Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το cheating αποτελούσε ανέκαθεν το μεγαλύτερο πρόβλημα των online games (ΟΚ, μαζί με το rage quitting σε ορισμένους τίτλους).

Εδώ και δεκαετίες οι εταιρείες μάχονται για να περιορίσουν τους cheaters υιοθετώντας διάφορα συστήματα και τακτικές, μόνο που αυτό του Call of Duty: Vanguard ξεπερνά καθετί άλλο που έχουμε δει. Η Activision θέλοντας να προστατέψει τον σημαντικότερο τίτλο της -και ένα από τα πλέον επιτυχημένα franchises όλων των εποχών σε ό,τι αφορά το multiplayer- λανσάρει ένα νέο σύστημα anti-cheat το οποίο έρχεται να κάνει τη ζωή των cheaters… κόλαση!

Το περίφημο Ricochet λοιπόν ουσιαστικά συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε η τεχνική Damage Shield, δίνοντας στους «νομοταγείς» παίκτες σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των cheaters. Οι τελευταίοι, βλέπεις, δε θα έχουν τη δυνατότητα ούτε να ακούν, ούτε να βλέπουν τους αντιπάλους τους. Στην κυριολεξία δηλαδή, θα δέχονται σφαίρες χωρίς να ξέρουν από πού τους έρχονται, στριφογυρνώντας -πιθανότατα- γύρω από τους εαυτούς τους δίχως αποτέλεσμα. Στην πράξη, ένας cheater δε θα μπορεί να κάνει τίποτε in-game με αποτέλεσμα είτε να εξουδετερωθεί από τους άλλους παίκτες, είτε να αναγκαστεί να κάνει quit.

Επιπρόσθετα, η Activision ξεκαθάρισε πως δεν πρόκειται να δείξει επιείκεια σε cheaters στο μέλλον. Όσοι βρεθούν να κλέβουν και εν συνεχεία αποκλειστούν (βλ. ban), θα αφαιρούνται και από τα leaderboards του τίτλου για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάτι που σίγουρα θα «πονέσει» τους hardcore παίκτες -και ενδεχομένως να τους κάνει να σκεφτούν δυο και τρεις φορές πριν αποφασίσουν να κυνηγήσουν το αθέμιτο πλεονέκτημα. Άλλωστε στο τελευταίο κύμα bans, η μπάλα πήρε περί τους 54.000 λογαριασμούς, αριθμός που έρχεται να προστεθεί στους 90.000 του αμέσως προηγούμενου.

Η Activision θα αξιολογήσει τα αποτελέσματα του συστήματος Ricochet στο Call of Duty: Vanguard και εν συνεχεία θα αποφασίσει για το αν και το πότε θα το εφαρμόσει και στο Warzone (η σχετική τεχνολογία πάντως είναι ήδη διαθέσιμη και εκεί).


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Απ'τη στιγμή που (υποτίθεται ότι) έχουν σύστημα που καταλαβαίνει τους cheaters, γιατί δεν τους ξηλώνει απευθείας να τελείωνει, με disconnect from server. 

Το multiplayer πλέον εδώ και χρόνια (πάνω από 10) δεν με απασχολεί καθώς είμαι πολύ noob για να το χαρώ, και έτσι το έχω καταργήσει τελείως σε FPS. Αλλά το να παίζεις με cheaters χαλάει τελείως την όποια έννοια απόλαυσης, απορώ πώς δεν έχουν όλες οι εταιρείες ZERO tolerance στο cheating. 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τη διαφορά εχει αυτο το άρθρο απο τα δυο προηγούμενα που είχατε βαλει με το ιδιο ακριβως θεμα;;

Μιας και μετραει το cod και θα μπουν να διαβασουν βαλυε απλα ποσα νεα μπαν το μηνα πέφτουν.

Τωρα στο θεμα μα

1.δεν θα εχουν ηχο οκ αφου εχουν wallhacl και aimbot απλα περπατας και γα...  Τι να το κανουν τον ηχο. Ισως βγει καλυτερα τωρα θα βαζουν μουσικη να μας σκιζουν με την ευχαριστη μουσικη τους.

2.ουτε disconnect αμεσα μπαν

3 καλύτερα να καιγεται η καρτα γραφικών να τρλριωνουμε το εχω ξανα πει

Και 4.αφου με οποιο τσιτερ παιξει που παιζεις συνεχεια με πολλούς σου λεβε δεν ειμαι τσιτερ απλα σκιλ παικτης σε βλεπω απο το υπερπεραν γιατι δεν σε βαζει μονο με κανονικους και οο τσιτερ μονοι τους

Α και τελος μιαε και δεν θα εβγαζε λεει νεο τιτλο φετος αλλα θα βγαλεθ το mwii να μην ξεχασουν να βαλουν ακομα εμα νεοτερο αμτιτσιτ θα εχει σιγουρο αποτελεσμα οπως πάντα

Απλα ελεος νομιζω βαρεθηκαν και οι ίδιοι να ασχολουνται (αν ασχιληθηκαν ποτε)

Επεξ/σία από kinitos
  • Like 1
  • Confused 5
  • Sad 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον η Activision συνέχεια ενημερώνει το anti cheat system όχι σαν τα battlefield που και η κουτσή Μαρία παίζει με τσιτ και δε τους πιάνουν ποτέ. Μιλάω πάντα για pc για κονσόλες πολύ σπάνιο.. 

Δημοσ.

Τα περισσότερα online FPS games έχουν αφαιρέσει το καλύτερο σύστημα κατά των cheaters ή τουλάχιστον την τελευταία γραμμή άμυνας όταν πλέον περάσουν το όποιο anticheat σύστημα. Αυτό είναι η killcam και η δυνατότητα για report.
Θα μου πείτε βέβαια κάποιοι, ότι έτσι προδίδεται η θέση αυτηνού που πήρε το kill. Ωστόσο θα μπορούσε σε ένα battleroayale game να εμφανίζεται μετά από 5 λεπτά ή στο τέλος του game, ή σε ένα Deathmatch να εμφανίζεται στα 30 δεπτερόλεπτα ή κατά το death σου να μπορείς να επιλέξεις να δεις στο επόμενο death την killcam που αφορά το προηγούμενο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, killerx3 είπε

Δεν θα σταματήσετε το cheating ποτέ. Εννοείται αυτό μην το συζητάμε άλλο.. πάμε παρά κάτω..

Φίλε το "πάμε παρακάτω" που λες δεν ξέρω πού το βασίζεις. 

Πλέον και το 15χρονο ανηψάκι μου γυρνάει το Πάσχα και μου λέει σταμάτησα το COD γιατί είναι γεμάτο cheaters. Δεν ξέρω αν το λέει επειδή είναι άμπαλος, ή αν όντως το εννοεί, η ουσία πάντως είναι ότι πράγματι το παράτησε και δεν παίζει πλέον. 

Άρα αυτό κάτι σημαίνει, και ειδικά για τις εταιρείες αρχίζει και γίνεται πρόβλημα. Το αν 5-10 άτομα σταματήσουν να παίζουν, κλαιν μαιν. Αλλά αν σταματήσου 5 και 10.000 άτομα, έ κάπου αρχίζει και τους τσούζει στα έσοδα. 

Η ερώτησή μου εμένα είναι γιατί δεν υπάρχουν δραστικά μέτρα μηδενικής ανοχής. 

Και θα σου πω ένα παράδειγμα, το 2015-2016 κάπου εκεί στο World of Warcraft υπήρχε ένα battleground που λεγόταν AV (Alterac Valley). Το AV λοιπόν στις αρχές του έπαιρνε πολλές ώρες να τελειώσει, δεν ήταν φτιαγμένο σωστά από άποψη mechanics (το διορθώσανε το καλοκαίρι του 2016 αν θυμάμαι καλά και διαρκούσε μαξ κανένα 45λεπτο, όπως και τα άλλα 2 bg τότε).

Υπήρχαν λοιπόν διάφοροι εξυπνήδιδες, μεταξύ αυτών και εγώ που για να πάρουν το "honor" ώστε να μαζέψουν όσο χρειάζεται για τα rewards, βάζανε keybord hack να κάνει ένα μικρό movement o char τους κάθε ΧΧ δευτερόλεπτα, ίσα ίσα για να μην πεταχτεί έξω ως AFK. 

Αυτό λοιπόν είχε σαν αποτέλεσμα να γιγαντωθούν οι χρόνοι του AV, γιατί απτους 40 ζήτημα αν παίζανε οι 20, και άρα τα bosses δεν έπεφταν ποτέ. 

Λοιπόν, όταν το πήρε πρέφα η Blizzard, μου έριξε 3ήμερο ban (72h), και μου στείλανε email ότι την επόμενη φορά θα φάω permanent ban.

Το ξαναέκανα? FUCK NO. 

Η λύση είναι απλή, το θέμα είναι ότι οι εταιρείες δεν ασχολούνται. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για γέλια είναι αυτή η εταιρία. 
Ολο κάτι τέτοια ωραία λέει, εδώ και 10 χρόνια. 
1) Αυτή τα βγάζει τα τσιτ. 
2) Όταν ρίχνει αποκλεισμούς. Τους ρίχνει και όπου πάει. 

Πολλες φορές έχει γίνει θέμα, άτομα που δεν τσιταρουν, τρώνε μπαν. 

Μια ζωή κυνηγάει το τζέρτζελο, αυτη η εταιρία. 
Έτσι βγαίνουν τα φράγκα. 

 

Δημοσ.

Μήπως λαμβάνοντας ανάλογα μέτρα δουν και μειώσεις στα έσοδα τους από τους χρήστες; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, freegr είπε

Μήπως λαμβάνοντας ανάλογα μέτρα δουν και μειώσεις στα έσοδα τους από τους χρήστες; 

Εκεί είναιο το όλο ζήτημα... άραγε θα χάσουν περισσότερα χρήματα banάροντας τους chears, ή ξενερώνοντας τους non-cheaters? 

Και εγώ πιστεύω γι'αυτό δεν λαμβάνουν μέτρα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝΕ,ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΗΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ FPS ΜΕ CHEATERS!

RPG και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

Επεξ/σία από gurgurant
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Τα περισσότερα online FPS games έχουν αφαιρέσει το καλύτερο σύστημα κατά των cheaters ή τουλάχιστον την τελευταία γραμμή άμυνας όταν πλέον περάσουν το όποιο anticheat σύστημα. Αυτό είναι η killcam και η δυνατότητα για report.
Θα μου πείτε βέβαια κάποιοι, ότι έτσι προδίδεται η θέση αυτηνού που πήρε το kill. Ωστόσο θα μπορούσε σε ένα battleroayale game να εμφανίζεται μετά από 5 λεπτά ή στο τέλος του game, ή σε ένα Deathmatch να εμφανίζεται στα 30 δεπτερόλεπτα ή κατά το death σου να μπορείς να επιλέξεις να δεις στο επόμενο death την killcam που αφορά το προηγούμενο.

Το warzone έχει κανονικα Kill cam. Kαι στα multiplayer του cod είχε αν θυμάμαι καλά

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...