Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, Πέτρος said:

 

Εγώ να φεύγω σιγά-σιγά, να σας αφήσω μόνους (weeps in 2 8pin connectors).

Βασικα αδερφε...η ολη φαση ειναι να χαμε να λεγαμε γενικοτερα..

Η ολη κουβεντα γενικοτερα γινεται για 1-2 % maximum..που δεν οφελει σε κατι. Πρακτικα δεν υπαρχουν κακες υλοποιησεις. Για μενα το γυρω στα 10% που δινουν ολες μπορει να σου δωσει 1-2 settings παραπανω για να πιανεις 60αρι απο ξερω γω 55 και να εισαι θεος με το-ευτυχως-και-δοξα-το-Θεο τιμιο FG.

Γενικοτερα εχουν καλο undervolt οι  xt μεσα στις ολες τις αδυναμιες τους...

Καμια φορα σκεφτομαι οτι μπορει να ναι και επιτηδες γιατι δεν επετευχθει (sic) το balance: voltage control/ σταθεροτητα/clock scaling γενικοτερα στη σειρα. Οποτε φορτωνουν τις πιο ''καλες'' υλοποιησεις με powerphases

At the end of the day, το πιο πιθανο ειναι να καταληξετε με καποιο uv και μειωμενο  pl  ( οπως ειχε κανει ο @akoinonitos με την 7800xt ωπου αξιζει φουλ.. )

Προς το παρον εγω στη θεση σου θα προσπαθουσα να ξε....(μουδιασω )🤭 απο το +100% 🤩 και θα δινα πονο σε παιχνιδια που με ειχαν ζορισει πριν να πιασουν το 60αρι. 

Με τοση διαφορα πιστευω θα αργησεις πολυυυυυ να ξενερωσεις.🧨🎇🎆

 

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν συζητήθηκε νωρίτερα, αλλά το νεότερο version του DLSS Enabler mod είναι πραγματικά φοβερό. Αντικαθιστά το DLSS 3 Frame Gen σε οποιοδήποτε παιχνίδι με FSR 3 Frame Gen και αντικαθιστά το Reflex με Anti-Lag 2. Το δοκίμασα στο Hogwarts Legacy και μου έκοψε το latency στο μισό, από 50ms σε 27ms χωρίς FG και 32ms με FSR 3 FG.

Τώρα δεν χρειάζομαι fps limiter για να ελαχιστοποιώ το latency με το FG. Παίζω με XESS 1.3.1 upscaling, CAS με motion sharpening και FSR 3 Frame Generation ενώ το original παιχνίδι έχει μόνο FSR 2 και XESS 1.2 upscaling.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 7
Δημοσ.
7 hours ago, John_on_PC said:

Δεν ξέρω αν συζητήθηκε νωρίτερα, αλλά το νεότερο version του DLSS Enabler mod είναι πραγματικά φοβερό. Αντικαθιστά το DLSS 3 Frame Gen σε οποιοδήποτε παιχνίδι με FSR 3 Frame Gen και αντικαθιστά το Reflex με Anti-Lag 2. Το δοκίμασα στο Hogwarts Legacy και μου έκοψε το latency στο μισό, από 50ms σε 27ms χωρίς FG και 32ms με FSR 3 FG.

Τώρα δεν χρειάζομαι fps limiter για να ελαχιστοποιώ το latency με το FG. Παίζω με XESS 1.3.1 upscaling, CAS με motion sharpening και FSR 3 Frame Generation ενώ το original παιχνίδι έχει μόνο FSR 2 και XESS 1.2 upscaling.

ναι οταν δουλευει το lukefz ειναι απιστευτο. Δεν ειναι τελειο σε ολα τα παιχνιδια. Αλλα κανει μεγαλη διαφορα. Οταν εγω φωναζω οτι το xess ειναι 1 χρονο πισω απο το dlss με λετε υπερβολικο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 hours ago, John_on_PC said:

Δεν ξέρω αν συζητήθηκε νωρίτερα, αλλά το νεότερο version του DLSS Enabler mod είναι πραγματικά φοβερό. Αντικαθιστά το DLSS 3 Frame Gen σε οποιοδήποτε παιχνίδι με FSR 3 Frame Gen και αντικαθιστά το Reflex με Anti-Lag 2. Το δοκίμασα στο Hogwarts Legacy και μου έκοψε το latency στο μισό, από 50ms σε 27ms χωρίς FG και 32ms με FSR 3 FG.

Τώρα δεν χρειάζομαι fps limiter για να ελαχιστοποιώ το latency με το FG. Παίζω με XESS 1.3.1 upscaling, CAS με motion sharpening και FSR 3 Frame Generation ενώ το original παιχνίδι έχει μόνο FSR 2 και XESS 1.2 upscaling.

Το δοκίμασα και στο Witcher 3:

  • 62 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 90ms latency.
  • 62 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 36ms latency.
  • 110 fps με Frame Gen και με Anti-lag 2 = 40ms latency.
  • 110 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 50ms latency.
  • 110 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 20ms latency.

Νούμερα για Hogwarts Legacy:

  • 67 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 68ms latency.
  • 67 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 36ms latency.
  • 116 fps με Frame Gen και με Anti-lag 2 = 40ms latency.
  • 113 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 38ms latency.
  • 113 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 20ms latency.

Το FSR 3 Frame Gen φαίνεται να προσθέτει περίπου 4-5ms latency σε σχέση με το latency στα base fps χωρίς Frame Gen. Στο Cyberpunk πάλι κόβει το ίδιο το latency χωρίς Frame Gen αλλά δεν δουλεύει το Anti-lag 2 με Frame Gen.

Επεξ/σία από John_on_PC
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Το δοκίμασα και στο Witcher 3:

  • 62 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 90ms latency.
  • 62 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 36ms latency.
  • 110 fps με Frame Gen και με Anti-lag 2 = 40ms latency.
  • 110 fps χωρίς Frame Gen και χωρίς Anti-lag 2 = 50ms latency.
  • 110 fps χωρίς Frame Gen και με Anti-lag 2 = 20ms latency.

Το FSR 3 Frame Gen φαίνεται να προσθέτει περίπου 4-5ms latency σε σχέση με το latency στα base fps χωρίς Frame Gen. Στο Cyberpunk πάλι κόβει το ίδιο το latency χωρίς Frame Gen αλλά δεν δουλεύει το Anti-lag 2 με Frame Gen.

Δηλαδή σχεδόν δεν έχεις latency με το anti lag 2?

Τι νούμερα έχεις με Nvidia reflex?

 

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Just now, nikos5800 said:

Δηλαδή σχεδόν δεν έχεις latency με το anti lag?

Τι νούμερα έχεις με Nvidia reflex?

 

Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω reflex, μόνο στις Nvidia κάρτες δουλεύει. Ουσιαστικά το Anti-lag 2 και το Reflex κόβουν το latency όσο το κόβουν και τα fps limiters, αλλά χωρίς να περιορίζουν τα fps. Το latency με Frame Gen και Anti-lag 2 είναι καλύτερο από χωρίς Frame Gen και Anti-lag 2 στα base fps, οπότε σε οποιαδήποτε fps είναι πάντα καλύτερο να ανοίγεις Frame Gen (εκτός και αν καταλαβαίνεις τα 5 ms extra latency) και Anti-lag 2 παρά να παίζεις χωρίς αυτά.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hogwarts Legacy 3440x1440p με XESS 1.3.1 quality, FSR 3.1 Frame Generation και Anti-lag 2 μέσω του DLSS Enabler:

Screenshot 2024-10-20 014712.png

Επεξ/σία από John_on_PC
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέταξα μετά από 10 χρόνια το Afterburner και προσπαθώ να στήσω τα OSD metrics μέσω HWinfo.

Στις μετρήσεις βλέπετε κάποια άλλη τάση εκτός από αυτές;

image.png.b1e43184d32cb2cf4960ce27e4dabfe1.png

H μεσαία δεν ανταποκρίνεται στην τιμή του Adrenaline.

Edit: Άκυρο, μάλλον το είχα κρύψει κάποτε καταλάθος.

 

Επεξ/σία από bebius
Δημοσ.
45 minutes ago, bebius said:

Πέταξα μετά από 10 χρόνια το Afterburner και προσπαθώ να στήσω τα OSD metrics μέσω HWinfo.

Στις μετρήσεις βλέπετε κάποια άλλη τάση εκτός από αυτές;

image.png.b1e43184d32cb2cf4960ce27e4dabfe1.png

H μεσαία δεν ανταποκρίνεται στην τιμή του Adrenaline.

Edit: Άκυρο, μάλλον το είχα κρύψει κάποτε καταλάθος.

 

Μπορείς να το κάνεις και μέσω RTSS όπως το έχω εγώ. Δέχεται ως πηγές το ίδιο το RTSS, Afterburner, MWinfo και Presentmon. Νομίζω από τα σχετικά χρήσιμα metrics, μόνο την τάση δεν έχει το RTSS από μόνο του (για να μην τρέχει το HWinfo συνέχεια).

Δημοσ.
14 ώρες πριν, John_on_PC είπε

Μπορείς να το κάνεις και μέσω RTSS όπως το έχω εγώ. Δέχεται ως πηγές το ίδιο το RTSS, Afterburner, MWinfo και Presentmon. Νομίζω από τα σχετικά χρήσιμα metrics, μόνο την τάση δεν έχει το RTSS από μόνο του (για να μην τρέχει το HWinfo συνέχεια).

Όταν λες το ίδιο το RTSS τι εννοείς;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 minutes ago, bebius said:

Όταν λες το ίδιο το RTSS τι εννοείς;

Αν πας στο RTSS -> Setup (κάτω αριστερά) -> Plugins -> OverlayEditor.dll (διπλό κλικ), ανοίγει ένα editor όπου κάνεις customize το overlay (του RTSS, όχι του Afterburner). Και από εκεί μπορείς να προσθέσεις πηγές metrics από RTSS, AIDA64, HwINFO64, Afterburner, Windows performance counter (ιδέα δεν έχω τι είναι αυτό), και PresentMon.

Το ίδιο το RTSS παρέχει πηγές μετρικών για ότι έχω στο overlay της εικόνας που έδειξα και αρκετά άλλα, εκτός από το bottleneck που είναι από το PresentMon το οποίο τρέχει ούτως ή άλλως με το RTSS:

Screenshot 2024-10-21 152650.png

Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται να τρέχω και το Afterburner (αφού κάνω overclock μέσω Adrenaline) ή το HwINFO για το overlay, μόνο το RTSS. Τώρα αν βάλεις και metrics από τα άλλα, πρέπει να τρέχουν και αυτά αναγκαστικά για να φαίνονται τα αντίστοιχα metrics.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχει κάποιος που να κατάφερε σοβαρό memory overclock σε 7900 GRE; 

Aπό 2380MHz και πάνω ξεκινάνει η αστάθεια (το κάνω εύκολα reproduce στο menu του CP2077 στο οποίο ανεβοκατεβαίνουν τα ρολόγια, ενώ βγάζω ολόκληρο το Timespy στα 2700MHz).

Τώρα δοκιμάζω το παραπάνω συν fast timings.

Όταν ξεκλείδωσε η ΑΜD το overclock με συγκεκριμένους drivers, πολλοί έγραφαν και έβγαζαν βίντεο για +15% επιδόσεις και μνήμη που φτάνει στα 2650MHz, αλλά μάλλον άνθρακας ο θησαυρός.

Δημοσ.
Στις 21/10/2024 στις 12:53 ΠΜ, John_on_PC είπε

Μπορείς να το κάνεις και μέσω RTSS όπως το έχω εγώ. Δέχεται ως πηγές το ίδιο το RTSS, Afterburner, MWinfo και Presentmon. Νομίζω από τα σχετικά χρήσιμα metrics, μόνο την τάση δεν έχει το RTSS από μόνο του (για να μην τρέχει το HWinfo συνέχεια).

Μπορείς να δοκιμάσεις το CapFrameX

https://www.capframex.com/

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bebius είπε

Υπάρχει κάποιος που να κατάφερε σοβαρό memory overclock σε 7900 GRE; 

Aπό 2380MHz και πάνω ξεκινάνει η αστάθεια (το κάνω εύκολα reproduce στο menu του CP2077 στο οποίο ανεβοκατεβαίνουν τα ρολόγια, ενώ βγάζω ολόκληρο το Timespy στα 2700MHz).

Τώρα δοκιμάζω το παραπάνω συν fast timings.

Όταν ξεκλείδωσε η ΑΜD το overclock με συγκεκριμένους drivers, πολλοί έγραφαν και έβγαζαν βίντεο για +15% επιδόσεις και μνήμη που φτάνει στα 2650MHz, αλλά μάλλον άνθρακας ο θησαυρός.

To πιθανότερο είναι ότι χτυπάς ταβάνι σε power limit, οπότε πρακτικά δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Δεν νομίζω να λειτουργεί πια η παράκαμψη με το ΜΡΤ (σε όλη τη σειρά 7), ίσως με πιο πολύπλοκα κόλπα (μέσω registry κλπ) να γίνεται κάτι, αλλά θες ψάξιμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...