Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, duffyduck είπε

Να σας επιστρέψει τα χρήματα (όσοι προπληρώσατε) και να αφήσει τα σαπια

Δεν καταλαβες Νταφυ καλα , τα λεφτα τα επιστρεφει χωρις προβλημα , απλα ο πελατης δεν τα θελει και θελει το ιδιο ή ισαξιο και επισης δεν θελει να παρει με παραπανω χρηματα το ''ψοφιμι'' της Corsair'' .......τελικα σ'αυτον τον πλανητη ολοι καθηγητες ειναι και φιλοσοφοι , ενα μεγαλο μπραβο.

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, triplex1 είπε

Δεν καταλαβες Νταφυ καλα , τα λεφτα τα επιστρεφει χωρις προβλημα , απλα ο πελατης δεν τα θελει και θελει το ιδιο ή ισαξιο και επισης δεν θελει να παρει με παραπανω χρηματα το ''ψοφιμι'' της Corsair'' .......τελικα σ'αυτον τον πλανητη ολοι καθηγητες ειναι και φιλοσοφοι , ενα μεγαλο μπραβο.

εντάξει τότε. Αφού τα επιστρέφει τα χρήματα είναι ΟΚ. Τώρα αν ο πελάτης ονειρεύεται άλλα πράγματα, τότε του χρειάζεται ένας κουβάς με παγωμένο νερό για να συνέλθει.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ υπέγραψα δάνειο με καπέλο 30+ Ευρώ. Δεν είμαι σίγουρος ότι εάν ακυρώσω εγώ την παραγγελία θα πάρω πίσω αυτά τα χρήματα Επικοινώνησα με το chat τους και μου είπαν πως θα τα πάρω στο ακέραιο. Για ποιο λόγο να επιβαρυνθώ τα λάθη άλλων;

Από ότι διάβασα σε άλλα thread θα συνεχίζω να πληρώνω κάθε μήνα για κάτι που δεν θα παραλάβω και θα περιμένω έως 2 εβδομάδες κάθε φορά να μου επιστρέφουν τα χρήματα.

Ας αποζημιώσει ο Κωτσόβολος εμάς με όχι υποδεέστερα προϊόντα και ας τα ζητήσει μετά από τον προμηθευτή του. 

Προτείνω όσοι ακυρώσατε τις παραγγελίες σας μετά τις 18/05 να κάνετε και εσείς καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση μήπως και βρούμε το δίκιο μας ως καταναλωτές.

Επεξ/σία από datio
update από το chat τους
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 14/7/2022 στις 10:55 ΠΜ, triplex1 είπε

Δεν καταλαβες Νταφυ καλα , τα λεφτα τα επιστρεφει χωρις προβλημα , απλα ο πελατης δεν τα θελει και θελει το ιδιο ή ισαξιο και επισης δεν θελει να παρει με παραπανω χρηματα το ''ψοφιμι'' της Corsair'' .......τελικα σ'αυτον τον πλανητη ολοι καθηγητες ειναι και φιλοσοφοι , ενα μεγαλο μπραβο.

 

Στις 14/7/2022 στις 11:04 ΠΜ, duffyduck είπε

εντάξει τότε. Αφού τα επιστρέφει τα χρήματα είναι ΟΚ. Τώρα αν ο πελάτης ονειρεύεται άλλα πράγματα, τότε του χρειάζεται ένας κουβάς με παγωμένο νερό για να συνέλθει.

Αφού τα βρήκατε μεταξύ σας και συμφωνήσατε, να σας ενημερώσω να μη σας κρατάω και σε αγωνία ότι τελικά βρήκα platinum 850άρι όπως ήταν και η αρχική μου επιλογή, στα λεφτά που είχα επιλέξει αρχικά να το αγοράσω, δηλαδή 99.90€. Το πώς, το τι και το γιατί δεν έχω σκοπό να το μοιραστώ με  εσάς. Το μόνο που θα πω είναι ότι η υπομονή και η επιμονή είναι μεγάλη αρετή.

Μαζί με την παραπάνω συμβουλή, σάς επιστρέφω και τους χαρακτηρισμούς του στυλ καθηγητές και φιλόσοφοι (οι ίδιοι εκτίθεστε με αυτά που γράφετε) και περί κουβάδων με νερά.

Με τη δική σας "φιλοσοφία", κάθε μαγαζάτορας θα έπρεπε να ανεβάζει τάχα μου μια "προσφορά" από συγκεκριμένο προϊόν χωρίς να έχει εξασφαλίσει διαθεσιμότητα μόνο και μόνο για να "ψαρέψει" πελάτες και μετά να πει "α συγγνώμη ξέρεις δεν το έχω πάρε τα λεφτά σου πίσω". Προφανώς είστε άσχετοι με τους κανόνες του ηλεκτρονικού εμπορίου και επικίνδυνοι στο να γράφετε και να δίνετε συμβουλές.

ΥΓ. Ποτέ δεν χαρακτήρισα "ψοφίμι" το Corsair, έχω ήδη 3 Corsair και με χαρά θα έπαιρνα και άλλο. Απλά δεν ήμουν διατεθειμένος να δώσω 178€ για το συγκεκριμένο όταν το αντίστοιχο της Seasonic (τα λόγια περιττά για τον κατασκευαστή) είχε 149€.

ΥΓ2. Εύχομαι από την καρδιά μου καλή τύχη στους υπόλοιπους που την "πάτησαν" με την δήθεν προσφορά του Κωτσόβολου!

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Δεν έκανα χαρακτηρισμούς

2. Εφόσον το κατάστημα σου επιστρέφει άμεσα τα χρήματα, είναι εντάξει από την μεριά του. Βέβαια το λάθος ή η παραπλανητική διαφήμιση δεν είναι αποδεκτά και το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα.

3. Αν απαιτείς κάτι περισσότερο από τα χρήματα σου, π.χ. να σου δώσει ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή με αυτό της προσφοράς (μιλάω για τροφοδοτικά των ίδιων Watts και με την ίδια rated efficiency), είναι και αυτό υπερβολικό. Και εκεί ήμουν υπερβολικός με την κριτική μου. Ζητώ συγνώμη, αλλά έγινε με χιουμοριστική διάθεση. Τώρα αν το κατάστημα σου έκανε το "χατήρι" και σου έδωσε το ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή, είναι προς τιμή του καταστήματος.

4. Όλοι οι υπόλοιποι που τους ακυρώθηκε η παραγγελία, θα πάρουν άμεσα πίσω τα χρήματα τους ή τουλάχιστον πρέπει να τα πάρουν. Από εκεί και πέρα το κατάστημα εφόσον επιστρέψει τα χρήματα, μαζί με μια συγνώμη για το "λάθος" τους, είναι ΟΚ.

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, duffyduck είπε

2. Εφόσον το κατάστημα σου επιστρέφει άμεσα τα χρήματα, είναι εντάξει από την μεριά του. Βέβαια το λάθος ή η παραπλανητική διαφήμιση δεν είναι αποδεκτά και το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα.

3. Αν απαιτείς κάτι περισσότερο από τα χρήματα σου, π.χ. να σου δώσει ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή με αυτό της προσφοράς (μιλάω τροφοδοτικά των ίδιων Watts και με τη ίδια rated efficiency), είναι και αυτό υπερβολικό. Και εκεί ήμουν υπερβολικός με την κριτική μου. Ζητώ συγνώμη, αλλά έγινε με χιουμοριστική διάθεση. Τώρα αν το κατάστημα σου έκανε το "χατήρι" και σου έδωσε το ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή, είναι προς τιμή του καταστήματος.

Όχι, έχεις λάθος εδώ.

Εφόσον δέχθηκε τα χρήματά σου (πχ πήρε το αντίτιμο σε μετρητά ή χρέωσε την πιστωτική σου) τότε θεωρείται πως έχει συναφθεί "συμβόλαιο" το οποίο δε σπάει επειδή εκείνος προτιμά να σου γυρίσει τα χρήματα αντί να σου δώσει το προϊόν που υποσχέθηκε. Δε σπάει χωρίς τη δική σου συναίνεση δλδ.

Αν επιστρέψει λοιπόν το ποσό χωρίς να έχει το ok από εσένα, υπάρχει χοντρό πρόστιμο από την ΓΓΚ σε περίπτωση καταγγελίας και γι αυτό προσπαθούν να σε κάνουν να αποδεχθείς τις εναλλακτικές που σου προτείνουν, ανάμεσα σε αυτές και να σου επιστρέψουν το αντίτιμο. Πρακτικά σου ζητούνε να παραιτηθείς των δικαιωμάτων σου, σε βάρος σου!

 

 

Επεξ/σία από frap73
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.

 

5 ώρες πριν, duffyduck είπε

1. Δεν έκανα χαρακτηρισμούς

2. Εφόσον το κατάστημα σου επιστρέφει άμεσα τα χρήματα, είναι εντάξει από την μεριά του. Βέβαια το λάθος ή η παραπλανητική διαφήμιση δεν είναι αποδεκτά και το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα.

3. Αν απαιτείς κάτι περισσότερο από τα χρήματα σου, π.χ. να σου δώσει ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή με αυτό της προσφοράς (μιλάω για τροφοδοτικά των ίδιων Watts και με την ίδια rated efficiency), είναι και αυτό υπερβολικό. Και εκεί ήμουν υπερβολικός με την κριτική μου. Ζητώ συγνώμη, αλλά έγινε με χιουμοριστική διάθεση. Τώρα αν το κατάστημα σου έκανε το "χατήρι" και σου έδωσε το ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή, είναι προς τιμή του καταστήματος.

4. Όλοι οι υπόλοιποι που τους ακυρώθηκε η παραγγελία, θα πάρουν άμεσα πίσω τα χρήματα τους ή τουλάχιστον πρέπει να τα πάρουν. Από εκεί και πέρα το κατάστημα εφόσον επιστρέψει τα χρήματα, μαζί με μια συγνώμη για το "λάθος" τους, είναι ΟΚ.

Παρόλο που διαφωνούμε, δέχομαι την απάντησή σου και ζητώ συγγνώμη κι εγώ από πλευράς μου . 👍

  • Like 2
Δημοσ.

Με πήραν τηλέφωνο και μου πρότειναν το Be Quiet Dark Power Pro Titanium 1200W στα 290 ευρώ.

Τους είπα ότι δεν δέχομαι να πληρώσω παραπάνω και ότι εκκρεμεί η καταγγελία μου στον ΣτΚ.
Με ρώτησαν αν θέλω να ακυρώσω την παραγγελία. Τους είπα να την ακυρώσουν από την πλευρά τους.

Την ακύρωσαν και θα μου επιστραφούν τα χρήματα των 2 δόσεων που έχω ήδη πληρώσει. Μου ανέφεραν και ότι δεν χρειάζεται να συνεχίσω να πληρώνω τις δόσεις. Ισχύει αυτό ή θα βρω τον μπελά μου με την τράπεζα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμενα σε  αναλογη ιστορια μου τραβαγαν και πληρωνα δοσεις . Εξοφλησα το γμησιατικο και πολυ μετα εγινε αντιλογισμος ..... Αμα αφηνοταν ετσι αναρωτιεμαι αν θα το εκαναν μονοι τους σε κατι που δεν εστειλαν - και πολυ αμφιβαλω 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/7/2022 στις 12:54 ΜΜ, duffyduck είπε

1. Δεν έκανα χαρακτηρισμούς

2. Εφόσον το κατάστημα σου επιστρέφει άμεσα τα χρήματα, είναι εντάξει από την μεριά του. Βέβαια το λάθος ή η παραπλανητική διαφήμιση δεν είναι αποδεκτά και το κατάστημα μπαίνει στην μαύρη λίστα.

3. Αν απαιτείς κάτι περισσότερο από τα χρήματα σου, π.χ. να σου δώσει ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή με αυτό της προσφοράς (μιλάω για τροφοδοτικά των ίδιων Watts και με την ίδια rated efficiency), είναι και αυτό υπερβολικό. Και εκεί ήμουν υπερβολικός με την κριτική μου. Ζητώ συγνώμη, αλλά έγινε με χιουμοριστική διάθεση. Τώρα αν το κατάστημα σου έκανε το "χατήρι" και σου έδωσε το ακριβότερο τροφοδοτικό στην ίδια τιμή, είναι προς τιμή του καταστήματος.

4. Όλοι οι υπόλοιποι που τους ακυρώθηκε η παραγγελία, θα πάρουν άμεσα πίσω τα χρήματα τους ή τουλάχιστον πρέπει να τα πάρουν. Από εκεί και πέρα το κατάστημα εφόσον επιστρέψει τα χρήματα, μαζί με μια συγνώμη για το "λάθος" τους, είναι ΟΚ.

Για το 2. και 3. υπάρχει και η απάντηση σε pinned post στις Προσφορές. Δεν είναι θέμα "χατηριού", άπαξ και φύγουν τα χρήματα από σένα για ένα συγκεκριμένο προϊόν σε μια συγκεκριμένη τιμή, πρέπει να το παραλάβεις. Αυτοί που έκαναν το λάθος πρέπει να χάσουν, όχι εσύ.. Ουσιαστικά αυτός τους έκανε το χατήρι που θα δεχόταν τροφοδοτικό άλλης μάρκας με τα ίδια χαρακτηριστικά, που μπορεί να τους κόστιζε λιγότερο. Προφανώς έχεις και την επιλογή να πάρεις τα χρήματα πίσω, αλλά είναι δική σου απόφαση τι θες να κάνεις. Εμένα προσωπικά δε μ' αρέσει να με κοροϊδεύουν τέτοια καταστήματα στα μούτρα..

 

Παρήγγειλα ένα προϊόν από ηλεκτρονικό κατάστημα στην ορισμένη τιμή που αναγραφόταν στο σχετικό πεδίο της προσφοράς. Ωστόσο η επιχείρηση με ενημέρωσε ότι τελικά η τιμή του προϊόντος είναι άλλη από αυτήν της προσφοράς. Είναι νόμιμο;

                Η συμπεριφορά αυτή είναι παράνομη. Αποτελεί μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή, καθώς ο καταναλωτής ενδεχομένως να μην επέλεγε το συγκεκριμένο προϊόν, αν γνώριζε την πραγματική τιμή, ή να μην επέλεγε τη συγκεκριμένη ποσότητα προϊόντος. Εφαρμοστέες είναι οι διατάξεις των άρθρων 9γ επ. Ν. 2251/1994. Έχετε το δικαίωμα να επιμείνετε στην εκτέλεση της παραγγελίας με την αρχική τιμή, είτε να υπαναχωρήσετε και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων του που ενδεχομένως έχετε καταβάλει. Παράλληλα, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για την παραπλάνηση στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

 

Επεξ/σία από staman007
  • Like 3
Δημοσ.

Επειδή βλέπω ότι πάλι τα ίδια λέγονται από αυτόκλητους  υπερασπιστές και μη των μαγαζατόρων να πω εδώ μερικά πράγματα μπας και βοηθηθεί κάποιος. Ή έστω σταματήσουν να ειπώνονται ανακρίβειες.

Πριν λίγο καιρό, παρόμοιο σκηνικό με άλλου είδους ηλεκτρονικό προϊόν. Σε χαμηλότερη από την μισή τιμή στο skroutz, σε κάμποσα μαγαζιά. Χρειαζόμουν δύο, και φοβόμουν και μονομερείς ακυρώσεις, οπότε αγόρασα τρία τεμάχια, από διαφορετικά καταστήματα, το ένα εκ των οποίων από το καλάθι του skroutz. Κλασικά όλοι μαζί χορωδία "λανθασμένη διαθεσιμότητα" την επόμενη μέρα, και επιστροφή των χρημάτων. Και τσουπ, το προϊόν πάλι διαθέσιμο στην διπλάσια (και βάλε) τιμή σε μερικές ημέρες. Πριν τις καταγγελίες το μόνο που θα έπαιρνα ήταν τα 5 ευρώ έκπτωση στην επόμενη παραγγελία από skroutz.

Μετά τις καταγγελίες, το ένα μαγαζί μου έδωσε τελικά το προϊόν στην μισή τιμή, το δεύτερο μαγαζί μου έδωσε 30 ευρώ πράγματα (ότι ήθελα) "δώρο" ως αποζημίωση, το τρίτο δεν έδωσε τίποτα απολύτως και συνέχισε τις δικαιολογίες. Έχει να κάνει λοιπόν με το εκάστοτε μαγαζί. Στο ένα δικαιώθηκα, στο άλλο αποζημιώθηκα μερικώς, στο τρίτο τίποτα.

Σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα "ονειρεύεστε", τα "ε άμα γυρίζουν τα χρήματα τότε όλα οκ", κτλ. Η πρακτική αυτή αποτελεί παραπλάνηση του καταναλωτή, και αν και δεν διώκεται νομικά αυταπάγγελτα δεν πάει να πει ότι είναι θεμιτή. Όποιος θέλει το κυνηγάει, όποιος δεν θέλει δεν ασχολείται. Απλά να μην λέμε ανακρίβειες.

Γιατί αν εγώ στήνω ένα pc για κάποιον και βρω την τάδε μητρική σε προσφορά στα 100 ευρώ, και του πω αυτό κάνει 100, και την παραγγείλω και μου πούνε ότι τελικά κάνει 250 από 100, ε τότε μου κάνουν ζημιά. Και βγαίνω εγώ αναξιόπιστος στον άλλον. Σύμφωνοι ότι άνθρωποι είμαστε και γίνονται λάθη, αλλά όταν έχει στήσει online μαγαζί και η κουτσή μαρία με ΕΣΠΑ στον καιρό της χολέρας (ή του κορονοϊού) και το τρέχει ένα μόνο άτομο με αυτόματα μποτάκια, ε οκ. Δεν θα πληρώσω εγώ την νύφη, επειδή το μποτάκι τρελάθηκε και έριξε 50% τις τιμές.

Όταν ειδικά πρόκειται για μεγάλη αλυσίδα όπως η συγκεκριμένη, ε εκεί πλέον καταντάν φαιδρές οι δικαιολογίες. Εκεί είναι που θέλει ακόμα περισσότερο κυνήγι. Κι όχι κυνήγι απλά για να πάρεις κάτι παραπάνω. Κυνήγι ώστε να σταματήσουν να το κάνουν αυτό. Γιατί όσες περισσότερες καταγγελίες πέφτουν, τόσο πιο δύσκολα θα το ξανακάνουν. Εμείς οι καταναλωτές ρυθμίζουμε την αγορά με την καταναλωτική μας συμπεριφορά και την ανοχή μας.

Just my two cents, από τελείως προσωπικά πρόσφατα βιώματα. Sorry για το off topic αλλά θεωρώ ότι είναι ταυτόχρονα και  σχετικό.

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, helicoid είπε

Εμείς οι καταναλωτές ρυθμίζουμε την αγορά με την καταναλωτική μας συμπεριφορά και την ανοχή μας.

 

Ήμουν υπερβολικός στον χαρακτηρισμό μου.

Σωστό, γι' αυτό μίλησα για μαύρη λίστα. Τέτοιες κακές πρακτικές από καταστήματα μου έχουν τύχει αρκετές, και από γνωστά καταστήματα. Και έτσι αποφεύγω να αγοράζω από τα συγκεκριμένα, εκτός αν όντως υπάρχει κάποια πραγματική προσφορά.

Στο e-commerce όντως η ηλεκτρονική αγορά είναι συμβόλαιο και όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή από την μεριά του πελάτη, τότε η αποστολή του προϊόντος από το κατάστημα πρέπει να ολοκληρωθεί. Οπότε είτε κάνεις καταγγελία είτε επιμένεις για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Εγώ αντί για καταγγελία κλπ. προτιμώ άμεση επιστροφή χρημάτων και μαύρη λίστα.

 

Όμως μου έχει τύχει (κάποιες φορές) να έχω υπαναχωρήσει έγκαιρα από μια αγορά (πριν τη αποστολή) και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Βέβαια η υπαναχώρηση είναι μέσα στα δικαιώματα που έχει ο πελάτης στα πλαίσια της νομοθεσίας του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το άσχημο είναι όταν π.χ. το γνωστό μαγαζί σου στέλνει για καινούργιο ένα προϊόν, το οποίο όμως έχει ήδη ανοιχτεί προηγουμένως από κάποιον (και έχεις και πειστήρια γι' αυτό). Εκεί θέλει καταγγελία. Δυστυχώς δεν έγινε, το θέμα έληξε με την επιστροφή χρημάτων.

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/7/2022 στις 12:39 ΜΜ, atom7 είπε

... Με τη δική σας "φιλοσοφία", κάθε μαγαζάτορας θα έπρεπε να ανεβάζει τάχα μου μια "προσφορά" από συγκεκριμένο προϊόν χωρίς να έχει εξασφαλίσει διαθεσιμότητα μόνο και μόνο για να "ψαρέψει" πελάτες και μετά να πει "α συγγνώμη ξέρεις δεν το έχω πάρε τα λεφτά σου πίσω". 

Κάνω quote και "πετάγομαι" λίγο στην κουβέντα εδώ για να πω ότι ακριβώς αυτό που περιγράφεται παραπάνω έγινε και στις 3 τελευταίες μου παραγγελίες από "σκρουτζομάγαζα". Και μάλιστα το ένα αν δεν έκανα κρούση την τελευταία ημέρα που υποτίθεται έπρεπε να μου παραδώσουν την παραγγελία δε θα είχαν κάνει από μόνοι τους τίποτα (ούτε καν είχαν ασχοληθεί να δουν ότι παρήγγειλα)! Και μάλιστα και οι 3 παραγγελίες ήταν για μωρουδιακά είδη (οι 2 από "φαρμακείο"), που υποτίθεται ότι πρέπει να μπορείς να βασίζεσαι στο τι σου λένε αρχικά περί διαθεσιμότητας κλπ. γιατι δεν παίζουμε στην τελική ρε φίλε με το αν θα έχουν τα μωρά πάνες ή φαγητό (αλλά δε θέλουμε και να πληρώσουμε τα διπλάσια στο σουπερμάρκετ). 

Ειδικά ο 3ος που δεν θα ενημέρωνε μόνος του μέχρι να έσβηνε ο ήλιος, όχι συγνώμη δε ζήτησε αλλά είχε και υφακι και ζήταγε και τα ρέστα, ισχυριζόταν ότι και καλά έτσι γίνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο κλπ, ότι δεν είχε τίποτα και σε καμία ποσότητα να με εξυπηρετήσει κλπ. Αν είχα χρόνο να ασχοληθώ δε θα έκανα καταγγελία εναντίον του αλλά μάλλον κάτι πολύ πιο "όχι κόσμιο" και δε θα επεκταθώ σε αυτό. Έχουν ξεφτιλίσει οι ίδιοι τους εαυτούς τους και έχουν ξεφτιλιστει στα μάτια μου οριστικά οι "μικροί", θα προσπαθώ πλέον να αποφεύγω τέτοιες αγορές όσο μπορώ ή δε θα επιλέγω από εδώ και πέρα τον φθηνότερο ή καλύτερα τους 3 φθηνοτερους στο σκρουτζ αφού από τηλεφωνα που έκανα για να βρω εναλλακτικές τελικά αποδείχθηκε ότι και σε άλλους οι διαθεσιμότητες ήταν "φάντασμα" (και κατέληξα να ψωνίζω στο σούπερ, όπου για καλή μου τύχη έτρεξε στο κατάστημα προσφορά καλύτερη από το φυλλάδιο της αλυσίδας στο ίντερνετ και βγήκε τελικά μία η άλλη). 

Η κατάσταση είναι δυστυχώς "Ελλάς το μεγαλείο σου" και μόνο αν ασχοληθεί περισσότερος κόσμος - "θύμα" τέτοιων απατεώνων (ξεκάθαρα) να τους καταγγείλει θα υπάρχει ελπίδα για βελτίωση. 

Επεξ/σία από giorginho
  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...