Tambas91 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2 ώρες πριν, John_on_PC είπε Ρε συ το'χουμε ξαναπεί αυτό. Το 90% από τα Nvidia sponsored χρησιμοποιούν ήδη FSR 2 upscaling στις κονσόλες. Περίμενες πως η Nvidia θα πλήρωνε για να μην το βάλουν στην PC έκδοση ενώ υπάρχει στις κονσόλες; Θα τους τρώγανε ζωντανούς τα media. Επίσης αυτό σημαίνει πως η δουλειά που χρειάζεται για να μπει FSR είναι ελάχιστη έως μηδαμινή, ειδικά σε σχέση με το DLSS που πρέπει ή να δημιουργηθεί στη μηχανή ή να προστεθεί το plugin. πέραν του χαβαλέ και τις δήθεν κόντρες γιατί εγώ ειδικά στον ακοινώνητο πάντα γράφω έτσι γιατί δε παρεξηγεί και τον θεωρώ από τα πιο respect και αντικειμενικά άτομα ok στο πρώτο σκέλος να συμφωνήσω αν και άμα ήθελε η nvidia μια χαρά μπορούσε να το κόψει... στο δεύτερο δε μπορώ να δεχτώ ότι τόσο μεγάλες παραγωγές με εκατοντάδες άτομα από πίσω δε μπορούσαν να βάλουν έναν να βάλει dlss άσε που οι μεγάλες μηχανές πλέον το ενσωματώνουν ποσο θα τους έπαιρνε δηλαδή να βάλουν τα dll αρχεία 1-2 ώρες? οποτε εμενα αυτό μου ακούγεται full σα δικαιολογία 2 ώρες πριν, John_on_PC είπε Όπου μπαίνει το DLSS είναι μόνο για τις Nvidia RTX κάρτες στο PC. Όπου μπαίνει το FSR 2 είναι και για τις κονσόλες και για όλες τις κάρτες εκτός από τις RTX. Το FSR είναι ο μοναδικός λόγος που κάρτες σαν τις 1070 και 1660ti είναι ακόμα ζωντανές. Για αυτό το DLSS είναι πολυτέλεια ενώ το FSR αναγκαίο, αλλιώς πέφτουν οι πωλήσεις γιατί μικραίνει το κοινό στόχος. το pc πλέον δε πρέπει να το θεωρούμε αμελητέο ποσοστό γιατί έχει πάρει πολύ τα πάνω του τα τελευταία χρονια, και το μεγαλύτερο μέρος της πίτας αυτού έχει κάρτα που υποστηρίζει dlss (αυτό φαίνεται και από τις κάρτες που είναι πρώτες στο steam)... εγώ δεν λέω να μην υπάρχει fsr παντού, σε αυτό συμφωνώ μαζί σου αλλα όταν η AMD το κόβει και μάλιστα τόσο απροκάλυπτα δε σέβεται όλων αυτών των κόσμο, γιατί νομίζω ακόμα και ο πιο AMD fun θα παραδεχτεί ότι το dlss είναι αρκετά ανώτερο στο upscaling κομμάτι... 2 ώρες πριν, scorpion8283 είπε Αντι να ανταγωνιστουν στις τιμες ανταγωνιζονται ποια θα χαλασει το game της αλλης...σερβιετες και οι 2 τους...😡🤬 δυστυχώς έτσι είναι με την liza να έχει τα πρωτεία στις βρωμιές...
aetos1988 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 14 λεπτά πριν, Tambas91 είπε δυστυχώς έτσι είναι με την liza να έχει τα πρωτεία στις βρωμιές... Μπα δεν το νομίζω , ο πέτσινος την ξεπερνάει και στο το τεχνολογικό κομμάτι όπως και στις ''βρωμιές''
scorpion8283 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 1 hour ago, Tambas91 said: δυστυχώς έτσι είναι με την liza να έχει τα πρωτεία στις βρωμιές... ....Amd.... Μεχρ...ιιι.ιι Να δ....υσει....🥺 Οοοο.....ηλιος...ςςς.....😢
_Theo_ Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, aetos1988 είπε Μπα δεν το νομίζω , ο πέτσινος την ξεπερνάει και στο το τεχνολογικό κομμάτι όπως και στις ''βρωμιές'' Μπόχα, βρώμα και αηδία του πέτσινου η ιστορία. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου από _Theo_ 3
Aris-leme Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Καλά αυτό που κάναν στο σαιμπερ είναι απλά τραγικό να βάλουν χειρότερη έκδοση απο μοντ που υπάρχουν. Τώρα πάλι σύμφωνα με το στιμ όπως αναφέρετε περισσότερο συμφέρει να έχουν FSR τα παιχνίδια για να υπάρχει και το FG διότι άλλο το ποσοστό πωλήσεων των καρτών και άλλο τι κάρτες έχει ο κόσμος ακόμη. Αυτός που έχει 3060 δεν τον βολεύει να έχουν τα παιχνίδια FSR με FG?? OK καλές οι καινούργιες αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό είναι ακόμη με "παλιές" κάρτες μην το ξεχνάμε.
just_a_dude Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Το DLSS παίζει και σε 2000 Nvidia. Υπάρχουν πολλές κάρτες που υποστηρίζουν DLSS και κυρίως οι ενεργοί gamers που δίνουν λεφτά κάθε μήνα για games σιγά μην έχουν 1060 και 1050Ti και 570. Αυτές οι κάρτες έχουν πάρει σύνταξη. Σιγά τώρα ο άλλος που έχει ακόμη 1060 που θα σκάει 50αρια και 70αρια για games στο steam. Τώρα για παλιά games ή για indie παίζεις και με την τοστιέρα σου, δεν χρειάζεται upscaling. 2
Arkin Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 8 ώρες πριν, Tambas91 είπε η Λίζα αν μπορούσε θα το είχε εξαφανίσει το dlss απ τα παιχνίδια της Η λιζα το κανει αυτο γιατι δεν θελει να φαινεται οτι υπερεχει το dlss εναντι του fsr. Η nvidia αντιστοιχα βαζει fsr και στην οποια συγκριση βγαινει πισω κατα κρατος. Για αυτο παιζει ετσι βρωμικα η λιζα.
Tambas91 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, aetos1988 είπε Μπα δεν το νομίζω , ο πέτσινος την ξεπερνάει και στο το τεχνολογικό κομμάτι όπως και στις ''βρωμιές'' το θέμα είναι ότι το λιζάκι κάνει αυτές τις μαγκιές με dlss και τιμές ενώ έχει ξεκάθαρα χειρότερο προϊόν και πουλάει το 1 δέκατο από τις κάρτες του φούρναρη... δε θέλω να φανταστώ άμα γινόταν το αντίθετο τι θα έκανε 2 ώρες πριν, Arkin είπε Η λιζα το κανει αυτο γιατι δεν θελει να φαινεται οτι υπερεχει το dlss εναντι του fsr. αυτό όσο και να θέλει να το κρύψει δε μπορεί πλέον γιατι έχουν βγει τόσα συγκριτικά... 2 ώρες πριν, just_a_dude είπε Το DLSS παίζει και σε 2000 Nvidia. Υπάρχουν πολλές κάρτες που υποστηρίζουν DLSS και κυρίως οι ενεργοί gamers που δίνουν λεφτά κάθε μήνα για games σιγά μην έχουν 1060 και 1050Ti και 570. Αυτές οι κάρτες έχουν πάρει σύνταξη. Σιγά τώρα ο άλλος που έχει ακόμη 1060 που θα σκάει 50αρια και 70αρια για games στο steam. Τώρα για παλιά games ή για indie παίζεις και με την τοστιέρα σου, δεν χρειάζεται upscaling. πολύ σωστά μιλάς συμφορουμιτη παράλλο που έχεις 3D στο κουτί σου 1
John_on_PC Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 8 hours ago, Tambas91 said: πέραν του χαβαλέ και τις δήθεν κόντρες γιατί εγώ ειδικά στον ακοινώνητο πάντα γράφω έτσι γιατί δε παρεξηγεί και τον θεωρώ από τα πιο respect και αντικειμενικά άτομα ok στο πρώτο σκέλος να συμφωνήσω αν και άμα ήθελε η nvidia μια χαρά μπορούσε να το κόψει... στο δεύτερο δε μπορώ να δεχτώ ότι τόσο μεγάλες παραγωγές με εκατοντάδες άτομα από πίσω δε μπορούσαν να βάλουν έναν να βάλει dlss άσε που οι μεγάλες μηχανές πλέον το ενσωματώνουν ποσο θα τους έπαιρνε δηλαδή να βάλουν τα dll αρχεία 1-2 ώρες? οποτε εμενα αυτό μου ακούγεται full σα δικαιολογία το pc πλέον δε πρέπει να το θεωρούμε αμελητέο ποσοστό γιατί έχει πάρει πολύ τα πάνω του τα τελευταία χρονια, και το μεγαλύτερο μέρος της πίτας αυτού έχει κάρτα που υποστηρίζει dlss (αυτό φαίνεται και από τις κάρτες που είναι πρώτες στο steam)... εγώ δεν λέω να μην υπάρχει fsr παντού, σε αυτό συμφωνώ μαζί σου αλλα όταν η AMD το κόβει και μάλιστα τόσο απροκάλυπτα δε σέβεται όλων αυτών των κόσμο, γιατί νομίζω ακόμα και ο πιο AMD fun θα παραδεχτεί ότι το dlss είναι αρκετά ανώτερο στο upscaling κομμάτι... δυστυχώς έτσι είναι με την liza να έχει τα πρωτεία στις βρωμιές... Εδώ στο Helldivers ακόμα δεν βάλανε upscaling και γίναν χρυσοί στα λεφτά. Στο NBA 2K25 στο PC, όλα τα upscaling δεν δουλεύουν σωστά. Το Starfield δεν έβαλε FOV slider μέχρι να βγάλει και το DLSS και τώρα βγάλανε όχημα μετά από ένα χρόνο. Απίθανο να τους πλήρωνε η AMD να μην έχουν FOV slider. Στο Battlefield 2042, επί τρεις μήνες είχανε DLSS έκδοση που έκανε oversharpen στο θεό την εικόνα και δεν μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις. Στο cyberpunk από την άλλη, είχαν ήδη FSR 2.1 και τους πήρε ένα χρόνο να βάλουν το FSR 3.0 (όχι FSR 3.1), ενώ έχουν βάλει 5 διαφορετικές Nvidia proprietary τεχνολογίες (τις οποίες τις προσθέσαν στη proprietary μηχανή τους, την οποία δεν θα ξαναχρησιμοποιήσουν σε νέα παιχνίδια άρα δεν έχει μελλοντική χρήση το implementation) και έχουν ενημερώσει 10 φορές το DLSS στο ίδιο χρονικό διάστημα. Η CDPR δεν μπορούσε να βάλει έναν από αυτούς που δουλεύουν σα σκλάβοι στο DLSS για να κάνει ενημέρωση το FSR μέσα σε κανά δυο βδομάδες; 2
akoinonitos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 7 ώρες πριν, John_on_PC είπε Εδώ στο Helldivers ακόμα δεν βάλανε upscaling και γίναν χρυσοί στα λεφτά. Στο NBA 2K25 στο PC, όλα τα upscaling δεν δουλεύουν σωστά. Το Starfield δεν έβαλε FOV slider μέχρι να βγάλει και το DLSS και τώρα βγάλανε όχημα μετά από ένα χρόνο. Απίθανο να τους πλήρωνε η AMD να μην έχουν FOV slider. Στο Battlefield 2042, επί τρεις μήνες είχανε DLSS έκδοση που έκανε oversharpen στο θεό την εικόνα και δεν μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις. Στο cyberpunk από την άλλη, είχαν ήδη FSR 2.1 και τους πήρε ένα χρόνο να βάλουν το FSR 3.0 (όχι FSR 3.1), ενώ έχουν βάλει 5 διαφορετικές Nvidia proprietary τεχνολογίες (τις οποίες τις προσθέσαν στη proprietary μηχανή τους, την οποία δεν θα ξαναχρησιμοποιήσουν σε νέα παιχνίδια άρα δεν έχει μελλοντική χρήση το implementation) και έχουν ενημερώσει 10 φορές το DLSS στο ίδιο χρονικό διάστημα. Η CDPR δεν μπορούσε να βάλει έναν από αυτούς που δουλεύουν σα σκλάβοι στο DLSS για να κάνει ενημέρωση το FSR μέσα σε κανά δυο βδομάδες; και στο wukong που ειναι nvidia sponsored oversharpened ειναι η εικονα με dlss 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Επιτέλους.. AMD confirms FSR4 will be fully AI-based, focusing on improving power efficiency and battery life for handhelds 2
Tambas91 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 10 ώρες πριν, John_on_PC είπε Εδώ στο Helldivers ακόμα δεν βάλανε upscaling και γίναν χρυσοί στα λεφτά. Στο NBA 2K25 στο PC, όλα τα upscaling δεν δουλεύουν σωστά. Το Starfield δεν έβαλε FOV slider μέχρι να βγάλει και το DLSS και τώρα βγάλανε όχημα μετά από ένα χρόνο. Απίθανο να τους πλήρωνε η AMD να μην έχουν FOV slider. Στο Battlefield 2042, επί τρεις μήνες είχανε DLSS έκδοση που έκανε oversharpen στο θεό την εικόνα και δεν μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις. το ότι τα παιχνίδια έρχονται κουτσουρεμένα από επιλογές στα settings με bugs κτλπ δεν αναιρεί το γεγονός ότι στα amd sponsored γίνετε συστηματική παραλείψει dlss παρόλο που οι περισσότεροι υπολογιστές στον κόσμο έχουν κάρτες που το υποστηρίζουν 10 ώρες πριν, John_on_PC είπε Στο cyberpunk από την άλλη, είχαν ήδη FSR 2.1 και τους πήρε ένα χρόνο να βάλουν το FSR 3.0 (όχι FSR 3.1), ενώ έχουν βάλει 5 διαφορετικές Nvidia proprietary τεχνολογίες (τις οποίες τις προσθέσαν στη proprietary μηχανή τους, την οποία δεν θα ξαναχρησιμοποιήσουν σε νέα παιχνίδια άρα δεν έχει μελλοντική χρήση το implementation) και έχουν ενημερώσει 10 φορές το DLSS στο ίδιο χρονικό διάστημα. Η CDPR δεν μπορούσε να βάλει έναν από αυτούς που δουλεύουν σα σκλάβοι στο DLSS για να κάνει ενημέρωση το FSR μέσα σε κανά δυο βδομάδες; Γιατί σε αυτή την περίπτωση όμως γίνετε εσκεμμένα από πέτσινο και δεν είναι παραλείψει βαρεμάρα, ενώ στην πρώτη τις λίζας δίνουμε συχωροχάρτι επειδή λείπουν και άλλες βασικές τεχνολογίες ?? Για να το συνοψίσουμε. Εγώ δε λέω σε καμια περίπτωση ότι ο ένας είναι καλός και μας αγαπάει ενώ ο άλλος κακός, και οι 2 παίζουν τα χαρτιά τους για να πάρουν το maximum... η διαφορα όμως είναι ότι ο ένας είναι σε θέση ισχύος και μπορεί να κάνει κάποια πράγματα ενώ ο άλλος είναι τζάμπα μάγκας και κάνει λαμογιές και όλοι βλέπουμε πως καταλήγει αυτό... από τις πολύ τίμιες για πρώτη γενιά rt 6xxx καταλήξαμε σε αυτές τις κάρτες με μαγειρεμένα ονόματα για να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό αντί να χαράξει δίκια της πορεία και στη νέα γενιά δε θα υπάρχει καν high end.. ζημιωμένοι όλοι εμείς 1
nikos5800 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 11 ώρες πριν, John_on_PC είπε Εδώ στο Helldivers ακόμα δεν βάλανε upscaling και γίναν χρυσοί στα λεφτά. Στο NBA 2K25 στο PC, όλα τα upscaling δεν δουλεύουν σωστά. Το Starfield δεν έβαλε FOV slider μέχρι να βγάλει και το DLSS και τώρα βγάλανε όχημα μετά από ένα χρόνο. Απίθανο να τους πλήρωνε η AMD να μην έχουν FOV slider. Στο Battlefield 2042, επί τρεις μήνες είχανε DLSS έκδοση που έκανε oversharpen στο θεό την εικόνα και δεν μπορούσες να το χρησιμοποιήσεις. Στο cyberpunk από την άλλη, είχαν ήδη FSR 2.1 και τους πήρε ένα χρόνο να βάλουν το FSR 3.0 (όχι FSR 3.1), ενώ έχουν βάλει 5 διαφορετικές Nvidia proprietary τεχνολογίες (τις οποίες τις προσθέσαν στη proprietary μηχανή τους, την οποία δεν θα ξαναχρησιμοποιήσουν σε νέα παιχνίδια άρα δεν έχει μελλοντική χρήση το implementation) και έχουν ενημερώσει 10 φορές το DLSS στο ίδιο χρονικό διάστημα. Η CDPR δεν μπορούσε να βάλει έναν από αυτούς που δουλεύουν σα σκλάβοι στο DLSS για να κάνει ενημέρωση το FSR μέσα σε κανά δυο βδομάδες; Ναι το cyberpunk είναι ιδική περίπτωση,μια από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου υπάρχει πραγματική στενή συνεργασία μεταξύ CD project και nvidia
just_a_dude Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Μόνο και μόνο αν σκεφτείς ότι σε κάθε AMD sponsored game το RT δείχνει χειρότερο απ' ότι χωρίς RT ή δεν έχει καμιά αλλαγή, καταλαβαίνεις αμέσως ποιος από τους δύο προχωράει μπροστά με τεχνολογίες. Άλλωστε μόλις ο πέτσας ανακοινώσει μια τεχνολογία πετάγεται και η Λίζα την επόμενη μέρα και ανακοινώνει το ίδιο το οποίο περιμένουμε 1 χρόνο να το δούμε. Ο πέτσας μας μαμάει με βλακείες τύπου vram και τέτοια ενώ η Λίζα με μετριότατες τεχνολογίες που μας ρίχνει το τυράκι ότι δουλεύουν με όλες τις κάρτες. Που εντάξει δεν είναι κακό αλλά τώρα μεταξύ μας δεν το κάνει επειδή σκέφτεται τον καημενάκο με την 1050Ti ξέρω ΄γω αλλά επειδή δεν την παίρνει να κάνει αλλιώς. Εν ολίγοις με τον τρόπο τους και οι δύο μας τη φοράνε, οπότε αναλόγως τα βίτσια του καθενός διαλέγουμε και κάρτα. 1
aetos1988 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 1 ώρα πριν, just_a_dude είπε Μόνο και μόνο αν σκεφτείς ότι σε κάθε AMD sponsored game το RT δείχνει χειρότερο απ' ότι χωρίς RT ή δεν έχει καμιά αλλαγή, καταλαβαίνεις αμέσως ποιος από τους δύο προχωράει μπροστά με τεχνολογίες. Άλλωστε μόλις ο πέτσας ανακοινώσει μια τεχνολογία πετάγεται και η Λίζα την επόμενη μέρα και ανακοινώνει το ίδιο το οποίο περιμένουμε 1 χρόνο να το δούμε. Ο πέτσας μας μαμάει με βλακείες τύπου vram και τέτοια ενώ η Λίζα με μετριότατες τεχνολογίες που μας ρίχνει το τυράκι ότι δουλεύουν με όλες τις κάρτες. Που εντάξει δεν είναι κακό αλλά τώρα μεταξύ μας δεν το κάνει επειδή σκέφτεται τον καημενάκο με την 1050Ti ξέρω ΄γω αλλά επειδή δεν την παίρνει να κάνει αλλιώς. Εν ολίγοις με τον τρόπο τους και οι δύο μας τη φοράνε, οπότε αναλόγως τα βίτσια του καθενός διαλέγουμε και κάρτα. Η αλήθεια είναι ότι μεταξύ ADA και RDNA 3 η Nvidia έχει μπορώ να πω ξεκάθαρο προβάδισμα, ενώ η RDNA 2 ήταν σαφώς πιο ανταγωνιστική αρχιτεκτονική σε σχέση με την Ampere της Nvidia. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα