elpenor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 38 minutes ago, Πέτρος said: Aυτά ισχύουν όταν έχεις περίσσευμα fps/ισχύος της κάρτας, ώστε το vsync να κάνει πρακτικά frame pacing, ξέροντας πως από πίσω έχει ήδη "έτοιμα" πόσα frames για να τα πετάξει όπου θέλει/πρέπει. Το ζήτημα είναι τί γίνεται όταν έχεις οριακές καταστάσεις, με βουτιές ή όταν η κάρτα δεν μπορεί να "γεμίσει" την οθόνη σου. Ελπίζεις ότι το fps δεν θα πέσει κάτω από το όριο του gsync/fsync και ότι αυτό θα λειτουργήσει σωστά; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω. 38 minutes ago, Πέτρος said: Επιπλέον, αυτά έχουν να κάνουν με το gsync, όχι απαραίτητα όμως και με το freesync (vrr), εκτός κι αν τόσα χρόνια (όσο υπήρχε το module) η πράσινη πουλούσε τρελίτσα. Από όσο ξέρω το module ουσιαστικά δίνει variable overdrive, χωρίς αυτό θέλεις πχ fastest overdrive για τα 165+hz, fast για τα 120hz και normal για τα 60hz, με το module το overdrive αλλάζει αυτόματα καθώς το gsync ρίχνει και ανεβάζει τα hz. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από elpenor
Πέτρος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, elpenor είπε Ελπίζεις ότι το fps δεν θα πέσει κάτω από το όριο του gsync/fsync και ότι αυτό θα λειτουργήσει σωστά; Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω. Nαι, αλλά εκεί το vsync δεν έχει "απόθεμα", οπότε για να λειτουργήσει το frame pacing αναγκαστικά θα φας lag. 2 λεπτά πριν, elpenor είπε Από όσο ξέρω το module ουσιαστικά έδινε variable overdrive, χωρίς αυτό θέλεις πχ fastest overdrive για τα 165hz, fast για τα 120hz και normal για τα 60hz, με το module το overdrive αλλάζει αυτόματα καθώς το gsync ρίχνει και ανεβάζει τα hz. Δεν το καταλαβαίνω όπως το εξηγείς. Τί εννοείς variable overdrive?
elpenor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 minutes ago, Πέτρος said: Nαι, αλλά εκεί το vsync δεν έχει "απόθεμα", οπότε για να λειτουργήσει το frame pacing αναγκαστικά θα φας lag. To vsync μάλλον δεν κάνει τίποτα αν έχεις λιγότερα fps και gsync/fsync, αν έχεις περισσότερα τα κάνει buff και έχεις latency, αν έχεις οριακά και απλά που και που ξεφέυγει από τον fps limiter τότε πάλι δεν έχεις lag όπως απέδειξε το άρθρο των hwbusters. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από elpenor 1
Πέτρος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, elpenor είπε To vsync μάλλον δεν κάνει τίποτα αν έχεις λιγότερα fps, αν έχεις περισσότερα τα κάνει buff και έχεις latency, αν έχεις οριακά και απλά που και που ξεφέυγει από τον fps limiter τότε πάλι δεν έχεις lag όπως απέδειξε το άρθρο των hwbusters. Tότε γιατί να το έχεις ανοικτό?
elpenor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 17 minutes ago, Πέτρος said: Tότε γιατί να το έχεις ανοικτό? Γιατί από τον fps limiter ξεφεύγουν μερικά frames και φτάνουν πιο γρήγορα από τα hz της οθόνης. Το vsync διορθώνει αυτά που ξεφεύγουν ώστε να μην δημιουργηθεί καθόλου tearing. Τουλάχιστον έτσι έλεγε το άρθρο. Δηλαδή όσο είσαι μέσα στα όρια του fsync φροντίζει αυτό τα πάντα. Αν γίνουν παραπάνω τα fps τα κόβει ο fps limiter. Αν κάνει overshoot ο fps limiter και ξεφύγουν κάποια frames τα διορθώνει ο buffer του vsync. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από elpenor
Πέτρος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, elpenor είπε Γιατί από τον fps limiter ξεφεύγουν μερικά frames και φτάνουν πιο γρήγορα από τα hz της οθόνης. Το vsync διορθώνει αυτά που ξεφεύγουν ώστε να μην δημιουργηθεί καθόλου tearing. Τουλάχιστον έτσι έλεγε το άρθρο. Τί να σου πω, πολύ κακό για το τίποτα κατά τη γνώμη μου. Πόσες φορές θα ξεφύγει κάτι από το cap, πόσες φορές θα δημιουργήσει ορατό tearing κι από αυτές πόσες θα το δούμε εμείς? 1
elpenor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, Πέτρος said: Τί να σου πω, πολύ κακό για το τίποτα κατά τη γνώμη μου. Πόσες φορές θα ξεφύγει κάτι από το cap, πόσες φορές θα δημιουργήσει ορατό tearing κι από αυτές πόσες θα το δούμε εμείς? Δεν έχω καθόλου πρακτική εμπειρία, απλά αυτό έλεγε το άρθρο και δεν βρίσκω λόγο να μην ακολουθήσω τις συμβουλές τους αφού μόνο αυτοί έχουν ασχοληθεί τόσο πολύ. Όταν ξεφεύγει από τον limiter το tearing φαίνεται στο κάτω κάτω μέρος της οθόνης γράφουν. Radeon chill με ίδιο min max αν δεν έχει το παιχνίδι δικό του fps limiter + vsync. Δοκίμασε το και πες μου πως σου φάνηκε αν θέλεις. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από elpenor 1
Πέτρος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, elpenor είπε Radeon chill με ίδιο min max αν δεν έχει το παιχνίδι δικό του fps limiter + vsync. Δοκίμασε το και πες μου πως σου φάνηκε αν θέλεις. Με min=max (141) παίζω το 2042 και είναι αδιανόητα smooth, χωρίς το vsync. Θα το ενεργοποιήσω για δοκιμή. 1
John_on_PC Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, Πέτρος said: Τί να σου πω, πολύ κακό για το τίποτα κατά τη γνώμη μου. Πόσες φορές θα ξεφύγει κάτι από το cap, πόσες φορές θα δημιουργήσει ορατό tearing κι από αυτές πόσες θα το δούμε εμείς? Εμένα πάντως μου φαίνεται ξεκάθαρα όταν δεν υπάρχει το Vsync ακόμα και με fps cap. Αν και είμαι αρκετά ευαίσθητος στο tearing και το Input latency. Δύο παιχνίδια όπου φαίνεται πάρα πολύ η διαφορά είναι το Apex Legends στις σκάλες του firing range και το Minecraft. Στο Minecraft αν δεν ανοίξεις Vsync, ακόμα και με lock στο fps limit, πάλι το έδαφος κάνει συνέχεια tearing όσο τρέχεις και φτιάχνεται μόνο με το Vsync. Το Freesync δεν έχει άλλη διαφορά εκτός από αυτό που είπε ο elpenor, ίδια αποτελέσματα έχει με το Gsync, το Gsync απλά έχει το variable overdrive και είναι εκεί για να πληρώνεται η Nvidia από τα τσιπάκια. Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει μια νέα έκδοση του Vsync που κόβει τα fps χωρίς tearing ή latency, αλλά είναι μόνο στα νέα παιχνίδια, το flip mode presentation. Δεν είμαι 100% σίγουρος πως δουλεύει, αλλά σε μερικά παιχνίδια δουλεύει πολύ καλά. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από John_on_PC 1
Πέτρος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 15 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Εμένα πάντως μου φαίνεται ξεκάθαρα όταν δεν υπάρχει το Vsync ακόμα και με fps cap. Αν και είμαι αρκετά ευαίσθητος στο tearing και το Input latency. Tϊ να σου πω, έχω να βάλω vsync πάνω από 10ετία, ίσως και περισσότερο. Θα δω στο 2042 που το έχει συνηθίσει το μάτι μου, και βλέπουμε. 16 λεπτά πριν, John_on_PC είπε το variable overdrive Δεν ξέρω τί είναι αυτό, τί δουλειά κάνει. 17 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει μια νέα έκδοση του Vsync που κόβει τα fps χωρίς tearing ή latency, αλλά είναι μόνο στα νέα παιχνίδια, το flip mode presentation. Δεν είμαι 100% σίγουρος πως δουλεύει, αλλά σε μερικά παιχνίδια δουλεύει πολύ καλά. Αλλάζουμε το όνομα στο "flip queue size"?
elpenor Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 32 minutes ago, Πέτρος said: Δεν ξέρω τί είναι αυτό, τί δουλειά κάνει. Το overdrive ρυθμίζει πόσο ρεύμα θα πάει στα pixels, αν δώσεις λίγο έχεις πιο αργό response και ghosting, αν δώσεις πολύ εχεις πιο γρήγορο response και oveshoot. Ψάχνεις πάντα το ιδανικό, το οποίο όμως αλλάζει ανάλογα με τα hz, αν έχεις μία οθόνη 240hz και παίζεις με 60fps (οπότε λόγω gsync/freesync θα πέσει στα 60hz) θα χρειαστεί να μειώσεις το overdrive για να μην έχεις πολύ overshoot κλπ. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2024 από elpenor 1
scorpion8283 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 22 hours ago, just_a_dude said: @kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την 7900 XT Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε εν τέλη 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ό,τι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή/και fsr αναλόγως. Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία Με γεια κι επίσημα αδερφε! Τουμπανο το NOS! (Όπως εχω γίνει γραφικός να λεω😁) , γουστάρω πολύ την έξοδο για fan που εχει η κάρτα! Στα λοιπά όπως είπαν και οι υπόλοιποι AFMF δεν θα ασχοληθείς, ουσιαστικά είναι για παλιοτερες κάρτες κ.λ.π..,αντί του FSR 3 FG. Αυτό με την ύπαρξη των AI cores στις 7άρες, είναι αντικέιμενο επιστημονικής μελέτης 2 χρόνια τώρα...ίσως μελλόντικά οι μελλοντικόι επιστήμονες του....μέλλοντος, να ΄δωσουν απάντηση. Με τα πενιχρά τεχνικά και τεχνολογικά μέσα που διαθέτουμε σήμερα, δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε την λειτουργικότητα τους. 😋 3
just_a_dude Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2024 Φαντάζομαι βοηθάνε σε κάποια productivity workloads, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. 1
kwstasps Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2024 Εγώ δλδ που σήμερα παρέλαβα την 7900xtx έκανα μακακια που την πήρα; βγαίνουν καινούριες το κοντινό μέλλον;
lefstef Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2024 σε raster θα είναι πιο δυνατή από την 8800xt. σε rt μπορεί και να χάνει. ελπίζω να μην την βάλεις στον 1700 και σε 750w τροφοδοτικό 10 minutes ago, kwstasps said: Εγώ δλδ που σήμερα παρέλαβα την 7900xtx έκανα μακακια που την πήρα; βγαίνουν καινούριες το κοντινό μέλλον;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα