Προς το περιεχόμενο

Ούτε μήνα δεν διήρκεσε η ζωή της streaming υπηρεσίας CNΝ+


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Spect~ είπε

Επιτελοςυ καποιος το πε.. ΣΕ κατι τετοιες βλακειες οταν βλεπω εγγραφη απλα το προσπερναω.. Επισης δεν καταλαβα ποτε γιατι πρεπει ολοι να εχουν και μια σελιδα και δεν φτιαχνουν ενα καναλι στο YT και να εχουν εκει live κλπ. Ολες οι συσκευες εχουν YT και παιζουν κανονικα οχι οπως οι σελιδες τους. Πχ ΣΚΑΙ δεν παιζει στην μια τηλεοραση

Μάλλον έχει να κάνει με την συνδρομή που θα πρέπει να πληρωνουν στο ΥΤ και την διαχείριση, βλέπουν καλύτερο το να ανοίξουν δική τους πλατφόρμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vorlon68 είπε

Αυτό δεν έχει σχεση με το EΡΤFLIX. Δεν ζήτησε άλλα λεφτα για να δεις μέσω της πλατφορμας.

Μια χαρά σχέση έχει ,ο χρηματοδότης της ΕΡΤ άρα και ERTFLIX είναι όλο ο ελληνικός λαός δεν χρειάζεται να τους δώσεις και εχτρα συνδρομή .

Αυτό έλειπε να ζητούσε και συνδρομή ένα πράγμα που το πληρώνεις ήδη θέλεις δεν θέλεις . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαρέθηκες νιώθεις πλέμπα καταναλώνοντας δωρεάν προπαγάνδα? Τώρα μπορείς να ατενίζεις το μέλλον με περηφάνια! CNN+ exclusive προπαγάνδα για λίγους... πολύ λίγους... Με μόνο $5.99 το μήνα! 🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/4/2022 στις 10:54 ΜΜ, merphi είπε

Μια επένδυση κοντά στα 300 εκατομμύρια δολάρια χάθηκε. Ο κόσμος δεν βλέπει CNN ούτε στην δωρέαν του μορφή και αυτοί είχαν την ιδέα να ζητήσουν λεφτά για περισσότερο απο τα ίδια. Έτσι την πάτησαν πριν αρκετά χρόνια και οι εφημερίδες. Όλο το internet ήταν δωρεάν και αυτοί θέλανε για τα ίδια νέα να πληρώνονται (paywall). 

Φτάσαμε βέβαια στον αντίποδα, για να διαβάσεις μια είδηση δεν σταματάς να κλείνεις τα pop up και τα autoplay video και πάει λέγοντας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν πρόλαβε να κλείσει μήνα και το κατέβασαν, σημαίνει ότι ήδη υπήρχε σαθρή βάση σχεδιασμού της υπηρεσίας, αφού και στο worst case αρχικής διείσδυσης, πάντα σχεδιάζεται έστω ένα εφεδρικό πλάνο μαρκεταρίσματος και εναλλακτικής και δίνεται μια πίστωση χρόνου, να φανεί αν θα δουλέψει το εναλλακτικό πλάνο ... και μετά πάει για φούντο.

Αυτά συμβαίνουν όταν παντελώς άσχετοι μαρκετίστες εισηγούνται ιδέες σε επίσης άσχετους μάνατζερς. Τυπική περίπτωση εταιρείας που αρχίζει να οδηγείται από μαρκετίστες που θεωρούν ότι το πλασάρισμα είναι πάνω από την ίδια την ιδέα. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, κι έρχονται κι άλλες διεθνώς και εγχωρίως (σε διάφορους κλάδους), που η αποτυχία είναι στην επόμενη στροφή και δεν θα σώζεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας φτιάχνει και από μία.

Έλεος.

Η εποχή αλλάζει κάθε μήνα τώρα πια.

2-3 πρέπει να μείνουν να μαζευτούν όλα εκεί τουλάχιστον.

Μην πείτε για 7-8 διαφορετικές συνδρομές, για να υπάρχει ανταγωνισμός και άλλα τέτοια του δημοτικού, γιατί οι τιμές μόνο την άνοδο θα παίρνουν από εδώ και πέρα.

Και όχι με 2-3 εταιρείες δεν θα σου πάνε 50€ την συνδρομή τον μήνα. Θα κλείσουν έτσι και το κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...