Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ένα είναι πετρέλαιο και έχει καλό αυτόματο κιβώτιο , το έτερο είναι βενζίνη με κακής φήμη κιβώτιο , αν και φοράει αναβαθμισμένο μοντέλο

Θα σου πρότεινα να δεις και το Arkana και το Χ2 της Καλαμάτας στα ~39Κ

Επεξ/σία από terry308
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, terry308 είπε

Το ένα είναι πετρέλαιο και έχει καλό αυτόματο κιβώτιο , το έτερο είναι βενζίνη με κακής φήμη κιβώτιο , αν και φοράει αναβαθμισμένο μοντέλο

Θα σου πρότεινα να δεις και το Arkana και το Χ2 της Καλαμάτας στα ~39Κ

Το Arkana , εξωτερικά πανέμορφο , εσωτερικό τίποτα παραπάνω από ένα απλό , φθηνό αυτοκίνητο που θυμίζει ford puma . Το Χ2 καλό αλλά δεν μου αρέσουν τα πισωκίνητα . Νομίζω κλείνω με αυτά που συνεχίζω να διαβάζω και να μαθαίνω προς το q3 . Είμαι ήδη ιδιοκτήτης ΑUDI A3 . Το κιβώτιο του DS όντως εξαιρετικό , το είδα στο DS4

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Kyriakos131211 είπε

Το Χ2 καλό αλλά δεν μου αρέσουν τα πισωκίνητα

δεν ειναι πλεον πισωκινητο-εαν ηταν θα το ειχα παρει αντι του Q3... μονο πανω απο 50Κ βρισκεις πλερον βασικα bmw rwd...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

δεν ειναι πλεον πισωκινητο-εαν ηταν θα το ειχα παρει αντι του Q3... μονο πανω απο 50Κ βρισκεις πλερον βασικα bmw rwd...

Δε το γνώριζα αυτό , σε ευχαριστώ για την πληροφορία . 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ επειδή κάηκα από Peugeot στο θέμα ηλεκτρολογικών προβλημάτων δύσκολα να πήγαινα σε γαλλικό. Είναι πολύ ωραία τα άτιμα τα γαλλικά και έχουν ωραίο πάτημα στο δρόμο, αλλά συνέχεια κάτι χαλούσε. Και εγώ μάλλον το Q3 θα σου πρότεινα. Δε νομίζω ότι έχουν προβλήματα πλέον με τους κινητήρες τους. Προβλήματα έβγαζαν όντως οι παλαιότερες φουρνιές. Εμάς το Tiguan 5N μόνο προβλήματα έβγαζε στα πάντα και το Troc που πήραμε, και υποτίθεται είναι μια κατηγορία κάτω από το Tiguan δεν έβγαλε τίποτα. Ουδεμία σχέση ο κινητήρας ο 1.4 tsi με τον 1.5. 

Δημοσ.
1 hour ago, tilaverboy said:

Εγώ επειδή κάηκα από Peugeot στο θέμα ηλεκτρολογικών προβλημάτων δύσκολα να πήγαινα σε γαλλικό. Είναι πολύ ωραία τα άτιμα τα γαλλικά και έχουν ωραίο πάτημα στο δρόμο, αλλά συνέχεια κάτι χαλούσε. Και εγώ μάλλον το Q3 θα σου πρότεινα. Δε νομίζω ότι έχουν προβλήματα πλέον με τους κινητήρες τους. Προβλήματα έβγαζαν όντως οι παλαιότερες φουρνιές. Εμάς το Tiguan 5N μόνο προβλήματα έβγαζε στα πάντα και το Troc που πήραμε, και υποτίθεται είναι μια κατηγορία κάτω από το Tiguan δεν έβγαλε τίποτα. Ουδεμία σχέση ο κινητήρας ο 1.4 tsi με τον 1.5. 

Πάντως σε VW πήγες που κάηκες από το Tiguan. 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Πάντως σε VW πήγες που κάηκες από το Tiguan. 

Ναι και μου βγήκε. Δεν το έπαιρνε κανένας το Tiguan μόνο η αντιπροσωπεία στα 3700

Δημοσ.
7 ώρες πριν, petrance είπε

δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα αυτο που εχει ειναι μονο speed limiter.το cruise ειναι ετσι. 

Capture.JPG

αντε παλι...

 

cruise control ειναι παιδιά... μη τον τρελενετε τον ανθρωπο... το ιδιο ακριβως ειναι και το δικο μου, 2 χρονια τωρα λετε να μη ξερω τι χρησιμοποιω...;

αυτο που παραθετεις ειναι το ACC, το αμαξι που δειχνει φοραει κλασσικο CC

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paylidis είπε

αντε παλι...

 

cruise control ειναι παιδιά... μη τον τρελενετε τον ανθρωπο... το ιδιο ακριβως ειναι και το δικο μου, 2 χρονια τωρα λετε να μη ξερω τι χρησιμοποιω...;

αυτο που παραθετεις ειναι το ACC, το αμαξι που δειχνει φοραει κλασσικο CC

Θα συμφωνησω με @paylidis ως κατοχος και εγω, ειναι cruise control

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Το αμάξι πρέπει να είναι ή Γερμανικό ή Γιαπωνέζικο. Βασική και πάγια αρχή.

Ότι ναναι

Τα γαλλικά τα τελευταία χρόνια έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ κοντραροντας μέχρι και σε "κυριλα" τα γερμανικά

Η αξιοπιστία τους καμιά επαφή με τα παλιά που βγαζανε εγκεφάλους ηλεκτρονικές βλάβες κλπ..

Με την ίδια λογική μην αγοράζετε ιταλικά για πέταμα είναι,στο μαρανελο αντί για αμάξια φτιάχνουν αναπτήρες.

 

  • Like 4
Δημοσ.

Έψαξα να βρω κάπου να υπερέχει το Q3 και δε βρήκα.
Όποιος μιλάει για προβλήματα Γαλλικών, θα πρέπει να ξέρει πως έχουμε 2022. Για κάθε έναν που χει κάει από ηλεκτρολογικά Γαλλικών υπάρχουν 2 που έχουν καεί από μηχανολογικά Γερμανών.
Η διαφορά σ αυτά είναι ότι παλιά κάποια αμάξια είτε είχαν λιγότερα ηλεκτρολογικά είτε ήταν λιγότερο ανεκτικά στην κακή χρήση και στον κακό μηχανικό. Αυτά τα 2 είναι τα κλειδιά πλέον. Αν το μ@μάς το αμάξι και αν είναι άσχετος αυτός που του βάζει χέρι. Προέρχομαι από Ιταλό και πήγα σε Γάλλο και ό,τι θέμα μου βγαλε το φιατάκι μου ήταν ή από μένα ή από ανόητο μηχανικό (και όχι πανάκριβα, έτσι;). Την ίδια στιγμή, οι γύρω μου με VW, άκουγαν την ίδια ατάκα: 800 ευρώ...

Όσον αφορά μεταπωλητική αξία, AUDI και DS μια απ τα ίδια είναι πλέον σχεδόν. Άλλαξαν οι εποχές. Και οι 2 κύριοι παράγοντες διαμόρφωσης είναι 1. οι μαντράδες με τα εισαγόμενα και 2. η τιμή του καινούριου μοντέλου.

Το μόνο μέγα φάουλ στο DS είναι η κεντρική οθόνη που ουσιαστικά ωφέλιμο είναι ένα κομμάτι αυτής, πχ navi, android auto κλπ, δεν προβάλλονται σε όλη την οθόνη.

Κατά τα άλλα, συγκρίνοντας, θεωρώ πως είναι τα ίδια λεφτά και το AUDI είναι ένα πιο φθηνό αμάξι με πιο ακριβό logo (στα μάτια του Έλληνα). 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...