Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 hours ago, Psycho_Warhead said:

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συμβεί αυτό γιατί ο πέτσινος θα συνεχίσει τις βελτιώσεις, δεν θα μείνει με σταυρωμένα χέρια.

Ποτέ μην λες ποτέ, το έκανε στην Intel το 2017 με τους ZEN , το έκανε τον Ιανουάριο του 2024 στην NVIDIA με την MI300X.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

Ποτέ μην λες ποτέ, το έκανε στην Intel το 2017 με τους ZEN , το έκανε τον Ιανουάριο του 2024 στην NVIDIA με την MI300X.

Η nvidia δεν είναι intel όμως που κοιμάται όρθια και αρμεγε τον κόσμο από το 2008 μέχρι το 2016 κάθε χρόνο με 4core και 5% ipc κάθε χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Ποτέ μην λες ποτέ, το έκανε στην Intel το 2017 με τους ZEN , το έκανε τον Ιανουάριο του 2024 στην NVIDIA με την MI300X.

Καμία σχέση η NVIDIA με την Intel που είχε βαλτώσει επί 10 χρόνια με ένα +5% κάθε γενιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

1 minute ago, Arkin said:

Η nvidia δεν είναι intel όμως που κοιμάται όρθια και αρμεγε τον κόσμο από το 2008 μέχρι το 2016 κάθε χρόνο με 4core και 5% ipc κάθε χρόνο. 

 

Just now, Psycho_Warhead said:

Καμία σχέση η NVIDIA με την Intel που είχε βαλτώσει επί 10 χρόνια με ένα +5% κάθε γενιά.

Ούτε η AMD του 2024 είναι ίδια με την AMD του 2017

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο 2 μηχανές δεν έχουν Path Tracing? Η Unreal Engine 5 και αυτή της Remedy (και η Red Engine αλλά πήρε σύνταξη). Μέχρι να μπορούν να τρέξουν Path Tracing και οι κονσόλες σε 30 fps δεν βλέπω να βάζουν σε όλες τις μηχανές Path Tracing. Γιατί μην ξεχνάτε ο λόγος που χρησιμοποιείται το Ray Tracing (εκτός από sponsorships της Nvidia) είναι πως κόβει χρόνους και κόστοι development αφού δεν χρειάζεται να κάθονται να κάνουν τον φωτισμό με το χέρι και δεν χρειάζεται Path Tracing για αυτό.

Πάντως είχα δει η AMD βγάζει papers για optimized RT τους τελευταίους μήνες. Δεν νομίζω να συμφωνήσαν η Sony και η Microsoft να μην έχουν RT hardware το PS6 και το νέο Xbox. Το θέμα είναι πιο πολύ πόσο χώρο στο die θα φώσουν για RT.

Επεξ/σία από John_on_PC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

 

 

Ούτε η AMD του 2024 είναι ίδια με την AMD του 2017

Ούτε έχει το budget για να ανταγωνιστεί το high-end της NVIDIA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, John_on_PC είπε

Μόνο 2 μηχανές δεν έχουν Path Tracing? Η Unreal Engine 5 και αυτή της Remedy (και η Red Engine αλλά πήρε σύνταξη). Μέχρι να μπορούν να τρέξουν Path Tracing και οι κονσόλες σε 30 fps δεν βλέπω να βάζουν σε όλες τις μηχανές Path Tracing. Γιατί μην ξεχνάτε ο λόγος που χρησιμοποιείται το Ray Tracing (εκτός από sponsorships της Nvidia) είναι πως κόβει χρόνους και κόστοι development αφού δεν χρειάζεται να κάθονται να κάνουν τον φωτισμό με το χέρι και δεν χρειάζεται Path Tracing για αυτό.

Πάντως είχα δει η AMD βγάζει papers για optimized RT τους τελευταίους μήνες. Δεν νομίζω να συμφωνήσαν η Sony και η Microsoft να μην έχουν RT hardware το PS6 και το νέο Xbox.

Η unreal engine 5 εχει path tracing. Το wukong πχ έχει. Χρησιμοποιεί όμως μόνιμα lumen και nanite εκεί τα πάνε εξαιρετικά οι amd στο hardware ray tracing χωλαινουν. 

4 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

 

 

Ούτε η AMD του 2024 είναι ίδια με την AMD του 2017

Αν κρίνω από τους Ryzen 9000 και ότι στις rdna 4 δεν θα δούμε high end gpu ίσως και να είναι. Την έχουν σώσει οι 3D και κάτι πρέπει να κάνει και με τα διπλά CCX στους high end. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι θα βγάλει κάτι αντίστοιχο με την 5090 , αλλά έχει δείξει ότι εκεί που θέλει (Server CPUs, AI Chips) μπορεί να φτάσει η και να ξεπεράσει τους υπολοίπους.

 

3 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Ούτε έχει το budget για να ανταγωνιστεί το high-end της NVIDIA.

 

1 minute ago, Arkin said:

 

Αν κρίνω από τους Ryzen 9000 και ότι στις rdna 4 δεν θα δούμε high end gpu ίσως και να είναι. Την έχουν σώσει οι 3D και κάτι πρέπει να κάνει και με τα διπλά CCX στους high end. 

 

Δεν είναι θέμα Budget, είναι θέμα Margins και κακά τα ψέματα οι Gaming GPUs έχουν από τα μικρότερα Margins σε σχέση με τα Server Chiplet και ΑΙ Chiplet GPUs

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Η unreal engine 5 εχει path tracing. Το wukong πχ έχει. Χρησιμοποιεί όμως μόνιμα lumen και nanite εκεί τα πάνε εξαιρετικά οι amd στο hardware ray tracing χωλαινουν. 

Γενικά μιλώντας το path tracing είναι ένα extension του ray tracing 👍 τα παιχνίδια ας πούμε μπορούν να έχουν από default rt και να βάζουν στα settings την επιλογή path tracing για μεγαλύτερη πιστότητα στον φωτισμό,αυτό τον δρόμο πιστεύω θα ακολουθήσουν όλοι, μέχρι στιγμής αυτό βλέπουμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι θα βγάλει κάτι αντίστοιχο με την 5090 , αλλά έχει δείξει ότι εκεί που θέλει (Server CPUs, AI Chips) μπορεί να φτάσει η και να ξεπεράσει τους υπολοίπους.

 

 

 

Δεν είναι θέμα Budget, είναι θέμα Margins και κακά τα ψέματα οι Gaming GPUs έχουν από τα μικρότερα Margins σε σχέση με τα Server Chiplet και ΑΙ Chiplet GPUs

 

Εμείς εδώ είμαστε gamers όμως ούτε AI ούτε servers μας ενδιαφέρουν και για αυτά μιλάμε. Ναι μικρότερο margin αλλά αν δεν βγάλει κάτι δυνατό σε λογική τιμή τότε για μας εδώ μέσα δώρο άδωρο και ας βγάζει δις με Ai και servers δεν έχουν κάποια επίδραση σε μένα ούτε σε σένα παρά μόνο στους μετόχους.

 

2 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Γενικά μιλώντας το path tracing είναι ένα extension του ray tracing 👍 τα παιχνίδια ας πούμε μπορούν να έχουν από default rt και να βάζουν στα settings την επιλογή path tracing για μεγαλύτερη πιστότητα στον φωτισμό,αυτό τον δρόμο πιστεύω θα ακολουθήσουν όλοι, μέχρι στιγμής αυτό βλέπουμε 

Είναι η επόμενη λογική κίνηση στο δρόμο του φώτο ρεαλισμού. Δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να δώσουν ΑΑΑ παιχνίδια σαν το portal που έχει μόνο path tracing και ελάχιστοι το παίξαμε γιατί γονάτισε τα πάντα. 

Θα έχουμε 

Unreal engine με nanite lumen και path tracing για τις ανάλογες κάρτες 

Και στις άλλες μηχανές hardware ray tracing με λίγες πηγές φωτός η πολλές σε χαμηλότερη ανάλυση πχ στα reflections και PT για το απόλυτο πχ 2077 Alan wake 2. Το outlaws θα έχει όλο το πακέτο gi refections shadows αλλά δεν ξέρω αν θα έχει PT. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, Arkin said:

Εμείς εδώ είμαστε gamers όμως ούτε AI ούτε servers μας ενδιαφέρουν και για αυτά μιλάμε. Ναι μικρότερο margin αλλά αν δεν βγάλει κάτι δυνατό σε λογική τιμή τότε για μας εδώ μέσα δώρο άδωρο και ας βγάζει δις με Ai και servers δεν έχουν κάποια επίδραση σε μένα ούτε σε σένα παρά μόνο στους μετόχους.

 

Αλλαγή αρχιτεκτονικής χρειάζεται για το RT, αν το αποφασίσουν και αλλάξει όλο το Hardware και στις Κονσόλες και το πάει περισσότερο σε Compute, τότε θα πλησιάσει πολύ και τις Gaming GPUs της NVIDIA σε RT.

Ακατόρθωτο δεν είναι, το θέμα είναι τι προτεραιότητες έχουν βάλει στο τραπέζι και τι θέλουν και οι SONY/MS για τις επόμενες κονσόλες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Αλλαγή αρχιτεκτονικής χρειάζεται για το RT, αν το αποφασίσουν και αλλάξει όλο το Hardware και στις Κονσόλες και το πάει περισσότερο σε Compute, τότε θα πλησιάσει πολύ και τις Gaming GPUs της NVIDIA σε RT.

Ακατόρθωτο δεν είναι, το θέμα είναι τι προτεραιότητες έχουν βάλει στο τραπέζι και τι θέλουν και οι SONY/MS για τις επόμενες κονσόλες.

Ίσως με το νέο ps6 καλό 2028 όπως φαίνεται με τελείως νέα αρχιτεκτονική γιατί έχει βαλτώσει όπως φαίνεται. Οι κονσόλες ήδη δεν τραβάνε προσπαθούν να μαζέψουν το χαμηλό performance όπως όπως αλλά τι να σου κάνει και το checkboard το motion blur και τα 40fps mode. Ξέφυγαν πολύ οι gpu και θα ξεφύγουν ακόμα περισσότερο με τις νέες αρχές 2025. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ίσως με το νέο ps6 καλό 2028 όπως φαίνεται με τελείως νέα αρχιτεκτονική γιατί έχει βαλτώσει όπως φαίνεται. Οι κονσόλες ήδη δεν τραβάνε προσπαθούν να μαζέψουν το χαμηλό performance όπως όπως αλλά τι να σου κάνει και το checkboard το motion blur και τα 40fps mode. Ξέφυγαν πολύ οι gpu και θα ξεφύγουν ακόμα περισσότερο με τις νέες αρχές 2025. 

εδω δεν τραβανε οι καρτες θα τραβαγαν οι κονσολες οταν εχουν και  χαμηλοτερη τιμη απο μια καρτα γραφικων ?

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

εδω δεν τραβανε οι καρτες θα τραβαγαν οι κονσολες οταν εχουν και  χαμηλοτερη τιμη απο μια καρτα γραφικων ?

Ε ναι προφανώς αυτές κρατάνε τα γραφικά να προχωρήσουν. Όταν βγαίνουν είναι οκ αλλά μόλις βγει η νέα γενιά gpu μένουν αιώνες πίσω. Που 10 tflops που 80 90. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ε ναι προφανώς αυτές κρατάνε τα γραφικά να προχωρήσουν. Όταν βγαίνουν είναι οκ αλλά μόλις βγει η νέα γενιά gpu μένουν αιώνες πίσω. Που 10 tflops που 80 90. 

Αυτά τα 90tf είναι ψεύτικα 👍στην πραγματικότητα είναι 45tf+30%,κάτι σαν το hyper threatening στους επεξεργαστές,δεν δίνουν διπλάσιες επιδόσεις αλλά κάπου 30%-35%,το συγκεκριμένο feature είναι μέρος της ampere,ada Lovelace και rdn3 αρχιτεκτονικής 👍

Όσον αφορά το PS5/Xbox series η κάρτες γραφικών τους είναι εξαιρετικές για τίγκα στην γεωμετρία(cgi level) Και particle effects απλά δεν έχουν αποδοτική αρχιτεκτονική για πολύ ray tracing 👍 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...