Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα οικόπεδο(αντ. Αξία 80-90κ) το οποίο θέλω να πουλήσω. Είμαι άσχετος από αυτά και δεν ξέρω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος.

Με μεσίτη; Αν ναι πως ξεχωρίζω τον σωστό μεσίτη ; Ποια είναι μια νορμάλ προμήθεια που θα μου κρατήσει ;

Ευχαριστώ

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, kanaris123 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω ένα οικόπεδο(αντ. Αξία 80-90κ) το οποίο θέλω να πουλήσω. Είμαι άσχετος από αυτά και δεν ξέρω ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος.

Με μεσίτη; Αν ναι πως ξεχωρίζω τον σωστό μεσίτη ; Ποια είναι μια νορμάλ προμήθεια που θα μου κρατήσει ;

Ευχαριστώ

Αν έχεις χρόνο, μην βάλεις μεσίτη.

Νομίζω, 2%

Δημοσ.

δε ξεκινάς για αρχή με καμια αγγελία; Κι αν δεις ότι δεν τραβάει ψάχνεις για μεσίτη. Τώρα αν δεν έχεις χρόνο ή το οικόπεδο είναι σε πολύ μακρινή περιοχή κι εγώ για 2% έχω ακούσει. Δεν έτυχε να χρειαστώ ποτέ κανέναν όμως

Δημοσ.

Βάλε αγγελία, όρισε ώρες που θα σε βολεύει να σε καλούν αν δουλεύεις μην ενοχλούν. 

Για την αξια, βρες κάποιον εκτιμητή ακινήτων πιστοποιημενο, όχι απλώς μεσίτη που ξέρει, να σου πει μια τιμή κατόπιν μελέτης. Φυσικά επί πληρωμή, διότι η αντικειμενική δεν είναι και η πραγματική αξία που θα συμφωνήσετε. 

Τους μεσίτες άστους για αρχή και προσπάθησε να το δείχνεις μόνο σου. Αν βέβαια το οικόπεδο είναι πολυ μακριά και είτε δεν μπορείς να το δείχνεις συχνά είτε σου δημιουργεί πρόβλημα αυτό, ο μεσίτης είναι μονόδρομος. 

Αν το αναλάβεις μόνος σου, για αρχή μην δεχτείς παζάρια επί της τιμής του εκτιμητή, αν περάσει πάνω από 1 έτος ή όσο αντέχεις και δεν βλέπεις αποτέλεσμα, τότε ρίχνεις τιμή.