Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω ένα Daytona sprinter 125 injection 2017. Για να μην πάω απευθείας στον μηχανικό είπα να πάρω καμιά γνώμη και από δω. Εδώ και μερικές ημέρες το ανάβω, ξεκινάω και μόλις πάω να σταματήσω ή πηγαίνω με λίγα χιλιόμετρα σβήνει. Εκείνη τη στιγμή αν πατήσω τη μίζα δε θα πάρει μπρος. Πρέπει να περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και ύστερα παίρνει κανονικά. Εάν πχ κάνω μια διαδρομή πχ 5χλμ ύστερα θα αρχίσει να λειτουργεί καλύτερα και δε θα σβήνει τοσο εύκολα, αλλά δε θα λειτουργει κανονικα. Αγόρασα μια νέα μπαταρία γιατί υπέθεσα ότι αυτό έφταιγε αλλά δεν είδα και καμιά ιδιαίτερη βελτίωση. 

  • Moderators
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, stevengreeceGR είπε

Καλησπέρα. Έχω ένα Daytona sprinter 125 injection 2017. Για να μην πάω απευθείας στον μηχανικό είπα να πάρω καμιά γνώμη και από δω. Εδώ και μερικές ημέρες το ανάβω, ξεκινάω και μόλις πάω να σταματήσω ή πηγαίνω με λίγα χιλιόμετρα σβήνει. Εκείνη τη στιγμή αν πατήσω τη μίζα δε θα πάρει μπρος. Πρέπει να περιμένω λίγα δευτερόλεπτα και ύστερα παίρνει κανονικά. Εάν πχ κάνω μια διαδρομή πχ 5χλμ ύστερα θα αρχίσει να λειτουργεί καλύτερα και δε θα σβήνει τοσο εύκολα, αλλά δε θα λειτουργει κανονικα. Αγόρασα μια νέα μπαταρία γιατί υπέθεσα ότι αυτό έφταιγε αλλά δεν είδα και καμιά ιδιαίτερη βελτίωση. 

Ποτέ έκανες τελευταίο servise? Μπορεί να είναι μπουζί

Δημοσ.

Στο δικό μου ίδιο μοντέλο ίδια χρονολογία, που έκανε τα ίδια, ο φταίχτης ήταν ο αισθητήρας θερμοκρασίας-πίεσης που δημιουργούσε το πρόβλημα, αλλάχτηκε και όλα μια χαρά κανα χρόνο τώρα.

Προσοχή να πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο που έχει διαγνωστικό και θα το βρεί αμέσως μη ταλαιπωρηθείς με μηχανικό της γειτονιάς.

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Ποτέ έκανες τελευταίο servise? Μπορεί να είναι μπουζί

Έχει να κάνει πάρα πολύ καιρό σε συνεργείο. Να φανταστείς το πήρα μεταχειρισμένο και τα μόνο <<σέρβις>> που έγιναν ήταν λάδια και κάτι άλλες αλλαγές σε μπαταρίες και πιρούνια μόνο. 

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stevengreeceGR είπε

Έχει να κάνει πάρα πολύ καιρό σε συνεργείο. Να φανταστείς το πήρα μεταχειρισμένο και τα μόνο <<σέρβις>> που έγιναν ήταν λάδια και κάτι άλλες αλλαγές σε μπαταρίες και πιρούνια μόνο. 

Καλο θα ηταν αναλογα τα χιλιομετρα να το πας μια βολτα και σε ενα συνεργειο , καλη η αλλαγη τον λαδιων για να γλυτωνεις τα εργατικα , μια στο τοσο θελει και μια βολτα σε συνεργειο , λιγο καμια βαλβιδα ρυθμιση κανα φιλτρο κανα καθαρισμα θελει πραγματακια μια στο τοσο

 

  • Like 1
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα δε ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα αλλά εμένα μου χάνει βενζίνη μάλλον απτό Καρμπυρατέρ και ψάχνω τρόπο να το φτιάξω μόνος μου γιατί έχω δώσει ήδη πολλά λεφτά σε μάστορες 

Έχει κανείς καμιά συμβουλή ή πως μπορώ να το φτιάξω;Εργαλεία και τέτοια μπορώ να βρω 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...