Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι λες και το vrr είναι οff. Κάτι είναι λάθος στην κίνηση. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Μόνο αν παίξεις και αλλάζεις μεταξύ των δύο το καταλαβαίνεις.

  • Like 1
  • Απαντ. 14,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σε avatar και forspoken που δοκίμασα fsr FG το έκλεισα σχεδόν άμεσα. Στο forspoken θολωνε πολύ η κίνηση και στο Avatar πήγαινε πρώτα η κάμερα και μετά το hud από κάτω που ήταν στα 30fps. Από τότε το έχουν διορθώσει όμως και οι νέες εκδόσεις είναι καλύτερες. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, just_a_dude είπε

Εγώ πάντως μόνο στο Starwars το νιώθω καλό το FSR FG. Σε όλα τα υπόλοιπα κάτι με χαλάει στην κίνηση. Που ακόμη και στο Starwars με το που αλλάζω σε DLSS FG νιώθω αμέσως καλύτερη απόκριση, απλά σε αυτό το game το FSR FG είναι καλύτερο απ' ότι σε άλλα. Τώρα φταίει που έχω NVIDIA και τρέχει καλύτερα σε AMD, πρέπει να έχω συγκεκριμένα settings στο nvidia control panel, δεν ξέρω.

Forspoken και starfield έχω δοκιμάσει με το κόκκινο fg… στο πρώτο απλά το έκλεισα γιατί ήταν απαίσιο στο δεύτερο εμένα μου φάνηκε καλύτερο από τις πράσινης 

  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Tambas91 είπε

Forspoken και starfield έχω δοκιμάσει με το κόκκινο fg… στο πρώτο απλά το έκλεισα γιατί ήταν απαίσιο στο δεύτερο εμένα μου φάνηκε καλύτερο από τις πράσινης 

Ναι όντως στο Starfield είναι καλό, το είχα ξεχάσει.

Δημοσ.

Και στο Ratchet και στα Spider-Man είναι καλό το FSR-FG 3.1,  ακόμα και στα παιχνίδια που μπαίνει ως Mod δουλεύει οκ με λίγο σετάρισμα (κατα προτίμηση με Native/DLAA)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο cyberpunk παντως που δοκιμασα το fsr fg, δεν μου αρεσε κατι στην κινηση, δεν ηταν smooth παροτι ειχα πολλα frames. Η καλυτερη περιπτωση για μενα ηταν το Tsushima, συνδυασμος dlss quality και fsr fg, πολυ καλη ποιοτητα εικονας και smooth κινηση, μακαρι να εβγαιναν και αλλα games που να υποστηριζαν αυτον τον συνδυασμο upscale και frame generation.

Επεξ/σία από xartemporas
  • Like 1
Δημοσ.
39 minutes ago, xartemporas said:

Στο cyberpunk παντως που δοκιμασα το fsr fg, δεν μου αρεσε κατι στην κινηση, δεν ηταν smooth παροτι ειχα πολλα frames. Η καλυτερη περιπτωση για μενα ηταν το Tsushima, συνδυασμος dlss quality και fsr fg, πολυ καλη ποιοτητα εικονας και smooth κινηση, μακαρι να εβγαιναν και αλλα games που να υποστηριζαν αυτον τον συνδυασμο upscale και frame generation.

Ναι, αναφρθηκε απο πολλους οτι ειναι προβληματικο

Περιεργη φάση αυτο το cyberpunk...

Σε native ειναι απο τα πλεον amd optimised παιχνιδια...

Σε καλουδια και μπλιμπλικια (rt, Ray rec./dlss κλπ) είναι σαν nvidia demostration....

2πλο ταμπλο το παιζουν αυτοι...😆

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Αυτό επιδει το fsr frame gen χρησιμοποιεί software λύση και θέλεις όπως δηποτε μίνιμουμ 60fps για να έχεις καλό αποτέλεσμα ενώ στην Nvidia χρησιμοποιούν ai hardware acceleration όπου χρειάζεσαι 30 με 40fps για να έχεις το ίδιο η καλύτερο αποτέλεσμα

Δεν έχω από πρώτο χέρι εμπειρία με το DLSS-FG αλλά μια καλή υλοποίηση του FSR-FG/3.1 είναι σωτήρια σε HW που καταφέρνει ~40fps. Μέχρι στιγμής η μόνη εταιρία που έχει βάλει σωστά το FSR3.1 παντού είναι η Insomniac Games.

  • Like 1
Δημοσ.
On 16/09/2024 at 12:00, aki said:

Δεν έχω από πρώτο χέρι εμπειρία με το DLSS-FG αλλά μια καλή υλοποίηση του FSR-FG/3.1 είναι σωτήρια σε HW που καταφέρνει ~40fps. Μέχρι στιγμής η μόνη εταιρία που έχει βάλει σωστά το FSR3.1 παντού είναι η Insomniac Games.

Nixxes

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαιρετώ.

Ένα μικρό OC 7900XT Nitro+ τελευταίος driver

 

Screenshot 2024-10-01 085433.png

Επεξ/σία από akmakas
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...