Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την 7900 XT Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε εν τέλη 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ό,τι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή/και fsr αναλόγως.

Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία :P 

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 12
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 minute ago, just_a_dude said:

@kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ότι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή fsr αναλόγως.

Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία :P 

Return Of The Jedi Episode 6 GIF

  • Haha 19
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

@kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την 7900 XT Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε εν τέλη 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ότι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή/και fsr αναλόγως.

Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία :P 

Ωραιοτατη καρτα ειναι ρε, θα την ευχαριστηθεις. Την επαν-αδελφοποιηση τη βλεπω πολυ πιθανη βεβαια, αλλά μια χαρα. Καιρο τωρα ειχες τασεις φυγης και επαιρνε υπογλωσσια ο αλλος. 😂 

  • Haha 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, kostiger είπε

Ωραιοτατη καρτα ειναι ρε, θα την ευχαριστηθεις. Την επαν-αδελφοποιηση τη βλεπω πολυ πιθανη βεβαια, αλλά μια χαρα. Καιρο τωρα ειχες τασεις φυγης και επαιρνε υπογλωσσια ο αλλος. 😂 

και να συμβεί δεν θα γίνει άμεσα. ίσως αν βγάλει super του χρόνου ο πέτσινος, αλλά μάλλον στις 6000 θα αλλάξω. Τα games που έχω στο backlog τα τρέχει αέρα η 7900ΧΤ και μάλιστα σχεδόν όλα σε 4Κ κιόλας (έστω και με πείραγμα των settings). Θα αράξω έτσι και βλέπουμε στο μέλλον.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε σεις βλέπω στη σελίδα της Sapphire "Compute Units =
84 CU (with RT+AI Accelerators)". Άρα έχουν και οι 7000 ΑΙ cores; Δεν κατάλαβα.

Επεξ/σία από just_a_dude
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

ρε σεις βλέπω στη σελίδα της Sapphire "Compute Units =
84 CU (with RT+AI Accelerators)". Άρα έχουν και οι 7000 ΑΙ cores; Δεν κατάλαβα.

https://www.amd.com/en/technologies/rdna.html

image.png.631a202bacb069ceda6ec8bdce69f057.png

Τώρα, τί τις κάνει και πώς τις εκμεταλλεύεται στο δικό μας πεδίο χρήσης, ότι ξέρεις ξέρω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, just_a_dude είπε

Λες να δώσει και σε εμάς το καινούργιο AI FSR;

Τί να σου πω?

Αν περιμένει, πάντως, να πουλήσει κάρτες με raster μεταξύ 7900ΧΤ και ΧΤΧ και μόνη σοβαρή βελτίωση στο RT (πόσο? 2χ? και πάλι λίγο είναι) και το όποιο sw trick, καλή της τύχη αν τα κλειδώσει τα νέα χαρακτηριστικά στις 8χχχ (ή μήπως 9χχχ, αν ακολουθήσει την ονοματολογία των R), επειδή θα λείπου κι εδώ τίποτα "οπτικοί επιταχυντές".

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, just_a_dude είπε

@kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την 7900 XT Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε εν τέλη 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ό,τι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή/και fsr αναλόγως.

Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία :P 

@Arkin εδώ george

  • Like 1
Δημοσ.
4 hours ago, just_a_dude said:

ρε σεις βλέπω στη σελίδα της Sapphire "Compute Units =
84 CU (with RT+AI Accelerators)". Άρα έχουν και οι 7000 ΑΙ cores; Δεν κατάλαβα.

Ναι έχουν 2 ανά CU

rdna-3-AI.jpg?quality=50&strip=all&w=120

ComputeUnit.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι όπως τα λέει ο άλλος για το PS προ λογικά (το FSR4 είναι με ΑΙ) και οι 7000 θα μπορούν να το τρέξουν. Αφού το PSSR χρησιμοποιεί ΑΙ και είναι σε RDNA. 

Λέω εγώ τώρα, αλλά το λιζάκι έχει για ξάδελφο τον πέτσινο οπότε κάτι θα βρουν να μη δουλέψει.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, John_on_PC said:

Έχει και περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στο άρθρο αν θες να τις διαβάσεις.

Thanks το διάβασα όλο και τώρα επιτέλους καταλαβαίνω τι έλεγες. Το πιο βασικό είναι το fps limit, χωρίς αυτό υπάρχει πάντα μεγάλο input latency όταν ενεργοποιείτε το vsync.

Spoiler

blur-busters-gsync-101-gsync-ceiling-vs-fps-limit-60Hz.png.eecaf5fdba988a2e0c0b80b348999b64.png

Όμως γράφουν ότι οι fps limiters έχουν overshoot και επιτρέπουν σε κάποια frames να φύγουν λίγο πιο γρήγορα από ότι πρέπει με αποτέλεσμα tearing. Tο vsync διορθώνει το tearing από το overshoot των fps limiter.

Λόγω της πολύ μικρής διάρκειας του overshoot ο buffer του vsync μένει ουσιαστικά πάντα σχεδόν άδειος και δεν δημιουργεί input latency.

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, just_a_dude είπε

@kostiger Πούλησα την 4070 σε καλή τιμή και λέω θα περιμένω τις καινούργιες αλλά τελικά βαριέμαι να περιμένω 2 μήνες τουλάχιστον. Οπότε βρήκα την 7900 XT Nitro+ μεταχειρισμένη με εγγύηση σε επίσης καλή τιμή και η μετάβαση μου κόστισε εν τέλη 200 ευρώ out of pocket. Δηλαδή πήρα 40% raster που σημαίνει ότι θα μπορώ να τρέχω στα ίδια fps ό,τι έτρεχα πριν σε DLSS Q αλλά τώρα θα μπορώ σε native (και ίσως και καλύτερα frames αφού το DLSS Q δεν δίνει σχεδόν ποτέ 40% uplift) και φυσικά δεν θα ξεμείνω ποτέ από vram. Σκέφτομαι να παίξω και με vsr 4k και optimized settings ή/και fsr αναλόγως.

Σίγουρα πιο σωστή κίνηση θα ήταν να περίμενα τις νέες αλλά πραγματικά βαριέμαι να περιμένω, δεν έχω δικαιολογία :P 

με γεια ρε συ

8 ώρες πριν, Aris-leme είπε

Έτσι όπως τα λέει ο άλλος για το PS προ λογικά (το FSR4 είναι με ΑΙ) και οι 7000 θα μπορούν να το τρέξουν. Αφού το PSSR χρησιμοποιεί ΑΙ και είναι σε RDNA. 

Λέω εγώ τώρα, αλλά το λιζάκι έχει για ξάδελφο τον πέτσινο οπότε κάτι θα βρουν να μη δουλέψει.

rdn 2.x για raster,future hardware για rt και custom για machine learning,δες την χτεσινή παρουσίαση του Mark cerny που ποσταρα στην rdn4 topic,

Αλλά αν η AMD δεν πάθει Nvidia τότε σίγουρα πρέπει να δώσει το fsr 4 και στην rdn3 

Επεξ/σία από nikos5800
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, elpenor είπε

Thanks το διάβασα όλο και τώρα επιτέλους καταλαβαίνω τι έλεγες. Το πιο βασικό είναι το fps limit, χωρίς αυτό υπάρχει πάντα μεγάλο input latency όταν ενεργοποιείτε το vsync.

  Απόκρυψη περιεχομένων

blur-busters-gsync-101-gsync-ceiling-vs-fps-limit-60Hz.png.eecaf5fdba988a2e0c0b80b348999b64.png

Όμως γράφουν ότι οι fps limiters έχουν overshoot και επιτρέπουν σε κάποια frames να φύγουν λίγο πιο γρήγορα από ότι πρέπει με αποτέλεσμα tearing. Tο vsync διορθώνει το tearing από το overshoot των fps limiter.

Λόγω της πολύ μικρής διάρκειας του overshoot ο buffer του vsync μένει ουσιαστικά πάντα σχεδόν άδειος και δεν δημιουργεί input latency.

Aυτά ισχύουν όταν έχεις περίσσευμα fps/ισχύος της κάρτας, ώστε το vsync να κάνει πρακτικά frame pacing, ξέροντας πως από πίσω έχει ήδη "έτοιμα" πόσα frames για να τα πετάξει όπου θέλει/πρέπει.

Το ζήτημα είναι τί γίνεται όταν έχεις οριακές καταστάσεις, με βουτιές ή όταν η κάρτα δεν μπορεί να "γεμίσει" την οθόνη σου.

Επιπλέον, αυτά έχουν να κάνουν με το gsync, όχι απαραίτητα όμως και με το freesync (vrr), εκτός κι αν τόσα χρόνια (όσο υπήρχε το module) η πράσινη πουλούσε τρελίτσα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...