δεις μια δυο φορες σημαινει δεν θα ξαναερθει. supermarket με προιοντα ειναι οχι καταστημα με Pc και τηλεορασεις.υπαρχουν 800000 κωδικοι προιοντων.

και το λεω επειδη γενικως εχει ξεκινησει πολυ το φαινομενο.

α.δουλεια δεν εχει η τριτη ηλικια και παει και ρωταει 20.000 πραγματα για να πιασει συζητηση.

β.βαριεται καποιος να κανει κατι μονος του και εχει την ευκολη λυση να βρουμε παππα να θαψουμε.και αν γινοταν απο ενα δυο ατομα θα ελεγα ενταξει.

αλλα γινεται απο πολλα ατομα.

ειναι τα ιδια ατομα που θα πανε σε ενα καταστημα θα δουν 20.000 τηλεορασεις και θα θελουν ο πωλητης να ειναι Manual.πηγαινε στο ιντερνετ και δες τα manual μονος. ο κοσμος βαριεται να κανει το οτιδηποτε και θελει καποιον να τον παρει απο το χερακι

 

On 07/05/2022 at 12:34, Mrs. Hyde said:

Πριν κάποια χρόνια σε ΑΒ, σε ημέρα που επικρατούσε πανζουρλισμός. 

-Πελάτισσα: το γάλα είναι φρέσκο;

-Ταμίας: έχω τη γελάδα πίσω. 

Ακόμα το θυμάμαι και γελάω. 

 

χαχαχαχα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...