Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

93.50€ κόστισε η αλλαγή λαδιών/φίλτρων στην αντιπροσωπεία. Έγραψαν ότι τσέκαραν και διάφορα parts, αναρτήσεις, φρένα πρόσθεσαν και υγρά στο ψυγείο κλπ. Το αυτοκίνητο έχει 14κ χλμ και το βρήκαν άψογο κατα τ 'άλλα.

Τους λέω ακριβά δεν είναι ρε παιδιά και μου άρχισαν τις δικαιολογίες περι ακρίβειας, πολέμου κλπ. Τι να πω, τελικά η σφραγίδα της αντιπροσωπείας πληρώνεται ακριβά.

Επεξ/σία από JimxxZe
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μαζι με τη βενζινη που εκαψες ,πληρωσες δηλαδη κανα 130αρι για να εχεις τη "σιγουρια" της αντιπροσωπειας.

FYI λαδια/φιλτρα 50-60 το πολυ ευρω κοστιζει.

Επισης πιθανοτατα δε τσεκαραν τιποτα στα parts η καναν ελεγχο του στυλ "καλο φαινεται-καλα ειναι".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Dantε είπε

Μαζι με τη βενζινη που εκαψες ,πληρωσες δηλαδη κανα 130αρι για να εχεις τη "σιγουρια" της αντιπροσωπειας.

FYI λαδια/φιλτρα 50-60 το πολυ ευρω κοστιζει.

Επισης πιθανοτατα δε τσεκαραν τιποτα στα parts η καναν ελεγχο του στυλ "καλο φαινεται-καλα ειναι".

Ευτυχώς έχω την έκδοση με το εργοστασιακό LPG οπότε έκαψα κανα 10€...

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ.
15 ώρες πριν, JimxxZe είπε

. Έγραψαν ότι τσέκαραν και διάφορα parts, αναρτήσεις, φρένα πρόσθεσαν και υγρά στο ψυγείο κλπ.

το είδες ο ίδιος ή έπινες καφέ ? 😁

νερό μάλλον για τους υαλοκαθαριστήρες , αν βάλανε και στο ψυγείο κάτι παίζει .

Λάδια επίσης είδες κουτιά ή βάλανε βαρελίσια ?

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, korakios είπε

το είδες ο ίδιος ή έπινες καφέ ? 😁

νερό μάλλον για τους υαλοκαθαριστήρες , αν βάλανε και στο ψυγείο κάτι παίζει .

Λάδια επίσης είδες κουτιά ή βάλανε βαρελίσια ?

Δεν ήμουνα μπροστά να δω τι ακριβώς έκαναν, δε μπορούσα να περιμένω μέσα στο συνεργείο 2 ώρες. Υποτίθεται ότι πρέπει σαν επισημη αντιπροσωπεία να ακολουθούν τις προδιαγραφές και τυποοιποιήσεις που ορίζει ο κατασκευαστής

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/5/2022 στις 10:45 ΜΜ, JimxxZe είπε

93.50€ κόστισε η αλλαγή λαδιών/φίλτρων στην αντιπροσωπεία. Έγραψαν ότι τσέκαραν και διάφορα parts, αναρτήσεις, φρένα πρόσθεσαν και υγρά στο ψυγείο κλπ. Το αυτοκίνητο έχει 14κ χλμ και το βρήκαν άψογο κατα τ 'άλλα.

Τους λέω ακριβά δεν είναι ρε παιδιά και μου άρχισαν τις δικαιολογίες περι ακρίβειας, πολέμου κλπ. Τι να πω, τελικά η σφραγίδα της αντιπροσωπείας πληρώνεται ακριβά.

Λογικότατη τιμή για εξουσιοδοτημένο συνεργείο.Το ετήσιο σέρβις έχει διαφορετική εργατοώρα σε αντίθεση με μια απλή αλλαγή λαδιου και φίλτρου.Που να δεις πόσο πάει σε άλλες μάρκες😂 

Επεξ/σία από spyrossss
Δημοσ.

Εγώ πάντως τον ανεξάρτητό μου μάστορα δεν τον αλλάζω. Μια φορά πήγα σε πολύ προτεινόμενο VAGίτικο συνεργείο και δεν έμεινα ικανοποιημένος.

Πρόβλημα Νο 1: Πίσω ρουλεμάν τροχού που βούιζε. Αλλάχθηκε (μάλλον, φαινόταν καινούργιο το μουαγιέ), αλλά 2 μήνες μετά ξαναάρχισε το βούισμα. Αλλαγή με SKF σετ μουαγιέ/ρουλεμάν στο ανεξάρτητο μάστορα και από τότε κανένα θέμα.

Πρόβλημα Νο 2: Δεν δούλευαν τα βεντιλατέρ στη χαμηλή σκάλα με το aircondition. Καθώς ζεστενόταν ο συμπυκνωτής, το κύκλωμα ανέβαζε πίεση στην κατάθλιψη, και μετά από ένα σημείο έδινε εντολή ο εγκέφαλος Climatronic για μεγάλη σκάλα, οπότε και έπεφτε πάλι η πίεση, έσβηνε η μεγάλη σκάλα, και ο κύκλος ξεκινούσε πάλι. Έβλεπα μόνιμο σφάλμα με το OBDEleven στον εγκέφαλο του Climatronic σχετικά με open circuit για το ρελέ χαμηλής ταχύτητας (το οποίο ανέφερα όταν άφησα το αμάξι). Ετυμηγορία όταν το πήρα πίσω: "Έτσι δουλεύουν αυτά τα αμάξια, δεν ανοίγουν βεντιλατέρ στη χαμηλή σκάλα", έχοντας ξεχάσει ότι του είπα για το σφάλμα στον εγκέφαλό, κάτι που μου λέει ότι δεν μπήκαν στον κόπο καν να μπριζώσουν το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό.

Ο ανεξάρτητός μου μάστορας έβαλε το κινέζικο Launch διαγνωστικό, βρήκε το σφάλμα, έλεγξε τη ρελεδιέρα για τους ανεμιστήρες και δεν βρήκε πρόβλημα (πολλές φορές χαλάει αυτή) , έβαλε δοκιμαστική λάμπα στο pin της φύσας που έρχεται η εντολή για χαμηλή ταχύτητα από το climatronic, δεν είδε ρεύμα, έλεγξε απευθείας πάνω στη μονάδα για να σιγουρευτούμε ότι δεν είναι θεμα καλωδίωσης, και κατέληξε ότι είχε θέμα αυτή. Έγινε επισκευή μονάδας Climatronic σε ανεξάρτητο επισκευαστή εγκεφάλων στις Τρεις Γέφυρες. Από τότε το Climatronic δουλεύει σωστά και η μικρή σκάλα ανάβει με το aircondition.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...